kokta7 Vloženo 28. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2015 tak turbomotor určitě si něco brere, pokud to je nějak rozumně tak to nevadí... no bez čipu ten motor moc za mě nejede, s kvalitním čipem sem 100% spokojen. již přes 30 000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 28. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2015 len sa úplne na tú kulanciu až tak nespoliehaj ... Mě je to jasný, slib nic nestojí, ale vzhledem k tomu, že auto zatím prodávat nechci, nezbývá mi nic jiného, než že budu i nadále jezdit do autorizáku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 28. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2015 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 28. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2015 Poradím ti, kde mají výhodněji olej :D Je to na hovno, je to škoda, jinak to byl dobrej motor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hansHK Vloženo 28. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2015 Já jsem na tom podobně jako stanmar. Motor vyrobený ještě s původní pístní sadou a zbavovat se ho také nechci. Určitým možným doporučením jak trochu předejít, nebo oddálit tento problém u aut, kde nejsou kroužky ještě v háji by mohlo být použití oleje v kategorii A3/B4 doplněném přísadou do oleje na udržení viskozity. Nechal jsem si udělat na minulém oleji, který byl C3 (tedy nízký obsah síry, fosforu a sulfátového popela) po najetých necelých 5 tkm tribo rozbor oleje a naměřené hodnoty byly špatné. Viskozita nového oleje, která je 13, bylo naměřeno 10,5 a bod vzplanutí nového, kde je 202 bylo naměřeno 175.Alkalita oleje byla už také zhoršená a naměřeno bylo 1-2. (stupnice je 1-3, kdy 3 je nevyhovující.).Dle vyjádření člověka, se kterým toto řeším byl prostě olej už po takto krátké době na hranici životnosti a naměřené hodnoty jsou odpovídající 3-4 násobku najetých km. Degradovaný olej neplní svou funkci – nemaže. Co se odpaří, přeměňuje se s působením tepla na karbonové složky.Aktuálně tedy zkouším 5W40 A3/B4 a uvidím co ukáže příští rozbor. JInak auto doposud servisováno pouze v aut.setrvisu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
narr Vloženo 28. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2015 Rozumím, že místo 5W30,tam dáváš 5W40. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hansHK Vloženo 28. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2015 (editace) Přesně tak, ale to už delší dobu. 5W30 jsem tam nechal jen do první výměny...nicméně ta kategorie A3/B4 vs C3 nesouvisí přímo se specifikací oleje, protože před tím mě dávali Castrol Edge 5W40, ale ten byl C3. Editováno: 28. Říjen 2015, autor: hansHK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
narr Vloženo 28. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2015 Já měl SupaO1 1.8T,2002 koupený z firmy,kde měl pravidelný servis,tenkrát long-life byl hit,něco nového, ale měnilo se těsnění na výku hlavy motoru,ale ten pohled na toho karbonu,bych nikomu nepřál,teď mám Supa02 z firmy kde také měnily po 30tis zase long-life olej,ten long-life 5W30 je zabiják tohoto motoru!!!!!!!! Pístní kroužky v pr***li a všude karbon,karbon. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 29. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2015 (editace) narr - to ale pletieť dva rozdielne motory , stará 1,8T hlavne v pozdlžnej zástavbe /Sup1 , Passat B5/ trpela na 0w30 oleje a aj 30 000km intervaly výmeny + malú náplň oleja ... robil sa tam potom aj väčší olejový filter ktorá sa tam mal používať , a pri výmene 5w40 v 15 000km intervale ten motor nemal žiadne podobné problémy na tejto 1,8 o ktorej je reč môžeš používať a meniť hocičo a aj tak ho žrať bude , kto videl tie piesty tak pochopí ... Editováno: 29. Říjen 2015, autor: suri. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 29. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2015 Presne tak. Ten motor je potreba vymenit anebo udelat generalku motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 29. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2015 (editace) Jestli je to tak jak se tu pise, tak moc nechapu, jak je mozne, ze to Skodovka v podstate ignoruje a maximalne sem tam nekomu poskytne castecnou kulanci. Vzdyt tech motoru je u VW, Audi a Skodovky desetitisice a postizeny je podle vas v podstate kazdy z danych modelovych roku. Kdyz se vyskytne nejaka ptakovina, ktera postihne dva sikmooke nekde v Cine tak udelaj celosvetovou svolavacku a toto neresi? Editováno: 29. Říjen 2015, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2015 Problémy různých motorů TSI sleduji již několik let, takže mě to u VW, potažmo ŠA, nepřekvapuje. Ti se snaží co nejvíc problémů tajit a marginalizovat. A síť autorizovaných servisů je v tom podporuje, ať už vědomě, či nevědomě, svojí nekompetentností, kdy se zákazník domáhá, ba někdy i dokonce doprošuje napravení konstrukčních přešlapů, které výrobce v některých případech nějaký čas bohorovně ignoruje. To je prostě dnešní styl, jim je ve skutečnosti úplně jedno, že si proti sobě obrátí některé zákazníky, oni totiž přijdou jiní - vždyť auto je jen spotřební věc. Koupit, trochu pojezdit, prodat, koupit jiné... Ale to bude nejspíš problém většiny automobilek, nejen koncernu VW. O rozšířených kulancích se svého času začalo mluvit v Německu po mediálním nátlaku na VW ohledně problémů s motory TSI, co z toho kdy platilo v ČR nevím. Je to stejně právně nevynutitelné. Oni to navíc mají dobře spočítané, těch šťastlivců, co se jim TSI rozpadne v době, kdy jim ji ještě přiznají, asi moc nebude. Jinak se vymluví na příliš velké stáří vozu, nebo vyšší nájezd kilometrů a v neposlední řadě na servisování, či spíše neservisování vozu v síti autorizovaných servisů. Já to očekávám v brzké době, až mi zakokrhají rozvody na mém TSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
narr Vloženo 29. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2015 Já si myslím, že je také o kvalitě, slyšel jsem,že v DE mají servisní intervaly nastavené po 20tkm,že do motorů dávají polosyntetiku,protože tam mají kvalitní benzín atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 29. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2015 Nesmysl, intervaly mají strjne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
feela Vloženo 3. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2015 Tak už mám za sebou taktéž generálku, najeto cca 10 tisíc km a vše zatím v pohodě, kdyby někdo chtěl mám super mechanika, co opravdu umí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Migen Vloženo 29. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2015 Ahoj. Mam jednoduchy dotaz. Mam 1.8 TSI typ motoru BZB a jiz 5 let menim olej po 15 tisici km nebo rok. Jedna se o olej Shell Helix ultra 5w30. Chci se zeptat jestli muzu prejit na olej 5w40? Jaka by to byla specifikace oleje volswagen? Diky. Ma s tim nekdo zkusenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 29. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2015 502.00 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 30. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2015 Pokud dodrzis predepsanou specifikaci, tak bych v tom nevidel zadny problem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Migen Vloženo 30. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2015 On totiz shell prestal vyrabet helix ultra 5W30, respektive nahrada za tento olej je 0W30. Coz ma mensi viskozitu pri nizkych teplotach a uz bych se bal aby auto nezralo vic olej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 30. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2015 http://www.shell.com/global/products-services/on-the-road/oils-lubricants/cars/find-right-car-oils/helix-fully-synthetic/ultra-5w30.html v nabídce ho furt mají. nevím proč by měli přestat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Migen Vloženo 30. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2015 (editace) Olev v odkazu ovsem nesplnuje normu VW 504/507 kterou splnoval olej co jsem kupoval. Nakupuji na ccautodily a tam mi napsal, ze olej je jiz nahrazen 0W30. Abych upresnil vzdy sem kupoval shell helix ultra AVL 5W30 s normou VW504/507 Editováno: 30. Listopad 2015, autor: Migen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 30. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2015 Já kupuji helix ultra extra 5w30. Protože má i bmw ll4. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
narr Vloženo 1. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2015 Pánové,já kupuji olej od Mobilu 5W40 na Supu01 jsem najezdil úctyhodných 650tis,ale myslím si,že tu děláme reklamu výrobcům olejů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 1. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2015 Starsi motory mohly klidne jezdit i na maxut a nic se kim nestalo... to se neda srovnavat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
narr Vloženo 1. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2015 Nedá srovnávat...Já jsem názoru,že olej typu 5W30 je zabiják motoru Tsi,Já tam zase dávám olej od Mobilu,budu v tom pokračovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.