radek 1 Vloženo 22. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2012 je to reakční vzpěra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 22. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2012 ok dík..zasa som chytrejšííí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 5. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2012 (editace) Ahoj prosim vás, vím že tady nejsem nováček, ale nechce se mě prohlížet celé fórum, nemám na to ani čas momentálně. Všem se předem omlouvám pokud se to tady už řešilo. Dostanu peníze a chci je vrazit do auta .. Chci se zeptat co mám vše opravit když mám tyto problémy. Motor při zhasnutí zaškube celým předkem auta. Při prudkém zabrždění něco kvikne jak auto zastaví a předek se zvedne. Při zatáhnutí za kosti stabilizátoru v obou křupe .. jako by byly zlomené (připadá mě že spodní uchycení je volné u stabilizátoru) Při vyšších rychlostech vibruje volant stejně jako při brždění. Děkuji za rady .. stačí mě kdyby jste mě napsali co mám vyměnit, co jsem poznal za dobu působení tady tak jsou tady znalci Většina se týká podvozku tak jsem to dal do podvozku .. Editováno: 5. Srpen 2012, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 23. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2012 (editace) Zdravim, mam nasledujici problem. Pri prerazeni rychlosti behem jizdy a naslednem pridani plynu se zepredu ozyva jakoby kovove klepnuti a pocitove to mozna i velice mirne cukne. Nekdy se toto take stane pokud pri zarazene rychlosti zcela pustim plyn. Nedeje se to pri rozjezdu z mista ani pri rychlem prerazeni. Spis kdyz radim pomalu vklidu a pak pridavam plyn. Dela to jiz dlouho ale zda se mi, ze se to zhorsuje. Lajcky mi to pripada, jako by byla vule v hnacich poloosach, ale vubec nevim, zda je neco takoveho mozne, jen mi to tak pocitove pripada. Standardni spotrebni soucasti Fabiackeho podvozku jsem behem poslednicj dvou let vymenil (kosti, axialni loziska, zadni silenbloky predni napravy) takze tam (snad) chyba neni. Netusil by nekdo cim to muze byt. Tenhle ten podvozek konstruoval opravdu nejaky expert. To neni jediny rok, ze by mi tam neco nezaclo bouchat nebo klepat. Editováno: 23. Říjen 2012, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 23. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2012 Nechci kecat,ale podle toho jak jsi to popsal a cos vyměnil,tak to vypadá na klouby poloos. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 23. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2012 mike k: chyť za motor a zacloumej, zda není nějaký silentblok motoru KO.....stejně tak mrkni na vzpěru převodovky, může být vymlácenej silentblok (co píšeš na něj přesně sedí - sobě jsem ho měnil v cca 180tkm, kámošovi v 300tkm)..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samotsytlos Vloženo 26. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2012 Měl bych dotaz Po výměně předních ložisek(nábojů) mi něco klepe od levého předního kola. Klepe to když přejedu nějakou nerovnost spíše ve vyšší rychlosti tak 60km/h + chvílema to až jakoby za cvrnká, jako když napružíte pružný drát ve svěráku a pustíte . Potom jsem dělal GO přední nápravy jako tlumiče, silentbloky ramen přední, zadní, kuláky, svisláky, uložení stabíku, kosti stabíku, axiální ložiska, uložení tlumičů, dorazy tlumičů, homokinetické klouby poloos vnější. teď se mi zašli projevovat nejspíš vnitřní klouby poloos při průjezdu pravotočivou zatáčkou pod plynem to neskutečně vibruje. Vibruje to i při průjezdu houpavou nerovností pod plynem jako když se auto zhoupne. mohly by mít to cvakání, klepání, drnčení nebo jak to nazvat vnitřní klouby poloos? . díky za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bricktop Vloženo 29. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2012 Zdravím všechny, pokud měním tyčky stabilizátoru nebo jejich gumové podložky, musím potom udělat geometrii? Známý mechanik mi tvrdí, že musím... Díky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 29. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2012 nemusíš, celý stabilizátor (tyč + kosti) na geometrii nemá vliv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petex Vloženo 29. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2012 Nazdar, ja som mal na fabii taky problem, ze ked som prudko zabrzdil, tak tri-styri krat zapukalo/zapraskalo a ked som sa rozbiehal tak tiez parkrat zabuchalo. Po vymene snad celej prednej napravy(okrem capov riadenia) sa skoro nic nevyriesilo. Druhy krat sme menili aj capy riadenia, plus mi mechanik vsetko podotahoval, hlavne matice na poloosi, fakt na fest a super ticho! prestalo to! Mam podozrenie ze to robili tie matice, lebo ak by to boli capy bolo by to citit vo volante. Problem je, ze ked mechanici davaju dole naboje z poloosi, tak to dobre namazu aby im to islo dole, problem je, ze ten tisichran sa nesmie mazat!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vohnout Vloženo 29. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2012 matice na poloose se na fest neutahujou jen citovka,to neni jak na felde ze se to zarvalo az do krve,tady staci jen trochu.Jen pro info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 29. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2012 Předepsaný moment je 50Nm + 45°, což není úplně "trochu". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 29. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2012 nemusíš, celý stabilizátor (tyč + kosti) na geometrii nemá vliv -tyčky stabilizátora nie -ak sa budeme baviť o tyči stabilizátora,tak ten na geometriu vplyv má,lebo sa musí spustiť komplet nápravnica...nie každý bude mať prípravok,aký si si urobil ty..viď príspevok #445 ....ale to je zasa tvoja šikovnosť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ree Vloženo 17. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2012 Prečítal som si to to fórum, ale nenašiel som odpoveď na moju otázku. Tak sa opýtam, tiež mi to klepe, ale len pri prejazde nerovnosťami (taký zvuk ako keby som mal niečo voľne položene v kufri napr. plastová krabička a v nej matka). Tlmiče-komplet, stabil. tyčky, čapy menené pri 58000km teraz ma 65000km robí to asi cca posledných 1000km. No a teraz moja otázka: dve matky na uložení predného tlmiča majú strhnutý závit neviem čí to sku... v servise. Chcem sa opýtať čí by som mohol zväčšiť dieru-prevrtať a narezať závit na 10 povodne sú tam 8? Známi mi povedal, že to bude asi príčina toho klepania. Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 18. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2012 počkaj..teraz nechápem,aké 2 matky máš namysli ...tlmič čo viem,tak je dole uchytený k hlave ložiska šróbom a hore na karosériu tromi osmičkami šróbmi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ree Vloženo 18. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2012 (editace) To Libero. Ano tie osmičky šroby a tam kde su šípky je strhnutý závit, tak či by sa niečo stalo ak sa vyvrta a nareže závit na desiatku. Dik Editováno: 18. Listopad 2012, autor: ree Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ree Vloženo 18. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2012 (editace) Doplnene Editováno: 18. Listopad 2012, autor: ree Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 18. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2012 a nebolo by lepšie a bezpečnejšie to radšej vymeniť??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 18. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2012 Presně tak jak píše LIBERO kup to uložení nové. Není to tak velká cenová polozka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ree Vloženo 18. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2012 To Libero: Asi áno, len sa mi nechce vyberať tlmič. Zajtra pôjdem kuknúť ceny a kúpim už aj na druhú stranu aspoň bude klud. len neviem či origo alebo druhovýrobu, čo som pozeral ceny na nete tak rozdiel aj 100% Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 18. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2012 Tak origo je leší,cena kolem 400kč.Ale i druhovýroba se dá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ree Vloženo 18. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2012 To Mirek. Origo je Origo šak uvidím aká bude cena, ale asi skôr ten originál na nete http://www.skoda-diely.sk/eshop/6n0412331d-ulozeni-predniho-tlumice.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 18. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2012 Jasně rozhodně neber nějakou čínu.Bude stím jen problém a stejně je pak vyhodíš a koupíš origo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ree Vloženo 21. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2012 To:Mirek, Libero Tak uloženie vymenené a aj kosť(vylágrovaná) práve tá to robila mrcha. Najlepšie na tom je to, že boli menené na jar(origo) takže výdrž nič moc najazdené cca 2500km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 21. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2012 tak nech teraz vydrží čo najdlhšie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.