Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

tak turbomotor určitě si něco brere, pokud to je nějak rozumně tak to nevadí...

 

no bez čipu ten motor moc za mě nejede, s kvalitním čipem sem 100% spokojen. již přes 30 000km.

Vloženo

len sa úplne na tú kulanciu až tak nespoliehaj ...

 

Mě je to jasný, slib nic nestojí, ale vzhledem k tomu, že auto zatím prodávat nechci, nezbývá mi nic jiného, než že budu i nadále jezdit do autorizáku...

Vloženo

Já jsem na tom podobně jako stanmar. Motor vyrobený ještě s původní pístní sadou a zbavovat se ho také nechci. Určitým možným doporučením jak trochu předejít, nebo oddálit tento problém u aut, kde nejsou kroužky ještě v háji by mohlo být použití oleje v kategorii A3/B4 doplněném přísadou do oleje na udržení viskozity. Nechal jsem si udělat na minulém oleji, který byl C3 (tedy nízký obsah síry, fosforu a sulfátového popela) po najetých necelých 5 tkm tribo rozbor oleje a naměřené hodnoty byly špatné.  Viskozita nového oleje, která je 13, bylo naměřeno 10,5 a bod vzplanutí nového, kde je 202 bylo naměřeno 175.Alkalita oleje byla už také zhoršená a naměřeno bylo 1-2. (stupnice je 1-3, kdy 3 je nevyhovující.).Dle vyjádření člověka, se kterým toto řeším byl prostě olej už po takto krátké době na hranici životnosti a naměřené hodnoty jsou odpovídající  3-4 násobku najetých km. Degradovaný olej neplní svou funkci – nemaže. Co se odpaří, přeměňuje se s působením tepla na karbonové složky.Aktuálně tedy zkouším 5W40 A3/B4 a uvidím co ukáže příští rozbor. JInak auto doposud servisováno pouze v aut.setrvisu.

Vloženo (editace)

Přesně tak, ale to už delší dobu. 5W30 jsem tam nechal jen do první výměny...nicméně ta kategorie A3/B4 vs C3 nesouvisí přímo se specifikací oleje, protože před tím mě dávali Castrol Edge 5W40, ale ten byl C3.

Editováno: , autor: hansHK
Vloženo

Já měl SupaO1 1.8T,2002 koupený z firmy,kde měl pravidelný servis,tenkrát long-life byl hit,něco nového, ale měnilo se těsnění na výku hlavy motoru,ale ten pohled na toho karbonu,bych nikomu nepřál,teď mám Supa02 z firmy kde také měnily po 30tis zase long-life olej,ten long-life 5W30 je zabiják tohoto motoru!!!!!!!! Pístní kroužky v pr***li a všude karbon,karbon.

Vloženo (editace)

narr - to ale pletieť dva rozdielne motory , stará 1,8T hlavne v pozdlžnej zástavbe /Sup1 , Passat B5/ trpela na 0w30 oleje a aj 30 000km intervaly výmeny + malú náplň oleja ... robil sa tam potom aj väčší olejový filter ktorá sa tam mal používať  , a pri výmene 5w40 v 15 000km intervale ten motor nemal žiadne podobné problémy

 

na tejto 1,8 o ktorej je reč môžeš používať a meniť hocičo a aj tak ho žrať bude , kto videl tie piesty tak pochopí ... 

Editováno: , autor: suri.
Vloženo (editace)

Jestli je to tak jak se tu pise, tak moc nechapu, jak je mozne, ze to Skodovka v podstate ignoruje a maximalne sem tam nekomu poskytne castecnou kulanci. Vzdyt tech motoru je u VW, Audi a Skodovky desetitisice a postizeny je podle vas v podstate kazdy z danych modelovych roku. Kdyz se vyskytne nejaka ptakovina, ktera postihne dva sikmooke nekde v Cine tak udelaj celosvetovou svolavacku a toto neresi?

Editováno: , autor: mike_k
Vloženo

Problémy různých motorů TSI sleduji již několik let, takže mě to u VW, potažmo ŠA, nepřekvapuje. Ti se snaží co nejvíc problémů tajit a marginalizovat. A síť autorizovaných servisů je v tom podporuje, ať už vědomě, či nevědomě, svojí nekompetentností, kdy se zákazník domáhá, ba někdy i dokonce doprošuje napravení konstrukčních přešlapů, které výrobce v některých případech nějaký čas bohorovně ignoruje. To je prostě dnešní styl, jim je ve skutečnosti úplně jedno, že si proti sobě obrátí některé zákazníky, oni totiž přijdou jiní - vždyť auto je jen spotřební věc. Koupit, trochu pojezdit, prodat, koupit jiné... Ale to bude nejspíš problém většiny automobilek, nejen koncernu VW. O rozšířených kulancích se svého času začalo mluvit v Německu po mediálním nátlaku na VW ohledně problémů s motory TSI, co z toho kdy platilo v ČR nevím. Je to stejně právně nevynutitelné. Oni to navíc mají dobře spočítané, těch šťastlivců, co se jim TSI rozpadne v době, kdy jim ji ještě přiznají, asi moc nebude. Jinak se vymluví na příliš velké stáří vozu, nebo vyšší nájezd kilometrů a v neposlední řadě na servisování, či spíše neservisování vozu v síti autorizovaných servisů. Já to očekávám v brzké době, až mi zakokrhají rozvody na mém TSI.

Vloženo

Já si myslím, že je také o kvalitě, slyšel jsem,že v DE mají servisní intervaly nastavené po 20tkm,že do motorů dávají polosyntetiku,protože tam mají kvalitní benzín atd.

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Ahoj. Mam jednoduchy dotaz. Mam 1.8 TSI typ motoru BZB a jiz 5 let menim olej po 15 tisici km nebo rok. Jedna se o olej Shell Helix ultra 5w30. Chci se zeptat jestli muzu prejit na olej 5w40? Jaka by to byla specifikace oleje volswagen? Diky. Ma s tim nekdo zkusenosti?

Vloženo

On totiz shell prestal vyrabet helix ultra 5W30, respektive nahrada za tento olej je 0W30. Coz ma mensi viskozitu pri nizkych teplotach a uz bych se bal aby auto nezralo vic olej.

Vloženo (editace)

Olev v odkazu ovsem nesplnuje normu VW 504/507 kterou splnoval olej co jsem kupoval. Nakupuji na ccautodily a tam mi napsal, ze olej je jiz nahrazen 0W30. Abych upresnil vzdy sem kupoval shell helix ultra AVL 5W30 s normou VW504/507

Editováno: , autor: Migen

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...