Přejít na obsah

rozvody 1.2 HTP


lada

Doporučené příspěvky

tak jsem jel dnes v 1.2 HTP Fabia clasic jede lip nez moje 1.4 16v 74kw!!!!!!!!!!!!!

Bude to tema rozvodama??Jestli ne tak cim??dik

Asi tím, že HTP je dělaná na to, aby lépe táhla v nízkých otáčkách.

Ty máš špatné rozvody a podívej se někdy do diagramu kdy tvůj motor dosahuje vrcholu Mk a v jakých otáčkách.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Na MAXIKU se objevila zpravička ve smyslu EMISE ... ihned servis. Nelenil jsem a jel do značkového servisu. Tady nastoupilo mé překvapení. Údajně v pr....li rozvody. Stanovisko technika : okamžitě tu nechte auto je nutno vymněnit rozvodxy včewtně řetězu cena zhruba kolem 10 tis. Kč. Podotýkám autíčko má neajeto 60 tis. km pravidelnou údržbu v mezích možností garanční servis. Dle Vašich zkušeností je to běžné .... Především mně překvapila cena za opravu desítka je skoro i dost ne ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne ,cena ve značkovém servisu je něco okolo 3500Kč i s materiálem.Mění se řetěz,napínák,vodící lišta,dvě podložky,šrouby,které drží víko a hlavní šroub řemenice.Většinou se přitom mění i olejová nápln+filtr a to je cena plus dle druhu oleje.Cena je dle ceníku škoda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No takže dneska velike diveni ve Skoda servisu. Jednak nejprve snaha ze mne udelat totalního blba s vysvětlením, že cena byla předběžná a že si dávají vždy nějakou rezervu. Když jsem oponoval že cena byla stanovena včera v 15,30. Bylo mne řečeno, že cena je 5.200,- Kč a že autíčko je již z 80procent uděláno. Na muj dotaz že pokud bych se v 8 telefonicky nespojil se servisem a neřekl že jim desítku nedám tak by se nic nedělo následovalo pouze krčení ramen. Hlavně strach kdo to zaplatí jelikož je již 80 procent uděláno. Po mé odpovědi že teoreticky s cenou 5 tis. nemám problém obrovská úleva ze strany pana technika. Pak ještě taková perlička chtěl jsem autíčko vidět když je tedy 80 proc. uděláno a přesto bude auto hotové až ve čtvrtek světe div se oni ho nemohli v servisu najít ::::::??????,. To není sranda to je fakt. Prostě samé lži na autě nebylo do dnešního rána ani hrábnuto a pouze mně pravděpodobně odhadli na blba který 10 snese. Jinak i Tobě obrovský dík za radu a dám určitě vědět jak to celé dopadlo. Nicméně už nikdy do servisu MOBIL Park Most. Zároveň se nedivím, že valná část nechává své miláčky různě opravovat po garážích a neznqačkových dílnách když přístup profíků je takový. Ještě zvažuji přece jen možnost informovat i slavnou SA o jejich značkovém servisu co ty nato už jen z principu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To určitě udělej, v saloonu Autospol Boskovice byl svého času taky hrozně namachrovaný a arogantní technik a po té co jsem s ním řešil reklamaci geometrie při první garančce a posléze vyplnil dotazník, který mi zaslala Škoda auto, kam jsem také uvedl své zkušenosti s tímto technikem jsem při další návštěvě narazil na nového technika a světe div se starý "hodný" dělal ve skladě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové jsou ,ale i dobré značkové servisy.....Nehažte je do jednoho pytle...

Určitě, také jsem nepsal že servis byl špatný, s ním jsem stále spokojen, vždy jsem mohl být u auta, mechoši jsou taky v pohodě, jen ten technik mě štval a toho vyměnili, takže plná spokojenost :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fabia 1.2 htp 47kW kdyz tam preskoci retaz o jeden zub, tak se motor da zachranit, neohnou se ti ventily a tak dale a hlasi to zavadu na vagu, spatne spalovani, motor proste nejede tak jak ma i zvuk je dost podivnej.Jakmile retaz preskoci o vice nez jeden zub tak je to v pr..., ventily ohly. V servisu ti daji misto tech lizin co tam byly, protoze puvodni jsou kratky a proto preskakuje ten retez, daji ti tam delsi lyziny, tim padem by to nemelo preskocit. Vzdycky ti to preskoci na vacce bliz u chladicu. U 1.2 htp 40kW to nedela, nejsou s tim takove problemy, nikdy se to nestalo, ze by to preskocilo.

Editováno: , autor: Mikosar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Zdravím všechny členy fóra,

chci se Vás zeptat,máte někdo zkušenost s přeskočením řetězu vinou napínací kladky?Dnes jsem se dozvěděl údajně přímo od zdroje ze Škodovky,že je to dost rozšířená závada u tohoto motoru.Mám rok výroby 2004,najeto pouze 20500 Km. a dosud bez jediné závady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam treti 1.2 a prvi dve preskocili. vecer sem vypnul a rano uz nenastartoval. mneni se napinaci kladka. tak sem vas nepotesil.

teda nejake vodiace listy na napinacej kladky. prej na puvodni montazi jsou kratky a pri vymnene davaji delsi. mnel sem to zapsany v servisce.

Editováno: , autor: cartmanko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam treti 1.2 a prvi dve preskocili. vecer sem vypnul a rano uz nenastartoval. mneni se napinaci kladka. tak sem vas nepotesil.

teda nejake vodiace listy na napinacej kladky. prej na puvodni montazi jsou kratky a pri vymnene davaji delsi. mnel sem to zapsany v servisce.

napises sem prosim data vyroby tech co preskocili...dikes

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...