Přejít na obsah

Výměna zadních tlumičů a pružin na O1


johnxx

Doporučené příspěvky

Jo, ty přední budou teda nejspíš na 1,4/1,6, ale řekl bych, že se to liší jen v tuhosti, takže to snad není nějaký zásadní problém a časem bych je třeba vyměnil. Zadní budou budou mít teda jiné značení, ale nevzpomenu si, to bych ale musel omrknout, pokud to pujde na autě přečíst.

Juri: Já se chystal měnit všechny tlumiče, protože už byly KO, narazil jsem na pružiny na solidní cenu, tak jsem si řekl, že vyměním i ty. Unavené pružiny se asi poznají podle toho, že auto je nízko, pravděpodobně i víc plave, ale to můžou být i tlumiče.

pružiny se liší v tuhosti, síle, délce.na každou motorizaci je jiný typ pružiny sedan combi 4x4 Tdi benzin atd.pokud dáš na předek silově slabší pružiny bude se ti to houpat a časem to sedne dolů..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevím co je to za výroba,ale pružina 1JO5BR délka 337mm se značí2xhnědá3xstříbrná-dávaná do krátké OCT.1 1.8T 20V.jak už sem psal výše-ano dá se použít pružina z 1.4 i do vozu s motorem 2.0 ale podvozek nato není stavěný.každá motorizace má montovanou jinou pružinu-charakteristiku pružení délku sílu atd.jaké vlastně potřebuješ ty pružiny?originál ,nebo nižší?

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj poslední příspěvek!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proto mě zaráží, že u tamtěch pružin úvádějí, že jsou použitelné pro všechny motorizace. Já to snižovat nepotřebuju, spíš mi jde teď o to, že vpředu mám ptavděpodobně pružiny na 1.4/1.6 a pokud to tedy znamená zhoršení jízdních vlastností (houpání), tak bych tam rád dal správné, které mají být na 1.8T. Jinak ty zadní jsou zase vysoké a tvrdé, zadek při přejezdu nerovností dost skáče. Předpokládám, že budou asi na kombíka, takže tam bych možná taky zauvažoval o výměně. Když už jsem koupil nesprávné pružiny a měl bych je měnit, tak jsem se chtěl zeptat na ty z těch odkazů, protože cenově vychází dost dobře. No a nebo to nechat tak, předek mě netrápí a zadek si asi časem trochu sedne a změkne. Zatím je na těch pružinách najeto cca 2500 km.

Editováno: , autor: Zdeny1.8T
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vkaždém případě pružina 1JO4BH jsou na motorizaci 1.4a1.6.pokud ti vyhovuje,tak si je tam nech.vžádném případě není ŽÁDNÁ UNIVERZÁLNÍ PRUŽINA NA VŠECHNY TYPY MOTORIZACÍ!!MOŽNÁ TAK NĚJAKÉ SADY SNÍŽENÝCH PRUŽIN..tyto musí být ale montovány s jinými tlumiči,jinak to strácí význam.jinak pružina 1JO5BR se dává do motorizace 1.8T,tak ji tam můžeš dát.nevím ale čí je to produkt,protože ta cena je zatraceně NÍZKÁ!originál se prodává od 1200-1500kč kus..jaké máš současné barevné označení zadních pružin?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zeptám se ještě v tom shopu, co mi na to řeknou, pokud by ty zadní šly dát na 1.8T, tak bych je přehodil, přece jen se mi to teď zdá zbytečně tvrdé. Originál za plnou cenu ale kupovat nehodlám, to radši nechám, jak to je. Barevné označení současných zadních pružin nevím, zkusím se zítra podívat, pokud to pujde vůbec přečíst.

Editováno: , autor: Zdeny1.8T
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

vkaždém případě pružina 1JO4BH jsou na motorizaci 1.4a1.6.pokud ti vyhovuje,tak si je tam nech.vžádném případě není ŽÁDNÁ UNIVERZÁLNÍ PRUŽINA NA VŠECHNY TYPY MOTORIZACÍ!!MOŽNÁ TAK NĚJAKÉ SADY SNÍŽENÝCH PRUŽIN..tyto musí být ale montovány s jinými tlumiči,jinak to strácí význam.jinak pružina 1JO5BR se dává do motorizace 1.8T,tak ji tam můžeš dát.nevím ale čí je to produkt,protože ta cena je zatraceně NÍZKÁ!originál se prodává od 1200-1500kč kus..jaké máš současné barevné označení zadních pružin?

Dnes jsem dal na auto ty pružiny ze zmíněného eshopu, vysoké je to stejně, akorát mi to připadne měkčí. Označení těch přužin, co jsem tam měl bylo: 1x modrá + 1x zelená tečka.

Editováno: , autor: Zdeny1.8T
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to dík za info, měnil jsem zadní, říkal jsem si, že bych se jich zbavil třeba na aukru, když je na nich najeto jen 2tis. km, tak abych věděl, co vlastně prodávám... narozdíl od předchozího prodávajícího. No jsem rád, že ten zadek změkl a už to tak neskáče, akorát jsem čekal, že si to víc sedne, ta mezera mezi kolem a blatníkem je stejná, když se dívám na jiné octávky, tak většina tam má mezeru tak poloviční, ale možná to bude tím, že málokdo pružiny mění a lidi už to mají unavené.

Editováno: , autor: Zdeny1.8T
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

nejdelší a tvrdší pružiny -těžký provoz se vyrábí 1JO 511 115CH délky 371mm-to je o12mm delší než tam máš.potom jsou ještě o něco tvrdší,ale délkově stejné co tam máš.a pokud bys chtěl můžeš tam dát pružiny z OII,ale to by bylo tvrdé jak prase.jestli budeš chtít pružiny ti mohu poslat a poradit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

zdravim a pripajam sa ku konverzacii. aj mna caka vymena tlmicov na mojej oktave a to z dovodu ze po prejdeni cez retarder alebo je to citit a pocut aj v zakrutach a to pravy zadny tlmic. tez zvuk je akoby to vrzgalo pri tlmeni, zrejme je tlmic uz vyfucany alebo neviem... podla pruzin by som nepovedal ze to auto "sedi" takze mi pride ze je nutna len vymena tlmicov, ale opravte ma ak sa mylim...

pocas hladania a porovnavania so servisnou knihou mi vyslo, ze tlmice na moju oktavu by mali byt 1J0513025BG ale nie je pri nich popis ze pasuju na oktaviu, skor na golf IV a bora, mohol by mi v tom niekto pomoct a skontrolovat to? p9otrebujem k jeho vymene este nieco?

pripajam aj link: http://www.ebay.co.uk/itm/350372869493?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

vopred dik :help:

a zabudol som napisat; jedna sa o oktaviu 1.9 TDi 81kW elegance, najazdene 135000 km rv 2002

Editováno: , autor: yoseph
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Tak na tom snad není co vysvětlovat víc...

Když už budeš mít sundané kolo,tak ty 2 šrouby nahoře a ten 1 dole v pohodě uvidíš a povolíš...Ale dobrá dám ti sem fotky...

Až budeš mít dole ten tlumič,tak jen sundáš tu kulovou krytku a pod ní bude matka...To povolíš,vyšroubuješ a tím ti půjde sundat ten hliníkovej držák...A ten doraz je jen nacpanej v tom držáku...

Takhle nějak to stačí? :kol-28:

Jinak největší sraní pro mě bylo nasadit tu plastovou krytku (trubku) na ten doraz....musel jsem to trošku máznout vazelínkou,aby to do sebe lépe šlo...Kdo maže ten jede :kol-47:

post-25458-0-60355800-1331656475_thumb.j

post-25458-0-60939400-1331656478_thumb.j

post-25458-0-03280900-1331656481_thumb.j

Editováno: , autor: Ondrero
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím chlapi, zítra budu též měnit zadní tlumiče, prosím Vás jak přitahujete matku u toho tlumiče? musí se protáčet ne? vždyť tlumič se otáčí. Pichnete to do svěráku nebo jak aby ste tu vrchní matku v uložení přitáhly? nebo je tam v trubce nejaký imbus jak u předního tlumiče?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...