Přejít na obsah

Brzdy, výměna brzdových kotoučů


sulva

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...

Dík, taky právě koukám na Bosche, dělat budu sám, tak jen nákup. Mám přislíbeno zadní komplet set do 2500Kč, tak uvidíme. Dnes jsem Kamiqem po delší době jel a dost šílenost co to vydává za zvuky. Přitáhnu ručku a jak když brzdí vlak, fakt na pikaču! Musí se to udělat, ale je to doopravdy ostuda Škody.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si čím dál více myslím, že je to nějakým nastavením koncernových brzd. Golf, Leon i Kodiaq měly poměrně brzy zadní kotouče v podobném stavu jako na zdejších fotkách, Kamiq se zatím drží, ale ten jezdí minimálně. Mám nyní srovnání s X5, kde po necelých 17tis km jsou všechny kotouče jako nové.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ozivim tema srackojidnich zadnich brzd.
U me se vymena blizi, jeste stale ale nemam koupeno a tak premyslim co tam nakonec dam. Pokud by to melo vydrzet to co nyni, ta me prijde zbytecny přehnaně do toho strkat drazzi znacky. 
Co si myslete o TRW? Sada kotouce a desky se daji koupit okolo 1800kc-2000kc. Co jeste treba ATE?
Menil zde nekdo dalsi zadek? Co kdo pouzil? Dik za informace, popr.doporuceni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Brzdy a hlavne zadne su taka speci Skodovacka pesnicka,resp kotuc je ok,ale tu spominana platnicka je problem.U Superbu po vymene v nejakych 10000km za tie modifikovane od VW uz nebol problem az do predaja auta zo 64000km.Ak sa to zopakuje u Scaly,alebo rodicovskeho Kamiq,kludne siahnem po tu odporucanych Ferodach.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@dfga a porad dokola, jak vis, ze tvoje pravda je pravda? 

Me moc nezajima co dela problem, jestli kotouc nebo deska, jen vim, ze jsou v riti a na kompletni vymenu, kde SA udela chybu nevim a ani me to nezajima. A pokud budu davat nove, tak je asi samozrejmost dat od jedne znacky a ne mix origo se zrovna nic moc Ferodo, ktera jiz take neni co byvala.

Na stavajici dat jen nove desky jsou vyhozene penize, kdyz ten origo kotouc uz je po smrti. 

A at si tam vlastne kazdy dela a da co chce, hlavne se nenechat ovlivnit jedincem. 
 

  • Pozitivní 4
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nejde len o pískajúce doštičky, na mojej O4 s 18 000 km kotúče napr. vyzerajú dobre, ale po celej ploche kotúča sú maličké tmavé bodky, vyzerá to, ako miesta, kde sa hrdza zažrala hlbšie.

Neviem, či používa škodovka kotúče s prímesou nerezu, Skôr by som tipoval že nie.

Na peugeote 308 mi odporučil mechanik kotúče s prímesou nerezu a tie nehrdzaveli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 20. 3. 2023 na 22:48, NemesiSK napsal:

pánové, počas záruky môžem vymeniť kotúče a doštičky za iné než škodovácke bez straty záruky?
niečo lepšie s prímesou nerezu, nech to nehrdzavie a nepíska. O4.

ahoj... ja som na moj Kamiq pred mesiacom dal:
https://www.motora.sk/zimmermann/100.1236.53.html
https://www.motora.sk/zimmermann/20961.972.1.html
a v servise v pohode... ze je to moje auto... ale sportovy podvozok Eibach B12 Pro-Kit mi uz nedovolia skrz zaruku dat...
mal by som ich sem nafotit... ak nezabudnem, tak dnes nafotim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...