Přejít na obsah

ŠKODA OCTAVIA IV RS / RS iV


Pawouk

Doporučené příspěvky

Mamba je pecka!  ;) .. navíc bez příplatku, super.

 

Pár lidí tu má přehled o chystaným změnách (KT X Areaview, KT Y barvy atd.). Co tyhle info dát do samostatného vlákna a jednou za čas aktualizovat? Hledat to napříč fórem je oříšek.

Editováno: , autor: rimsy2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...

V sobotu jsem měl možnost půjčit si předváděčku RSa, tak jsem se s ní moc rád projel. Nezaručuji objektivitu mých názorů, protože OIV se mi líbí opravu hodně a v RS ji považuji za nejhezčí aktuální škodovku. Ačkoliv předváděčka, tak jsem byl asi první, kdo v ní jel - měla najeto 6 km. V černé barvě, na 19´ kolech, DCC, Head-up displej, Canton, 180 kW DSG.

 

+

První pocity po usednutí byly, že sedím v nějakém kokpitu nechci říkat vyloženě sportovního vozu, ale něco podobného. Celková kombinace interiéru - alcantara, sportovní volant, černý strop, masivní sedačky v člověku vyvolají takový feeling sportovna, ačkoliv RSo nepovažuji za sportovní auto - ale vzhledově to funguje. Motor ačkoliv nezajetý jede nad očekávání dobře. Po zajetí to bude podle mě paráda. Celkově se mi v interiéru líbilo moc, zpracování, přehlednost....no a ta vůně :-D V interiéru je krásné ticho (když si to člověk navolí), podvozek pohodlný, head-up dispej krásně přehledný a čitelný i přes to, že byla úplně jasná obloha. SW běžel dobře a plynule, ale je pravda, že jsem do něco skoro vůbec nehrabal. Sedačky úžasně pohodlné a integrovaná opěrka sedí i mě při 190cm.  

 

-

Plynně navážu na sedačky - jediné mínus je, že jsou opravdu masivní - v oblasti ramen mi přišli určitě masivnější než co znám z OIII RS. Kdo vozíte děti na zadních sedadlech, moc se k nim zepředu nedá natáhnout.

Za Canton bych určitě nepřiplácel - v poměru cena/výkon udělá lepší službu základní audio a peníze bych investoval spíše do sklopného tažného.

Černá barva - taková nevýrazná. Černé exteriérové doplňky úplně zaniknou. Tady je jasná volba Blue race anebo Velvet red.

Nejhorší na konec - umělý zvuk. Po nastartování jsem se vyloženě lekl a partnerka instinktivně prohlásila "Co s tím je?". Čekal jsem to, ale ne až takhle moc. Myslel jsem si že to po nastartování je rovnou ve Sportu, ale nebylo. I na Normal je to vyloženě otravné a na Sport ještě o 30% horší. Vydrželi jsme to 5 minut, pak to šlo do Individualu a zvuk vypnuto. Opravdu bych ocenil možnost trvalého vypnutí, a ne to vypínat po každém startu. Kdo to v autě nemá, považujte to za výhodu. 

 

Suma sumárum jsem byl ale z auta vyloženě nadšený. Hodinu, co jsem ji měl k dispozici, utekla jako voda. Až vychytají SW, tak určitě nahradí stávající vůz v rodině - jen tedy bez Cantonu, s manuálem, na 18´ a v Blue race :-) 

 

 

xxxx.jpg

sfghsfgh.jpg

Ovce.jpg

Interiér.jpg

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Rapid1.0Takže se jedná o ten dvoulitr? Za normální sedačky bych se přimluvil, i když tu čtu o mohuntosti, tak OIII mě tlačí do zad a zadku (vozit peněženku je dost nemožné). Vyměnil bych náklon sedáku a výšku bederní podpory a možnost štelovat si ty vyloženě ostré rohy. Do předv. RS nebylo si možno sednout, v republice nebyla snad jedna jediná, a když tak do druhého dne odvezená/koupená, tolik internet a tvrzení prodejce, víc jsem nezkoumal.

Bude kůže, nebo jen výběr látka/alcantra? Tak nebo tak, bude možnost větrání? Protože bez toho se u mě použití A/C dost limituje. Dost velký problém ve světle, kolik stojí čištění, nebo adekvátní potahy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, ujede víc než 60 km v kombinaci, ale normálním tempem. Když s iV budeš chtít jet za 2.0 TSI a držet se ji, tak mu ty kW, co dohání elektomotor, dřív nebo později (spíš dřív) dojdou. 

 

Jinak teda dobíjení baterky benzínem slyším poprvé. Můžeš mi to nějak přiblížit, jak to funguje? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stejne jako by jsi alternatorem nabijel baterku u ICE tak to funguje u PHEV, jen je spotreba mnohem vetsi(v radech litru), protoze vetsi baterka, ale to asi pri sportovni jizde neresis. Normalne to pouzivat nebudes, ale treba GTE golf to dela automaticky, aby byl plny vykon nebo spise zrychleni dostupny neustale.

 

Ano drive nebo pozdeji ti ta elektrina dojde, ale 60km to nebude, na dalnici nekolikrat vice, na okreskach zasadne vice a navic i s minimalnim nabitim ti ten motor bude stale pomahat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mělo by tam jít na Columbusu nastavit preferovanou energii např. že pohon na el. se sepne jen při menší rychlosti ve městě, dojezd k vesnici. Ne že by se hned ráno při cestě do práce po dálnici baterie vyšťavila na 30km a zbytek dne jen benzím např. za 8l na 100km.

Ano, nějakou energii benzín dobije.

Popsat to může velmi dobře @Michal B.

  • Díky 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta žlutá takhle na fotkách je nádherná. :o

Jen ohledně předešlého témata RSko v TSI a v iV, tak ohledně té elektriky. Koukal jsem na mnoho
testů, protože sám teď přemýšlím nad octavií a každý tam říkal, že 2-3x na to ze začátku pořádně
šlápnul a pak ta elektrika nedávala už 100% výkon, ale třeba jen 60%. Jedná se o to a to je i 
oficiálně od škody prý, že motor ze začátku vydá nad rámec výkonu a pak se zpomalí skrze 
unavení. Takže i když člověk má dojezd na elektriku kolik chce, tak stejně po celou dobu nemá
100% výkon od toho elektra. To jen tak k tomu jak se řešilo, že 60km je dost za sportovní jízdu. 
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...