Gregy Vloženo 28. Březen 2015 Sdílet Vloženo 28. Březen 2015 Vlnovec koupíš v autokelly, je jich tam mraky za ceny okolo 500kč (univerzální díly / výfukový systém / pružné díly výfuku). Pak to dáš někomu, ať starý uřízne a navaří nový. Rozměry pro 1.6 FSi viz obrázek. Ale ruku do ohně bych za to nedal. Kdyžtak napiš jak si to vyřešil, taky mi praskl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hunterkyjov Vloženo 12. Duben 2015 Sdílet Vloženo 12. Duben 2015 spojka vymenena za sachs ,vlnovec taky vymenen a konecne je klid v kabine :-) jak to delaly nevím ale rikal neco ze se ureze stavajací a na to misto ze zavari noví Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gregy Vloženo 14. Duben 2015 Sdílet Vloženo 14. Duben 2015 Super, kde sis to nechával dělat (v autokelly, ve škodovce nebo jinde)? Na kolik vyšel ten vlnovec? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hunterkyjov Vloženo 15. Duben 2015 Sdílet Vloženo 15. Duben 2015 (editace) jelikoz me vseci rikaly nehorazne sumy tak jsme si dile obednal z http://www.cc-autodily.cz/spojka-kompletni-sada-10?count=60 to + 5l oleje shell helix hx7 10w40 to jsme na 4500kc a nechal jmse si to vymenit u znameho v servise . za vymenu spojky , oleje a vymenu vlnovce + cena vlnovce chtěl 2800kc .v kabine je konecne klid a ta spojka to je parada jak jde z lehka a pri rozdineni uz nemusim vytacet motor spojka co tam byla uz byla pod limitem a byla ko Editováno: 15. Duben 2015, autor: Hunterkyjov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gregy Vloženo 25. Duben 2015 Sdílet Vloženo 25. Duben 2015 Tak to máš pěknou cenu . Jinak, trochu mi chrastí řetízek, tak jsem preventivně objednal rozvodovou sadu. Příští týden jí nechám měnit, jsem zvědavej, o kolik bude protažený řetěz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stehlino Vloženo 25. Duben 2015 Sdílet Vloženo 25. Duben 2015 Já měnil minulej rok a ve škodoce mi bylo řečeno, že byl tak vytahanej jako by tam byl jeden článek navíc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gregy Vloženo 25. Duben 2015 Sdílet Vloženo 25. Duben 2015 Tak to je pěkný . A v kolika km si je měnil? Já mám teď nějákých 129 900km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gregy Vloženo 25. Duben 2015 Sdílet Vloženo 25. Duben 2015 Ještě sem přidám pár fotek rozvodů, co jsem našel jinde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stehlino Vloženo 12. Červen 2015 Sdílet Vloženo 12. Červen 2015 Trošku jsem tady na to téma zapoměl. Měnil jsem rozvody v 199 000 km, ale pár týdnu zpět (a o 18 000 km navíc) rozvody opět rachodí...a snad ještě víc než když jsem je nechal měnit. V pondělí to jde na reklamaci tak jsem zvědav Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gregy Vloženo 9. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2016 Tak jen sdělím své zkušenosti. V cca 130 000 km jsem nechal preventivně vyměnit sadu rozvodů, i když se uvádí bezúdržbový řetěz. Zjistili jsme, že protažení samotného řetězu a opotřebení ostatních komponent není téměř žádné. Jediné co bylo špatné, bylo gufero na klice, které se vyměnilo taky. V cca 141 000 km mi občas začalo při studených startech chrčení, klasicky 2-5 sekund naprosto příšerného zvuku a poté krásné sametové předení. V cca 143 000 km jsem měnil olej, na který bylo najeto 13 313 km, za ten který tam byl vždy 5W-30 Shell Helix Ultra Extra VW 504 00. Chrčení neodeznělo. Začínalo to občas a časem to chrčení bylo téměř pravidelné. Samozřejmě mě to strašně štvalo a po přečtení X vláken jsem byl rozhodnutý nechat vyměnit přestavovač vačkové hřídele, který to údajně způsobuje, za cca 13-18tis kč. Nakonec jsem si v cca 151 000 km řekl, že zkusím vyměnit olej za jiný, který bude mít vyšší "letní" číslo, tedy horší čerpatelnost za studena a když je teda hustší, tak by nemusel vytékat z těch částí, které po startu rachotí do té doby, než se tam natlakuje olej. Vyměnil jsem olej za Shell Helix HX7 10W-40, který ovšem nesplňuje normu dle servisní knížky VW 504 000, 503 00 a 503 01, ale má použití pro benzínové motory (atmosféry i přeplňované). Asi 3 dny po výměně jsem stejně občas zarachotil a pak se stal zázrak. Dalších cca 1000 km naprosto krásné starty a úsměv na tváři. Neberte to jako návod, ani jako hlavní řešení tohoto problému, byl to jen můj pokus v zoufalství, který se povedl . Uvidíme, jak to bude dál a pokud se to vrátí, tak auto půjde z baráku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 9. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2016 ten zázrak čoskoro pominie a vymeníš prestavovať , inak tej prvej výmene nerozumiem , bola zbytočná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hunterkyjov Vloženo 11. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2016 (editace) s tím olejem mas pravdu a muzu potrvrdit uz 3 roky liji jen Shell Helix HX7 10W-40 a uz to nerachotí povodne jsem daval CASTROL Editováno: 11. Červenec 2016, autor: Hunterkyjov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
agent007 Vloženo 11. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2016 Neberte to jako dogma. Dával jsem (i původní majitel) Shell Helix Ultra Extra 5W30. Ten se už nevyrábí a tak jsem přešel na doporučení na Castrol EDGE 5W30 LL. A motor si jen šeptá. A kolega svému otci vyměnil taky Shell za Castrol a říkal, že to je poznat k lepšímu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
minozlin Vloženo 19. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2016 (editace) řetaz rachtal, vymenil som rozvody a olej a po 4 tisickach km rachtá zase rachtá a mozem kupovat prestavovač.... Neviem ci dat 20 za prestavovac a rozvody alebo 30 za motor ked stary odide.... menil som aj univerzalny katalizator a kontrolka svieti stale... naviac univerzal vydava hrozny zvuk... za mna 1,6 fsi uz nie.. teraz sa mi v priebehu tyzdna pokazili 3 zapalovacie cievky.. najeto 204 000 km chrasteni retazu start - video Editováno: 19. Srpen 2016, autor: minozlin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hunterkyjov Vloženo 20. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2016 jaky olej tam davas ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
minozlin Vloženo 22. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2016 Shell Helix HX7 10W-40 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke88 Vloženo 20. Květen 2017 Sdílet Vloženo 20. Květen 2017 Zdravím, chlapi nevíte proč není ve VISu náš motor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
:Petr Vloženo 30. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2017 V 11. 7. 2016 na 22:41, agent007 napsal: Neberte to jako dogma. Dával jsem (i původní majitel) Shell Helix Ultra Extra 5W30. Ten se už nevyrábí a tak jsem přešel na doporučení na Castrol EDGE 5W30 LL. A motor si jen šeptá. A kolega svému otci vyměnil taky Shell za Castrol a říkal, že to je poznat k lepšímu... Potvrzuji. Olej jsem dával na jaře a nedávno jsem byl na STK, technik se mě 2x ptal jestli mám nastartováno... že prý tak tichý motor v O II ještě neviděl.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hunterkyjov Vloženo 1. Září 2017 Sdílet Vloženo 1. Září 2017 ja mel z castrolem problemy retez chrastil pri startu po vymene za shell ani nevím kdy to udelalo naposledy olej menin co rok 10tkm cca Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Kučera Vloženo 20. leden 2018 Sdílet Vloženo 20. leden 2018 Pozdrav všem Fsíčkářům.Tady Petr,mám 1.6 FSI výrobu 2006,najeto 90 tisíc.Během dvou let třetí závada..! Nedávno jsem jel z práce na tři válce, zpravila to výměna cívky u válce.Letos opět asi 50km od baráku vibrace,jel jsem kopce dvojkou a to víte že byli nervy.Další výměna cívky,tentokrát jiný válec.Na podzim jsem zaslechl jak něco luplo v motoru,tušil jsem pád řemenu,taky ano.Po chvíly se zvedla teplota a řešil nasazení.Bohužel jsem zjistil že se po zadření ložiska u kolečka kladky napínáku kolečko zcela rozletělo/Plast/.Vyřešily to v servisu. Takže si říkám jak je to vlastně možný u dnešních moderních vozů,nechci na FSI zanevřít,tichý chod motoru mi učaroval,k tomu sám udělám v pohodě spotřebu Polička -Šumperk za 5.4 l a to nejsem žádný louda.Teď mně donutily jezdit na natural 95,neboť v Śumperku zmizel z čerpaček...Měli tam na zkoušku na Benzině Vervu 100,pravda ten motor byl cítit mnohem"hravější".Bohužel tam nacpaly dvě nafty a můj miláček se musí spokojit s 95..Nevím jestli mu tím neubližuji!? Slyšel jsem že je tento motor poruchový,přesto to s ním táhnu dál a budu věřit že jsme si to už vybraly.Co vy? Cívky Vám neodchází?? P Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bigboban Vloženo 20. leden 2018 Sdílet Vloženo 20. leden 2018 Celkem zajímavý čtení pro mě. Jezdil jsem leta s tím stejným kouskem, teď už ho má manželka jen do školky. Měl jsem ho v rozmezí cca 60 tisíc - 180 tisíc km. Už nevím přesně ale někde kolem 100 tisíc možná dřív se rozletěla nějaká napínací kladka a spadl řemen. Jel jsem ještě na dálnici k výjezdu, vařil jsem motor a tím jsem si nejspíš poškodil chladič protože po nějaké době rupnul. No a ty cívky znám taky dobře. Blbec jsem měnil svíčky až asi ve 180 tisících (dostal jsem vynadáno) a to s sebou nejspíš vzalo první cívku. Asi za 2 měsíce odešla ještě jedna. Celé roky jsem jezdil na N95. Ta kladka asi náhoda nebude a ty cívky údajně taky odcházejí. Ale celkově jsem na 1.6FSI slyšel jenom chválu v servisech. Teď mám v Superbu 3.6 opět FSI a to je prej taky nesmrtelnej motor, tak uvidíme. Tolik moje zkušenosti. Jinak se přímo na motoru za 8 let ježdění nic dalšího nevysralo. Mám ročník 2005, jezdil jsem s ním 2009-2017. Na zbytku auta už akorát ten chladič a přední ložisko. Podle mě je OII s tím FSI dobrý auto a hlavně je to benzín. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
T-strike Vloženo 17. Duben 2018 Sdílet Vloženo 17. Duben 2018 Čaudy pánové jen jsem si vzpomněl že už to tu někdo řešil jestli se dá dát do Oll 1.6FSI 6q a už to nemůžu najít tak kdyby to někdo chtěl předělávat tak tam pasuje z golfa 1.6FSI typ převodovky GVV úplně bez problémů.... na svojí to mám už předělané.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášGúth Vloženo 20. Únor 2019 Sdílet Vloženo 20. Únor 2019 Zdravím chcem sa opýtať, mám VW Jetta 1.6 FSI 85kw mám jeden problém bol som nedávno na STK a neprešiel som emisiami z dôvodu že sa mechanik nevedel pripojiť na riadiacu jednotku a tým padom som neprešiel. Keď som bol ale v servise sa mechanik vedel pripojiť a bol som tak isto aj u troch elektrikaroch a vedeli sa pripojiť. Neviete náhodou čo by tam mohol byť za problém ? Ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romix95 Vloženo 24. Únor 2019 Sdílet Vloženo 24. Únor 2019 Zajeď na jinou STK, už se mi to taky jednou stalo a na druhé STK vše v pohodě, nikdo nevěděl proč :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoffec Vloženo 28. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2019 V 17. 4. 2018 na 13:32, T-strike napsal: Čaudy pánové jen jsem si vzpomněl že už to tu někdo řešil jestli se dá dát do Oll 1.6FSI 6q a už to nemůžu najít tak kdyby to někdo chtěl předělávat tak tam pasuje z golfa 1.6FSI typ převodovky GVV úplně bez problémů.... na svojí to mám už předělané.... A jak se to auto chová? Je to znát, nebo je ta 6tka taky krátká? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.