Přejít na obsah

vrže mi auto na předek


luckyluck

Doporučené příspěvky

zdravím..

začalo mi auto hrozně vrzat na předek. už stačí abych se jen zhoupnul a vrže to, vlastně co pár desítek metrů při jízdě po městě. A retardéry, to teprve. Není to žádnej ostrej ani tupej zvuj, prostě vrzání a dost výrazné. snad bych i řekl, že to je uvnitř slyšet víc jak venku,ale to je jen dojem..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
Pripojuju se k "vrzajícím" :) Teď ale nemám možnost a hlavně čas zajet s tím někam, kdo se na to podívá, tak mám dotaz jestli s tím můžu dál jezdit, případně co hrozí, že by se s tím (nebo něčím souvisejícím) mohlo stát...? :o Předem díky za odpovědi. :)

to by mě taky docela zajímalo, páč jsem tak 14 dní zpět přejížděl zvýšený práh na náměstí a při tom "výskoku" a potom při tom "sjetí" vždy zavrzalo. Teď už to dělá i při výraznějším prohoupnutí normálka na silnici.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky se přidávám k vrzajícím rachotinám :aggressive: !!

Jenomže gumy stabilizátoru měněny nedávno + ramena a rovnou se vyměnilo i axiální ložisko!

Před chvílí jsem přijel od známého ze servisu, který auto zved a prostě na nic jsme nepřišli.

Čepy jsou taky v poho tlumiče, i když ten by to neměl dělat, ale jsou měneny.

Hold mu auto nechám v servisu a zkusí se na to ještě jednou podívat!

Njn Fáááábie :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky se přidávám k vrzajícím rachotinám :aggressive: !!

Jenomže gumy stabilizátoru měněny nedávno + ramena a rovnou se vyměnilo i axiální ložisko!

Před chvílí jsem přijel od známého ze servisu, který auto zved a prostě na nic jsme nepřišli.

Čepy jsou taky v poho tlumiče, i když ten by to neměl dělat, ale jsou měneny.

Hold mu auto nechám v servisu a zkusí se na to ještě jednou podívat!

Njn Fáááábie :feve:

a co silenblok motoru?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já nevim, jsem z toho bezradný a při každé jízdě mě to pěkně vytáčí :feve: .

Ve středu mu auto dám a uvidím, jestli se na něco příde.

Napíšu,jak jsem dopad, teda pokud se něco vyřeší!

.. Já už si připadám, jak magor. Při cestě z práce mi dnes auto ani nevrzlo :help: !

Zřejmě to bude tím mokrem, poněvadž ráno, když jsem jel do práce to vrzalo, jako když mi v autě šu.... králíci :) !

Ale předtím jsem to zkoušel promazávat a prostříkávat- nepomohlo.

Jsem zvědav, až auto vyschne, jestli se to zase objevý. Nevíte co by to mohlo tedy být?? Gumy stabilizátoru a ramen určitě né. Mohla by to být pružina?? :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky se přidávám... :) ještě včera auto vrzalo jak blbé i při sebemenší nerovnosti... :( no a dneska, když celý den pršelo, už při jízdě není nic slyšet... :help: To jako mám jezdit jenom když prší? :D :D :D

Hm, tak to máme zřejmě ten stejný problém :aggressive: ! Jenomže ,jak jsem psal vše je měněno!!

Mě už nic nenapadá co by to mohlo být. Jestli třeba ty pružiny..!? :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Hm, tak to máme zřejmě ten stejný problém :aggressive: ! Jenomže ,jak jsem psal vše je měněno!!

Mě už nic nenapadá co by to mohlo být. Jestli třeba ty pružiny..!? :help:

Mě vrzali při hrbolaté cestě panty u přední kapoty.Skuzte za ní vzít u předního skla a uvidíte jestli je to ono, nebo preventivně ty panty promažte.Zjistil jsem to náhodou po asi 2 měsíčním bádání a prostřikování tlumičů a sirenbloků.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Asi mám taky stejný problém. Při přejezdu nerovností, nebo prohoupnutí mi to vrže a ťuká, nebo spíš loupne. Ze začátku to jenom vrzalo. Vyměnil sem tlumiče a horní uložení a je to pořád stejný. Občas mi to přestane dělat, většinou potom, co dám kola do plného rejdu a zase je srovnám. Ale stejně se to vždycky vrátí :feve: Teď budu měnit spodní čepy ramen a ještě zkusím vyměnit uložení stabilizátoru a potom uvidím. A dneska mi to taky vrzalo při otáčení kolama na místě. Už mi to pěkně leze na nervy.....Poradíte?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi mám taky stejný problém. Při přejezdu nerovností, nebo prohoupnutí mi to vrže a ťuká, nebo spíš loupne. Ze začátku to jenom vrzalo. Vyměnil sem tlumiče a horní uložení a je to pořád stejný. Občas mi to přestane dělat, většinou potom, co dám kola do plného rejdu a zase je srovnám. Ale stejně se to vždycky vrátí :feve: Teď budu měnit spodní čepy ramen a ještě zkusím vyměnit uložení stabilizátoru a potom uvidím. A dneska mi to taky vrzalo při otáčení kolama na místě. Už mi to pěkně leze na nervy.....Poradíte?

TADY JE ODPOVĚD PRO VŠECHNY UŽ JE TICHO POKUD JE ULOŽENÍ STABILIZATORU V POŘÁDKU :palec2:

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=45662

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Tak mi to na přední nápravě taky vrzalo. Zajel jsem na STK, kde mi technik za 50,- ochotně s nápravou pocvičil a ukázalo se, že na obou stranách je pryžokovové lůžko (silentblok) v konzole přední nápravy utržené a ta oddělená guma vrže. Zajel jsem do autoriz. servisu, kde mi sdělili cenu 2900,- za obě strany + 1000,- za geometrii, kterou sice není nutné dělat, ale oni ji dělají. Cena jednoho silentbloku je 120 - 200 kč. Proto jsem nelenil, koupil 16 mm závitovou tyč, kus trubky, 3 velké podkožky, a dvě matky. Udělal přípravek na vytlačení starých a natlačení nových. I s chystáním přípravku práce cca na 4 hodiny. Samotná výměna je za hodinku. Postup jsem nastudoval podle dílenské příručky, ale všechno tam nepíšou. Nejvíc práce dalo dostat ven šroub co drží rameno na pravé straně. U HTP je tam olejová vana a ta překážela. Musí se povolit úchyt na motor u vyrovnávací nádržky a motor heverem nadzvíhnout. Pak jde šroub ven. . Čep spodního ramene se podařilo vysunout z ramena bez demontáže náboje v kole, musí se šikovně otáčet volantem, až ten "ježek z klece" vypadne. Samotná výměna lůžka jde udělat přímo na voze. Konzolu není třeba vymontovat, jak píšou v příručce. Kdo si trochu věří a může na rampu nebo zvedák, ten to zvládne sám a za ušetřený peníz hurá k vodě a bez vrzání. Dokonce jsem vypozoroval, že hlučnost na nerovnostech je nižší.

Na typu silentbloku asi tak nefičí, protože už z výroby byl na každý straně jinej - jak vzhledově, tak výrobce a oba utrřený. Proto jsem koupil levnější za 120,-.

A ještě můj malý postřeh k použití silentbloků z jiných aut (plné). Můj názor je takovej, že když má auto pevnější silentblok, tak má pevnější i jiné díly a pokud ho dám jinam, tak to asi vydrží dýl na úkor jiného dílu, nebo to bude hlučnější. Proto jsem dal ten, co tam patří. (cena nízká, výměna rychlá)

Věřím, že moje postřehy někomu pomůžou a přeju šťastné kilometry.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...