stukator Vloženo 1. Duben 2011 Sdílet Vloženo 1. Duben 2011 packu si daj urcite B a takto ma vyzerat kabelaz na fabiu ja mam presne tuto http://www.autoomega.sk/index.php?id_sek=2245&id_tovar=21231&uroven=4&zaradenie=1809&ukaz=detail&hlzaradenie=1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fantomas-007 Vloženo 19. Duben 2011 Sdílet Vloženo 19. Duben 2011 Určitě zvol paku typu B ja ji mam 4 roky a naprostá spokojenost maám ji originál Škoda .Tím bočním kloubovým tlačitkem nahoru přidaváš plyn a dolu ubiráš paráda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dury2 Vloženo 25. Duben 2011 Sdílet Vloženo 25. Duben 2011 Zdar borci. Budu montovat kámošovi do Fábky 1,9 Tdi 2002 tempomat. Koupil jsem páčku ze superba a konektor do této páčky. Myslel jsem, že kabeláž si udělám sám ze samotného konektoru do tempomatu a jednotlivé vodiče napájím na příslušne vodiče v autě. Chci někoho požádat, zda-li by byl tak hodný a dal mi sem schéma zapojení jednotlivých vodičů z konektoru na páčce na jednotlivé vodiče/konektory v elektoinstalaci auta. Před napsáním tohoto požadavku jsem přečetl všech 26 stránek na toto téma, ale bohužel jsem se v tom nějak ztratil a možná to i přehlédl. Ještě bych rád požádal jestli tu někdo nemá objednací číslo kompletní kabeláže k tempomatu a jestli nevíte její cenu? Platí to kámoš, tak bych mu zkusil navrhnout její koupení, aby to bylo co nejlépe udělané. Všem moc děkuji za radu. Zduř Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dula Vloženo 27. Duben 2011 Sdílet Vloženo 27. Duben 2011 Schéma od r. 1999 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dury2 Vloženo 29. Duben 2011 Sdílet Vloženo 29. Duben 2011 Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plyňák Vloženo 25. Červen 2011 Sdílet Vloženo 25. Červen 2011 Omlouvám se pokud se to tu řešilo (nenašel jsem), ale jde na Fabii 1,2/47kW s LPG r.2003 namontovat tempomat ? Někdo říká že jo, někdo že se budou řídící jednotky plynu a benzínu prát ? Má to někdo vyřešené ? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Killroyj Vloženo 25. Červen 2011 Sdílet Vloženo 25. Červen 2011 Taky jsem chtěl tempomat, ale nedá se použít pro vozy kde jsou motory o výkonu 40kW a níž, takže u tebe by neměl být problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plyňák Vloženo 25. Červen 2011 Sdílet Vloženo 25. Červen 2011 Taky jsem chtěl tempomat, ale nedá se použít pro vozy kde jsou motory o výkonu 40kW a níž, takže u tebe by neměl být problém. Ani tak mi nejde o výkon jako o to, že tou přestavbou na LPG jsou v autě vlastně 2 řídící jednotky. A já nevím, jestli bude auto schopné poznat, na kterou se jede, tedy jestli to pozná ten tempomat a nebude se to sekat...... Spíš mi teda hlavně jde o to, jestli to někdo máte na stejném typu auta, případně teda na jiném ale kombinaci benzín-LPG. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozy Vloženo 25. Červen 2011 Sdílet Vloženo 25. Červen 2011 U fabie 1,4 16V 55KW typ motoru BBY rok 2003 uplně v pohodě neni vubec žádny problem jestli na benzin nebo plyn mam ho už skoro rok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 25. Červen 2011 Sdílet Vloženo 25. Červen 2011 záleží na BSG! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rozsta Vloženo 26. Červen 2011 Sdílet Vloženo 26. Červen 2011 Mám na této motorizaci LPG i Tempomat a funguje to :-) Nemusíš se toho vůbec bát :-) Asi to víš, ale je nutné, pokud chceš montovat tempomat, aby jsi měl komfortní jednotu začínající 6Q0 nebo 6Q1, s plynem a aní výkonem motoru to nemá nic společného. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plyňák Vloženo 27. Červen 2011 Sdílet Vloženo 27. Červen 2011 Díky všem za reakce, jednotku mám komfortní Q1, tak to snad půjde..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vevca Vloženo 22. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2011 P.S. doufám že do fabie 1,4 16V 55kw r.v. 2001 nebudu muset přehrávat soft BSG. Nevíte jaká tam standartně je?? Auto má 2 pytle, klimu, el. okna,palubák, dálku v klíči a je to comfortka. Ted jsem koupil novou origoš páčku včetně kabeláže a rád bych to zprovoznil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iDawe Vloženo 22. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2011 (editace) Ahoj, dneska jsme dávali do mé FI 1,4mpi 50kW r00 tempomat, kabeláž je snad dobře zapojená, spínače spojky i brzdy fungují zřejmě jak mají, jednotka 6Q1, nakódováno, ale tempomat nefunguje. Hlásí to sporadickou chybu na páčce (myslím že na páčce), páčka funkční.. už si nevíme rady jak dál.. Nebo pokud je někdo z trochu blízka HK, Chlumce, Pardubic apod a pomohl by. Díky D. Editováno: 22. Říjen 2011, autor: iDawe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jojo24 Vloženo 30. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2011 Ahojte mam problem s tempomatom . mam packu taka podoba ako ta B len tie dva gombiky mam na volant ( pridat ubrat zrusit) nefunguje to od vcera.. inak na packe komplet blinkre svetla vsetko ide. dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Manek88 Vloženo 9. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2011 Ahoj, vcera se mi z niceho nic vypnul tempomat a od te doby (cca 4 jizdy) jsem ho uz nenahodil. Kdyz jsem ho zapnul, cca vterinu byl spusteny, motor tahnul a potom šmitec. Behem predchoziho pulroku se mi parkrat stalo, ze pri desti, kdyz jsem zapnul sterace, tak se tempomat vypnul, ale nikdy nebyl problem ho znovu nahodit, i pamet RES myslim fungovala. Dnes jsem pres VAG zkontroloval ŘJ motoru, kanal 66: Kontroloval jsem 2.blok: 1. znak fungoval na seslapnuti plynu, třetí od konce je spojka a posledni dva brzda. 2.-5. znak na mackani tempomatu (SET, RES, ON, OFF, OFF) nereaguje. 2.-4. = 0 5. = 1 A kratce po dodelavce tempomatu a vymeneni jednotky BSG mi prestal fungovat cyklovac steracu, nevim, jestli to s tim ma co delat. Za kazdou radu budu velmi vdecny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 19. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2011 Jaký máš MR auta?? někdy v roce 2001 se měnilo zapojení stěračů.. jestli máš novou BSG a staré zapojení stěračů je to potřeba překopat... někde je tu návod Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 29. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2011 Za kolko sa dnes dá na Slovensku kúpiť tempomat na Fóbiu (a prípadne koľko cca stojí ešte kabeláž, aby som tu elektriku nemusel zbytočne hrotiť a len to zapichol) ? V DIMEXe som našiel dáky pod označením 3U0953513D 01C za 29€, taktiež som u Turzu na Galvániho našiel za 15€ - ale to bude asi silná čína alebo poliak, že? Kabeláž je odkial najlepšie objednávať? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Uhlíř Petr Vloženo 29. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2011 Ahoj neměl by jste zítra dopoledne někdo čas na můj tempomat? pojedu přes Pardubice a Hradec do Prahy po dálnici, ideálně teda někdo před Hradcem a okolí.Vyjel bych tak, aby se to hodilo Vám ale nejpozdějí ve 12 hod už bychom museli montovat nebo mě přítelkyně roztrhne jak hada. Páčku už jsem tam namontoval kabely mám roztahaný mám i VAG ale nevím kam ty kabely napojit tak bych to raději na někom nechal. Popř. napište i cenu montáže. Díky PETT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Uhlíř Petr Vloženo 30. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2011 tak jsem se dneska pustil do montaze tempomatu pokud by jste mel nekdo zkusenosti prosim poradte.. koupil jsem tempomat i kabelaz z obautodily.cz jeden konec kabelu sem dal do tempomatu druhej do ty jednotky XS3 nebo jak. pak tam byl cernej drat kterej jsem dal to bile svorkovnice mezi motorem a kabinou do prostredni dirky uplne nahore, pak jsem vzal ten cernej a dal ho na modro cervenej drat cidla brzdy (tempomat nefungoval a hodil ve vagu chybu 17977) - nevím jestli jsem ho vůbec nakodoval ale napsal sem v loginu do motoru 11463 dal jsem start pak ukoncil komunikaci zhasl klicek.. a nic, tak jsem ten cervenej drat dal primo na drat kterej pousti proud kdyz otocim klickem (vynuloval jsem chybu) zkusil znovu zadat kod 11463 opet VAG nic nenapsal ani chybu ani nijak nepotrvdil ze vzal kod =-O a tempomat mi porad nejde.. uz jsem zoufalej nevite nekdo co delam spatne? mam SDI 2000 hatchback 47 kw jednotka je 6Q0 popr. poradte nekoho kdo by mi tu chybu co sem nekde udelal opravil (okoli Chrudim Pardubice Hradec Králové) díky moc za každou radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 30. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2011 v Humpolci ti to dám do kupy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 30. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2011 (editace) Pavelo sk pozri sa vyssie mas tam aj link na kabelaz v mojom prispevku na fabiu1 a je teraz v dobrej cene Editováno: 30. Prosinec 2011, autor: stukator Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Uhlíř Petr Vloženo 31. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2011 pořád nejde.Nevíte, co bych s tím mohl mít? černý kabel jsem dal do té svorkovnice T11a PIN10, zásuvky jsem zapojil jednu do tempomatu druhou do XS3 do palubní sítě a červený kablík jsem připojil na kabel, který vede elektriku po zapojení klíčku, pak jsem nastartoval - otevřel vag-motor-login napsal číslo na nakodovaní a podle návodu zmáčkl Q(to mi ale nešlo a napsalo mi to že se jedná o nepodporovaný znak) tak jsem dal start (nic se neukázalo ani jestli se to nakódovalo nebo ne.. žádná tabulka prostě nic..) tak jsem dal zpět a ukončit komunikaci, celá páčka normálně funguje jen ten tempomat prostě nejde a nevím kde může být chyba jestli nakódování nebo zapojení v příloze je vidět kam jsem strčil drát v té svorkovnici (snad mám alespoň ten správně zapojenej ) červenej jsem přidělal přímo na napájení po zapnutí klíčku a ty 2 zásuvky jsem spojil (hnědou dolů do jednotky a černou do tempomatu) už vážně nevím kde mám chybu mám někde něco špatně zapojeného? popř se mi to nenakodovalo??? mam klasický VAG s kabelem hexcan, jeste me napadlo nevadi necemu ze mam vybavu classic? tudiz zadne palubni PC (teplota dojezd atd..) jen jak u favorita:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Uhlíř Petr Vloženo 2. leden 2012 Sdílet Vloženo 2. leden 2012 ještě jsem si všiml že mám utržený spínač spojkového pedálu (ten držák) může to mít na to nějakej vliv? každopádně už jsem objednal novej:.) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor Koska Vloženo 9. leden 2012 Sdílet Vloženo 9. leden 2012 Zdravím, jen takovou malou otázečku jde na Fabii 1,9SDI r.v 2004 namontovat tempomat ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.