Přejít na obsah

Chyby na VAG


mirecoslav

Doporučené příspěvky

Ahoj, potrebuji poradit.
Svagr ma moji byvalou Fabuli 1.2 HTP 47kW bez ABS.

A ted mu vyzkocila chyba na servu KOYO

00817 teplotni ochrana servorizeni - nesmyslny signal.

Chyba jde smazat, ale kontrolka na palubce sviti dal a po nacteni se opet vypise. Kde hledat zadrhel, protoze servo maka bez problemu. Predem dekuji za pomoc.

Editováno: , autor: Kubenec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nesetkal se nekdo s temahle hlaskama ? FABIA 1.4 16V Combi , rv 2002

 

chyba 65535 - Systém OK ( pokud je závada stále zjevná, zkontrolujte řídící jednotku a příslušnou kabeláž )

 

chyba 17559 - Dlouhodobé nastavení paliva, řada 1, rozsah 1: chudá směs

                      - Trvale

 

chyba 01128 - Cívka snimace imobilizeru

                      - Žádný příznak

                      - přerušovaný

 

chyba 01176 - Chybný klíč

                      - Signál příliš nízký

                      - přerušovaný

 

 

za jakékoliv rady díky předem :)

Editováno: , autor: Mr_Y
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Ahoj potrebujem poradit z nicoho nic mi vyhodilo chyby: 19557 motor klapky  vsacom potrubi (V157) zkrat ke kostre P3101-35-10sporadicky

                                                                                         17957 magneticky ventil omezovani plniciho tlaku (N75)preruseni zkrat ke kostre P1549-35-10 Sporadicky

                                                                                          17849 ventil AGR (N18))prerusen skrat ke kostre

                                                                                          19463 snim.polohy vack.hriadele (G40)bez signalu P3007-65-10

nejdu mi smerovky ani vystrazne nesvieti pristrojovka nejdu otacky ani tachometer po zapnuti klucika do polohy  1 okamzite zhasnu vsetky kontrolky motor startuje ako hodiny ostatne funguje ako ma dakujem za odpoved :kol-26:  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Ahoj, nevíte co by mohlo způsobovat chybu 17574, Rada valcu 1, adaptace smesi oblast 2. Překročena hranice obohacení ?  Vždy po vymazání této chyby, se po cca 30km objeví znova. Auto jede normálně, dle testu na VAGu jsou obě lamdy i EGR v pořádku. Fabia 1.4 16V 55kw

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vstřiky nebo špatné čerpadlo, možnost netěsnosti. 

 

No nezbývá asi nic jiného než to všechno otestovat. Je mi ale záhadou že i přes možnost některé z těhle závad (vstřiky, čerpadlo, netěsnosti)  jede auto jako před tím než se tato závada začla objevovat, volnoběh nehoupe, startuje na první šup...  Kdyby byla někde nějaká zrada tak mi je divné že se to nikde neprojeví...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nadměrné množství přenosových chyb není chyba jednotky, ale kabelu.. prostě některé KKL tohle dělají... to máš čínu kabel ne? když to načteš jiným, nebo hex-canem tak se normálně spojíš.. kámošovi tohle třeba dělá klima na A6.. se svým hex-canem se bez problému spojím.. on s KKL s číny bohužel ne..

mam ten samí problém "příliš mnoho přenosových chyb pro pokračování" pouze při spojení  na adresu 03 ABS-Brzdy. Na ostatních adresách mi to nedělá.

Kabel mám čínu , vag304, notas w764bit pod xp modem. Když sem to nainstaloval na jiny notas s w732bit tak se s adresou 03 normalně spojím stim samim kabelem. A ted kde je problém? V kabelu to asi nebude když fachá na w732bit bez problému. Co třeba ovladače?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

baterka je v poradku startuje to ok a hlaska je tam furt nejde smazat
projevuje se to treba vypinanim vsech lampicek cca po 10 sekundach
nebo co sem poznal pri delsim chodu na volnobeh jakoby altik odlehcil motoru a vyjedou otacky tak na 1000 bez pridani plynu pc porad ukazuje 0,5 l/hod

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto normálně může startovat, ale pokud má aku nižší napětí (není správně nabitý), tak to může hlásit chybu. Píšeš, že spotřeba je stejná, ale otáčky rostou - nebude vadný otáčkoměr, který nepřesně ukazuje? Mně třeba při ubrání spadnou otáčky pod volnoběh, ale ve skutečnosti se tak neděje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem poslední dobou asi podobný problém,někdy se mi zvedly otáčky na cca 1000-1100,ale kontrolka dobíjení nezačala svítit. Měl jsem i problémy s baterií,po pár dnech krátkého ježdění se vybila,tak jsem začal zkoumat a v motoru u baterky jsem pociťoval pach pálené elektriky,tak jsem hledal a našel jsem nad baterkou,jak jsou ty plochý pojistky,tak ta úplně nalevo ta nejsilnější,175 A byla prasklá,ale takovým způsobem,že ještě vodila,avšak jak se to tam na tý malinký prasklině spojovalo a rozpojovalo,tak mi to tam začalo skoro hořet,plast pod kabelem byl rozteklý a i matička co ten kabel drží byla očouzená,tak jsem vše rozdělal,očistil,koupil novou pojistku 175A a vše maká jak má.Taky jsem před tím než jsem na to přišel proměřoval na baterce i kolik dává altík a kolísalo mi to kolem 12.5 - 13.5 voltů,teď dává 14.3-14.5 Možná to nebude stejný problém,ale radši to sem napíšu,třeba to někomu pomůže.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fabia I combi 1.9TDI 74kw (2001) 153000km (S TDI sa len zoznamujem, preto sa ospravedlnujem za neodbornost a prosim o trpezlivost :(

Ahojte, nedavno som spravil diagnostiku prostrednictvom spomenutej verzie VAG. Vyhodilo mi to nejake chyby. (kody chyb: 17965, 17569, Address 25 -> Imobilizer)

 

Auto sa mi zacalo spravat divne a uz som z toho dost nanervy. Preto ta diagnostika.

Prejdem k veci:

Chyby:
1. niekde v oblasti ako sa zapinaju svetla pocujem slabe tuknutie a svetla na aute jemne prebliknu (nezhasnu, len prebliknu). Deje sa to pocas jazdy (Cital som niekde na fore ze to moze byt snimac uhlov?)

2. Auto pri rychlejsej jazde strati tah, proste vypne turbo. Vypnem kluc a turbo znova nabehne no znova sa vypne. Bol som za mechanikom ktory vravel ze to moze byt nejaka klapka no potom nejako ohmatal turbo a povedal ze ide lahko.

Mechanik si vsimol sicanie na hadicke ktora smeruje do vduchoveho filtra z N18 a N75.

 

3.Z hadice (hruba hadica) ktora smeruje z mechanickeho ventilu spetneho vedenia vyfukovych plynov mi kvapka olej, je mozne ze je to spojene s nefunkcnostou G72 ktoru mi vyhlasila diagnostika?

 

4. diagnostika nahlasila aj chybu N75  magnetickeho ventilu. Na hadicke od Prepínacieho ventila klapky sacieho
potrubia -N239- smerom k rozbocke (bielo-ciernemu spetnemu ventilu). Moze to byt pricinou oznamenej chyby na N75?

 

5. diagnostika nahlasila aj chybu s imobilizerom no nie je blizsia specifikacia chyby. (neviem preco) Moze to zapricinovat zly start motora? Ak startujem normalnym sposobom (pockam na zhasenie kontroliek) agregatom zacne hrozne trepat a auto nenastartuje, ale ked vypnem kluc a znova startujem ale sposobom ze uz necakam na ziadne zhasenie kontroliek ale hned natvrdo startujem, auto nastartuje na brnk. (pootocim klucom hned do polohy startovania bez sekundy zavahania)

Dodatok: Na pristorjovke sa asi na 3s rozsvieti kontrolka imobilizeru a zhasne, co je normalny jav nie?

 

 

V prilohe je TXT z vysledkom diagnostiky

 

 

Za vase nazory vam vopred dakujem. Dufam ze pochopite mojmu jazyku pisania, ak nie  pokusim sa o iny sposob vykladu problemu.

 

Este raz dakujem za nazory.

Autoscan-forum.txt

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...