Přejít na obsah

1.4 16V start na 3 válce


Doporučené příspěvky

Mám rooma, motor 1.4 63 kw., asi tak: Po nastartování studeného motoru auto chvilku běží na 3 válce, při prudké akceleraci střílí do výfuku nebo má přinejmenším nepravidelný chod. Nestane se to každý den, ale tak dvakrát do týdne. Po ujetí cca 200 metrů to přestane, a vše je ok. V servisu nenašli závadu žádnou, z Boleslavi poslali novější software, po nainstalování to je ale úplně stejné, tak nevím. jakou máte skušenost vy, případně nemáte stejny problém? Díky. Jarda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám rooma, motor 1.4 63 kw., asi tak: Po nastartování studeného motoru auto chvilku běží na 3 válce, při prudké akceleraci střílí do výfuku nebo má přinejmenším nepravidelný chod. Nestane se to každý den, ale tak dvakrát do týdne. Po ujetí cca 200 metrů to přestane, a vše je ok. V servisu nenašli závadu žádnou, z Boleslavi poslali novější software, po nainstalování to je ale úplně stejné, tak nevím. jakou máte skušenost vy, případně nemáte stejny problém? Díky. Jarda.

Mě to jde na 3 válce pořád a nestěžuji si. :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no to kazdopadne. u 1,2 3 valce pisou, ze muze jit z pocatku trochu nepravidelne, ale zadny strileni do vejfuku. u 1,4, tedy 4 hrnku je to nemyslitelny.

dokazes poznat, jestli to ma pokazde stejny zvuk, otresy, pripadne dalsi znaky, ktery by ukazovali, ze blbne porad stejnej valec? Zda se, ze by to mohlo byt v elektrice, coz ale v servise asi budou zkoumat prvni. A rikal si ze nanic neprisli? mnno., asi bych zkusil jinej servis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám rooma, motor 1.4 63 kw., asi tak: Po nastartování studeného motoru auto chvilku běží na 3 válce, při prudké akceleraci střílí do výfuku nebo má přinejmenším nepravidelný chod. Nestane se to každý den, ale tak dvakrát do týdne. Po ujetí cca 200 metrů to přestane, a vše je ok. V servisu nenašli závadu žádnou, z Boleslavi poslali novější software, po nainstalování to je ale úplně stejné, tak nevím. jakou máte skušenost vy, případně nemáte stejny problém? Díky. Jarda.

kedy ti to robi? mne to robilo minuly rok ale len ak bolo vonku medzi 12 a 16 stupnov .. najma teda rano ak bola vonkajsia teplota v tom rozmedzi ...

pokial som hned po starte nepridal plyn tak to robilo presne to co pises ..

auto som napichol na VAG ale ziadnu zavadu som nenasiel .

paradoxne je ze pokial je vonkajsia teplota pod alebo nad uvedene rozmedzie ... startuje auto uplne v pohode ..

.. mienim to teraz na garancke reklamovat ... uvidim co majstri vykoumaju ... po precitani tvojho prispevku sa vsak obavam ze nic ..

Editováno: , autor: LUKY-007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

reklamujte borci to je trapne ked u noveho auta odchadzas na sidlisku a stiela s vyfuku to je smiesne, to by som neprezil. ja som kedysi tvrdil ze u noveho by to nemalo ani nikdy urobit. sam ma 1,4 16V a nikdy nic ani naznak a teplota mohla byt od -20 po +39. jednoducho reklamovat trvat na naprave toto je vysmech aby robilo auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

houmr to je jasne ze reklamovat . len je to tazko dokazt napr. v mojom pripade ... kedze je to len za specifickej teplote a na VAGu mesu ziadne chyby ..

mne to pripada jak nejaky snimac teploty motora keby blbol alebo co .

no je to dost nelogicke .. ako som pisal v zime startuje uplne bez problemov . aj ked bolo -10 a ked je horuco detto ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
Mám rooma, motor 1.4 63 kw., asi tak: Po nastartování studeného motoru auto chvilku běží na 3 válce, při prudké akceleraci střílí do výfuku nebo má přinejmenším nepravidelný chod. Nestane se to každý den, ale tak dvakrát do týdne. Po ujetí cca 200 metrů to přestane, a vše je ok. V servisu nenašli závadu žádnou, z Boleslavi poslali novější software, po nainstalování to je ale úplně stejné, tak nevím. jakou máte skušenost vy, případně nemáte stejny problém? Díky. Jarda.

Kamarad mel F1 combi 1.4 16V 55kw a mel stejny problem (najeto cca 70tis.) diagnostika neukazovala zadnou zavadu a delalo to jen pri studenem startu. Ze servisu odesilali dotaz do Bolky, bohuzel nedokazali pomoci. V soucasnosti ji prodal a vozi se v KIA Cee´d. BTW: potesil me tim, ze mu ta 1,4 v KIE prijde linejsi nez ta puvodni 1,4 ve skodovce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kamarad mel F1 combi 1.4 16V 55kw a mel stejny problem (najeto cca 70tis.) diagnostika neukazovala zadnou zavadu a delalo to jen pri studenem startu. Ze servisu odesilali dotaz do Bolky, bohuzel nedokazali pomoci. V soucasnosti ji prodal a vozi se v KIA Cee´d. BTW: potesil me tim, ze mu ta 1,4 v KIE prijde linejsi nez ta puvodni 1,4 ve skodovce

To snad ani není možné. Kolega konstatoval, že jeho 1,2 je živější, než jeho firemní 1,4 a já po svezení v té 1,4 55kW nemám důvod pochybovat.

K tématu. Dělá mi to na 1,6 taky a už jsem to zažil na feldě i OI. Řekl bych, že to má co dělat s kondenzací vody někde v motoru (s ohledem na to, že se to děje jen za určitých teplot). Jak se to prošťouchne prošlápnutím plynu na volno, tak je okamžitě klid.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám rooma, motor 1.4 63 kw., asi tak: Po nastartování studeného motoru auto chvilku běží na 3 válce, při prudké akceleraci střílí do výfuku nebo má přinejmenším nepravidelný chod. Nestane se to každý den, ale tak dvakrát do týdne. Po ujetí cca 200 metrů to přestane, a vše je ok. V servisu nenašli závadu žádnou, z Boleslavi poslali novější software, po nainstalování to je ale úplně stejné, tak nevím. jakou máte skušenost vy, případně nemáte stejny problém? Díky. Jarda.

lambda - spinava lambda, dej tomu couda na dalnici at se vypali a bude to OK

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Mám rooma, motor 1.4 63 kw., asi tak: Po nastartování studeného motoru auto chvilku běží na 3 válce, při prudké akceleraci střílí do výfuku nebo má přinejmenším nepravidelný chod. Nestane se to každý den, ale tak dvakrát do týdne. Po ujetí cca 200 metrů to přestane, a vše je ok. V servisu nenašli závadu žádnou, z Boleslavi poslali novější software, po nainstalování to je ale úplně stejné, tak nevím. jakou máte skušenost vy, případně nemáte stejny problém? Díky. Jarda.

tak byl to vadnej vstřik třetího válce.... ale přijít na to..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Davis: no neviem a tu kiu posudzuje este nezabehnutu ? lebo ja som pocul pravy opak co sa tyka toho motoru ma to 77kW a 137Nm a vraj proti fabiackej 1,4 je to raketa, ze krasne sa vytaca. ;)

Ještě nezajetý, ale ten výkon je taky hodně vysoko položenej a řekl bych, že KIA je těžší než F1 ale nevím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 1 rok později...

Mám 1,4 63kW najeto cca 2 000 km. V pondělí start při -20 st., vše OK. Dneska start při -18st. Nejdříve to naskočilo v pohodě a potom to chvilku jelo jakoby na 3 valce a prdělo to do výfuku a měl jakoby tendeci chcípnout. Říkal jsem si, nechám to tak a uvidím, jestli to zhasne a ne, pak se spravil. Neřekl bych, že to střílelo do výfuku, ale nepravidelný chod to mělo. Zatím uvidím, pokud se to bude opakovat,zajedu s tím do servisu. Do teď se mi to ještě nestalo. Ovšem pravdou je, že auto stojí pořád venku a navíc jezdím pouze městské, krátké vzdálenosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...