Přejít na obsah

Motor 1.2 HTP 47 KW


ashir

Doporučené příspěvky

Chci s váma podělit o zkušenost.Stává se mě že tak jednou čtyři měsíce se objeví kapka oleje na spoji mezi převodovkou a motorem.Už před rokem sem to reklamoval a v servisu to poprvé vyřešili výměnou těsnícího kroužku klikovky a při druhé reklamaci to už jenom otřeli.Včera sem to zavezl na třetí reklamaci a budou mě měnit motor.Technik říkal že těch aut z touto vadou je asi už víc.Já mám

MR 2004.Tak si zkontrolujte svoje miláčky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam podobnej problém s 1,2 6v ale olej mi uniká kde může kolem výčka na dolejvání+kolem výčka na olejovim filtru a bonus kolem výka na boku motoru,na straně co jsou řemanice, ale nejhorší na tom je to že úniky oleje jsou spůsobený přelitím oleje při první serviní prohlídce a to zhruba o litr.... :disgust:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam podobnej problém s 1,2 6v ale olej mi uniká kde může kolem výčka na dolejvání+kolem výčka na olejovim filtru a bonus kolem výka na boku motoru,na straně co jsou řemanice, ale nejhorší na tom je to že úniky oleje jsou spůsobený přelitím oleje při první serviní prohlídce a to zhruba o litr.... :disgust:

To snad není možné, takové jednání autorizovaného servisu, přelít olej o 1 litr, bohužel mám podobnou zkušenost, ale "jen" asi 1/2 litru. Od té doby upozorňuji technika, že se jedná o16v, kde se dává pouze 3.2 litrů oleje.

Nejjednodušší je obrátit tam 4-erku a víc se nestarat. Tenkrát, jak mi to přelili, nechal jsem to po kontrole ihned odpustit a po předání auto jsem požadoval odpuštěný olej vrátit. Dívali se na mě, jak na blázna, přitom olej byl plná syntetika přes 300,-Kč za litr. samozřejmě, že nic nevrátili a já n....ný odjel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To tam mas jako porad ten olej navic? Nebo jsi ho odpustil...

Všiml Jsem si toho těsně než jsem šel na druhou prohlídku po 30000 tis.km

a už jsem si to ohlídal aby to znova nepřelili.

Hmm, to moc často olej nekontroluješ.... :o

Jeto nový auto a nepredpokládám že by to mělo žrát olej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To tam mas jako porad ten olej navic? Nebo jsi ho odpustil...

Všiml Jsem si toho těsně než jsem šel na druhou prohlídku po 30000 tis.km

a už jsem si to ohlídal aby to znova nepřelili.

Hmm, to moc často olej nekontroluješ.... :o

Jeto nový auto a nepredpokládám že by to mělo žrát olej.

V pokynech k jízdě v návodu k obsluze vozidla je uvedeno, že se má olej kontrolovat při každém tankování ;) brácha má taky nové auto s motorem co ty, má najeto cca 6 tkm a už půl litru doléval -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja normálne nechápem ako je možné že niekomu to žerie pol litra oleja na 6000km a niekomu vôbec nič?

Alebo žeby to bolo o unikaní? :ph34r:

aj aj...........

Mne zatial nepozorovatlene moznostvo

Olej zerie kazde auto ide iba o to kolko, ci to pozorujes medzi vymenami, teda podla rysky.. nad 1dcl/vymenu, alebo pod.

Mne zatial pod, ale poznam zopar kumu zeru ich milacikovia aj 5litrov :p (nie fabky)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... jeste k uznani reklamace - pokud clovek vidi presne misto kde to tece je dobry, zatimco pokud by mizel jen tak bez viditelnych stop, tak si vyrobce kryje zada poznamkou v navodu k obsluze (ze x litru na 100 km je v normalu), takze nevim nevim... Mam taky 1,2HTP a olej nedolevam, ale kdyz to tak pozoruji, tak az pujdu z prace to hned zkontroluju.... (jen pro info - u audiny jsem mel v navodu, ze 1,5 litru na 1000 km je uplne v pohode :( )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja normálne nechápem ako je možné že niekomu to žerie pol litra oleja na 6000km a niekomu vôbec nič?

Alebo žeby to bolo o unikaní? :ph34r:

Bylo to asi o tom, že to z počátku honil jen po dálnicích ve vysokých obrátkách. Teď když jezdí jen tady "okolo komína", tak olej drží a už se neztrácí. Asi si to už sedlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dokud tam byl originál - zřejmě nic moc minerální olej, bylo to suché jak pepř. Pak jsem tam po necelém roce nalil plnou syntetiku Castrol a bylo hotovo - prolíná to zřejmě přes přírubu olejové vany. Nechával jsem to v rámci záruky přetěsnit, dívali se na mě jak na blázna. Stejně to zas lehounce prolíná. Kašlu na to, olej neubývá. Motor 1,4 16V.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dokud tam byl originál - zřejmě nic moc minerální olej, bylo to suché jak pepř. Pak jsem tam po necelém roce nalil plnou syntetiku Castrol a bylo hotovo - prolíná to zřejmě přes přírubu olejové vany. Nechával jsem to v rámci záruky přetěsnit, dívali se na mě jak na blázna. Stejně to zas lehounce prolíná. Kašlu na to, olej neubývá. Motor 1,4 16V.

Carlo: To samé, s tím rozdílem, že je stále sucho (klep, klep)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na spotrebu oleja má vplyv nie len stav motora, ale aj to, či je olej 0W (5W) alebo nebodaj longlife. Tieto oleje sú redšie a ľahšie unikajú. Potom časté sudené štarty prípadne jazda na vysochých otáčkach alebo dlhodobo pri maximálnej záťaži.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...