Přejít na obsah

1.4 16V 55kw - Uprava motoru na cca 80kW


JohnyS

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Proběhlo měření na brzde. Upozorňuji, že zatím bez předelání vstřikovací mapy.

Naměřené hodnoty: 72,5 kW - 98 PS

Kroutící moment: 135Nm

Jak nascanuju graf, tak ho sem dám.

Příští týden jedu na celý den na ladění jednotky do BIT POWERU.

Pak se pojede zase na měření a uvídíme..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

řeším to samé na mé téma nikdo nenapsal - určitě nejak předělat soft. a nebo dát sportovní kat co má lepší propustnost a lambda bude OK

1. lambdu neřeším ta je před 1. katem

ale ta 2. lambda je za obouma katama tak ta bude dělat potíže zda je vyndáš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

luxusní upravička ;)

dal by se dala domluvit repas hlavy přes tebe u kolegy? s menším použitím lepších dilů samo.. na 130 motor

díky

Ahoj, myslím že by to šlo domluvit :)

pisni SZ a domluvíme se....

Jinak co se týče druhé lambdy, tak zjištuje a upravuje směs atd...

vyndáním či odpojením se nic nestane, RJ skočí do nouzáku. Je nutné na to udělat softwarovou upravu, která bude vložena k lambdě.

Jinak cca do 14 dnů budu mít upravenou mapu a i tu lambdu, takže pak uvidíme, co to bude za trhače :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O jak moc to bude znát, když se vyhodí kat? Kolik koníků to může přidat? Ty tam teda budeš mít jenom tu jednu lambdu co bývala před kat?

špatně čteš, psal jsem že když odebereč lambdu, tak RJ spadne do nouzáku.

Je nutné skreslit lambde hodnoty, aby chápala, že jde více splodin do ní a je to v pořádku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravím.. tak jsem si poctivě přečetl všechny příspěvky a mazec.. pěkná prácička.. :specool: já měl dřív kombíka taky s motorem 1.4 16V 55kw, ale než bych se do něčeho pouštěl, tak jsem volil raději nový auto.. :D ale fandím, at dopadne vše dle představ... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak včera jsem se vrátil z BIT Poweru, a co myslíte....

Nejdřív trošku posun v čase o týden dozadu:

Sehnal jsem si hliníkové sání z 74kw, dal jsem ho tam. Výkon, krouťák šli celkem citelně nahoru. Ale ouvej, EGR ventil dává do sání už jiné hodnoty, než na které je stavěné čidlo tlaku v sání a skočí mě to, že je nevěrohodný signal, špatná netěsnost potrubí a špatný EGR. Když se to ale potkalo s chybou na 2. lambda sondě, tak jednotka je z toho tak auf, že skočí do nouzáku a auto přestane jet a otačky jsou jen na cca 1200 ot/min. a na plyn to nereaguje.

Častečně výpadky jízdy jsem eliminoval zaslepením EGR ventilu. Celkem to pomohlo, chyby se nehlasí tak často a když se nahlásí vsechny naraz, tak auto porad jede.

A ted vcerejsek:

Diskutoval jsem to před příjezdem s p. Rácem. Dle jeho slov, to bude orisek, jelikoz nic takového nedělal.

Prijel jsem vcera k nim, jednotka ven, svab ven, předělat mapu vstriku a do auta. Eliminovat nebo zmenit hodnoty na EGR a lamde on nedokaze nebo kdyby dokazal, stravil by s tim spousty casu.

Takze vlastne udelal jen, ze zvedl prisun paliva do vstriku. ( po uprave to nebylo nijak zvlast citit, max. trosku spodek byl lepsi).

ALE! auto padalo mnohem casteji do nouzaku a i nejelo.

Dalši z veci jsem chtel predela skrtici klapku, jelikoz dle vagu se me otevre jen na 73%. - to taky nejak nedal...

Takže moje druhá navsteva a vysledek: Odpoledne nahrany puvodní hodnoty, předal jsem mu nejakou kacku do kapsičky za ztraveny čas a jel jsem domu s uplne stejnym autem :D:D

-------------------------------------------------------------

Panové, znáte opravdu nekoho, kdo umí předělat celou jednotku a ví kam šáhnout???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Paradna uprava... + 20kw a ide to aj bez turba.. parada.... Mam 1,4 16v 59kw je to v podstate to iste ako ta tvoja 55kw verzia?chcel by som skusit take iste upravy ako mas ty. Spocital som kompresny pomer - ja ho mam 10,5 (asi aj ty) tym ze si zbrusil hlavu o 0,5mm si zvysil kompresny pomer na 11,28 -teda ked som blbo nepocital... pripada mi to dost na normal 95 benzin.. ide ti to v pohode? bez detonacii ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak chlapci, nyní sháním ŘJ motoru z 74kw, koncové označení BK. Bez tohoto se nedostanu dále s upravou jednotky.

Jinak jsem musel upravit jemně sání, trošku jsem nakoupil pořádné sponky a voala, je to tam.

engine1_0: Tvůj motor je podobny tomu co mám já, jen tam nebudes mít EGR ventil a par drobností bude jiných, ale v podstatě se to bude jen lišit Softwarem. CO se týče zvýšení kompresního poměru, tak já mám jen srovnanou hlavu a ne sniženou. Takže se snižováním opatrně, spíše si sežeň vačky, sání atd. z výkonější verze.....

Kompresní poměr mám v normálu, který se pohybuje od 11 - 15. Nad 15 už je vyšší komprese, kde je ale nutné upravit ložiska na klice, čep na pístu atd, aby to něco vydrželo.

post-161-1247295034_thumb.jpg

Editováno: , autor: JohnyS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha..takze kompresny pomer mas povodny...

Kvoli comu potrebujes riadiacu zo 74kw verzie ? kvoli odpojenemu katu? Alebo kvoli klapke ? Preco nestaci seriova riadiacka ?

A koli to uz ma koniku ? :)

POtřebuju už se pohybovat v hodnotách 74kW, a jelikož RJ motoru jako vnitrkem se dělí na dva "jakoby chipy, tak potřebuju mít ten základní neco jako bios už v 74 hodnotách.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...