Jump to content
Michal Tvrdík

1.0 TSI 85 kW manuál

    Recommended Posts

    Posted (edited)

    Mam na tri dny pujcenou Scalu 1.0 TSI 85kW v manualu v zakladni Style vybave. Ac bylo primarni otestovani jizdy na 18” kolech, pisu sem neco k motoru. V bodech:

     

    Motor:

    - ve dvou lidech, s lehce nalozenym kufrem Scala jela vskutku slusne

    - lehke duneni trivalce ucitite pri startu/na jednicce pri rozjezdu, jinak se motor chova tise a kultuvovane

    - duneni muzete slyset, pokud pouzivate “radce” razeni, ktery napr. pri jizde do lehkeho kopce radi pouzit o stupen vyssi rychlost a ma tendenci motor pridusovat. Idelane ridit se citem a sluchem :)

    - aby auto vic zrychlilo treba pri predjizdeni, je idealni vic podradit, jinak plyn musi dost na podlahu a motor oziva kousek pred 2000 otackama

    - na klidnou, nenarocnou jizdu myslim idealni motor, spotreba viz. screeny

     

    Dalsi postrehy v obecném vlaknu. 

     

    Nize screeny spotreby. Oboji vetsinu cesty dalnice 120-130, jinak okresky s AC na polovine cesty. Horsi spotreba ovlivnena kolonami na dalnici. Velmi slusne myslim. 

     

     

     

     

    10C78FBB-8590-48E7-8340-CA90A3DACD55.jpeg

    1D9FFE4F-121D-41C7-A504-000EF0E289C4.jpeg

    B97B305D-A04C-48BF-821B-80C89CDCF265.jpeg

    Edited by Michal Tvrdík
    • Upvote 2

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Toto je motorová sekce, takže se věnuj motoru a ne tomu, kam se vejde/nevejde nějaká lahev, anebo jaký je podvozek. A to samozřejmě platí i pro případné další diskutéry. 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Posted (edited)

    Také jsem jel ve dvou v litru a v pohodě. Jak na tom asi bude s vibracemi slabší verze bez setrvačníku, u 85 to šlo, jen projev tříválcového motoru je patrný. 

    Edited by Jan R.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    • Similar Content

      • By Jan R.
        Před koncem roku provedli srovnání litrových tříválců
         
        Podle výsledků z měření, konstrukce, pružného zrychllení, spotřeby
         
        1. FORD 1.0 Ecoboost 92kW
        2. Honda 1.0 VTEC 93kW
        3. Suzuki 1.0 82kW
        4. VW 1.0 81kW - nový filtr s katalyzátorem stojí 34370,-
        5. Fiat 1.0 88kW
        6. Opel 1.0 77kW
        7. Kia/Hyundai 1.0 88kW
        Dvouhmotový setrvačník má jen Ford a Fiat
         
        Je tomu věnován celý 60.stránkový časopis
         
      • By 18lubi81
        Zdravym vlastnim nové litrove tsi chcem sa spytat či aj u tohto motora je vodne chladenie turba a s automatickym elektrickym dochladzovanim po vypnuti motora  ako u 1,2tsi ? Lebo moc podrobnych technickych udajov o konkretnom motore neni iba tie zakladne .Dik za odpovede 
      • By m.rins
        Prodám tuto zajímavost: Škoda Fabia combi Elegance 2.0 MPi 85Kw/ 115k, palivo benzin, r.v. 9/2006, nový model po faceliftu, auto koupeno nové v ČR za téměř 600 000,-!, barva červená. M1 – 5míst (není ani nebylo vedené jako odpočtové tedy 4 místné provedení s přepážkou !!!).
        Nyní po STK+EM(platné do 9/2018) – bez výhrad. Brzdy ok(včetně ruční) pochválena souměrnost brzd, podvozek, čepy, nápravy,silenbloky ok, motor a převodovka suché a čísté - zcela bez úniku kapalin.

         
        Na Fabii velmi bohatá a neobvyklá výbava:
        ESP !!!, ABS, ASR, 4x airbag, XENONOVÉ světlomety + funkční ostřiky, TEMPOMAT, VYHŘÍVANÉ SEDAČKY, 4x el.okna + el a vyhř. zrcátka, PARKOVACÍ SENZORY, paket Dynamic (sportovní sedačky, 3.ramenný volant, malý kožený paket), orig. alu kola 15“, orig. CD rádio Symphony + 8x repro, Automatická KLIMATIZACE- funkční a těsná! (+ 2x chlazené schránky), mlhovky, DO centrál – sklopný klíč, tón skla + sunset (více tonovaná v zadní části, ne fólie), střešní nosič – hagusy, stavitelný volant+ obě sedačky, kliky a zrcátka z výroby v barvě, výsuvný kaslík pod rádiem, výklopná schránka pod předním sedadlem, variabilní natahovací síť za sedadly (orig. příslušenství), zámek zpátečky,

         
        Výborný živý, úsporný (mimo město klidně i 6l/100km) a bezproblémový motor (nemá EGR ventil a plno dalšího co se rádo porouchává u jiných motorů :- ). A jeden z posledních vhodných k přestavbě na LPG.
         Typ motoru AZL – Plní Euro 4 – naplatí se EKO.
        Najeto 177 tis.km, ROZVODY DĚLÁNY ve 147 tis.km(INA) v roce 2013,
        nedávno po servisní prohlídce, 2 roky staré tlumiče, nová aku.
        4x kotoučové brzdy. Větší přední brzdy průměr 288mm stejné jako má Fabia RS – vše orig. z výroby.
        Zcela bez koroze, žádné promáčkliny, důlky apod. Velmi pěkné auto. Nekuřák.
        Fabia s tímto motorem a výbavou je unikát, který již nebude klesat na ceně.
        Ručím za původ a najeté km!
        Cena: 95 000,-s orig. Alu 15“ nebo 89 000,-na 15“plech.discích. Při rychlém jednání dohoda možná. Tel.: 608 068 703
        !! BAZARY PROSÍM NEVOLAT ani nepsat – ano platí to i pro AAA Auto !! 
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         



















































    ×