Jump to content

Technické problémy a závady


Recommended Posts

@DušanV Díky za upozornění, samozřejmě jsme myslel palivový, opravím.

 

@losllanos1 Zajímavé že tvůj servis vidí umístnění filtru jinak než sám výrobce:

image.thumb.png.d3dbf4bbaa347d56dd7099a30867d53a.png

V motorovém prostoru jej mají přístupný TDI, tedy naftové motory.

Edited by Martab
Link to post
Share on other sites

No tak neviem potom a je mi to uprimne jedno vymenili co mi ukazal az budem mat auto doma odfotim co menili a vybavene 

Ale inak toto pdf by som celkom aj prijal teda ako celok aspon by som chcel vediet ako sa rozobera spetne zrkadlo lebo ako som pisal vyzsie co si neurobim sam to nemam a kedze zrkadlo je stale na krivo bol by si tak ochotny a poslal mi aspon takyto nahlad na demotaz zrkadla ? 

 

Link to post
Share on other sites

@losllanos1odporucam vzduchovy filter menit castejsie. Ako 90t je taky nezmysel, ako povedat decku s upchatym nosom, ze zabehni 100m v rekordnom case. Osobne menim doma po kazdych 15t a po kazdych 5t vyberiem a povysavam filter. To iste pelovy. Poriadne bordel tam je. A vo vzduchovom i kopec hmyzu. Pri 60t by som si dal aj palivovy vymenit.

Link to post
Share on other sites
před 2 hodinami, csabac napsal:

@losllanos1odporucam vzduchovy filter menit castejsie. Ako 90t je taky nezmysel, ako povedat decku s upchatym nosom, ze zabehni 100m v rekordnom case. Osobne menim doma po kazdych 15t a po kazdych 5t vyberiem a povysavam filter. To iste pelovy. Poriadne bordel tam je. A vo vzduchovom i kopec hmyzu. Pri 60t by som si dal aj palivovy vymenit.

Jasne ja som vytiahol filter skoro ma vystrelo a v klime ani ehovorim ten som dal menit teraz po 20 000 lebo ten co som tam ja vymenil uz bol mimo uz bolo citit za autami smrad 

takze uz neplnil ziadnu ulohu 

 

Link to post
Share on other sites

A co že to je, to čerpadlo klimatizace? To je opravdu nesmysl, na systému klimatizace se nic běžně nemění (pokud není někde závady) a nejsou na to žádné výměnné intervaly. Kompresor totiž rozhodně nestojí 89 eur. Anebo nevíš, o čem píšeš. Palivový filtr u benzínových motorů měl předepsaný interval výměny naposledy snad u Felicie. Dej sem tedy tu fotku palivového filtru z motorového prostoru. Jinak je to celé snůška technických nesmyslů.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Takze v piatok som si bol po auto a mam konecne jasno vtom co menili pred tym som im trosku nerozumel ale v piatok som sa rozpraval priamo z mechanikom co to robil takze uz dnes viem co menili 

Tak nemenili kompresor klimatizacie ale iba remen nahonu klimatizacie co stalo 89 eur + nemenili palivovy filter ale celu cerpadlo palivovej sustavy nakolko ze vraj nedodavala dostatok paliva /v zaruke / cize za to som nic neplatil . Za dalsie filter vzduchu nemenili lebo ze sa meni az po 90 000 no tak toto ne takze fiter som si vymenil sam . 

Takze sa ospravedlnujem ale vyskytla sa chybicka v preklade . 

Po novom budu menit cely pas a cely komplet z pristrojmi nakolko nevedia opravit otackomer . 

este raz sa ospravedlnujem za vzniknute nedorozumenie . 

Takze ma caka 19 tnasta navsteva servisu v stredu 

Opravu roztrhnutej sedacky ze vraj nekryje zaruka . HMMM zaujmave 

 

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

Hlasim dalsi krok vpred. Volant je v rovnej polohe.

V sobotu som bol v servise s vyosenym volantom. Kedze geometiru mi nevedeli mimo SA spravit skrz toho, ze auto nebolo v databaze, siel som tam, kde ho vykrivili. Doniesol som i foto za jazdy.

Technik, co tam bol bol fakt super. Mal vacsi klud ako cez tyzden, no pristup bol na 1ku.

Nakoniec mi navrhol, ze si mozem polohu volantu nastavit sam s tym, ze oni pripravia auto a ja pridem a nastavim polohu.

Prakvapil ma ale nemilo fixacny prostriedok volantu. Cca 30-40cm dlhý fixacny pripravok v tvare T. Na konci hornych ramien T boli privarene Ucka, co sadli na volant zospodu a spodne rameno toho T-cka sa opieralo o sedanku. Nedalo sa ale rameno nejak predlzovat, takze to opretie bolo uplne slabe. Aj mne sa podarilo pri vystupovani 2x do toho jemne drgnut a nastavenu polohu rozladit. Takze sa necudujem, ze to je problem nastavit. Na nete som videl, ze pri nastavovani mali pripravok, co ma teleskopicke spodne rameno a zapiera sa do podlahy.

Nakoniec ale nastavili a volant je konecne v rovnej polohe.

Okrem toho sme sa bavili o leone, ci nema problem so sedackami a ine a technik mi vravel, ze je uz riesenie i na sedacku v scale. Ze mam kontaktovat toho, co robi zaruku a dat si to znova vymenit ak je problem. Nevedel presne, ale vraj sa meni i spodna cast ramu teraz, nielen opierka.

Tak info, co tu kolovala zjavne dorazila i k nim :D

 

Link to post
Share on other sites

Neviem ako to ma SKODA, ale vacsina automobiliek ma volant osadeny na tyc riadenia, ktora konci 1000-hranom. Velakrat moze byt geometria dobra, ale ak je volant vyoseny co i len o jeden zub, uz sa to pri jazde javi tak, ze nie je v strede. 

Ale ak by toto bola pricina problem u viacerych zakaznikoch, nechce sa mi verit, ze by skoda nasadzovala volanty nakrivo uz na vyrobnej linke...

Link to post
Share on other sites

Ano 100hran, ale obcas ma plosku, aby neslo dat volant inac, dovod je jednoduchy, aby nebol rozdielny pocet otacok v lavo a pravo. A netrebalo znacit polohu volantu a hriadela. 

Link to post
Share on other sites

@petulko ma i nema. Ak je volant krivo, uvolnia a nastavia polohu volantu v uvolnenom stave bez prenasania pootocenia na kolesa. Nastavia polohu, zafixuju volant a potom sa spravi geometria kolies. Takze pri ladeni volantu, geo musis robit. Samozrejme, ak je pootoceny a tak sa fixne nulova poloha, tak volant bude vyoseny, no geometria ok. Akurat auto pojde rovno pri vyosenom volante, co bol moj pripad. Neviem ako ma sjoda volant. Stary volant na astre g, co som ako jediny daval dole mal zubky a jeden bol vacsi a zapadal do hlbsej drazky. To bola poloha nula. Ako sa ale volant vseobecne nastavuje pri vyrobe, neviem. 

Link to post
Share on other sites

Ano, ako pisete, mal by tam byt trň, ktory nedovoli dat pri montazi volant inac ako spravne.

Az potom, na konci linky ked je auto cele hotove ide na geometriu. Potom by malo absolvovat test na valcoch a potom realnu testovaciu jazdu. Tam by to mali odhalit.

Link to post
Share on other sites

@petulko videl som s cim pracuju a dat s tym volant na mm presne je zazrak. smutne je, ze ten pripravok co tam maju na zafixovanie polohy volantu svoju ulohu vobec neplni. Staci male tuknutie a volant sa pootocil v drziaku.

Davam link na jeden z lacnych pripravkov, co je i vyskovo nastavitelny. https://www.aamarket.sk/pripravok-pre-fixaciu-volantu-058-6013a-p3567

A obr. ze asi ako vyzeral ten v servise. Bez poriadnych nastrojov kvalitny vysledok asi tazko mozno ocakavat. Zdorazdnujem, nemal vyskovo nastavitelne rameno, teda sa nedal ani o sedacku poriadne opriet. Vyska celeho toho pripravku bola cca 30-40cm. A to tam musi vliezt clovek, nastavit polohu a potom znova vyliezt z auta, bez toho, aby do toho ani nahodou nedrgol a nepohol s volantom. Pomaly mission impossible s takymto pripravkom.

Co som videl ine pripravky, tak boli take co sa opreli o podlahu, vyskovo nastavitelne a tak sa zaaretovala poloha volantu.

Dolezite je ale, ze to zvladli na 1ku a konecne to je ako ma byt na 3.pokus. 

1.jpg

Edited by csabac
Link to post
Share on other sites

Včera konečně objednán do servisu na 11.11. s těmito problémy:

Neustále se vracející chyba eCall

Zatékání do brzdového světla na 5. dveřích.

Mírně vyosený volant.

Klepající plast u zpětného zrcátka.

(asi?) chybějící senzor ukazatele kapaliny do ostřikovačů.

Během denního svícení svítí i zadní světla. Zde chci znát jen důvod. Že svítí mi vůbec nevadí, někdy je člověk naopak rád...

Dále jsem uvedl divné chovaní při rozjezdech - někdy člověk vystřelí jak raketa, někdy motor jakoby ztratí dech. Třeba to ale pouze já neumím. :-)

Tak jsem zvědavý...

Link to post
Share on other sites

Taky jsem to auto koupil manželce, a s klidným srdcem říkám, že je to poslední škodovka co jsem koupil. Za posledních pět let jsem měl sedm modelu Škoda a ani jedno od novoty nevydrželo ani jeden rok aniž bych nemusel do servisu s nějkou závadou. To auto, kterému nemužu po třech týdnech co je doma už přijít na jméno, musí opět do servisu, protože není funkční MF volant, plus nějaké další věci, a budou přehrávat SW, že je s tím nějaký problém u výrobce před měsícem ve výrobě nevěděli, takže má trpělivost s touto značkou je ukonce. Toto je první reklamace, bude-li se to srát dál, tak ho výrobci vrátim, však je to spotřební zboží, stejně jako pračka, či cokoliv jiného, mi bylo v servise řečeno, když jsem chtěl náhradní auto po dobu řešení reklamace, tak ať můžu jet do zaměstnání a cestou zpět si jej vyzvednout opravené po reklamaci. Pračku vám taky nikdo náhradní nedá, když je na reklamaci v servise, říkal udiveně technik. Takže, kvalitní značka, to se pozná. 

Link to post
Share on other sites

@CidlingObávám se, že v dnešní době se dá velice těžko koupit nové auto, které by nemělo nějaké problémy a to napříč všemi značkami. Holt kromě jiného, taky důsledek spousty "veledůležitých a nezbytných" předpisů, nařízení a norem, které musí současná auta splňovat  a čím více toho v tom autě je, aby se i ty normy plnily, tak tím více příležitostí, co se může pokazit.  Jednoduchá a blbuvzdorná auta se asi již nedělají a dělat nebudou. Vzpomínám si,  jak před lety neustále padaly Windousy, když začínaly, co by operační systém PC. No a teď neustále padá SW v nových tzv. inteligentních autech.

PS: teď jsem se právě dozvěděl, že např. nové elektrické auto od VW tj. ID 3, má opětovně velké potíže se SW, již přes 30 případů samovolného totálního vybití trakční baterie u zaparkovaného auta. Opět asi zaúřadoval nedodělaný SW!

Edited by DušanV
Link to post
Share on other sites

@Cidling vysvetli mi jednu vec. Ak zo 7 skodoviek si mal 7 problemovych, naco si kupil 8mu? Ja mam 1., siel som podla nepravdivych referencii do "kvality" a proste na fore som zistil, ze tych vad sa taha viac za tie roky z modelu do modelu. Ale po 7mich zlych skusenostiach, to uz je nedava logiku.

  • Upvote 3
Link to post
Share on other sites
V 31. 10. 2020 na 19:29, csabac napsal:

@Cidling vysvetli mi jednu vec. Ak zo 7 skodoviek si mal 7 problemovych, naco si kupil 8mu? Ja mam 1., siel som podla nepravdivych referencii do "kvality" a proste na fore som zistil, ze tych vad sa taha viac za tie roky z modelu do modelu. Ale po 7mich zlych skusenostiach, to uz je nedava logiku.


Osmou jsem nekoupil a kupovat ani nehodlam, Scala je v me petiletce sedma a posledni. A ano, proc sedm, muzu se v tomto oznacit za patriockeho hlupaka, jine a slusnejsi uvedeni stavu, ktere toto forum snese v teto chvili nemám. A jak jsem psal, ani jedna nevydrzela ani rok od novoty, aniz bych nemusel pro nejaky problem vyhledat sluzby servisu, a to od spatne geometrie predni napravy od novoty primo z vyroby, pres vadne vodni pumpy, odlupujici se lak narazniku,  vymenu prevodovky a vymeny brzd prednich a zadnich, po praskajici tesneni kolem oken, po nekorektně se chovajici infotainment.  Takze zadne prkotiny v podobe vrzajicich plastu. Ale abych nebyl jen skeptickym kritikem, tak napric skodovackym portfoliem co se vad tyce mi zatim nejlepe vychazela trojkova oktava, nebyt tam toho loupajiciho se laku a na druhe spatne geomky z vyroby, tak dobry. Pak Yeti, bohuzel az pak trojkovy sup, cekal jsem vic od vlajkove lodi a bezkonkurecne nejhorsi byla trojkova fabie. Scalu takto zatim hodnotit po mesici nehodlam. 

Edited by Cidling
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...