Davys Vloženo 17. Září 2007 Vloženo 17. Září 2007 Zdravím všechny, chtěl jsem se zeptat. Mám na své Octě Climatronic a v podstatě stále zapnuto do polohy AUT. Máte to taky zapnuto pořád na automat (v jakémkoliv období), nebo to přepínáte na režim ECON, případně jiný ? Samozřejmě, dá se vypnout úplně, ale o to tu nejde. Jedná se mi o to, jestli mi zbytečně neběží něco, co nutně nemusí. Díky za odpovědi. David Citovat
blizard Vloženo 17. Září 2007 Vloženo 17. Září 2007 no já ho mám nastavený na econ. Jakmile se mi začne mlžit čelní okno tak zapnu auto popř. hodím pouze ofuk čelního okna. Citovat
sakin Vloženo 17. Září 2007 Vloženo 17. Září 2007 Já to mám taky jenom na ECON,ale v léto když byly ty pařáky tak zcela určite AUTO. Citovat
Geoo Vloženo 20. Září 2007 Vloženo 20. Září 2007 Přesně jak to říkají kluci ...v létě AUTO v zimě ECON. Když necháš i v zimě puštěné auto tak ti to běží na náplň klimatizace ....mám pocit Citovat
VladaTP Vloženo 20. Září 2007 Vloženo 20. Září 2007 Stale ECON, jen kdyz potrebuju chladit nebo odmlzovat tak AUTO, jinak to zbytecne zveda spotrebu... Citovat
Ignác Vloženo 20. Září 2007 Vloženo 20. Září 2007 Primárně nastaveno AUTO, při teplotě pod 4 st.C ECON a pohodička Citovat
Geoo Vloženo 21. Září 2007 Vloženo 21. Září 2007 Taktiež auto Nechápu že tam máte AUTO ....vždyť je větší spotřeba a bere to i výkon ...a přitom je to zbytečné Citovat
steve Vloženo 21. Září 2007 Vloženo 21. Září 2007 ECON ...iba v lete AUTO V AUTO mode je zapnuty klimakompressor a ten ti je v zime zbytocny (zapinam iba ked sa mi zahmlievaju skla) steve Citovat
lukash Vloženo 22. Září 2007 Vloženo 22. Září 2007 ECON ...iba v lete AUTOV AUTO mode je zapnuty klimakompressor a ten ti je v zime zbytocny (zapinam iba ked sa mi zahmlievaju skla) steve Kompresor vypíná automaticky při 0°C a opět zapíná při cca 2-4°C ... takže klidně můžeš mít stále auto - a když je zima, tak se to stejně vypne... Citovat
PeterM Vloženo 22. Září 2007 Vloženo 22. Září 2007 Dobry den, aky je rozdiel medzi AUTO a ECON? Som novym majitelom starsej octavky a nemam k nej manual, preto tato otazka. Dakujem Citovat
Ignác Vloženo 22. Září 2007 Vloženo 22. Září 2007 Taktiež auto Nechápu že tam máte AUTO ....vždyť je větší spotřeba a bere to i výkon ...a přitom je to zbytečné Schválně jsem to nějaký čas testoval a spotřeba se zvýšila o 0,00 l/100 km. U výkonu taky necítím nějaký handicap. Ovšem u služební Fabky 1,2 HTP to je markantní. Jenom zapnu A/C a otáčky volnoběhu stoupnou o 300 ot./min. o výkonu nemluvím, protože tohle auto žádný výkon nemá : Citovat
Ignác Vloženo 22. Září 2007 Vloženo 22. Září 2007 Dobry den, aky je rozdiel medzi AUTO a ECON? Som novym majitelom starsej octavky a nemam k nej manual, preto tato otazka.Dakujem v režimu ECON je vypnutý kompresor, třeba důkladně číst Citovat
Humanic Vloženo 22. Září 2007 Vloženo 22. Září 2007 Většinou mám econ,auto pouze když chladím Citovat
tomina Vloženo 25. Září 2007 Vloženo 25. Září 2007 Ja mam porad AUTO, i kdyz je venku pomerne zima a neni potreba vzduch ochlazovat. Diky tomu ze bezi kompresor, dochazí k odvlhcovani vzduchu a v aute je prijemnejsi vzduch nez s rezimem Econ. U silnejsich motoru nemuze byt rozdil ve spotrebe znat... Jesi je to nejaka desetinka na 100km...vic ne. Citovat
sarejhavli Vloženo 27. Září 2007 Vloženo 27. Září 2007 Běžně ECON, při nutnosti chladi AUTO... Jinak jsem letos absolvoval cestu do Chorvatska a i se zapnutou klimatizací (AUTO) byl rozdíl ve spotřebě téměř nulový... ( mám OCTI-2.0) Citovat
lamosi Vloženo 28. Září 2007 Vloženo 28. Září 2007 Ja mam porad AUTO, i kdyz je venku pomerne zima a neni potreba vzduch ochlazovat. Diky tomu ze bezi kompresor, dochazí k odvlhcovani vzduchu a v aute je prijemnejsi vzduch nez s rezimem Econ. U silnejsich motoru nemuze byt rozdil ve spotrebe znat... Jesi je to nejaka desetinka na 100km...vic ne. Přesně tak, vzduch v aute je mnohem příjemnější, když je zaplý klimakompresor ... Rozdíl ve spotřebě je znatelný maximálně ve městě, ale na dálky vůbec, alespoň ne u mě. A kolik výkonu to může odebrat na 81kW, 66kW, 74kW ... když má někdo 55kW, tak možná ... Navíc, jak píše LukasH, kompresor sa odstaví sám, a nevím, jestli je pro něho dobré, když vůbec nejede celou zimu... Citovat
Ignác Vloženo 29. Září 2007 Vloženo 29. Září 2007 Tak jsem ze srandy po roce a pul zmáčknul tlačítko ECON a málem jsem vjel do škarpy...teď vážně s režimem AUTO je uvnitř auta daleko lepší vzduch. To je nesmysl jezdit na ECON proč jsem potom kupoval auto s climatronicem. Citovat
esař Vloženo 29. Září 2007 Vloženo 29. Září 2007 Já tam mám AUTO teď v létě pořád ale občas,když je chladněji tak zapínám ECON,abych nic neušetřil Citovat
Tunak Vloženo 29. Září 2007 Vloženo 29. Září 2007 Já tam mám AUTO teď v létě pořád ale občas,když je chladněji tak zapínám ECON,abych nic neušetřil toto som uplne nepochopil, ani ako vtip Citovat
David-pv Vloženo 29. Září 2007 Vloženo 29. Září 2007 Mám stále ECON, jen když chci chladit tak AUTO. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.