Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento stream má automatický update

  1. Za poslední hodinu
  2. Dnes přišla zpráva z infolinky. Tak snad to dají rychle do pořádku. Vážený zákazníku, Momentálně se potýkáme s dlouhodobým výpadkem online služeb Care Connect – Vzdálený Přístup. Mrzí nás, jaké to může způsobit komplikace, a chceme vás ujistit, že naše technické týmy aktivně pracují na opravě. Moc děkujeme za vaši trpělivost a důvěru, kterou nám dáváte. S pozdravem Jaroslav Doležal Škoda Auto Infolinka | Team Škoda Connect +420 800 600 000 infoline@skoda-auto.cz
  3. Byl jsem dvakrát na STK s vypojeným kablíkem a taky vše OK. Na diagnostice mám vypnutý Start-stop přes tu teplotní metodu, takže mi to ani nic nehlásí.
  4. Verze map 2510 je už nějakou dobu ke stažení např. zde.
  5. Přátelé ořídleného šípu, pro Vápno: já měl 1,9TDI, nyní mám 2,0 110kW také v naftě. Osobně se mi nikdy nestalo, že když jsem sundával spodní kryt, že by se na mne vylila voda. Jistě, když se jede za deště, voda se tam může dostat. Ovšem jednou pršet přestane a jezdíme do zatáček, brzdíme přidáváme, jedeme do kopce či z kopce. Voda z tohoto prostoru musí zákonitě vytéci. Ani ten kryt na fotografiích, nevypadá, že by se v něm měla držet voda, to by tam musel být pořádný lavór a ten motor by tam musel pěkně plavat. Ovšem může to být i nějaká vychytávka z MB. Je možné, že v MB, pár chytrých mozků, dalo hlavy dohromady a vymysleli revoluční věc. Olejová vana chlazená ve vodní lázni.
  6. Jak psal Lunas01 stačí mít otevřené okno a dveře a zavírání je někde jinde, mám to tak od nova Rapid 2019 a u O1 jsem byl zvyklý na něco jiného. Asi špatná konstrukce odvodu vzduchu z kabiny. U F3 takový problém nepociťuji.
  7. Jednoduše káblík připojím i když není třeba, PP jen občas napíše závada SS. 2x STK bez problémů.
  8. Dnes
  9. toto bude "vlastnost" těchto nový evo2 motorů(mám 1.5tsi), bohužel, když sem měnil nedávno olej při 8 tis(auto staré ani né půl roku), už byla vana poškrábaná(od kamínků? nevím), i když žádný polní cesty nejezdím..., holt před zimou to musím stříknout, aby to taky takto nedopadlo 😕 ps. na mém krytu jsou proražený díry na x místech kvůli odtoku vody tady to nevidím...
  10. Potvrzuji u Kodiaqa 2021. Několikrát už se stalo (cca 5x), že jsem přišel ráno k autu na parkovišti a už z dálky se děsím: dokořán otevřený kufr !! Nejdříve jsem to přičítal svojí vrozené rostržitosti, ale dnes jsem si jistý, že jsem včera do kufru vůbec nešel. V servisu mě po telefonu ujistili, že "se s ničím takovým dosud nesetkali" ale že mi "vymění ten zámek" , přítelkyně však za pomoci AI vyhledala, že naopak jde o velice známou vadu a nikdo neví co s tím. Na dovolenou si tedy budu muset, dle zdejších rad, alespoň vypnut otevření kufru podkopnutím a budu doufat, že to stačí. Aktualizovaný software mám.
  11. STK tohle neřeší, kontrolka motoru kvůli tomu nesvítí. V diagnostice je informace o odpojení jednotky, ale jinak nic nikdo nepozná.
  12. @TCy dej sem fotku displeje s informacemi o SW
  13. Možno to tu je a prehliadol som to - no ak máte odpojený káblik na póle akumulátora, ako riešite TK a EK ? Pred kontrolou káblik zapojíte a vymažete chybu z jednotky diagnostikou, alebo sa chyba po čase alebo niekoľkých jazdných cykloch vymaže sama ?
  14. Zatéká do FAS kamery a ta se pak mlží, teď to budu řešit
  15. Ahoj, mám sice bratrského passata, ale je to de facto stejné auto. Je to v topu a ještě hybrid, takže motor není vůbec slyšet, ale za to příšerně vrže palubka. Částečně je to dané konstrukcí - mnoho panelů se tam vrství a překrývá (to má super trošku jiné), ale hlavně je to mizerném dílenským zpracováním. Nelícuje to, místy vypadané kovové spony (ty jsem musel tahat složitě magnetem ven). Téměř nulová výstupní kontrola. No holt auto vyrobené na slovensku, co bys chtěl. Řešení dle autorizáku není byl se na to podívat i člověk od importéra.
  16. a bude hur, planuji zaseknout i instalace aplikaci (treba svych vlastnich), pokud nebudou od proverenych vyvojaru. Jde to cestou Apple.
  17. @Hefidlo parada, tak to dobre dopadlo 👍 Ale proc vlastne pouzili ocelovou vanu ? Vzdyt i F4 mpi ma vanu z hlinikove slitiny...
  18. Uplynulou sobotu se v odpoledních hodinách na zámku Radim mezi Českým Brodem a Kolínem konal 2. Škoda sraz pořádaný Škoda clubem Vysočina. 2. Škoda sraz – zámek Radim Na sraz přijelo téměř 50 vozů s okřídleným šípem ve znaku od sériových, přes lehce upravené včetně několika show cars, které pamatují ještě slávu TuningCupu. Nás zde opět reprezentoval Filip Taubner se svojí červenou Škodou Fabia combi, která letos v listopadu oslaví již 25 let. Doprovodný program a soutěže byly připravené pro děti – lovení víček, házení míčků na přesnost, střelba z airsoft zbraně, i pro dospělé – hod kotoučem do dálky. […] Článek 2. Škoda sraz – zámek Radim se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
  19. Taky bych to už řešil v servisu, nicméně zkusil bych tu navigaci ještě resetnout.......
  20. To nevím, mě se to nechtělo ani připojit on-line
  21. Včera
  22. takze ktore nove auto dnes jazdi dobre a vydrzi stovky tisic kilometrov a je v cenovej relacii skodovky a nie je to dacia ?
  23. Takze tohle ? https://www.krytypodmotor.cz/p/skoda-octavia-iv-combi-nx5-kryt-pod-motor-plech
  24. Zdravím, Nedávno jsem si koupil Oktávku z roku 1998 v hezkém stavu. Je to před face a předchozí majitel udělal několik úprav. Asi nejlepší úprava jsou vyměněné sedačky ze seatu leon. Sedí se v nich parádně a dokonce v sobě mají boční airbagy. Zajímalo by mě, jestli by šly tyto airbagy nějak zapnout? Auto má jen řidičův airbag. Dál by se dodělat i ten pro spolujezdce? Děkuji vám za věcné odpovědi.
  25. Ahoj, dneska jsem chtěl kvůli nefunkčnímu klaksonu kouknout na kabeláž, která k němu vede pod baterkou. Tu jsem tak tedy odpojil a vyndal, vyšrouboval jsem i ten kastlík k ní. Při tom jsem kouknul i na kabelový svazek vedoucí od řídící jednotky. Nijak jsem do něj nezasáhl, pouze jsem jej rozmotal a zase zamotal. Po navrácení baterky zpět se mi však auto prakticky zbláznilo (video řekne vše), kdy začne v pravidelným rytmu cvakat relé a začnou blikat kontrolky, zejména směrovek. Auto normálně startuje, bylo mi doporučeno přeměřit baterku (mezi 12.5 až 13 V, za běhu ještě víc), zkusil jsem i přebrousit dosedací plochu matice zemnícího vodiče, ale bez výsledku. Jediný, kdy se jev přestane vyskytovat, je situace, kdy vyndám pojistku 43 od komfortky (a pochopitelně spolu s tím přestanou fungovat i světla). Máte někdo zkušenost? Mockrát díky. PS: před zásahem do baterky to jelo úplně v pořádku IMG_9904.mov
  26. Sixs

    Chyba P04F0

    Zdravím objevila se mi chyba P04F0 a podle toho by to měla být chyba na špatný větrací ventil palivové nádrže. Ale nějak ho nemůžu najít kde je. Pomůžete.
  1. Načíst další aktivity


×
×
  • Vytvořit nový...