Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím všechny,

chtěl jsem se zeptat. Mám na své Octě Climatronic a v podstatě stále zapnuto do polohy AUT. Máte to taky zapnuto pořád na automat (v jakémkoliv období), nebo to přepínáte na režim ECON, případně jiný ? Samozřejmě, dá se vypnout úplně, ale o to tu nejde. Jedná se mi o to, jestli mi zbytečně neběží něco, co nutně nemusí.

Díky za odpovědi.

David

Vloženo

Přesně jak to říkají kluci ...v létě AUTO v zimě ECON. Když necháš i v zimě puštěné auto tak ti to běží na náplň klimatizace ....mám pocit :)

Vloženo
ECON ...iba v lete AUTO

V AUTO mode je zapnuty klimakompressor a ten ti je v zime zbytocny (zapinam iba ked sa mi zahmlievaju skla)

steve

Kompresor vypíná automaticky při 0°C a opět zapíná při cca 2-4°C ... takže klidně můžeš mít stále auto - a když je zima, tak se to stejně vypne...

Vloženo
Taktiež auto

Nechápu že tam máte AUTO ....vždyť je větší spotřeba a bere to i výkon ...a přitom je to zbytečné

Schválně jsem to nějaký čas testoval a spotřeba se zvýšila o 0,00 l/100 km. U výkonu taky necítím nějaký handicap. Ovšem u služební Fabky 1,2 HTP to je markantní. Jenom zapnu A/C a otáčky volnoběhu stoupnou o 300 ot./min. o výkonu nemluvím, protože tohle auto žádný výkon nemá :laugh.gif

Vloženo
Dobry den, aky je rozdiel medzi AUTO a ECON? Som novym majitelom starsej octavky a nemam k nej manual, preto tato otazka.

Dakujem

v režimu ECON je vypnutý kompresor, třeba důkladně číst ;)

Vloženo

Ja mam porad AUTO, i kdyz je venku pomerne zima a neni potreba vzduch ochlazovat. Diky tomu ze bezi kompresor, dochazí k odvlhcovani vzduchu a v aute je prijemnejsi vzduch nez s rezimem Econ. U silnejsich motoru nemuze byt rozdil ve spotrebe znat... Jesi je to nejaka desetinka na 100km...vic ne.

Vloženo
Ja mam porad AUTO, i kdyz je venku pomerne zima a neni potreba vzduch ochlazovat. Diky tomu ze bezi kompresor, dochazí k odvlhcovani vzduchu a v aute je prijemnejsi vzduch nez s rezimem Econ. U silnejsich motoru nemuze byt rozdil ve spotrebe znat... Jesi je to nejaka desetinka na 100km...vic ne.

Přesně tak, vzduch v aute je mnohem příjemnější, když je zaplý klimakompresor ... Rozdíl ve spotřebě je znatelný maximálně ve městě, ale na dálky vůbec, alespoň ne u mě. A kolik výkonu to může odebrat na 81kW, 66kW, 74kW ... když má někdo 55kW, tak možná ... Navíc, jak píše LukasH, kompresor sa odstaví sám, a nevím, jestli je pro něho dobré, když vůbec nejede celou zimu...

Vloženo

Tak jsem ze srandy po roce a pul zmáčknul tlačítko ECON a málem jsem vjel do škarpy...teď vážně s režimem AUTO je uvnitř auta daleko lepší vzduch. To je nesmysl jezdit na ECON proč jsem potom kupoval auto s climatronicem. :feve:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...