deto Vloženo 20. Květen 2018 Sdílet Vloženo 20. Květen 2018 Neviem co bolo pisane v konfiguratore predtym, nicmene dnes je v polozke sportovni podvozek text - snizeni svetle vysky vozu o 15mm. Osobne nic ine ani neocakavam za tu cenu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 20. Květen 2018 Sdílet Vloženo 20. Květen 2018 Prosté snížení pomocí jiných pružin bych čekal max. za 1000Kč jako náklad za logistiku. Je drzost nazývat to sportovním podvozkem. Za tu cenu ho mohli aspoň jinak.nalatit a dát jiné tlumiče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 20. Květen 2018 Autor Sdílet Vloženo 20. Květen 2018 Hlavně jsem předtím měl O2, S2 se sportovním podvozkem a očekával jsem to samé u Superba3. A místo srovnatelného produktu jsem nedostal vůbec nic. Při porovnání dílů pro podvozek pro Sportline a můj vůz to vypadá hodně zajímavě. Pán asi opravdu prvně napsal velkou pravdu a Sportline = rovněž jen snížení podvozku(jen jiná pera). To znamená hodně velké navýšení za nic(tedy za černý strop a ten mám už také). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 20. Květen 2018 Sdílet Vloženo 20. Květen 2018 před 7 hodinami, Clerfayt napsal: Prosté snížení pomocí jiných pružin bych čekal max. za 1000Kč jako náklad za logistiku. Je drzost nazývat to sportovním podvozkem. Za tu cenu ho mohli aspoň jinak.nalatit a dát jiné tlumiče. Nezlob se, ale co bys čekal, to není důležité. Ceny jsou takové, jaké jsou ochotni zákazníci platit. Nejsou odvislé jen od ceny materiálu a logistiky. I tady na foru jde vidět, že spoustě lidí za 5 100Kč to snížení stojí. Stejně jako jsou schopní zaplatit desetitisíce za jiné kravinky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 20. Květen 2018 Sdílet Vloženo 20. Květen 2018 Vyrábět auto se třemi různými variantami podvozku je prostě dražší než s jednou. A je zcela lhostejné, že všechny tři druhy pružin mají zcela totožné výrobní náklady, což je navíc jen domněnka, nikdo z nás toto neví, i když možna bojler ano . Už jen navrhnout a odzkoušet tři různé díly stojí více než, kdyby byl jeden, a pak se musí držet tři různé díly skladem navíc i mnoho let po skončení výroby, to vše stojí peníze a musí je někdo zaplatit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 20. Květen 2018 Sdílet Vloženo 20. Květen 2018 Před hodinou, bojler napsal: Nezlob se, ale co bys čekal, to není důležité. Ceny jsou takové, jaké jsou ochotni zákazníci platit. Nejsou odvislé jen od ceny materiálu a logistiky. I tady na foru jde vidět, že spoustě lidí za 5 100Kč to snížení stojí. Stejně jako jsou schopní zaplatit desetitisíce za jiné kravinky. To se nezlobím. Jasně že není důležité co bych čekal. Nejsem Donald Trump aby si z mého názoru někdo sedal na prdel. Já bych za snížený podvozek nedal ani korunu. Naopak jsem připlatil za vyšší. . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 20. Květen 2018 Autor Sdílet Vloženo 20. Květen 2018 (editace) Ty pružiny se dávají u VW do všech Passatu. Zapomeňte na nějaký velký vývoj ve Škodovce. Vývoj dělá v rámci koncernu jen Audi a ostatní se vezou a jen přebírají technologie a odlaďují pro své vozy. Co má navíc Sportline oproti sériovému vozu se sportovním podvozkem z hlediska techniky. Podvozek je identický, motor také, VAQ to nemá.... Editováno: 20. Květen 2018, autor: ferda25 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 20. Květen 2018 Sdílet Vloženo 20. Květen 2018 Taky je to (stejne jako MC) pouhy designovy paket. Nejaky funkcni rozdil je z derivatu pouze u Octavii RS a Scout. Scoutline, Sportline, MC = chci nejak vypadat a pritom vevnitr jsem stejny jako ostatni. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 20. Květen 2018 Autor Sdílet Vloženo 20. Květen 2018 (editace) Mě by stačilo, kdyby mi někdo napsal konkrétně díly co nebudu po instalaci tlumičů od firmy Bilstein, moc dál řešit na reklamaci a proč(například: ložisko v kole a popsat jaká síla ho bude více namáhat). Ne mi psát "plky", že nedoporučuji a bude problém se zárukou. Místo řešení jen výmluvy, lži(nemontujeme -> nabízíme) a osočování, že po x letech s manuálem se neumím rozjíždět. Snahu pomoc řešit problém nemá nikdo. Když už mi prodali "vzdušné zámky", tak by mě mohli pomoc v nich aspoň "postavit lepší kulisy" místo těch originálních, které nestojí svojí kvalitou za nic. Když se mi při zrychlování na 3 rychlostní stupeň do velkého kopce utrhne přední kolo a skáče nad vozovkou, tak tam vznikají síly, které jsou více destrukční než jakýkoliv tlumič s jinou charakteristikou, který tento jev zamezí, ale zřejmě pánové ve "vývoji" ve Škodovce mají jinou "fyziku". Editováno: 20. Květen 2018, autor: ferda25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 29. Červen 2018 Autor Sdílet Vloženo 29. Červen 2018 (editace) Vyřešeno, vůz vrácen do firmy Škoda-Auto a.s. a jde to i bez právníků. Editováno: 29. Červen 2018, autor: ferda25 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AntonioB721 Vloženo 29. Červen 2018 Sdílet Vloženo 29. Červen 2018 (editace) Blahopřeji . Bohužel většina z nás má auto na IČO kdyby šlo takhle vrátit auto i u nás asi by se škodovka divila a přehodnotily snad i postoj k zákazníkům. Editováno: 29. Červen 2018, autor: AntonioB721 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 29. Červen 2018 Sdílet Vloženo 29. Červen 2018 (editace) A takový to byl pěkný vůz.... Jestli pak se objeví ve Škoda plus? Editováno: 29. Červen 2018, autor: Clerfayt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.sv Vloženo 29. Červen 2018 Sdílet Vloženo 29. Červen 2018 Nebo ho nabidnou zamestnancum?:-D a penize ti vratili vsechny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 29. Červen 2018 Sdílet Vloženo 29. Červen 2018 @ferda25 Mohl by ses více rozepsat o samotném vrácení vozu? Co je potřeba, jak to probíhalo atp.. Raději do nového threadu, ať nedostaneme za uši od moderátora. Tedy pokud můžeš o tom mluvit, což předpokĺadám, že jako soukromá osoba můžeš. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 29. Červen 2018 Sdílet Vloženo 29. Červen 2018 V 21. 5. 2018 na 1:49, ferda25 napsal: Když se mi při zrychlování na 3 rychlostní stupeň do velkého kopce utrhne přední kolo a skáče nad vozovkou, tak tam vznikají síly, které jsou více destrukční než jakýkoliv tlumič s jinou charakteristikou, který tento jev zamezí, ale zřejmě pánové ve "vývoji" ve Škodovce mají jinou "fyziku". Chceš mi říct že u nového vozu byly tlumiče tak špatně, že když jsi chtěl dát plný kotel při rozjezdu nebo při jízdě na nižší rychlostní stupeň, že tlumiče neudrželi přilnavost hnacího kola na vozovce a kolo se rozdrybrovalo ? To snad ne... to mi začali dělat tlumiče na jedničku při prudkém rozjezdu u OII FL až po 170K km... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 29. Červen 2018 Autor Sdílet Vloženo 29. Červen 2018 Ano kolo se utrhlo a je zde už i téma, kde se to řeší a nejsem(nebyl) jsem sám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 30. Červen 2018 Sdílet Vloženo 30. Červen 2018 Ja myslel, ze kolo muze skakat, jen kdyz je uz tlumic unaveny a zraly na vymenu? No blahopreji k uspesnemu odstoupeni od smlouvy. Ja si koupil nove auto v zakladni nejnizsi vybave prave proto, aby bylo co nejjednodussi a melo tak teoreticky co nejmene sanci na vznik zavad. Zatim mi to vychazi. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 30. Červen 2018 Sdílet Vloženo 30. Červen 2018 a na protočení kol při akceleraci mají vliv tlumiče jo??od kdy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 30. Červen 2018 Sdílet Vloženo 30. Červen 2018 Mě by teda hlavně zajimalo, co má přední sklo (název tématu) společného s podvozkem? Máte na výběr dvě možnosti. Buď přejmenovat téma, nebo to celý promažu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Skodak22 Vloženo 30. Červen 2018 Sdílet Vloženo 30. Červen 2018 Jedna otazka mimo tema. Jak deaktivuji v BSG jednotce tempomat? kdyztak SZ diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 30. Červen 2018 Sdílet Vloženo 30. Červen 2018 nijak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Skodak22 Vloženo 30. Červen 2018 Sdílet Vloženo 30. Červen 2018 Po odpojeni to bude vyhazovat chybu ne? Mohu klidne preprogramovat na puvodni hodnotu ale nevim kod.. na tempomat se daval 463 tusim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 30. Červen 2018 Sdílet Vloženo 30. Červen 2018 Dost už s OT v tomto vlákně o tempomatu !! Pro ferdu: Mám to přejmenovat třeba na "Vady vozidla + zkušenosti s vrácením vozidla" nebo odstoupení od KS? Bude se to i líp vyhledávat. Asi by byla škoda to celý vymazat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 30. Červen 2018 Autor Sdílet Vloženo 30. Červen 2018 Jestli můžeš asi to bude nyní přesnější označení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 30. Červen 2018 Sdílet Vloženo 30. Červen 2018 V pohodě, máš to tam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.