Přejít na obsah

Závady


Bury1104

Doporučené příspěvky

Ahoj, já mám Rapida Spaceback 1.0 TSI 81kW od března 2018, momentálně najeto 18000 km a zatím je vše v naprostém pořádku. Co jsem koukal do sekce Octavia 1.0 TSI, kde ten motor byl cca o rok dříve než v Rapidu, nikdo si zatím na závady nestěžuje... Zatím se to tedy jeví OK a osobně se toho také nebojím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Tak tak. SM uvádí, že  je motor složen i s odolnějších a kvalitnějších součástí, než 1.2 TSI. V té rozborce 1.0 TSI po 100.000 tis km píšou, že 300.000 tis km zvládne bez potíží. No a ruku na srdce, cílová skupina lidí, co si tento motor pořídí ve většině případů nemá nájezdy 30, 40 nebo i víc tisíc kilometrů za rok. Takže to dřív stejně shnije, než těch 300.000 běžný člověk (20 tis/rok) najede. :-) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám služebního RAPIDa 1,0 TSI 81 kW od 07/2019 a mám najeto 30.000 km. Trochu se bojím o výdrž spojky, která při rozjezdech do větších kopců při plně zatíženém autě dostává docela zabrat. Rozhodně doporučuji potencionálním zájemcům přikoupit Asistent pro rozjezdy do kopce. Tento režim malý tříválec principielně moc nedává.

 

Jinak chlapi ... když už do přímovstřikového benzínu tankujete u low cost pump, tak se přimlouvám o aditivaci benzínu (VIF apod.). Pokud toho moc ročně nenajedete, tak kupujte alespoň benzín s oktanovým číslem min.  98 kvůli absenci biosložky.     

 

Zatím bez problémů a závad. Nicméně si troufnu tvrdit, že každé auto je spolehlivé, když se o něj staráte :-) 

 

Ještě mi trochu v žaludku leží  Start Stop systém + inteligentní dobíjení ... které nemusí dělat úplně dobře akumulátoru. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Mám Rapida 1,0, 81 kW, 48.000 km, srpen 2017. Před 14 dny na dálnici, bez předešlých problémů a náznaků, úplně odešla spojka. Obložení spojkové lamely se tam již nenacházelo, úplně se roztřepilo, roztrhalo, zmizelo a přítlačák začal tlačit na spojkovou lamelu a podepsalo se  na ní (kov na kov). Najednou na netu, recenze, zkušenosti uživatelů zjišťuji, že to je vlastně normální problém, že materiál obložení byl ze strany výrobce Škody Auto, ani ne tak málo ošizen, firma ušetřila na materiálu, který zmizel jak pára nad hrncem a jelikož se problémy kumulovaly, tak od února 2018, již obložení je z jiného, kvalitního materiálu, což potvrdila i recenze motoru 1,0, z časopisu Svět motorů, z loňského roku.

A co na to výrobce? Nic!!! Oprava necelých 14.000,-Kč, je to po záruce, nezájem... Nyní zvažuji nákup dalšího vozu, ale s tímto přístupem, nevidím důvod investovat další půlmilion Škodovce. 

Z jakého důvodu tato obecně známá informace nebyla předána ze strany výrobce všem servisům. Já bych si za výměnu obložení, rád připlatil, kdyby mi to někdo vysvětlil a upozornil na potencionální riziko, abych věděl, že se mi to při rychlosti 130 km/h, nerozstřelí na dálnici, což se stalo mé manželce. Mimochodem jezdí s tím výhradně ona, maximální počet vezených lidí 2, nikdy za vozidlem nebyl připojen vozík, jedná se o řidičku s nájezdem min. 300.000 km. 

 

Editováno: , autor: Blackwhite
Doplnění: Poslední informace ze Škody Auto. Měly by uhradit celou fakturu.... Tak budu čekat. Dnes 27.08.2020 v plné výši vyplaceno. Pozdě, ale přece. Nakonec velmi spokojen.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To by se mělo uhrát bez problémů na kulanci, pokud jezdíš pravidelně do autorizáku. Platil bys třeba jen práci a materiál automobilka, to je běžná věc i u starších aut. Spojku sice berou jako spotřebák, ale v tomhle konkrétním případě by kulance byla víc než jistá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Zdravím všechny. Mám rapid tsi 70 kW. Nyní má najeto 39.000km a stáří 25 měsíců. Když měl půl roku, tak se mi na střeše odlouply 2 místa laku cca 5mm na 5 mm a 10mm na 10 mm. Bylo mi řečeno, že to posral pták. Nešlo se dohadat, že to tak nebylo. Já bych na autě hovno nesnesl. Loni v létě jsem dostal nový klimakompresor(starý byl hlučný). A dnes jedu s tímhle chrastenim viz video. Prodávám 20 let ojeté vozy, ale tohle je fakt zvuk. Jinak mám auto rád. Tichý motor(Teda až do dnes). Vleze do auta celá rodina a na dálnici stačí. Dobrá spotřeba. Olej dělám 15.000km a tankuji jen benzínu a někdy vervu.... 

Editováno: , autor: MalinaM
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Hlásím drobnou závadu. Měl jsem celý bok motoru od oleje a na spodním krytu motoru byla loužička. Příčina byla v netěsnosti krytky přestavovače vačkového hřídele. Vyřešeno výměnou krytky a přetěsněním na záruku. Najeto 77000 km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...