Přejít na obsah

Octavia Tour Trumf


George Couser

Doporučené příspěvky

No paráda, graf je good, mohla být ta křivka krouťáku pložší a delší, ale to jsou zase jiné motory. Taky jsem testnul kapičku jiný a zajímavý, 1.8 TSi, nóóó hóóódně dobrý, ten tah byl cítit všude..., ale spokojím se s tím mým "traktůrkem" :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak taky se přidám - mám necelých 8tis km...moc teď nejezdím a když tak cca 20km trasy po praze...takže to se sotva zahreje a spotreba kvuli semfaorum a kolonam zustava kolem 6,9-7,6 nafty.... :-) dlouhodoba kvuli tomu stoupla z 6,1 na 6,6 ale hodne se to meni staci jet na delsi trasu a z 6,6 to klesne na 6,4...pravdou je taky ze to moc nesetrim :palec2: kdyz jedu okresky tak se dostanu v pohode na 5,3-6,3.....takze zalezi :-)mesto je ale vrazedny :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fakt je pravda, že ty okresky to táhnou dolů, já jel dnes z práce 25 km, rovinka, pohodička, skoro podle předpisů :) , téměř stále na 5-ku, a spotřeba před domem byla 4,3 l, no a potom natankuju v Polsku a to se pak vyplatí... ;)

4,3??? :feve: tak málo mi to nebere ani když jedu z kopce :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Izi:Ano to je ralna spotřeba motoru 1.6 v kombinovanem provozu a kdo jezdi za 6 kombinovany tak to musi hoodně pottačet(chudak motor) :feve: .Za 6 litru to jezdi leda tak mimo město.Město to jezdi okolo 9

Chudák motor? Ty jsi asi nečetl rozhovor (tuším na autowebu to bylo) s Martinem Hrdličkou, šéfem vývoje motorů a podvozků ve Škoda Auto, co? Současným motorům vadí až dlouhodobé podtáčení pod hranicí 1000 ot/min. Co je nad touto hranicí, je motoru prý jedno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Václav Š: To jsem četl, ale 1.6MPI ani 1.9TDI určitě nejsou současné motory. Navíc v tom článku psal, že motory při správném servisu a zacházení vydrží až 250.000km. To by měl být motor v půlce a ne na konci životnosti. :feve: Stále podtáčení se také určitě neprojeví hned, u drtivé většiny aut až po záruce, takže spíš plus pro Škodu. :-)

Vůbec tyhle marketingové články neberu vážně. Stačí se třeba podívat na stránky Cimbu a přečíst si o LongLife v praxi. :kuk:

Pamatuji si jak sem byl s 1.9TDI 66kW na emisích a neprošel sem. Technik se mě ptal jestli jezdím "kadle kadle" a já na to že jasně, přece kvůli spotřebě to netočím. Tak mě poslal párkrát projet se ulicí - řadit 1 - 2 a točit ke 4000. To byl černej oblak za autem! A pak jsem emisema prošel...

Jinak jsem dnes najel 250km po dálnici 130 - 140km/h a spotřeba dle PP 6.1, spokojenost. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chudák motor? Ty jsi asi nečetl rozhovor (tuším na autowebu to bylo) s Martinem Hrdličkou, šéfem vývoje motorů a podvozků ve Škoda Auto, co? Současným motorům vadí až dlouhodobé podtáčení pod hranicí 1000 ot/min. Co je nad touto hranicí, je motoru prý jedno.

tak tomu bych nevěřil ani za mák......jsou to jen novinovy kecy aby si lidi museli koupit další auto po 250 TKM :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rogerer přesně :palec2:

navíc to jen podporuje českou hysterii, že ojetiny blížící se 200.000km nikdo moc nechce. Takže se prostě utáčí a utáčí jelikož to lidi chtějí. Chceš auto do 100.000km tak ti ho prostě uděláme.

Pak si přivezou domu "voňafku oktáfku f kombíku f tédéíčku s červeným íčkem f plný palbě na hlínách po něměckym důchodci kterej najezdil za 10 let 100.000km a nehonil to a jezdil jen na chatu po okreskách" a v reálu má auto o 250.000km víc, je to vylítaná bouraná hajtra s pochybným původem v německu připravená na šrot. kol9

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsem jel poprvé s jedním z nakoupených služebních Tourů. K prostoru a všem možným stokrát popsaným (ne)ctnostem se nechcu nijak vyjadřovat, ale:

  • se zrcátkama nebyl ani na dálnici problém, žádný hluk, nic
  • potahy Eminent jsou oproti Bamboo a Scale opravdu pokrok
  • doteď jsem jezdil v OI vždycky jenom TDI 66kW (byla doma a byly v práci) - hluk mně přišel kupodivu teď snad i lepší

Chtěl bych se zeptat - kolik stojí dodatečné polepení combi foliema? Nechápu totiž, proč pitomci nekoupili originální sunset a podělali to černou lacině vypadající foliou. Ve spojení s bílou podložkou pod RZ je to hrůza..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si trochu rejpnu v kontextu minulách debat o pásmu 300-400k, jo?

Duben 2010:

1. Octavia Tour a Octavia II 2662ks - měla by teď jít údajně dobře na odbyt Prima 1.2TSI..

2. Ceed 569ks - cenově se vrátila na zem a zase se jí rozběhly prodeje

3. Golf 476ks - imho slušná cena a taky slušnej výsledek

4. i30 297ks - sice s odstupem, ale hezká brambora

5. Megane 286ks, propad 33%, loni 1512, letos pokles o 500ks

Řečnická otázka. Kdepak udělali soudruzi z Renaultu chybu, když celkové prodeje při vskutku krvavých cenách stačí na polovinu podílu Cedníka? Aby se mu nekřivdilo, prodalo se cca 77ks sedanu Fluence, ale i tak nic moc.

(téměř desetkrát vyšší prodeje Tourů a OII neuvažuju)

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proste se ukazuje, ze je za stejny penize zbytecny kupovat cizince, kdyz muze byt skodovka. Lidi to vetsinou moc dobre vi, takze se nasla jen desetina odvazlivcu, co sla do renaultu! Nejsem xenofobni, ale kdyz sedim ve francouzskym aute, tak aspon mala cast meho ja ma vzdy strach, jestli dojedu. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si trochu rejpnu v kontextu minulách debat o pásmu 300-400k, jo?

Prodeje z tyhle statistiky zahrnuji jenom dodany auta nebo i objednavky?

A mas tam info, jaky je pomer Tourky vs OII? Poslední dobou na nove Tourky narazim na kazdym kroku, takze pocitam, ze na tom bude vyrazne lip, nez OII.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proste se ukazuje, ze je za stejny penize zbytecny kupovat cizince, kdyz muze byt skodovka.

Spíš se ukazuje to, co už jsem tu nedávno psal a poznal jsem to i na sobě, že se marketingu Skodovky podařilo dokonale zmasírovat lidi v CZ. V dnešní době je to se spolehlivostí aut +/- nastejno u většiny značek. Když máš smůlu a chytneš "zmetek", tak ti nepomůže ani to, že je to Škodovka. Mám kamaráda, který se svým Cliem najezdil přes 300K km a lil tam defakto jenom benzín a měnil olej. Známý, co má služebního Superba, mění každou chvíli něco. S předchozí Oktávkou neměl sebemenší problém. A podobný je to určitě i u ostatních značek.

Ještě k tomu Cedníku v příspěvku od Bojlera. Je to relativně "starý" auto (před FL), a viděl jsem několik "recenzí" po 100K v časopisech a v telce a dost ho tam chválili. To, že to bylo ale CRDi, který nemá zásadní problémy se spojkou jako benzín, už moc lidí nevidí. To samé 7 letá záruka, která není zadarmo atd. Ale opět dobrá ukázka zmáknutého marketingu, proti tomu žádná :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

PINA:

- jsou to registrace nových aut, tzn. nevztahuje se na to například prodej aut, která jsou následně registrována v zahraničí, se zpožděním se do čísel dostávají nedostatková auta (takže teď objednané Y 1.2TSI třeba v srpnu apod.)

- já jsem marketing těchto dvou značek směrem k nějaké vyšší kvalitě nezaznamenal; u Kie jde imho o kalkul a snahu odbourat obavy, nic víc

Konec objednávek Touru na konci května.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta moje posledni informace je taky od prodejce, vic nemuzu zatim slouzit. Ale zapada to do avizovaneho vybehu 52KT. Proste se naplni planovana kapacita a konec - pokud by byla dalsi velka vlna stejne jako loni na podzim, asi by se v cervenci uz na nektere fakt nemuselo dostat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...