Přejít na obsah

Máte problémy s řízením? Nefunguje servo?


Martin 3500

Doporučené příspěvky

mě se taky rožíná ta oranžová kontrolka s volantem,ale servo funguje bez problému.Třeba dnes když prší,tak se rožla asi po kilometru jízdy.Jinak se rožně třeba až ujedu 20km a jakmile vypnu a znovu nastartuji,tak to nesvítí a zase se to rožně po nejake době.Tak su z toho uplněj trotl,když servo fachčí normál.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TO: toskany já bydlím taky v paneláku a opravuju si to před barákem na parkovišti, taky mi to blbne jak chce jednou když prší podruhé zase když je hezky já jsem taky s toho jelen ale co jsem odpojil to čidlo tak to mrkání přestalo myslím světla

No jo jenze mě se kontrolka nerozsvěcuje chyba na vagu neni a prej je vsechno v poradku byko to v 5 servisech stoho dva autorizovany 2 znami a jeden ciste na rj a nic.asi tam mam ducha.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mě se taky rožíná ta oranžová kontrolka s volantem,ale servo funguje bez problému.Třeba dnes když prší,tak se rožla asi po kilometru jízdy.Jinak se rožně třeba až ujedu 20km a jakmile vypnu a znovu nastartuji,tak to nesvítí a zase se to rožně po nejake době.Tak su z toho uplněj trotl,když servo fachčí normál.

Je to snimacem to jse mi delo taky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo jenze mě se kontrolka nerozsvěcuje chyba na vagu neni a prej je vsechno v poradku byko to v 5 servisech stoho dva autorizovany 2 znami a jeden ciste na rj a nic.asi tam mam ducha.

Pokud se ti nerozsvítí ta kontrolka když je auto napíchle na diagnostiku tak ve většině případu ta závada není ani uložena v paměti

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chlapi,jak sundám tu vanu na baterii? Baterku jsem vytahl,ve vaně jsem povolil jeden šroub.Vana je blíže k světlům povolená,ale ta strana u vzduchového filtru(blíže ke kabině )drží jak přibitá.Nevíte co a kde to tam drží? To mám demontovat i krabicu s vzd.filtrem?

odmontovat viko vzduchovyho filtru (2 vruty), popr. odpojit cidlo ze vzduchovyho filtru a odpojit nasavani vzduchu (povolit vrut). pak povolit tusim sroub 10, vytahnout krabici vzduchovyho filtru, povolit 3 srouby 13 na krabici autobaterky (2 venku, 1 uvnitr) a muzes to vyndat. tot muj postup

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

uz se to tu resilo, nekomu tam v servisu nalili cervenej do zelenyho a fungovalo to, tak se to asi tak dela, otazka je, jestli to neco udela nebo ne. proste jestli maji stejny vlastnosti. nejlip asi kdyz tam nalijes ten zelenej(zlutej) co tam mas. ja ho koupil v autokelly ten original servoolej G004000M2 za 316kc. je to 1 litr.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pánové rozsvítila se mi kontrolka elektroniky motoru, dneska jsem byl na diagnostice v skoda servise pořád mi blbne aj to servo mrkají světla atd. odpojil jsem čidlo a přestalo to blbnout takže verdikt čidlo je v háji vyhodilo to i dneska na diagnostice takže je to 100%, a ta elektronika motoru? tak tam pokračovali závady dál jako motor zablokován, řj motoru zablokována, atd. další verdikt kabelový svazek mám ho zvednutý už od tý doby co jsem ho koupil myslím to auti a když mi začalo blbnout servo tak jsem koukal na svazek a vypadal ok. když mi řekli cenu i s výměnou tak je mi špatně cena je 30táců je mi špatně :ble:ble:ble:wallbash::wallbash:kol9kol9kol9

Prosím o radu jak a odkud až kam začít měnit ty drátky? uvažoval jsem že to vyměním od konektoru ke konektoru vypichovákem tak nevím :help::help:

Editováno: , autor: wiglegummi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to wiglegumi to samí mě asi čeká taky. no problemi byli ty samí a dopadlo to tak že rj motoru odešla měnil jsem u cimbu p.Janda Sukoradi tehdy jsem se sním domlouval že jse mi pozepta i na servo ve vlastím mototeamu no od ty doby se neozval ma tam na to odborníky.To víš když mavlastní rally team cimbumotorsport.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tchánovy schnili kabely měnili mu cely ješte platila ta akce na rozmotávaní no a pak mu ty kabely sežrali krysy no a znamy mu je jenom napajel akorát se musí použít cín s obsahem stříbra.A kolik toho odříznout no všechno špatný.Myslím že je to jednodušší než schanet kabely i s pinama a hledat kterej kudy a kam.Jo a toskany ne toskány.Tu přezdívku mám už spoustu let a je jediná která se mi líbila.No a kde koupit ty kabely skus auto kely nebo nejakýho jiného prodejce ale jen u tech co nemaj s koncernem wv nic společnýho ty ti neprodaj nic co by nedelaly samy a je to u nich samí to nejde a to se musí viměnit celý určite to znáš.

Editováno: , autor: toskany
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tady je zajimavej prispevek od allias75:

Ahojte.

Aj ja som mal problem s kabelovym zvazkom, len vtedy som o tom este nevedel. Zacalo to tak, ze mi prestala svietit kontrolka dobijania.Nekor po otvoreni dveri blikali vystrazne smerovky, po nastartovani a pridani plynu nad 2000 ot. to zacalo piskat, prestalo fungovat servo.... V servise uz vedeli o co ide, hned rozrezal izolaciu, ale uz bolo neskoro.Vsetko zhnite!!!

Oznamili mi "radostnu" zvest, ze novy zvazok stoji okolo 40000 Sk .

Nedal som sa len tak odradit, zavolal som SKODA AUTO Slovensko, vysvetlil som problem, nakoniec to nie je problem uzivatela, ale vyrobne vada, preto by aj oni mohli pomoct takyto problrm vyriesit. Dohoda bola, ze kabelaz vymenia a ja zaplatim 10 % ceny kablov a cenu prace. Vyslo to slabych 9000Sk. O tyzden nato ako na potvoru este skapalo cidlo natocenia volantu. Neviem, ci nasledkom poskodenej kabelaze, alebo proste dozilo, tak dalsich 5000Sk.

http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...21515&st=50

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V kelly nebudou mit celej svazek jelikoš každej svazek se namotava podle tipu auta teda mislim comfort a clasick a plus jeste výbavy auta takže podle vírobního čísla auta.V kelly jsem myslel jenom auto draty nebo v nejakem elektru kde se specifikujou na autoelektriku a neakem soukromem autoelektroservisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, v létě jsem měl se svoji Fábkou (1.4MPI, 50KW, 2000) problémy s přes manžetu tekoucím olejem od levého kola (projevilo se to při couvání v plném rejdu). Diagnóza v autorizovaném servise zněla: teče servo, zacáloval jsem cca 21.000 (včetně práce) za nové. A ejhle, dneska při parkování (opět při couvání v plném rejdu) znovu stopa od oleje směrem k levému kolu. Na faktuře ze servisu jsou tyto položky: skříň, matice, spony manžet, olej (a samozřejmě hromada práce...) Zajímalo by mne tedy, zda je možné, že by mi namontovali staré servo, které odešlo znovu? Nebo pouze něco někde dotáhli a naúčtovali mi výměnu nového serva, nebo může být problém někde úplně jinde a jsem pouze paranoidní? Nemáte někdo podobnou zkušenost? Zítra samozřejmě do toho servisu upaluju, ale rád bych předtím ještě slyšel názor vás povolaných... ;) Díky moc za každou reakci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to.mirdasR32 díky za radu a jetřeba použít toho cínus příměsi stříbra nebo stačí obyčejnej? dá se to okem poznat že ten kabel je špatný. a už jsi to opravoval na fábce? zajímalo by mě jestli se ten kabel musí vytahovat aj někde spod palubky nebo tam je ve stěně mezi motor. prost. a kabinou nějaká rychlospojka

Editováno: , autor: wiglegummi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...