Pawouk Vloženo 5. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2012 No to čumím. OIII je, zdá se mi, pro některé jednotlivce nějaké nedotknutelné božstvo, proti kterému se nesmí říct ani "ň". A to se jenom podotklo něco málo o zmenšující se nádrži... Pánové, trochu nadhledu by to chtělo, jinak to tady bude vypadat jako někde u jehovistů, nebo ještě hůř - jako u nekritických škodovkářů (ač sám jsem zatím vždy vlastnil škodovky, tato zaslepenost je mi cizí), kterým se nesmí sáhnout na jejich hračku. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 5. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2012 (editace) TO bojler: Aha, tak děkuji, že jsi mě poučil. Poněvadž jsem de facto denně najezdil 400 - 500km při kombinované spotřebě (dálnice (cca. 160km/h), města a většinou okresky) cca. 6 - 6,5l/100km, zkus si spočítat, na jak dlouho mi asi vydržela plná nádrž.. Měsíčně jsem tak projezdil cca. 20 tis. Kč. Samozřejmě, tyto kilometry byly služební (a taxikáře jsem opravdu nedělal), nicméně 90% prodaných Octávií je služebních - čili to nic nemění na malé nádrži.. Jinak ale souhlasím s Pawoukem, na tento kec jsem musel reagovat, jinak však považuji tuto debatu za přehnanou - někdo to holt vidí tak, někdo zase jinak.. Já sám bych si Octávii asi nekoupil, ačkoli mám Škodovky vesměs rád, ovšem zásadní problém vidím pro zaměstnance, neboť, neberu-li v potaz to, že mě tankování otravuje (zvlášť, když nestíhám), mnozí mají např. pouze Benzina kartu a Benziny jsou od sebe kolikrát i 50km. Proto vidím v malé nádrži zásadní problém. Naopak ten, kdo si Octavii koupí, neboť se mu líbí, či se mu zdá být nabídka výhodná, přehlédne i malou nádrž.. A pokud ne, koupí si něco jiného.. Vesměs jsem tedy také spíše pro menší kufr (velký kufr je sice fajn, ovšem nemám-li combi, je dle mého zbytečně velký) a větší nádrž, jedná se však jen o názor, který tento fakt nezmění.. Tak se navzájem nehádejme a nekažme si náladu.. Vždyť fórum má být o pohodové konverzaci po těžkém dni, no ne? Editováno: 5. Listopad 2012, autor: _Denis_ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 5. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2012 Já se hádat nechci, ale pokud najezdíš denně 400-500 km, tak jaký rozdíl máš v tom, jestli máěš 50 litrů nebo 65 litrů nádrž? Buď tankuješ jednou za 1,5 dne nebo tankuješ jedno za 2 dny. Vím, že za celý rok ti to ušetří asi 30 tankování, ale v tomto případě mi to přijde absurdní řešení Ano, 50 litrů je problém pro benzínové motory, dokud nebyli TSI, tak 80%, možná i 90% octavii byly TDI, páč s benzínem se nedalo moc jezdit, buď to nejelo nebo to žralo i pole kolem silnice. A opět, pokud člověk najede na 50 L nádrž 450 km, tak kolik najede při stejném tempu na 65L nádrž? 550 km? 80L nádrže opravdu standart nejsou a většinou je člověk najde právě u motorů, které žerou jako prokoplé a průměrná spotřeba pod 9L/100 km je jim naprosto cizí, protože jezdí za vyšší spotřebu a tam opravdu 50 litrů je málo. Znám i člověka, který byl schopný 2x tankovat během cesty Praha - Brno, ale ten neměl Octavii samozřejmě. A hlavně, zas tuto zásadní věc řeší člověk, který pak napíše, že by si Octavii stejně nekoupil.. tak proč to kurník řeší? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 5. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2012 (editace) ...80L nádrže opravdu standart nejsou a většinou je člověk najde právě u motorů, které žerou jako prokoplé a průměrná spotřeba pod 9L/100 km je jim naprosto cizí, protože jezdí za vyšší spotřebu a tam opravdu 50 litrů je málo. ... Přesně. Lancia Dedra 2.0 4x4 Integrale jak vyšitá. Nějakej čásek pobyl jeden exemplář v rodině. Nádrž byla snad na 80l, "půlhekťák" do ní zahučel jak Němčour před Stalingradem do krytu a rafika se stejně dál klepala těsně nad polovinou stupnice, spotřeba minimálně 10l/100km a to se to muselo jen lechtat. Průměr vysoko přes 12 a po městě naprosto běžně kolem 20 - nejen že to auto žralo jak prokopnutý, ale ještě mělo takovou "zajímavou" vlastnost, nevím jestli to byla vada nebo nějakej bug v elektronice - ale pokud se rozsvítila kontrolka "rezervy", muselo se nejpozději okamžitě k pumpě, jinak ho po chcípnutí už nikdo nenastartoval. Prostě se svítící "hladovou žárovkou" elektronika nedovolila vůbec nastartovat, dalo se jen dojet k pumpě, po chcípnutí natankovat aspoň 10l aby zhasla "hladová" a auto šlo znovu nastartovat. Kolikrát musel fotřík škemrat u souseda, aby ho hodil s kanystrem k pumpě a zpátky, protože u baráku se parkovalo "s kopečka" a když se zbývající benzín v nádrži po "sklopení čenichu" přelil do přední části, rozsvítila se výsměšně při následujícím pokusu o start "hladová"... Právě kvůli svojí nenažranosti šlo auto z baráku, nikdo neměl nervy se klepat, kdy si "ten nenažranec zase postaví nádrž" ve chvíli kdy bude opravdu potřeba někam nutně a rychle dojet a nebude po ruce kanystr s benzínem na dolití... Editováno: 5. Listopad 2012, autor: Ekkar_z_Bastlírny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sranki Vloženo 6. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2012 Akosi mi unika podstata tejto debaty o velkosti nadrze. Ale budis. Este mi vysvetlite co ma velkost nadrze spolocne s velkostou kufra. Ako poznam platformu MBQ pre SK37, tak nadrz je pod zadnymi sedadlami. Velkost kufra je skor ovplyvnena zadnou napravou. Ja mam Yetiho 4x4 1.8TSI (zerie to teda na dialnici celkom dost) a myslim, ze nadrz je dostatocna. Castejsie stojim pretoze potrebujem oddych ja a nie preto, ze by som potreboval tankovat. Takze kvoli tomu, zeby mi dochadzal benzin urcite nepanikarim ako niektori sudruhovia v tomto vlakne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 6. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2012 Poněvadž jsem de facto denně najezdil 400 - 500km při kombinované spotřebě (dálnice (cca. 160km/h), města a většinou okresky) cca. 6 - 6,5l/100km, zkus si spočítat, na jak dlouho mi asi vydržela plná nádrž.. Denisi, kolik takových jako ty asi bude? Deklarovaný nájezd odpovídá každodenní trase Praha-Brno, což odpovídá cca pěti hodinám denně na silnici. Ok, pro tebe to může znamenat o 15l větší nádrž dojezd o 200km delší a odpadnutí tankování třeba ve čtvrtině případů. Je to ale typický uživatel Octavie, který zaplatí vícenáklady na jinou nádrž? A k Pawoukovu příspěvku. Myslím, že zrovna u mě je jakékoli podezření na zbožňování Octavie mimo. Pro mě jde o zcela nezajímavé auto. Tak jako někomu vadí velikost nádrže, mě vadí řada jiných věcí, často drobností, ale pro mě důležitých. Kvůli nim ale nebudu shazovat (a už vůbec ne dopředu) celé auto. Podle mě zmenšení nádrže drtivá většina uživatelů nepozná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 6. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2012 Pro mě to auto je technologický pokrok vpřed a řešit tady rozdíl 5ti litrů v nádrži se mi už nechce. Protože kdo tohle nechce brát jako daný fakt, najde si vždy výmluvy, proč mu to nevoní atp. ... Chtěl jsem se s Vámi podělit o informace, které mám a i o osobní poznatky, které jsem s tím autem v rámci testů a srovnání s konkurencí získal. Nic víc. A opravdu nejsem ten, kdo by tankoval pokaždé jen za 500,- nehledě na cenu PHM. Jezdit musím a auto potřebuju ke každodenní obživě a budu muset jezdit i v případě, že litr bude stát 50 Kč... A většinou tankuju v Německu, kde jsou PHM zpravidla dražší (ARAL a Shell)... To jen tak na okraj diskuze. Sranki: podvozková platforma MQB má vliv na velikost a tvar nádrže, protože se to musí všechno vejít mezi nápravu a příčně uložený tlumič výfuku A toto řešení jde napříč koncernem, není to zas JEN výmysl škodovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 6. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2012 No upřímně projel jsem celou evropu s 50l nádrži a nikdy jsem s tím neměl problém. Na autě mi vadí uplně jiné věci než je 50l nádrž. Dovedu si představit jediný případ, kde to může vadit a to když jezdíš hvězdicově z jednoho místa a nemůžeš tankovat po cestě. I s benzínovým autem co má přes 200PS ujedu vzdálenost skoro 600km po německé dálnici s rychlostním průměrem kolem 120km/h omicron : Kdyby si někdy viděl jak se řeší každé kilo při vývoji auta docela by ses divil kolik ti 20kg navíc může udělat. A ten prst si prosím schovej vysmát se nenechám. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichardD Vloženo 7. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2012 Trošku od vás pánové odbočím, ale teď jsme četl v novém autotipu že OIII RS má mít 2.0TSI o výkonu 180kW! Odkud ten motor vzali? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 7. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2012 Zeby GTi Vll ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 7. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2012 Novinarska kacica... Jozzi: GTI 7 ma 162 kW a za priplatok 169 kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 7. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2012 A pochybuji, že by VW udělal rychlejší Škodovku, než je jejich GTI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 7. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2012 Iba ak by dovolili Skode, aby mala este silnejsiu modelovu radu ako RS. Nieco ako ekvivalent R u VW alebo Cupra R u Seatu...Ale kedze je to rodinna a lacna znacka, tak tomu velmi neverim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 7. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2012 A tak kdyz uz seat muze tak proc ne skoda ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-talker Vloženo 7. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2012 Kdyby to bylo podle me, tak by mi bylo jedno, jestli se proda VW nebo Skoda - investoval bych do toho, kde je vetsi poptavka, ve finale ty prachy stejne jdou do VW, nejedna se o zadnou konkurenci, ale jednu firemni skupinu Tudiz snad dobam schvalne utlacovanych vykonu motoru pro SKodu uz odzvonilo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 7. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2012 Ked to nebude o vykone, bude to o vybave. Golf a A3 maju adaptivny podvozok, Octavia nie. Leon a A3 maju full-LED svetlomety, Octavia nie... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Molvy Vloženo 7. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2012 Mě by zajímala otázka, jak je to tedy s tou víceprvkovou nápravou. Bude od 90ti, od 110ti nebo opravdu jen pro ty nejsilnější motory? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
schimmer Vloženo 7. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2012 Víceprvková bude jen pro motor 1.8 TSI 132 kw a 2.0 TDI 135 kw. Pro Škodu prý neplatí pravidlo jako pro Golf (a tuším i pro Leon), že hranicí je výkon 90 kw. Píši to v aktuálním Světě motorů a naznačovali to i v článcích na auto.cz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Molvy Vloženo 7. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2012 Jsem zvědavej, jaká bude realita, ale pokud to bude opravdu takto, tak je to přece jen trochu zklamání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
schimmer Vloženo 7. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2012 Je to dost zklamání. Jakékoli řeči o tom, že Octavia míří do střední třídy jsou pak k smíchu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Molvy Vloženo 7. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2012 Asi tak nějak. Je pravda, že ty řeči ohledně střední třídy v článku ve světě motorů mě, co se tohoto tématu týče, poměrně pobavili. Ale nechme se překvapit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidSK Vloženo 7. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2012 Nábeh O3 na Slovenský trh: 2/2013 - O3 liftback 5/2013 - O3 combi, combi 4x4, RS liftback, RS combi 2/2014 - O3 combi 4x4 Scout 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 8. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2012 V Auto Tipu píšou k motorizaci pro RS 2,0TSI/180kW ,že se přesný výkon dozvíme příští rok a že by měla mít 19" kola. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Molvy Vloženo 8. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2012 Nemá někdo scan článku v autotipu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 9. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2012 zde jest článek: 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.