Jump to content
Michal Tvrdík

1.0 TSI 85 kW manuál

Recommended Posts

Posted (edited)

Mam na tri dny pujcenou Scalu 1.0 TSI 85kW v manualu v zakladni Style vybave. Ac bylo primarni otestovani jizdy na 18” kolech, pisu sem neco k motoru. V bodech:

 

Motor:

- ve dvou lidech, s lehce nalozenym kufrem Scala jela vskutku slusne

- lehke duneni trivalce ucitite pri startu/na jednicce pri rozjezdu, jinak se motor chova tise a kultuvovane

- duneni muzete slyset, pokud pouzivate “radce” razeni, ktery napr. pri jizde do lehkeho kopce radi pouzit o stupen vyssi rychlost a ma tendenci motor pridusovat. Idelane ridit se citem a sluchem :)

- aby auto vic zrychlilo treba pri predjizdeni, je idealni vic podradit, jinak plyn musi dost na podlahu a motor oziva kousek pred 2000 otackama

- na klidnou, nenarocnou jizdu myslim idealni motor, spotreba viz. screeny

 

Dalsi postrehy v obecném vlaknu. 

 

Nize screeny spotreby. Oboji vetsinu cesty dalnice 120-130, jinak okresky s AC na polovine cesty. Horsi spotreba ovlivnena kolonami na dalnici. Velmi slusne myslim. 

 

 

 

 

10C78FBB-8590-48E7-8340-CA90A3DACD55.jpeg

1D9FFE4F-121D-41C7-A504-000EF0E289C4.jpeg

B97B305D-A04C-48BF-821B-80C89CDCF265.jpeg

Edited by Michal Tvrdík
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toto je motorová sekce, takže se věnuj motoru a ne tomu, kam se vejde/nevejde nějaká lahev, anebo jaký je podvozek. A to samozřejmě platí i pro případné další diskutéry. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Také jsem jel ve dvou v litru a v pohodě. Jak na tom asi bude s vibracemi slabší verze bez setrvačníku, u 85 to šlo, jen projev tříválcového motoru je patrný. 

Edited by Jan R.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By Jan R.
      Před koncem roku provedli srovnání litrových tříválců
       
      Podle výsledků z měření, konstrukce, pružného zrychllení, spotřeby
       
      1. FORD 1.0 Ecoboost 92kW
      2. Honda 1.0 VTEC 93kW
      3. Suzuki 1.0 82kW
      4. VW 1.0 81kW - nový filtr s katalyzátorem stojí 34370,-
      5. Fiat 1.0 88kW
      6. Opel 1.0 77kW
      7. Kia/Hyundai 1.0 88kW
      Dvouhmotový setrvačník má jen Ford a Fiat
       
      Je tomu věnován celý 60.stránkový časopis
       
    • By 18lubi81
      Zdravym vlastnim nové litrove tsi chcem sa spytat či aj u tohto motora je vodne chladenie turba a s automatickym elektrickym dochladzovanim po vypnuti motora  ako u 1,2tsi ? Lebo moc podrobnych technickych udajov o konkretnom motore neni iba tie zakladne .Dik za odpovede 
    • By m.rins
      Prodám tuto zajímavost: Škoda Fabia combi Elegance 2.0 MPi 85Kw/ 115k, palivo benzin, r.v. 9/2006, nový model po faceliftu, auto koupeno nové v ČR za téměř 600 000,-!, barva červená. M1 – 5míst (není ani nebylo vedené jako odpočtové tedy 4 místné provedení s přepážkou !!!).
      Nyní po STK+EM(platné do 9/2018) – bez výhrad. Brzdy ok(včetně ruční) pochválena souměrnost brzd, podvozek, čepy, nápravy,silenbloky ok, motor a převodovka suché a čísté - zcela bez úniku kapalin.

       
      Na Fabii velmi bohatá a neobvyklá výbava:
      ESP !!!, ABS, ASR, 4x airbag, XENONOVÉ světlomety + funkční ostřiky, TEMPOMAT, VYHŘÍVANÉ SEDAČKY, 4x el.okna + el a vyhř. zrcátka, PARKOVACÍ SENZORY, paket Dynamic (sportovní sedačky, 3.ramenný volant, malý kožený paket), orig. alu kola 15“, orig. CD rádio Symphony + 8x repro, Automatická KLIMATIZACE- funkční a těsná! (+ 2x chlazené schránky), mlhovky, DO centrál – sklopný klíč, tón skla + sunset (více tonovaná v zadní části, ne fólie), střešní nosič – hagusy, stavitelný volant+ obě sedačky, kliky a zrcátka z výroby v barvě, výsuvný kaslík pod rádiem, výklopná schránka pod předním sedadlem, variabilní natahovací síť za sedadly (orig. příslušenství), zámek zpátečky,

       
      Výborný živý, úsporný (mimo město klidně i 6l/100km) a bezproblémový motor (nemá EGR ventil a plno dalšího co se rádo porouchává u jiných motorů :- ). A jeden z posledních vhodných k přestavbě na LPG.
       Typ motoru AZL – Plní Euro 4 – naplatí se EKO.
      Najeto 177 tis.km, ROZVODY DĚLÁNY ve 147 tis.km(INA) v roce 2013,
      nedávno po servisní prohlídce, 2 roky staré tlumiče, nová aku.
      4x kotoučové brzdy. Větší přední brzdy průměr 288mm stejné jako má Fabia RS – vše orig. z výroby.
      Zcela bez koroze, žádné promáčkliny, důlky apod. Velmi pěkné auto. Nekuřák.
      Fabia s tímto motorem a výbavou je unikát, který již nebude klesat na ceně.
      Ručím za původ a najeté km!
      Cena: 95 000,-s orig. Alu 15“ nebo 89 000,-na 15“plech.discích. Při rychlém jednání dohoda možná. Tel.: 608 068 703
      !! BAZARY PROSÍM NEVOLAT ani nepsat – ano platí to i pro AAA Auto !! 
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       



















































×
×
  • Create New...