Jump to content
jamescze

Vrzani, drceni a jine zvuky

Recommended Posts

Posted (edited)
Před hodinou, ben06 napsal:

Věřím, že jestli půjdu ještě do Scaly (moc jsem ji chtěl), tak už bude jinde, prostě můj čuch na porodní průsery mě opět nezklamal a je to tak.

To vůbec nemusí  být čuch, prostě realita posledních let. On i už časopis Svět motorů veřejně přiznal, že si z nás zákazníků dělá koncern dlouhodobě  "testovací jezdce". Pokud se nezmění strategie a uvažování vrcholového managementu  fabriky (já to osobně spíše odhaduji na výměnu ve vedení), tak pravděpodobně tohle zacházení se zákazníkem bude nadále trvat, no a pak nám nezbude, než si počkat vždycky na vychytání much, nebo jít jinam. VW AG se snaží dlouhodobě dostat na světovou pozici č. 1 ve výrobě aut ( asi je to pro Germány otázka národní hrdosti) a očividně v současné době netahá za ten správný konec. 

Edited by DušanV

Share this post


Link to post
Share on other sites

@DušanV no tak me tohle osobne priznal i prodejce primo v salonu kdyz sem se ho ptal jestli si objednat O4 ted nebo pockat tak mi na ferovku rekl ze by rok pockal ze jsou lidi jen testovaci kralici :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

už jsem ta tady kdysi psal, že auta z prvních serií byly, budou a  musí být vždy zajíc v pytli a proto už beru auto nejlépe po modernizaci. Mám tu osobní zkušenost třeba u průšvihy prvních š105/120 a pak u favorita z "předprodeje" prvních 2000 ks jen pro firmy (se dvěma jsem jezdil), kde se za provozu taky "testovalo", takže žádné poslední roky, ale už od doby AZNP je to furt stejný. SM jsem hltal před 40 lety a ten dnešní mě už nic neříká jako další rádoby nezávislé plátky a weby a pořady v tv. Férovým prodejcům ještě někdo věří? Já takového neznám.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No  neviem ci je to uplne pravda. Kamarat kupil minuly rok O3 novu a operadlo sa mu tiez sklapa, dvere vrzgaju a premastieva si tesnenie, svetla sa rosia, stierace na aute poskakovali . Je to skor o serioznosti a biznise. Vyrobca pozera co najvyzsi zisk a najnizsie naklady

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

záleží na pohledu, moji 2 kolegové mají loni zakoupené O3 a nemají problémy, ale toto téma je o něčem jiném.

Share this post


Link to post
Share on other sites
[mention=29303]DušanV[/mention] no tak me tohle osobne priznal i prodejce primo v salonu kdyz sem se ho ptal jestli si objednat O4 ted nebo pockat tak mi na ferovku rekl ze by rok pockal ze jsou lidi jen testovaci kralici :)

Potvrzuji, mě jeden řekl to samé a těch problémů, co řeší ...
Scalu, Kamiq také zmínil, že to není ještě ono.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veď sa to už predáva viac ako rok už by mali mať vychytané dačo či to je slabé obdobie? Možno lepšie počkať na facilift alebo ďalší modelový rok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je tak, ked su nejake staznosti od 1% ludi, tak problem su ty ludia. Ked to bude 10% problem ma automobilka. 

Lenze ked mas zazmluvnene veci 50tks a je to zly technicky navrch, hold to risknes a naprava sa urobi ked sa kusy minu. 

Niektore banality sa vyriesia az FL. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

No když máš zamluvené pro výrobu třeba těch 50.000 kusů nějaké součástky a ta nemá odpovídající kvalitu, parametry, tak přeci vždy existuje smlouva mezi dodavatelem a odběratelem, že takhle tedy ne a mělo by to být ve smlouvě časově ošetřeno, dokdy musí být sjednána náprava. Nějak se mi nezdá, že  Škodovka tyhle vadné součástky bude neustále nějak dlouhodobě odebírat, dokud se dodavatel nepolepší. Pokud to škodovka nemá takhle smluvně ošetřeno , tak je někde chyba a vypovídalo by to spíše o šetření za každou cenu (že by  ty častokrát zmiňované kompresory klimatizace)?   A jinak 50.000 stejných součástek určitě neleží ve Škodovce dlouhodobě na skladu, aspoň se všude píše, že se to dodává postupně ze dne na den. 

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie dodavatel ti to vyrobi podla vykresu a navrhu. Ale ten ing. navrh je zly. Tj treba prerobit vykresy. Dodavatel stym nic nema, on to vyrobil ako bolo navrhnute. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ked sa ludia nestazuju a nereklamuju lebo ved mi to jazdi a nestoji mi to za odoberaniu casu tak to ani automobilka nemusi riesit. Naco zakaznik to toleruje tak to poriesim az neskor po facelifte. Dnes je kupa predaj aj o zakaznikovi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@atlan je to ale 50:50 mozna ing. navrh je zly. mozno tolerancia vyroby. kazdopadne napravne opatrenie by sa malo spravit co najskor, ako sa zisti pricina vady. a mimo plastov. som presvedceny, ze mechanizmus sedacky nenavrhuje ŠA a to, že sa sklápa je konštrukčná vada sedačky, čo by mala ísť na vrub dodávateľa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...