Přejít na obsah

Reklamace vad S3, úspěšné odstoupení od kupní smlouvy


ferda25

Doporučené příspěvky

Hlavně jsem předtím měl O2, S2 se sportovním podvozkem a očekával jsem to samé u Superba3. A místo srovnatelného produktu jsem nedostal vůbec nic.

 

Při porovnání dílů pro podvozek pro Sportline a můj vůz to vypadá hodně zajímavě. Pán asi opravdu prvně napsal velkou pravdu a Sportline = rovněž jen snížení podvozku(jen jiná pera). To znamená hodně velké navýšení za nic(tedy za černý strop a ten mám už také).

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 hodinami, Clerfayt napsal:

Prosté snížení pomocí jiných pružin bych čekal max. za 1000Kč jako náklad za logistiku. Je drzost nazývat to sportovním podvozkem. Za tu cenu ho mohli aspoň jinak.nalatit a dát jiné tlumiče. 

 

Nezlob se, ale co bys čekal, to není důležité. Ceny jsou takové, jaké jsou ochotni zákazníci platit. Nejsou odvislé jen od ceny materiálu a logistiky. I tady na foru jde vidět, že spoustě lidí za 5 100Kč to snížení stojí. Stejně jako jsou schopní zaplatit desetitisíce za jiné kravinky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyrábět auto se třemi různými variantami podvozku je prostě dražší než s jednou. A je zcela lhostejné, že všechny tři druhy pružin mají zcela totožné výrobní náklady, což je navíc jen domněnka, nikdo z nás toto neví, i když možna bojler ano :). Už jen navrhnout a odzkoušet tři různé díly stojí více než, kdyby byl jeden, a pak se musí držet tři různé díly skladem navíc i mnoho let po skončení výroby, to vše stojí peníze a musí je někdo zaplatit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, bojler napsal:

 

Nezlob se, ale co bys čekal, to není důležité. Ceny jsou takové, jaké jsou ochotni zákazníci platit. Nejsou odvislé jen od ceny materiálu a logistiky. I tady na foru jde vidět, že spoustě lidí za 5 100Kč to snížení stojí. Stejně jako jsou schopní zaplatit desetitisíce za jiné kravinky.

To se nezlobím. Jasně že není důležité co bych čekal. Nejsem Donald Trump aby si z mého názoru někdo sedal na prdel. Já bych za snížený podvozek nedal ani korunu. Naopak jsem připlatil za vyšší. . 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty pružiny se dávají u VW do všech Passatu. Zapomeňte na nějaký velký vývoj ve Škodovce. Vývoj dělá v rámci koncernu jen Audi a ostatní se vezou a jen přebírají technologie a odlaďují pro své vozy.

 

Co má navíc Sportline oproti sériovému vozu se sportovním podvozkem z hlediska techniky. Podvozek je identický, motor také, VAQ to nemá....

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě by stačilo, kdyby mi někdo napsal konkrétně díly co nebudu po instalaci tlumičů od firmy Bilstein, moc dál řešit na reklamaci a proč(například: ložisko v kole a popsat jaká síla ho bude více namáhat). Ne mi psát "plky", že nedoporučuji a bude problém se zárukou. Místo řešení jen výmluvy, lži(nemontujeme -> nabízíme) a osočování, že po x letech s manuálem se neumím rozjíždět. Snahu pomoc řešit problém nemá nikdo.  Když už mi prodali "vzdušné zámky", tak by mě mohli pomoc v nich aspoň "postavit lepší kulisy" místo těch originálních, které nestojí svojí kvalitou za nic.

 

Když se mi při zrychlování na 3 rychlostní stupeň do velkého kopce utrhne přední kolo a skáče nad vozovkou, tak tam vznikají síly, které jsou více destrukční než jakýkoliv tlumič s jinou charakteristikou, který tento jev zamezí, ale zřejmě pánové ve "vývoji" ve Škodovce mají jinou "fyziku".

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
V 21. 5. 2018 na 1:49, ferda25 napsal:

Když se mi při zrychlování na 3 rychlostní stupeň do velkého kopce utrhne přední kolo a skáče nad vozovkou, tak tam vznikají síly, které jsou více destrukční než jakýkoliv tlumič s jinou charakteristikou, který tento jev zamezí, ale zřejmě pánové ve "vývoji" ve Škodovce mají jinou "fyziku".

 

Chceš mi říct že u nového vozu byly tlumiče tak špatně, že když jsi chtěl dát plný kotel při rozjezdu nebo při jízdě na nižší rychlostní stupeň, že tlumiče neudrželi přilnavost hnacího kola na vozovce a kolo se rozdrybrovalo ? To snad ne... to mi začali dělat tlumiče na jedničku při prudkém rozjezdu u OII FL až po 170K km...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja myslel, ze kolo muze skakat, jen kdyz je uz tlumic unaveny a zraly na vymenu?

 

No blahopreji k uspesnemu odstoupeni od smlouvy. Ja si koupil nove auto v zakladni nejnizsi vybave prave proto, aby bylo co nejjednodussi a melo tak teoreticky co nejmene sanci na vznik zavad. Zatim mi to vychazi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...