Přejít na obsah

Nulování servisního intervalu


Bajza

Doporučené příspěvky

Tak by mě zajímalo jaký máte zkušenosti s vynulováním servisních intervalů při servisní prohlídce. Mě provedli prohlídku v autorizovaném servisuk mé spokojenosti, ale při nakouknutí na PP jestli mě tam zadali intervap QG1 proměnlivý jsem zjistil, že tam jsou místo cifry KM jen tři čárky a taktéž v řádku dní jsou ři čárky. Běžel jsem za servisním technikem a on mi řek že se to po ujetí pár km nakóduje. Najel jsem asi 200km a je to třetí den a pořád tam nic není.

Asi to neumí nastavit . Přitom servisní interval na VAG vynuloval, tak neví co stím mám dělat. Potřebuju zjistit jak se to nastavuje aby mi to mohli nastavit znova.

Díky za odpovědi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zmacknout a drzet tlacitko nulovani TRIP dokud se nevynuluje a znova neobjevi denni km. Tlacitko TRIPu se musi zmacknout do 20 sekund po otoceni klickem do prvni polohy, pozdeji to pak uz nefunguje...

Podle mě by měli v servisu naprogramovat 30000 a 730 dní, který tam bude možné kdykoliv vyvolat přes PP přidržením tripu a tím možnost sledování zbývajících KM. Nerad bych zjistil, že tam na PP budu mít celých 30000 jen tři čárky a ani mě to neupozorní na další výměnu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak by mě zajímalo jaký máte zkušenosti s vynulováním servisních intervalů při servisní prohlídce. Mě provedli prohlídku v autorizovaném servisuk mé spokojenosti, ale při nakouknutí na PP jestli mě tam zadali intervap QG1 proměnlivý jsem zjistil, že tam jsou místo cifry KM jen tři čárky a taktéž v řádku dní jsou ři čárky. Běžel jsem za servisním technikem a on mi řek že se to po ujetí pár km nakóduje. Najel jsem asi 200km a je to třetí den a pořád tam nic není.

Asi to neumí nastavit . Přitom servisní interval na VAG vynuloval, tak neví co stím mám dělat. Potřebuju zjistit jak se to nastavuje aby mi to mohli nastavit znova.

Díky za odpovědi

Zustaň v klidu.Pokud ti to vynulovali tak je to OK. Hlavně do toho moc nelez přes tlačítko , nebo si to znouvu vynuluješ . Dá se to přečíst VAGem kolik do další prohlídky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj, nuloval jsem přez vag servisní interval, normální 15000 km /1 rok, teď když podržím tu tyčku (trip) tak se mi zobrazuje:

"servis za 15000 km nebo 375 dní"

To je nějaký divný né ??!!!

No, je mi to celkem jedno ale nemá náhodou rok jen 365 dní ??

Nulování normálně přez vag. kanál 2, hodnota 0

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Protože nikdo nepíše kdy to naskočilo tak jsem napsal do škodovky a tady je odpověď:

Vážený pane

děkujeme za Váš email a důvěru, se kterou jste se obrátil na naši infolinku.

K Vašemu dotazu Vám sdělujeme, že údaj o zbývajících počtu km/dní do další servisní prohlídky se zobrazí cca po najetí 500 km od výměny oleje, nejdéle po najetí 1000 km.

S pozdravem

Bc. Vladimír Kutnar | PST - Péče o zákazníka | Kundenbetreuung | Customer Care

EDIT: tak mě to naskočilo někdy mezi 550-600 najetými km od výměny :)

Editováno: , autor: viewer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Viz Návod k obsluze, strana 13 (stačí číst, pokud nemáš, je na stránkách výrobce ke stažení):

Vynulování ukazatele intervalů servisních prohlídek lze provést až poté, co se na displeji panelu přístrojů zobrazí servisní hlášení nebo alespoň předvarování.

Vynulování doporučujeme nechat provést v odborném servisu.

Odborný servis:

• vynuluje paměť ukazatele po provedení příslušné prohlídky;

• provede záznam v Servisní knížce;

• nalepí na bok přístrojové desky na straně řidiče nálepku, kde je vyznačen termín příští servisní prohlídky.

Vynulování ukazatele intervalů servisních prohlídek můžete provádět i pomocí nulovacího tlačítka ⇒ strana 10, obr. 2 následujícím způsobem:

• Při vypnutém zapalování stiskněte nulovací tlačítko a držte je.

• Zapněte zapalování, nulovací tlačítko uvolněte a pootočte jím vpravo. Tím dojde k vynulování ukazatele.

Upozornění!

Vynulování ukazatele intervalů servisních prohlídek nedoporučujeme provádět svépomocí, neboť by mohlo dojít k chybnému nastavení intervalů servisních

prohlídek, a tím i k možným závadám na vozidle.

Poznámka

• Ukazatel nikdy nenulujte mezi servisními prohlídkami, jinak mohou být udávané hodnoty chybné.

• Dojde-li k odpojení akumulátoru vozidla, zůstávají hodnoty ukazatele intervalů servisních prohlídek zachované.

• Pokud byl v rámci opravy vyměněn panel přístrojů, je nutno ukazatel intervalů servisních prohlídek znovu nakódovat. Tuto práci provádí odborný servis.

Po vynulování ukazatele s prodlouženými proměnlivými servisními intervaly (QG1) pomocí nulovacího tlačítka se budou údaje zobrazovat jako u vozidel

s prodlouženými pevnými servisními intervaly (QG2). Z tohoto důvodu doporučujeme provádět nulování servisních prohlídek pouze v servisu Škoda, který provede správné vynulování pomocí diagnostického přístroje.

• Podrobnější informace k servisním intervalům viz brožura Servisní knížka.

Jelikož máš QG1, tak to nejde z palubovky, jde to v servise nebo VAGem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ja som omylom vynuloval servisný interval cez VAG, samozrejme viem dátum a počet km, kedy bol posledný servis. Dá sa to cez VAG nastaviť, aby som mal interval nastavený správne ?

Vyhodnotenie kvality oleja nemá aj tak asi nič spoločne s časom alebo počtom najazdených km. Myslím si preto, lebo prvý servis mi zobrazovalo pri 29.000km a další pri 51.000 km (to je po 22.000 km).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Dám ti odkaz, kde už sem to psal: Sice v sekci FI ale je to stejný i u OII.

http://forum.skodahome.cz/topic/118683-servisne-intervaly-nulovanie/page__p__1623104__hl__+reset%20+servisn%C3%ADho%20+intervalu__fromsearch__1#entry1623104

Téma tady sou , tak pokračuj v existujícím. Nejseš první kdo nuluje interval. Ať už pevnej nebo prodlouženej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Ahoj,

 

dnes jsem narazil na kodovani, na ktere bych se chtel zeptat. Nasel jsem k tomu neco jen na nejakem polskem foru, ale odpoved tam nebyla.

 

Jde o deaktivaci promenlivych servisnich intervalu v ECU. Ma Octavka mela puvodne promenlivy interval, nastavil jsem si ale pevny. Resil nekdo zmenu i tady? Je ten popis k tomu spravny (cili mam nakodovat 5 misto 0)? Mohl by se pripadne na kodovani podivat nekdo, kdo mel pevny interval nastaveny z fabriky? Rozhodne to nechci jen tak zkouset, jen kdyby nekdo vedel...

 

PS: Octavia II Combi 1.9 TDI, MR06, motor BJB.

 

Engine2.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Manuál bohužel nemám... :-(

A co ti brání si ho stáhnout, sedíš snad u internetu, nebo ne? Na stránkách škodovky nebo pomocí google. Já nemám FL tak sem ten manuál neprojížděl i když ho mám ale letmo sem našel na straně 20:

U vozidel vybavených informačním displejem* vyvoláte tento údaj v nabídce

⇒ strana 26:

SETTINGS (NASTAVENÍ)

Service Interval (Servis.Info.)

Reset

Bez maxíku - Stlačit nulovací kolíček - otočit klíček v zapalování do 1. polohy - pustit kolíček a pootočit s ním doprava, nevím zda bude fungovat u FL.

Editováno: , autor: šulda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...