vitezslav2 Vloženo 6. Únor 2016 Sdílet Vloženo 6. Únor 2016 Dá se to i bez sundavání kola? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 6. Únor 2016 Sdílet Vloženo 6. Únor 2016 nedá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 6. Únor 2016 Sdílet Vloženo 6. Únor 2016 dá ....vytočíš kolesá doprava a je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezslav2 Vloženo 7. Únor 2016 Sdílet Vloženo 7. Únor 2016 Tak jsem to rozebral,a voda mi teče z motůrku (těžko říct přesně odkud) a zkapává po tom dvousměrným ventilu co je součástí toho motorku.To je asi na výměnu celého že?Vyplatí se ta levná druhovýroba,co maji v autokelly za 250Kč? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 7. Únor 2016 Sdílet Vloženo 7. Únor 2016 (editace) Jo většinou to teče z toho ventilu.Musíš koupit celý motorek. Kup i druhovýrobu. Je to ověřeno,že vydrží. Editováno: 7. Únor 2016, autor: Mirek 835 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš Slabý Vloženo 7. Únor 2016 Sdílet Vloženo 7. Únor 2016 Přesně tak, taky mi to teklo. Koupil jsem v Kelly motorek Febi a funguje naprosto skvěle jako originál ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezslav2 Vloženo 8. Únor 2016 Sdílet Vloženo 8. Únor 2016 Tak jsem dnes koupil a vyměnil motorek a zjistil jsem,že mám v háji i tu hadičku co jde z motorku na zaní stěrač.Nedrží zacvaklá.Myslíte že jí seženu novou?Ta původní je ve svazku s kabelama. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš Slabý Vloženo 8. Únor 2016 Sdílet Vloženo 8. Únor 2016 Taky jsem to měl, předělal jsem celé napojení na systém od Festa pro pneumatiku. Teklo mi to přes to těsnění v té spojce, nešlo mi to nijak opravit a nakonec jsem to koleno poškodil. Tak jsem to předělal. Není to originál, ale funkční je to stejně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezslav2 Vloženo 8. Únor 2016 Sdílet Vloženo 8. Únor 2016 Jak ? Poraď :-). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 8. Únor 2016 Sdílet Vloženo 8. Únor 2016 Tak orig. hadice z kolénkem je myslím drahá. Tak by osobně kousek hadice z kolenem odcvakl a napojil obyč. plastovou takového průměru,aby mi držela vpohodě na motorku. Druhou stranu napojení hadic na sebe je přece jednoduché. Nahřeješ a natáhneš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezslav2 Vloženo 8. Únor 2016 Sdílet Vloženo 8. Únor 2016 Nějak to pořeším.Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš Slabý Vloženo 8. Únor 2016 Sdílet Vloženo 8. Únor 2016 Na vývody rozdělovače jsem nasadil hadičku od Festa, na ní dal rychlospojku na 90 stupňů a do té připojil původní hadičku. Když potřebuji vyndat motorek, jen vycvaknu rychlospojky a vyndám ho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milavla Vloženo 11. Únor 2016 Sdílet Vloženo 11. Únor 2016 Ahoj, mám taky rozpojenou hadičku pod řídící jednotkou. Ještě než se do toho pustím chtěl bych se zeptat ty kabely co vedou z řídící jednotky mají z boku takovou páčku, když je chci vytáhnout tak mám páčku vysunout směrem ven? dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 11. Únor 2016 Sdílet Vloženo 11. Únor 2016 na opravu tej vyskočenej hadičky nepotrebuješ odpájať kabeláž z RJ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milavla Vloženo 12. Únor 2016 Sdílet Vloženo 12. Únor 2016 (editace) libero bez vytažení ŘJ se tam nedostanu. Ta páčka z boku to je pojistka proti vypadnutí kabelu, nebo to je prostě páka, aby se to líp vytahovalo? Editováno: 12. Únor 2016, autor: Milavla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 12. Únor 2016 Sdílet Vloženo 12. Únor 2016 Ono zdejší mistry montáže nesmíš brát moc vážně, oni na všechno mají nějaký grif :-) Ten konektor je zajištěný takovými táhly - a teď nevím jestli jen nahoře, nebo i dole - musel bych to vidět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milavla Vloženo 12. Únor 2016 Sdílet Vloženo 12. Únor 2016 Ty táhla jsou nahoře i dole, předpokládám že to jsou zvlášť dva konektory, takže vytáhnout směrem ven? Přemýšlel jsem nad tím a možná, že tu ŘJ fakt nebudu muset vytahovat, možná že by stačilo rozmontovat vzduchový filtr, ten tam zavazí ještě víc bych řekl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 12. Únor 2016 Sdílet Vloženo 12. Únor 2016 když ten konektor "odjistíš" tak ten kabel vypadne skoro sám. Už si nepamatuju, tak je to tam udělaný, ale nestačí tu ŘJ jen vycvaknout z držáku (bacha ať nepraskne) a odtáhnout ji? S tím vzduchovým filtrem se mi to ale už moc nezdá - to už je někde jinde, ne? Prostě šáhni pod tu jednotku a spoj to - ty konce vidíš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 12. Únor 2016 Sdílet Vloženo 12. Únor 2016 No to není pravda,že pokud odjistíš kabel od řídící jednotky motoru tak vypadne ven! Ale normálně jej tahem nahoru vytáhneš. Nic na tom není. Pak vycvakneš jednotku z držáku -trošku to chce opatrnosti,protože to zajištování rádo praská. Pokud ti pojistka praskne,řídící jednotku lze provizorně upevnit k držáku elektr. stahovacími pásky popř koupíš nový držák cca 150Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 12. Únor 2016 Sdílet Vloženo 12. Únor 2016 libero bez vytažení ŘJ se tam nedostanu. no RJ vyhodiť musíš,len píšem,že odpájať kabeláž nie je treba ....inak súhlas čo napísal Mirek o tom plastovom držiaku,chce to veľmi opatrne,hlavne teraz v chladnom počasí Ono zdejší mistry montáže nesmíš brát moc vážně, oni na všechno mají nějaký grif :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milavla Vloženo 15. Únor 2016 Sdílet Vloženo 15. Únor 2016 Takže děkuji za rady, dílo se podařilo a ani jsem nic nepolámal Akorát byla menší zrada, že ten spodní kabel nešel vytáhnout dokud byla ŘJ v těch úchytech. A moje rada pro všechny co to dělají poprvé - odmontujte si ten vzduchovej filtr jsou to jen 4 šroubky a usnadníte si tím přístup k tomu spodnímu kabelu a spodnímu zobáčku od ŘJ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 15. Únor 2016 Sdílet Vloženo 15. Únor 2016 No to považujem ako samozrejmosť vyhodiť airbox Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rcc Vloženo 8. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2016 Zdravím, zadní ostřikovač má malý tlak a na pod levým zadním koberečkem se objevila kapalina do ostřikovačů (poznal jsem dle vůně). Asi teče spojka výše a stéká to po karoserii pod kobereček, že? Hadička bude vedena pod tím plastem, který navazuje na těsnění dveří? Poraďte prosím, jak ho demontovat. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosmicboy Vloženo 9. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2016 Ahoj, kdysi jsem měl stejný problém, mám F1 kombi. Ono spojení je pod plastem, který jsem na obrázku červeně orámoval. Tento plast je přichycen cca. 3-5 šroubky - jeden je ve žlábku, když se sundá roletka, pak je jich pár vidět a hlavně pozor, jeden je schovaný pod osvětlením kufru. Pak se nebát za plast vzít, jestě je přichycen zacvakávacími kovovými úchyty. Jestli si to dobře pamatuji, tak se pak jen vyvlíknul pás (nemusí se demontovat, jen je tam navlečen - to uvidíš) a asi tam bylo nacvaknutí i do dalšího plastu směrem k sedačce. Možná to zní komplikovaně, ale neboj, je to otázka pár minut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koko Vloženo 19. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2016 Zdravím, mám Fabii I - 2001, po opravě již opravované hadičky k zadnímu ostřikovači( byla spojována v místě pod filtrboxem, patrně ji někdo kdysi poškodil) se mi stalo to, že mi přestaly fungovat i přední ostřikovače(které předtím normálně šly). Přesněji řečeno, chvíli trochu stříkal přední u spolujezdce, ale i ten přestal. Motorek běží, neteče , zamrzlé to není. Nikde to pod autem neteče, kapalina neubývá. Zkuste poradit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.