Přejít na obsah

Regenerace DPF každých 150km


Jindra Beneš

Doporučené příspěvky

To prvé je reset naučených hodnôť nie reset a naučenie. To sa robí keď máš zblbnutý diferenčný snímač a ideš ho adaptovať. 

Adaptácia dif. snímaca tlaku DPF meníš offsetovú hodnotu. Tj. pri vypnutom motore ti musí ukazovať 0hPa (mne niekedy 0 niekedy -1hPa) robí sa to preto, aby ti to neukazovalo napr 6hPa, potom si jednotka môže myslieť, že aj na voľnobehu máš pripchaté DPF.

 

Skús pojazdiť niečo bez pripojenej trubky čo ide za DPFkom k diferenčnému snímaču. Ak sa predĺži regenerácia o čosi tak máš upchaté DPFko na 100%. Ak nie tak je niekde inde problém a je možné, že aj vstreky majú čo to už za sebou. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sorry, moja chyba, "resetting OF learned values" Ok, skusim to najprv tak ako pises... potom po tej vymene za nove snimace, ktoru moznost zvolit? adaptaciu?... a este mozno taka otazka nemoze mat na toto nejaky vplyv vymena rozvodov?

 

co som sa pytal ludi v mojom okoli su dve skupiny:

1. skupina tvrdi tieto DPF vydrzia ovela viac km bez cistenia, a ze dovod bude inde...

2. skupina tvrdi, ze DPF bude zanesenie a je cas ho dat vycistit...

 

este pripojim log kde je v urcitom momente diff tlak cez 380hPa. co by naznacovalo ze filter je pripchaty, za predpokladu ze snimace davaju spravnu hodnotu.

Bez názvu.png

Editováno: , autor: juri23
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To by mohlo mať súvis ale to by museli byť tie rozvody podľa mňa o zub mimo. 

 

Tieto DPF a hlavne na RS dvojlitroch vydržia bež čistenia tak 200-230tkm záleží od štýlu jazdy, trás. Potom sa vyčistia a ďalej fungujú. Ja som bol v maji na STK a pri 270tkm mal dymovosť 0,00. Niektorí s tým jazdia aj keď to regeneruje po 50km. 

Ja som takéto hodnoty nemal ani keď som mal riadne pripchatý ten filter keď mi tiekla voda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 rok později...

tak po necelom roku od cistenia DPF sa caste regeneracie vratili, aktualne to regeneruje po 120km, po cisteni to bolo okolo 400km. Rovnako tak vysoky dif tlak, tesne po cisteni som mal pri plnej zatazi /3ka plny plyn/ max diferencny tlak okolo 170, teraz 380. Nepredpokladam, ze rok po cisteni by sa DPF znova upchalo popolcekom.

Snimace dif tlaku nove, vstreky otestovane, turbo olej nezere... niekto nejake napady??

Editováno: , autor: juri23
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Predpokladas spravne. Akoze bol som skepticky lebo ultrazvuk niekedy spravi paseku ale zbytocne som sa obaval. Znamy tam nosi DPFka tak 5-7rokov na cistenie a vzdy ok. 
 

Nedaval kvoli cene. Ak by to robili oni tak chceli vymontovat motor a tak dat DPFko dolu.

 

Ja som si to doma sam vymontoval. Dokonca bez toho aby musela ist dolu napravnica a zaniesol to tam. Dva dni im to trvalo. Cena 150€. 
 
A dnes mi to prvy krat regenerovalo od cistenia a bolo to po 600km. Cize som s tym velmi spokojny oproti 70-100km predtym. 
 

Motor inak aj lepsie ide a ma mensiu spotrebu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1. nemam pocit, ze by to zralo olej, dolievam 1l na vymenu - 15tis. km....

2. marfan pri kolkych km si dal cistit DPF??

3. no mna hlavne nejdem moc do hlavy, ze po cisteny to regenerovalo tak ako malo, ale vydrzalo to necely rok..... nemylsim si ze DPF je opat zapchate popolcekom po necelych 20tis km od cistenia, ale diferencne tlaky su vysoke tak ako boli pred prvym cistenim.... a zeby takto upchali DPF len sadze sa mi tiez nezda /to by muselo ten olej zraz viditelne/.... a tiez by sa regeneraciou mali vypalit a DPF by zas malo byt ciste. Ale vsimol som si, ze merana hotnota sadzi VS vypocitana, rastie ovela ovela rychlejsie..... merana je po 80km jazdy 18g a vypocitana 8g a nasledne sa spusta regeneracia... diferencne tlaky mam pred regeneraciou pri zatazeni 300-400mbar co mi proste vychadza len na naozaj upchate DPF.... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to asi nikdo nerozporuje, že. Tady se bavíme o tom, jestli se musí koupit nový bratru za 60t Kč nebo se dá vyčistit a bude dále fungovat. Jakou metodou ho čistit a kde.

 

Může mě jebnout, když má člověk rozhodovat, zda poslat auto (např. moje S2 slušná výbava, apod.) do stoupy nebo koupit nový DPF. Pak se logicky ptám.... Dá se DPF fundovaně vyčistit? Kde to dělají dobře? Bohužel tomu se nikdeo moc nevěnuje. Bylo by moc pěkné dotlačit třeba Vaculíka ze SM, aby se tomu pověnoval. Ale chápu, že automoto průmysl raději nové DPF, nová auta>>> prostě motor spotřeby se musí otáčet a stále rychleji. A SM musí někdo zaplatit. Takže se asi Vaculík dané problematice nepověnuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak trochu sa posuvam dalej.... pred odchdoom do HR mi zacala svietit kontrolka doplnenia oleja...  postupne som tam dolial 1L a po cca 4000km mi kontrolka zasvietila znovu... napriek tomu ze kedze regeneraciu prebiehaju 4x castejsie do oleja isla znacna cas aj nafty.... takze niekde sa olej bude tratit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Raději to kontroluj na měrce. Shodné podmínky, odstátý motor, rovina. (offtopic, někdo se velice rozřiloval, že zatlačená měrka vyrobí tlak a to zhoupne hladinu na rysce :)). Pokud to pípne při dolní rysce (už nutno doplnit olej), pak OK. Jinak pokud žere 3-4l/15tkm, tak ti za tebou musí jezdit s mlhovkami.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...