Přejít na obsah

Škoda RAPID


djpetr

Doporučené příspěvky

Takže o 4 cm víc než OII?

Doufám, že jsem měřítko podle rozdílu rozvorů trefil dobře :kol-140:

Těch 261cm podporuje serie nepřímých důkazů (od kodového označení přes maskované prototypy až po __________), takle z obrázku mně ale Octavia připadá nějaká malá. Uvidíme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že na obrázku je špatně zvoleno porovnávací měřítko. Neznáme zatím totiž na 100% nějaký přesný rozměr u L-ka, snad by se dalo říct, že jedině rozteč šroubů bude 112mm, podle toho by se daly siluety upravit ? Osobně si myslím, že L-ko je na té zkombinované fotce větší, než asi bude ve skutečnosti. Počítačové simulace často opticky klamou.

Jinak se mě tenhle design moc líbí a taky kvituju to, že to bude liftback a ne prioritně "provýchodně-asijský" sedan.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oficialne info:

DESIGNOVÝ KONCEPT ŠKODA MISSION L

- ŠKODA na IAA ve znamení designového konceptu MissionL

- První studie blízká sériovému stavu s novým designem značky ŠKODA

- Poodhalení šesté modelové řady značky

- Modelová ofenzíva na startu

Magnetem expozice české automobilky ŠKODA na letošním autosalonu ve Frankfurtu je designový koncept liftbacku MissionL. Koncept blízký sériovému stavu nabízí pohled na šestou modelovou řadu značky ŠKODA, která bude v roce 2012 uvedena na trhy Evropy, Ruska a Číny. Již v tomto roce však bude v Indii zahájen prodej nového kompaktního sedanu určeného výhradně pro místní trh. Tím ŠKODA odstartuje rozsáhlou modelovou ofenzívu, s níž chce do roku 2018 zvýšit své celosvětové prodeje na 1,5 milionu vozů.

MissionL nadchne čistými liniemi a precizním provedením detailů. Vyvážené proporce jsou tvořeny čistě modelovanými plochami a ostře řezanými liniemi. Dojem robustnosti a elegance tohoto liftbacku umocňuje zvýrazněná linie blatníků v kombinaci s 18" koly z lehké slitiny. Stejně jako u konceptu VisionD, i zde je dominantou přídě nová interpretace typických znaků ŠKODA. Logo s okřídleným šípem je samostatnou dominantou přední hrany kapoty. Mřížku chladiče, tvořenou vertikálními lamelami, lemuje chromovaný rámeček. Zejména za šera vyniknou přední a mlhové světlomety, jejichž upořádání evokuje tvar čtyřlístku. Směrová světla a světla pro denní svícení jsou integrována do tenké linky ve spodní části hlavních světlometů. V jejich krystalické struktuře opět našly uplatnění ostré linie – téma, které připomíná řemeslné umění českých brusičů sklad. Tento motiv se opakuje i na dalších místech karoserie a interiéru.

Působivé je využití spár mezi blatníkem a nárazníkem jako výrazných výtvarných prvků. Každá z ostrých linií probíhá s harmonickým zakončením. Na bocích a zádi vozu tvoří tři linie v plechu před zadními svítilnami jemně zpracovaný trojúhelník připomínající broušené sklo. Zadní svítilny mají bílou čirou plochu s jemným, krystalickým brusem. Svítilny jsou lemovány červeným koncovým světlem v typickém tvaru písmene C.

Nad interiérem studie se klene panoramatická střecha se sklem s vysokým stupněm zatmavení. Stejně jako z exteriéru, i z interiéru vyzařuje vytříbená elegance. V tomto případě je však doplněna propracovanou ergonomií a vysokou funkčností. Z horizontálního členění interiéru vyzařuje velkorysost; z palubní desky, potahů sedadel a volantu ve dvoubarevném, bílo-béžovém designu pak sálá mladistvý esprit. Na výplních dveří se nachází prosvícené textilní potahy, v nichž jsou drobné struktury připomínající broušený křišťál. Téma české sklářské tradice se tak přenáší i do interiéru.

„Tuto studii jsme pojali jako velmi puristickou, plochy jsme rozdělili jednoduše, ale efektně," přibližuje filozofii konceptu Jozef Kabaň, vedoucí designu ŠKODA. Vůz tak získal silný a sportovní výraz. „Vyjadřujeme tím přímočarost a mladistvý charakter. Život se často stává tak složitým, že mnoho lidí hledá únik v preciznosti, kvalitních materiálech a minimalismu. To vše jim studie MissionL nabízí," doplňuje Jozef Kabaň.

http://www.youtube.com/watch?v=Ni02s-S2FaM&feature=player_embedded

post-10844-0-31181100-1315854717_thumb.j

post-10844-0-07305800-1315854723_thumb.j

post-10844-0-68267400-1315854728_thumb.j

post-10844-0-04988900-1315854735_thumb.j

post-10844-0-72763400-1315854740_thumb.j

post-10844-0-28875100-1315854746_thumb.j

post-10844-0-39353000-1315854752_thumb.j

Editováno: , autor: Cjoctavian
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stávající FII má vevnitř šířku téměř totožnou jako některá skoro o deset cm širší auta, takže uvidíme, jak to vevnitř bude vypadat. Vzadu si asi stejně tři pořádně nesednou a podle mě je důležitý hlavně prostor podélně. Ale vzhledu by to prospělo, na jedné z fotek to vypadá hodně žížalovitě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...