Kuchar7 Posted November 25, 2019 Share Posted November 25, 2019 (edited) Superb to může mít jinak, ale např. Fabia MR2020 vyhřívání trysek ostřikovačů sepne spolu s vyhříváním zrcátek. Edited November 25, 2019 by Kuchar7 Upřesnění 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bojler Posted November 25, 2019 Share Posted November 25, 2019 Je to stejne, spina se automaticky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eiben Posted November 25, 2019 Share Posted November 25, 2019 Takže s výhřevem zrcátek nebo je seplé pořád? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted November 25, 2019 Share Posted November 25, 2019 By mě zajímalo, k čemu výrobce dělá manuály, když to pořád nikdo nečte? "Trysky ostřikovačů čelního skla jsou vyhřívané při nastartovaném motoru a vnější teplotě nižší než asi +10 °C." 2 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eiben Posted November 26, 2019 Share Posted November 26, 2019 před 9 hodinami, Pawouk napsal: By mě zajímalo, k čemu výrobce dělá manuály, když to pořád nikdo nečte? "Trysky ostřikovačů čelního skla jsou vyhřívané při nastartovaném motoru a vnější teplotě nižší než asi +10 °C." Diky, alles klar. Manual jsem cetl, ale je to vice nez rok tak jsem to zapomnel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanson Posted August 21, 2020 Share Posted August 21, 2020 Chtěl bych doplnit informace ohledně mých ostřikovačů. Prudil jsem škodovku tak dlouho, až tvrzení o agresivní kapalině vzali zpět a problém opět řešili, jen mě požádali to řešit tam, kde se to začalo, to mě dost štvalo, protože je to banda lhářů, kteří tvrdili jak se vyměnilo kompletně potrubí, trysky atd., ale pravda to není. Problém s pliváním na konec odstranili, ALE! Pravděpodobnou příčinou, byl zpětný ventil u levé trysky v kapotě. Ten zrušili (je na to i TPI) a tím plivání přestalo. Jenže nastal nový problém, voda padala zpět do nádržky a než začala stříkat, tak se rozjížděli stěrače na sucho. Další reklamaci jsem již vzdal a věc vyřešil sám. Koupil jsem pár drobností tak, aby bylo vše vratné viz. příloha a nainstaloval k nádržce zpětný ventil. Měl jsem neorigo motorek, tak raději test s ním, ale po 1/4 roce používání vše v naprostém pořádku. 1 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chatoooo Posted October 18, 2020 Share Posted October 18, 2020 Rád bych se podělil o své zážitky s ostřikovači na MR2016 (mám ho asi 3 měsíce). Ostřikovače měli prodlevu tak 2-3s, stěrače už byly tak 3/4 cesty zpět, než začaly stříkat a je vidět, že na světla to stříká hned. Když jsem pak do pár sekund ostříkl znovu, tak na sklo stříkaly hned. Jak jsem jel na servis s oleji, tak jsem to nahlásil, ať se na to podívají. Servis: "Pane, máte to hotový byla tam prasklá hadička". Výsledek: pořád to trvá 2-3s a i když ostříknu znovu do 10s po prvním, tak to pořád trvá 2-3s. Na faktuře ani zmínka o opravě nebo kontrole. Znovu tedy servis, návštěvu jsem spojil s aktualizací Columba. Servis: "Pane, máte to hotový. My jsme vám tam zapomněli minule vrátit zpětnou klapku, která se dost zanáší". Výsledek: jsem tam, kde jsem byl před první návštěvou. Fakturovali jen tu aktualizaci. Teď mě čekají brzdy, tak jim to tam nahlásím a jsem zvědav, co mi zase řeknou. Je fajn, že se tam dají dát VW/AUDI s lepším paprskem vody, ale to asi budu řešit až tohle bude fungovat. Jsem zvyklý na ostřikovače na Alfa Romeo což byly 4 vodní pistolky, ale na to, že to auto bylo starý 16 let, ostřikovalo hned. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plzeňáček Posted October 18, 2020 Share Posted October 18, 2020 Tak to uz bych jim asi koupil nugatovou bonbonieru pri treti navsteve :-) Jinak ja jsem vymenil ostrikovace za ty z S2 a ty strikaji krasnou jemnou mlhu misto paprsku jako na S3. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chatoooo Posted October 18, 2020 Share Posted October 18, 2020 Dnes odpoledne jsem to natočil jak stříkají. Ta mlha co je vidět prakticky hned, je od světel (je od toho zaliskaná celá kapota). Možná je to normální a jen mám přehnané požadavky. VID_20201018_174026.mp4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanson Posted October 18, 2020 Share Posted October 18, 2020 To prave normalni neni, proto jsem po te, co mi ventil vyndali, namontoval ventil k nadrzce. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chatoooo Posted October 19, 2020 Share Posted October 19, 2020 Dnes jsem to zkusil bez světel. Jestli náhodou neostříkne napřed světla a pak sklo. Výsledek pořád stejný. Koukal jsem do dílenské příručky 03.2015 a na rozkresu ostřikovačů ani žádný ventil není. Dám jim poslední šanci a uvidíme. Pak napíšu jak to dopadlo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanson Posted October 19, 2020 Share Posted October 19, 2020 V DP a ani v Etce nic o ventilu neni, stahni si ze treti strany tohoto tema PDF, ktere tam dal Martin Bednar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chatoooo Posted December 18, 2020 Share Posted December 18, 2020 Tak jsem po další návštěvě servisu. Tentokrát zase jiný technik a už když jsem o tom začal mluvit, tak věděl o co jde a řekl, že je to normální. Že to se to zkoušelo několikrát řešit a když se tam dá zpětný ventil tak zase málo stříká pravý ostřikovač. V podstatě mi odvyprávěl to, co je napsané v tomto tématu. Počkám do jara a možná tam zkusím ten ventil dát sám. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik1971 Posted December 18, 2020 Share Posted December 18, 2020 (edited) Rozmyslam,ci by ti nepomohlo nastavit,alebo zmenit cez kodovanie oneskorenie intervalu ostreku prednych svetiel.Mozno by to pri kratkom podrzani sposobilo,ze by ti ostreklo iba celne okno a svetla az pri dlhom podrzani.Takt to totiz po prekodovani funguje mne. Edited December 18, 2020 by Patrik1971 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Čedr Posted December 26, 2020 Share Posted December 26, 2020 Mě to stříká celkem dobře ty tři proudy...ale pak jsem si všiml že do středu skla stříká ještě další čtvrtej proud kapaliny z obou ostřikovačů takovej čurůček kterej stříká dost mizerně...máte ho tam taky? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ČudlR Posted December 27, 2020 Share Posted December 27, 2020 Me to taky moc dobre neostrikuje. Na firemni dvojkovy fabii mi to ostrikuje daleko lip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petervasarab84 Posted August 27, 2021 Share Posted August 27, 2021 Ozivim tuto temu, kedze som nasiel podobny problem na svojom S3 kombi. Pri ostrekovani celneho skla mi celkom dost cura aj zadny ostrekovac. Mam to presne naopak ako popisujete v tejto teme. Neviete mi poradit kde by mohol byt problem?? Za kazdu radu ako to opravit dakujem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petervasarab84 Posted September 7, 2021 Share Posted September 7, 2021 Nikto nic? Kde by som nasiel schemu zapojenia ostrekovaca pre S3? Nema ju niekto? Napada ma ci nie je problem v samotnom zadnom ostrekovaci... je to na nervy zakazdym spustit aj zadny stierac ked ostreknem celne sklo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wirer Posted September 8, 2021 Share Posted September 8, 2021 https://uloz.to/file/qpcASltIboHg/s0069120015-zakladni-vybaveni-od-brezna-2015-pdf#!ZGx0ZGR2ATH5Z2Z5AmtmAwOyZJMuAzqVo2W4YGS+H2MSJTAxMD== 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petervasarab84 Posted October 9, 2021 Share Posted October 9, 2021 Len pre info, problém so zadným ostrekovačom vyriešený. Výmena motorčeka pomohla na 100%. Robota tak na 30min cca... 😉 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bajky Posted October 10, 2021 Share Posted October 10, 2021 Chalani len pre info.Nastavenie oneskorenia ostreku svetiel nema absolutne nic s ostrekom celneho skla. Z velkej casti voda pada cez motorcek.Myslim ze este na Superbe 2 bol motorcek kde bol ventil priamo pri nom. V supe 3 moj motorcek vyzera trosku inac(lacnejsie),mozno by pomohla prave jeho vymena za verziu priamo urcenu pre S2. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomik103 Posted November 21, 2021 Share Posted November 21, 2021 (edited) Na nemecken foru meni trysky za variantu z Audi A6 8J0 955 988 G Kazda strana ma 3 klasicke prudy samostatne nastavitelne. zaujimalo by ma ci niekto montoval Audi verziu pripadne porovnat s S2 variantou. diky Edited November 21, 2021 by tomik103 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik1971 Posted February 24, 2023 Share Posted February 24, 2023 V 28. 9. 2016 na 22:39, ferda25 napsal: Ano, stačí koupit jen nové ostřikovače: 5M0955986C(verze s výhřevem). Mam taketo 2 kusy doma,ak by sa niekomu hodili,kludne cez SS,zostali z byvaleho auta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midlan Posted January 17 Share Posted January 17 Chtěl bych provést stejnou úpravu jako Stanson tady se zpětným ventilem. Hrozně mě vytáčí že člověk drží ostřikovač a dvě sekundy se nic neděje a stěrače dělají akorát rýhy do skla na sucho. Neví někdo jak je přístupná nádržka, respektive hadice u 206kW? vím že je pod pravým blatníkem, narozdíl od ostatních verzí má totiž v levém podběhu přídavný chladič. Ale nejsem si jistý jestli stačí jen pravý podběh dolů, aby se člověk dostal na ty hadice. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.