Přejít na obsah

Motor 1.2 HTP


Igor

Doporučené příspěvky

Ahoj, mám takový menší problém, teda nevím jestli je to problém a mám chtít přeflešování jednotky. Tak 2x do měsíce se mi stane, že nastaruju Fabku II 1.2 HTP a otáčky vylezou na 1100 étáček ale nemění se, nekolísají. Po ujetí cca 500m už se srovnají na těch standartních 800otáček. Stalo se mi to fakt párkrát jenom. Nemůže to bejt nějakej automatickej sitič. auto mi nemá tendenci chcípat. Díky za radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Hmm tak to jsem zvědavej, za jak dlouho to opravdu udělají. Celý dopoledne se mi zdá opravdu moc dlouho. :kuk::feve:

Tak jsem dnes byl na přeflashování ŘJ trvalo to zhruba 30minut a bylo hotovo. Zítra se uvidí, až vytáhnu auto z garáže, zda to bude v poho.

Přijímací technik mi říkal, že to dělaly zatím na dvou autech přede mnou, takže kdo ví kolik lidí s touto závadou ještě jezdí.

Ahoj, mam Fabii II 1.2 HTP 44kw. Rano jedu do prace je kolem 10 stupnu teplota venku auto mi jede v pohode. Ale jakmile jedu z prace domu je 20 stupnu a auto mi do doby nez se zahreje jakoby sem tam skube. Dela to jen kdyz je teplo. Nevite co to muze byt? Nebo je to jen tim, ze je motor studeny? Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj kluci, mam fabii II 1.2HTP a kdyz jedu z prace a je venku kolem 20stupnu, tak mi auto cuka, trva to cca par minut, nez se zahreje, pote uz jede normalne? Myslite, ze je to jen tim, ze je motor studeny? Nebo je to zavada? Pokud je venku chladno, tak mi to nedela. Diky za odpoved. Jinak na preflashovani RJ jsem byl pred 6 mesici.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

mě taky přehráli software ale stejně jak mile je nad 15 C, tak motor při studeném startu si drží cca 1 a půl minuty otáčky 1200. Pak to klesne na standartních 800. otáčky nijak nelítají. Auto bylo v servisu a z MB se vyjádřili, že tenhle nový software vychází z naměřených hodnot předchozí jízdyjak motor smaloval a jak měl kulantní chod a podle toho si to prý nastaví otáčky při dalším staru. Novější software už nemají. Jmenuje se to nějak lastmanagment. Nevíte o tom něco?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Mám stejný problem asi týden a půl.Před tím nic.Po nastartování otáčky vyběhnou na asi 900-1000 a pak najednou začnou kolísat až to skoro chcípne.Takto to udělá dvakrát a pak už je to v pohodě.Nebo pomůže lehce prošlápnout plyn.Motor mám 1,2 51kW BZG a SW mi už asi přehráli letos v březnu na garančce.r.v. je 3/08.Mám prodlouženou záruku,tak snad se to na toto také vztahuje.Vlastně ani nevím na co se přesně vztahuje prodloužená záruka a na co ne.Nemůže to najednou dělat nějaké čidlo teploty?Dělá to jen za studena.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím všechny,

pokud mohu, také se přidám k ostatním s tímto problémem. Můj případ:

- Fabia II 1,2 HTP 51kW BZG, rv 2007, zakoupeno po prvním majiteli s cca 48000km

- LGP Landirenzo Rid. GPL IG1, G.P.L.2, montováno krátce po výrobě

- výměna baterie, svíček (Bosch FR HC+), oleje (full synth 5W40), LPG filtru + revize

- tlak ve válcích OK

Najeto cca 4000km a poslední měsíc je první start dne provázen třepáním až skákáním motoru dokud se neustálí nebo nezhasne. Plynaři tvrdí, že systém je OK, "normální" servis nic nenašel, jen hlášku, že je chyba na čidle chl. kapaliny, ale to je po odečtení hodnot v pořádku. Plyn tankuju na Shellce, reálná spotřeba necelých 8 na 100 (plynu), převážně město a poblíž.

Obecně se vyrojily 2 teorie, buďto zanesené vstřikování skrz používání plynu a nebo svíčky nejsou úplně vhodné pro start na benzín. V obou případech si ale myslím, že by se problémy netýkaly pouze startu.

Zde uváděné flashnutí RJ jsem zatím neprovedl, ale nejspíš se tomu nevyhnu. Co jsem vyčetl, je to tak 50 na 50, třeba se poštěstí.

Děkuji za případné postřehy, Tom

post-49653-082068500 1283454675_thumb.jp

post-49653-024458700 1283454687_thumb.jp

post-49653-081141000 1283454693_thumb.jp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny,

pokud mohu, také se přidám k ostatním s tímto problémem. Můj případ:

- Fabia II 1,2 HTP 51kW BZG, rv 2007, zakoupeno po prvním majiteli s cca 48000km

- LGP Landirenzo Rid. GPL IG1, G.P.L.2, montováno krátce po výrobě

- výměna baterie, svíček (Bosch FR HC+), oleje (full synth 5W40), LPG filtru + revize

- tlak ve válcích OK

Najeto cca 4000km a poslední měsíc je první start dne provázen třepáním až skákáním motoru dokud se neustálí nebo nezhasne. Plynaři tvrdí, že systém je OK, "normální" servis nic nenašel, jen hlášku, že je chyba na čidle chl. kapaliny, ale to je po odečtení hodnot v pořádku. Plyn tankuju na Shellce, reálná spotřeba necelých 8 na 100 (plynu), převážně město a poblíž.

Obecně se vyrojily 2 teorie, buďto zanesené vstřikování skrz používání plynu a nebo svíčky nejsou úplně vhodné pro start na benzín. V obou případech si ale myslím, že by se problémy netýkaly pouze startu.

Zde uváděné flashnutí RJ jsem zatím neprovedl, ale nejspíš se tomu nevyhnu. Co jsem vyčetl, je to tak 50 na 50, třeba se poštěstí.

Děkuji za případné postřehy, Tom

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sešlapávání plynu u mě pomůže jak kdy a chová se to různě:

1) pedál jako by ani nereagoval a hned to zhasne

2) trochu to krmím a když plyn povolím, tak to zhasne

3) trochu to krmím a když plyn povolím, tak se vrátí otáčky do normálu

Pak jsou zde samozřejmě ještě varianty, že na plyn nesáhnu a buďto se to ustálí samo nebo to zhasne.

Minulý týden fungovalo vše ok, ale teď poslední dny, jak poskočila teplota k 20, to opět blbne.

Editováno: , autor: mastodonto
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sešlapávání plynu u mě pomůže jak kdy a chová se to různě:

1) pedál jako by ani nereagoval a hned to zhasne

2) trochu to krmím a když plyn povolím, tak to zhasne

3) trochu to krmím a když plyn povolím, tak se vrátí otáčky do normálu

Pak jsou zde samozřejmě ještě varianty, že na plyn nesáhnu a buďto se to ustálí samo nebo to zhasne.

Minulý týden fungovalo vše ok, ale teď poslední dny, jak poskočila teplota k 20, to opět blbne.

aj mne to robí a to ked je vzdy viac ako 15 stupnov menej ako 15 naskočí na 1000 rpm a pohoda a potom po min padnu na 900 rpm.....Chcel som isť už dlhšiu dobu do servisu s tým ale nemám na to čas stále auto jazdí a jedno s druhym ale už som si na to zvykol

Editováno: , autor: Rexton
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, ako taha tento motor v Roomsteri 51kw HTP s automatickou klímou a LPG? Prípadne s automatickou klímou bez LPG? Ako velmi znat ubytok vykonu? Neni to uz na hranici? Presadam z Favorita 43kw, ktory ma zrychlenie 0-100 za 15,0 sek. Dik

Jestli můžu mluvit za sebe, tak úbytek výkonu u LPG je nepostřehnutelný. Ale, a teď se na mne nazlobte, on je tento motor línější i na benzín. Řekl bych, že v některých případech mám lepší výsledky s rozjezdy na 1. a 2. stupni u Feldy. Zaplá klima je nepatrně znát, ale převážně do kopce a u 2 a více lidí.

Jinak 15s je pěkné, já se kdysi, jen ze srandy, dostal s Feldou k 16. Na odpich Fabky bude asi lepší TSI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zde uváděné flashnutí RJ jsem zatím neprovedl, ale nejspíš se tomu nevyhnu. Co jsem vyčetl, je to tak 50 na 50, třeba se poštěstí.

Abych se vrátil k původnímu tématu.. Před třemi dny provedeno přehrání ŘJ motoru dle "AS 08/070" + nastavení klapky do výchozí pozice, cena 320,-Kč u Hégra, u Hlaváčka to vypadalo, že vůbec nerozumí, co po nich chci.

Prozatím starty bez problémů, ráno do práce (teploty 10-12) a odpoledne z práce (teploty kolem 20). Ukáže se přístí týden, kdy mají teploty poskočit více ke 20.

Doplněno: Po dalším týdnu zatím ani jeden špatný start. Pokud má tedy někdo podobný problém, jako jsem popisoval dříve, rozhodně stojí za to vyzkoušet přehrání ŘJ motoru, u mě to vypadá slibně.

Editováno: , autor: mastodonto
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Fabia II , 1,2HTP, r.v. 2008 - po naštartovaní sa rozsvietila kontrolka motora , auto šlo ale normálne. Po tom ako dlhšie stálo kontrolka prestala svietiť. Následne auto začalo štrajkovať, šlo akoby na pol plynu, keď som viac pridal tak pri 5000otáčkach prestalo ísť vôbec. Po vypnutí a opätovnom naštartovaní šlo normálne. Potom začala svietiť znovu kontrolka motora a znovu rovnaký problém. Po asi 1dni kontrolka svietiť prestala a auto ide úplne normálne, prešiel som už asi 300km od vtedy a bez problémov... V čom bol alebo je problém?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...