zbek Vloženo 27. Únor 2011 Sdílet Vloženo 27. Únor 2011 (editace) Pro jistotu sem dal čtyři roky záruku , o té 1.4 sem taky uvažoval a pak sem vzal 1.2 že bude novějši a masově nasazen tak bude vychytanější . "Když přestala na této motorizaci kolabovat regulace turbodmychadel, tak začaly praskat jejich tělesa. K tomu se připojily problémy s přeskakováním ozubeného řetězu (natahuje jak galoše a přeskočí i když je ozubený) a zaklepávají se sací ventily." Tak nejvíc mě vadi ty zaklepávajici ventily ,u mě 1.2 vyhrala i proto že je jednoduši a ma jen dva ventily oproti 1.4 . Neni to problem toho řetězu ? Je už jinej nebo to byl problem určité serie ? Na druhou stranu je těch motoru vyrobeno přes 300 000 a nikde na netu sem nenašel že by měly velke závady , spousta jich jezdi v zahraniči kde určitě budou mit větši najezd než u nás Editováno: 1. Březen 2011, autor: zbek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Corzar Vloženo 2. Březen 2011 Sdílet Vloženo 2. Březen 2011 (editace) Všechny tyto problémy souvisí zřejmě s použití nekvalitních materiálů (levných). U rozvodů je to naprosto jasné, ty se natahují a výměny už tady popisují jiní kolegové a přímo píšou že servis jim je vyměňuje za "neprodlužující", a problém se sacímy ventily, ty se zaklepávají do sedel v materiálu hlavy tak jak to bylo u motorů na LPG a výsledkem je nedovřený ventil, který se podpálí. Editováno: 2. Březen 2011, autor: Sranki necituj predchadzajuci prispevok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
strycek_BOB Vloženo 2. Březen 2011 Sdílet Vloženo 2. Březen 2011 Až poznám někoho, komu ten rozvoďák na motoru vymění, nebo až se někomu zaklepou ventily do sedel, tak tomu uvěřím. Jinak jsou to všechno bláboly JPP! 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
josef.D Vloženo 19. Březen 2011 Sdílet Vloženo 19. Březen 2011 Dobrý den.Dneska mi volal kámoš že mu nestartuje motor/1.2tsi 77k.w.,r.výr.2009),když startoval ,tak mi hned bylo jasné,že motor nemá kompresi,po změření1.válce-0kPa.Ještě jsem se podíval přes nalévací otvor oleje,jestli se při startování točí vačka,ta se točila .No,dál jsem do toho nehrabal,kámoš zavolal do autorizáku,je to ještě v záruce,tak jsem docela zvědavý co to bude.motor má najeto 17000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mylys Vloženo 10. Duben 2011 Sdílet Vloženo 10. Duben 2011 Vysel "test" tohoto motoru na dfensovi - http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2011041001 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeremiasz Vloženo 13. Duben 2011 Sdílet Vloženo 13. Duben 2011 osobne bych se bal serva po nejakych 100k, podle toho, co jsem o techhle motorech poruznu cetl je tohle misto, na kterym se setrilo a dlouhodobe nevydrzej vysokou teplotu, ostatni zavady/problemy budou nejspis kus od kusu jine. co se zivotnosti tyka, jediny offiko nazor/odhad jsem cetl na iDnes: Moderní motor vydrží hravě čtvrt milionu km, nevadí mu ani 1100 otáček 21. dubna 2010 "Moderním motorům nízké otáčky nevadí," ubezpečuje šéf vývoje škodováckých motorů. Musíte používat kvalitní palivo a provádět pravidelné výměny oleje, svíček, řemenů, někdy i řetězu, filtrů. "Když se tohle dodržuje, motor bez problémů těch 250 tisíc vydrží," říká Martin Hrdlička. Zdroj: http://auto.idnes.cz/moderni-motor-vydrzi-hrave-ctvrt-milionu-km-nevadi-mu-ani-1100-otacek-1fn-/automoto.aspx?c=A100420_111826_automoto_fdv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tygrik Vloženo 4. Červen 2011 Sdílet Vloženo 4. Červen 2011 Ve středu mi dolili 0,5 l oleje. Prý po 21 000 km je to velmi dobrý výsledek. Mám prodloužený interval do 30 000 km. Dostal mě kolega z práce: "Já do Felicie nic nedolévám." Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivik Vloženo 5. Červen 2011 Sdílet Vloženo 5. Červen 2011 Mám podobnú skúsenosť. Najazdil som zatiaľ 18000 km a ešte som nič nedolieval. Podľa odmernej tyčky mi chýbajú asi 2-2,5 mm po rysku. Interval výmeny oleja predĺžený. Podľa počítača môžem ešte urobiť 10500 km, alebo 2 roky od kúpy. Som spokojný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bauca Vloženo 7. Červen 2011 Sdílet Vloženo 7. Červen 2011 Zdravím, mám Octavii 1.2 TSI od října 2010. Zatím mám s tímto motorem dvě nagativní zkušenosti a to: - dle hesla dopřeji motoru to nejlepší, jsem po 5 000 km vyměnil olej. Pří nájezdu dlaších 6 000 km, celkem bylo na počítadle 11 000 Km se mi rozsvítila oranžová kontrolka nízké hladiny oleje. 0,4 l stačilo abych se s hladinou oleje dostal na povolené mimimum dle měrky a dlaších 0,4 l k hranici povoleného maxima. - při cca 12 000 km se mi po ránu občsas rožla kontrolka EPC - porucha motoru. Jak mile jsem motor vypnul a nastartoval znova, tak už bylo vše OK a normálně jsem jezdil. Asi po měsíci, kdy cca 1 x za tři dny se kontrolka EPC rožla jsem navštívil servis, kde mi připojili auto na čtečku a tam se objevoila chyba elektronického nastavovače plnícího tlaku turba. Jelikož je sice tento nastavovač fizicky sasmostatná část motoru, zatím ho Škoda dodává pouze jako komplet s celým turbem. Tudíž mi servis vyměnil kompletně celé turbo. Videl jsem fakturu pro Škodovku s cenou 23 500 kč včetně DPH i s prací. Ptal jsem se technika a ten říkal, že cena pro konečného zákazníka by byla o 10 % vyšší. Co jsem zjišťoval, tak poruchy elektronického nastavovače plnícího tlaku turba se občas vyskytnou, ale jen u "prvních" kusů motorů. Pak snad chybu, která prý vznikla vlivem přehřátí tohoto zařízení opravili. Díval jsem se a na nastavovači mám vyraženo daum 14.4.2011 , tak snad mě namontovali už ten vychytanej nastavovač...) ještě se predemnou technik díval do počítače a já jsem byl v květnu 2011 třetí, komu turbo měnili - na to že motor mají Fábie, Octavia a Yeti a servis Autonova Brno zas tak malej není, tak to snad tak tragický není. Jinak co se týká kultyvovanosti motoru, dinamiky, spotřeby a hlučnosti, tak jsem velice spokojen. Jen doufám, že porodní bolesti se v záruce vychytají a bud vše OK. Průměrná spotřeba 6,3 l/100 km. Asi bych si teď připlatil za prodlouženou záruku. Petr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tygrik Vloženo 7. Červen 2011 Sdílet Vloženo 7. Červen 2011 Nechci být kantor, ale dynamika a fyzicky. Dynamis pochází z řečtiny a znamená síla. Fyzika také z řečtiny. Fysis značí přirozenost, přírodu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galeo Vloženo 7. Červen 2011 Sdílet Vloženo 7. Červen 2011 (editace) A čo znamená kultivovaný ? Ale nič v zlom, nie sme všetci z gramatického ústavu, hlavne nech TSIčko finguje.. Editováno: 7. Červen 2011, autor: galeo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tygrik Vloženo 7. Červen 2011 Sdílet Vloženo 7. Červen 2011 (editace) Pravdu díš! Kultivovaný? Z latinského cultio, 2.pád cultionis, je to femininum, znamená vzdělávání, pěstění, pěstování. Srv. cultus, -us, m., cultura, -ae, f. Cultura je stavěna proti natura (=řecky fysis), je to, co udělal člověk. Tak nějak zjednodušeně a velmi stručně. Jak od 1,2 TSI k starořečtině a latině. I skladník si může přečíst Ovidia v originále! IN NOVA FERT ANIMUS MUTATA DICERE FORMAS CORPORA: DI, COEPTIS (NAM VOS MUTASTIS ET ILLAS) ADSPIRATE MEIS PRIMAQUE AB ORIGINE MUNDI AD MEA PERPETUUM DEDUCITE TEMPORA CARMEN. Editováno: 7. Červen 2011, autor: Tygrik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 24. Červen 2011 Sdílet Vloženo 24. Červen 2011 Vysel "test" tohoto motoru na dfensovi - http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2011041001 Co to psalo za deb..a? Od kdy má 1,6 75kW litinový blok???? Ten měla leda stará 1,6 55kW.... Výrazy jako "legendární zmetek HTP" jsou úsměvné - ani to nebudu dočítat do konce. Když pozoruju 1,2TSI a shrnu to stručně: vytahaný rozvodový řetěz, zaklepávající se ventily, odcházející nastavovač obtoku turba....no aby se během času galerie "legendárních zmetků" náhodou nerozrostla i o tento. Koncern měl zůstat raděj u řemenového pohonu rozvodů. Byl rozhodně spolehlivější než jejich pokusy s řetízkama všeho druhu... :p Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ben Vloženo 23. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2011 Vždyť ten odkaz vyznívá celkem ve prospěch motoru. A řetězy jsou konstrukčně mnohem starší, než ozubené řemeny, jo jen na okraj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 29. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2011 Kdyz to ctu, tak osobne nechapu kdyz uz si nekdo koupi novy auto ze si necha menit olej az po 30tkm , to zadny olej ani "long" nevydrzi.. pak to dopada jako s TDi z DE co maji v servisce zaznamy na longlife a jsou vylagrovany uz po 150tkm.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 29. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2011 Ja kupuji auto jako uživatel a mam napsané měnit olej po 30tkm od výrobce kterej ten motor vyrobil Tak snad más nějaké zkušenosti narozdil ode mne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tygrik Vloženo 30. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2011 Tuším, že Heki má dokonce ještě delší interval, než je 30 000. Osobně jsem na vážkách, ke komu se mám přiklonit. Taky doufám, že výrobce ví, co dělá, když uvádí takový interval. Navíc mám s prodejcem velmi dobré vztahy a zkušenosti a vždy mi dobře poradil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
z.docekal Vloženo 30. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2011 Já nevím co se tady pořád řeší. Když jsem ještě montoval vrata tak jsme měli forda tranzita a ten měl výměnu oleje po 25tisících kilometrech, dnes má najeto přes 200tisíc a problémy žádný. Taky si myslím že výrobce ví co dělá a proto to neřeším. Prostě neni jenom Škodovka kdo má tak dlouhý servisní interval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
big Vloženo 30. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2011 Ohledně toho intervalu jse věc má asi tak že nikdy nebudete měnit olej v 30 000km jelikož ten inerval jse zkracuje automaticky podle používání auta tojest čím více studených startů a jízd na krátkou vzdálenost tím kratší interval. Já jezdím denně 20km do práce a 20km zpět mám odjeto 3000km a počítač hlásí 24000km do servisu. Při častějším startování a krátkých jízdách jse tedy úměrně zkracuje i interval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajdo Vloženo 30. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2011 Ako zistim pocet kilometrov do servisu? Mam O2 Fl s displejom (Nie MaxiDot) ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tygrik Vloženo 30. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2011 (editace) Jestliže se blíží interval výměny oleje, při nastartování se rozsvítí kontrolka a tuším, že problikne počet km. Ale tím si nejsem tak jist, už si to nepamatuji. A když je to akutní, tak to svítí v jednom kuse, nemůžeš to přehlédnout. Počet ujetých kilometrů Ti to snad ukazuje. Editováno: 30. Srpen 2011, autor: Tygrik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Artigas Vloženo 31. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2011 Ako zistim pocet kilometrov do servisu? Mam O2 Fl s displejom (Nie MaxiDot) ... Pajdo, doporučuji pročíst návod k obsluze, případně si jej stáhnout ze stránek škoda. Mě bohatě stačilo pět minut na vyhledání návodu ( náhodně vybrána O2 výroba 6/2010 – 10/2010 ), stažení a vyhledání stránky č.15, kde je myslím vše. Jinak doporučuji příště raději s dotazem zavítat do společnosti Octavia a né Yeti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Artigas Vloženo 5. Září 2011 Sdílet Vloženo 5. Září 2011 Měl jsem tu kamaráda a co mi řekl je docela děs a moc se mi tomu nechce věřit, ale jak jsem koupil, tak dávám dál. Za minulý měsíc v jednom škoda servisu se měnilo devět motorů – jedna 1.4/63kW – zadřený motor a zbytek jsou motory 1.2TSI u různých typů aut, vše rozvody… Co dodat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
specnas Vloženo 6. Září 2011 Sdílet Vloženo 6. Září 2011 (editace) Bohužel je to pravda. V jiném vláknu se diskutuje o svolávací akci Škodovky na výměnu rozvodů u motoru 1.2 TSi. Moc jsem tomu nevěřil až do okamžiku kdy mě zazvonil telefon od mého Škoda servisu a zda bych je nenavštívil. No a co myslíte , mám ho tam ! Přesněji můj motor a Yetísek vyrobeny v březnu 2010 jsou na seznamu vadné serie. A tak s preventivních důvodů se budou rozvody měnit. Je to asi za minutu dvanáct, protože studené starty u mého vozu jsou najednou poměrně hlučné. Na závěr , mám najeto necelých 15 tisíc kilometrů........ Editováno: 6. Září 2011, autor: specnas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maty13 Vloženo 6. Září 2011 Sdílet Vloženo 6. Září 2011 Zdravím vespolek, včera jsem se vrátil z Chorvatska (postřehy o spotřebě v dalším vláknu) a tak zhruba 14 dnů před odjezdem do chorvatska jsem začal pozorovat tak sekundové "chrastění" po studeném startu. Neopakovalo se to vždy, tak zhruba každý třetí start. Před odjezdem jsem kontaktoval telefonicky servis a po popsání závady mi byla doporučena po návratu s Chorvatska jeho návštěva. Technik naznačil, že asi půjde o napínací kladku, která po startu nemá tlak oleje. Cestu auto zvládlo na jedničku, ale drobné pochybnosti zůstali. Auto vypulíruji a zavezu do servisu. Budu informovat. Auto bylo vyrobeno v lednu 2011, najeto má k dnešnímu dni 12000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.