Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento stream má automatický update

  1. Za poslední hodinu
  2. Mě na tom zaráží to, že v předchozím autě (Ford Focus) se mi mobil nijak závratně nevybíjel ačkoliv využíval stejnou verzi AndroidAuto a byl také k autu připojen (tedy jen přes BlueTooth) Takže by mi stačilo být připojen opět jen přes BlueTooth (kvůli případným telefonním hovorům) Nic víc nepotřebuji takže nevidím důvod proč by se měl mobil tolik vybíjet. Lze mít telefón připojen jen přes BlueTooth a nebo musí být k autu připojen vždy přes BlueTooth +wifi auta ?
  3. Tak přes víkend mi také naskočilo 2025.5. Takže asi OK. Díky všem...
  4. Dnes
  5. Odpověděl sis sám. Samo,že GPS WiFi Bluetooth žerou baterku gdyž jedeš bez drát. Plus aplikace přímaj a odesílaj data a seš tam. Buď kabel nebo bezdrat nabíjení. Jinak se smiř s tím, že mobil v autě vybiješ
  6. Je někdo kdo dokáže vyměnit budiky v yeti a přizpůsobit.Jicin

  7. A proc si to poprve nedal do autorizaku, kdyz to bylo z poistky?
  8. Ahoj vespolek. Mám od konce dubna 2025 Octavia O4 s "Infotainment Navi 13" a zjistil jsem, že se mi vybíji mobil rychlostí 20%/100km 🙄 Podle telefonu (Xiaomi Mi 9T Pro) baterii vybíjí Android Auto a Waze. Protože v předchozím autě jsem měl vždy telefon připojen drátem přes USB, nevím, zda toto vybíjení při bezdrátovém připojení je "normální". 1. dotaz: je takové výrazné vybíjení "normální" ? Jestliže ne, co mohu mít nastaveno špatně ? Nebo je lepší mít telefon prostě připojen přes drát ? (mobil neumí bezdrátové nabíjení) 2. dotaz: jak nastavit, aby se mi waze pouštěl jen když chci ? Tedy neběžel v mobilu stále na pozadí i když používám on-line navigaci z auta. Díky za rady 🙂 Vašek
  9. Nevim jak moc se lisi liftback a combi. Nicmene u me: 130 Premium Combi kveten 2025 dodani: - sitovy program NE - drzak telefonu ANO - drzak na mobil do drzaku na napoje v prednim tunelu ANO - drzak na napoje na zadni tunel ANO - multiflexboard ANO - oboustranny koberec do kufru ANO - fixacni elementy NE
  10. @paya Mám O4 od dubna 2025 a Infotainment online Vidím v menu "Informace o systému" -> "Info" -> Navigační databaze: 25.5
  11. › Světová premiéra desátého žákovského auta proběhne 20. června› Název letošního projektu oslavuje 130letou historii společnosti a dědictví zakladatelů Václava Laurina a Václava Klementa› Barevné schéma L&K 130 je inspirováno historického loga Laurin & Klement › Slavnostního odhalení vozu se zúčastní všech deset žákovských aut Škoda L&K 130 Příští týden představí žáci Středního odborného učiliště strojního Škoda Auto desátý žákovský vůz Škoda, který nese název Škoda L&K 130. Modelové označení tohoto vozu se stejně jako jeho barevné provedení inspirovalo 130letou historií společnosti. Kombinace červené, zlaté a černé je poctou historickému logu Laurin & Klement, které zdobilo první vozy společnosti v roce 1905. Unikátní vozidlo odkazuje na začátky Václava Laurina a Václava […] Článek Desáté žákovské auto Škoda se nazývá L&K 130 se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
  12. Zdravím, máte někdo nějaký trik, jak u S3 pořádně vyčistit výparník klimatizace? Mnoho let jsem měl O2, kde je kabinový filtr až za ventilátorem a čištění chemií, tak bylo celkem snadné. Vždy jsem nastříkal pěnu, nebo aerosol na čelní stěnu výparníku a ventilátor pak natlačil čistič do žebrování. Nečistoty pak po zkapalnění pěny v poho odtekly hadičkou ven. Koupil jsem si i generátor ozonu, ale ten se mi neosvědčil. Auto vždy pak ještě měsíc smrdělo ozonem a smrad z klimy to moc nesnížilo. Dělal jsem tedy vždy oboje. Nyní jsem si koupil 3 roky starý S3, kde nevím, jak to servis často čistil, ale asi moc ne, protože klasika po vypnutí AC je lehce cítit zatuchlina. Ventilátor je zde až za kabinovým filtrem, což je určitě lepší pro jeho životnost, ale na výparník se tudy už nedostanu a stříkat chemii přímo do něj se mi moc nechce a do demontáže kvůli pravidelnému čištění taky ne. Zkusil jsem to přes vývod hadičky do kastlíku spolujezdce, ale tam se dostanu jen na zadní stěnu výparníku, tudíž to není moc efektivní. Trochu si zahrávám s myšlenkou navrtat šachtu za ventilátorem a udělat si zde malej vstup na hadičku, kde bych po použití díru něčím vždy zadělal, ale vrtat se mi do toho taky nechce 😞 Nechápu, že zde není nějaký servisní vstup, když by se to mělo dělat pravidelně... jsem alergik a na čistej vzduch si celkem potrpim. Jak to máte vy? Jo a můj S3 má tří-zónovou klimu, nevíte zda to nemá výparníky 2? Díky za postřehy
  13. Zdravim, jakou máte teplotu oleje? Karoq 2.0TDI 4x4 manuál 2019, najeto 240000km Při tažení karavanu 800kg jsem měl do kopce i 118St (voda stále 90st), po rovině cca 106St, předtím jsem karavan tahal O1 4x4 PD, teplota oleje se nedala na displaji zobrazit, ale motor byl určitě celkově chladnejsí. Venku bylo necelých 30St s Octavii jsem zežil i super tropy skoro 40St. V Octavii byl myslím vzduchovy chladič oleje?
  14. Mám něco přes 140 tisíc Km a už se mi to začíná zdát nějaké měkké.... Budu se na to muset mrknout. Dával někdo plné zadní silenbloky Lemforder ? Měl jsem je na Octavii a byly super.
  15. Vyřešeno – pouze pro informaci. Pojistné plnění na vysokotlaké palivové čerpadlo bylo realizováno ve Zlíně, konkrétně v autoservisu DOCTOR MOTOR, který se nachází v obchodním centru Centro Zlín Malenovice. Oprava byla provedena v prostorách servisu, který se nachází na třídě 3. května 1170, Zlín-Malenovice. https://www.centrozlin.cz/obchody-a-sluzby/doctor-motor Na základě informací od kolegů z Uherského Hradiště, kteří se s podobným problémem setkali, bylo zjištěno, že po třech měsících od opravy vozidlo opět vykazovalo závadu. Po důkladném prošetření se ukázalo, že místo nového vysokotlakého palivového čerpadla bylo instalováno REPASOVANÉ a nikoliv nové. Toto repasované čerpadlo vykazovalo závadu, která vedla k neúplnému spalování směsi, zda tímto došlo k poškození motoru bude záviset na vyjádření soudního znalce. Zhruba 3 měsíce po opravě vozidla, kterou plně hradila pojištovna, vozidlo najelo přibližně 3 000 km, než došlo k opětovné závadě. Dále bylo zjištěno, že MAJITEL v autoservisu DOCTOR MOTOR pan H. nahlásil poškození tří vstřikovačů a následně je nechal proplatit pojišťovnou. Toto jednání bylo neoficiálně přiznáno a bude zaprotokolováno. Vzhledem k těmto skutečnostem budou zahájeny úkony v trestním řízení, včetně prověření podezření ze spáchání trestného činu v souběhu s dalšími TČ. Dozorující státní zástupce bude sepsáním ZUTRu automaticky informován. V současné době vozidlo funguje správně a jezdí bez problémů - bylo instalováno NOVÉ vysokotlak. paliv. čerpadlo, které jsem kupoval osobně ze svých fin. prostředků. Bohužel, zkusil podvod na pojištovnu, policistu a právníka. PS: celou dobu jsem manželce říkal, že pán se mi nezdá, a že by to mohl zkusit, no netrvalo to ani 3 měsíce. Recenze na googlu samozřejmě neobjektivní, dost možná z velké části fikce.
  16. Včera
  17. Pridávam sa do klubu. Už viac ako týždeň riešim problém okolo škrtiacej klapky (zatiaľ oba v mojom vlákne) a dnes večer som si všimol, že aj ja mám odlomený ventil odvzdušnenia veka hlavy valcov. Stačí kúpiť iba ten ventil, alebo treba riešiť aj niečo iné okolo toho?
  18. Moc jsem nerikal, auto zacalo pozadovat servis, vychazelo to na 120k. Olej si delam sam. Poptal jsem par servisu mailem na "auto hlasi nutnost servisu" a "asi po 30 tisicich" a ze nechci olej. Nechodim nejak preventivne. Nekdo napsal 24 tisic, tenhle servis 16 a bylo to nakonec jen 13. Vsechny servisy na email volaly zpet, vetsina dle VIN vedela, ze je potreba dsg olej, vymenit svicky, zkontrolovat stresni okno a vymenit brzdovku. Ty veci v seznamu jsou (asi) predepsany skodovkou ve 120k a zda se, ze primo k danemu VIN (strecha, hybrid atd.). Ale meli problem s tim vlastnim olejem. Rikal typek neco o tom, ze za 4 stovky navic to budu mit zapsany jako servisni prohlidku v systemu, jinak by to bylo jen jako nejaka poznamka nekde. Ale nakonec to asi ani nenauctoval, tak nevim. Pouzila se tzv. sekova knizka (15% sleva na dily pro auta starsi 4 let) a podle myho se nejak upsali a dali 15% i na praci.
  19. Zeptám se, chtěl si vysloveně roční prohlídku nebo inspekční? Nebo jaké bylo tvoje zadání? Nebo servis udělal prohlídku dle pokynů v DP, stavu km/času? Já totiž chodím každý rok na prohlídku a třeba o kontrole karoserie nebo podvozku v protokolu není ani slovo.
  20. Pred par dny jsem delal 120k na DGEB (hybrid benzin). V priloze faktura. Nedelal se olej a kabinak. Cena prekvapive docela nizka.
  21. e1.

    Koupě ojetého SIII

    Ber to, čo tebe vyhovuje!
  22. Ahoj, chtěl bych si pořídit trojkovou Octavii v RS s motorem 180 kw. Otec má jednu takovou, čipnutou na 206 kw a dost mě uchvátila. Zvažoval jsem i 2.0 TSI 228 kw u Golfa, ale ten Golf se mi prostě tolik nelíbí. Blbý je, že co se týče výběru jsem dost náročný, jak na stav, tak i na výbavu. Když už, tak bych chtěl aby to mělo virtuální displej, tu celoskleněnou navigaci, webasto. Chtěl bych to v automatu, ale objevil jsem jednu pěknou modrou v manuálu, akorát cena je přestřel za mě. 595k. Otec za auto dával 550k, sice má horší výbavu a trochu vyšší nájezd ale zase má DSG a Remus výfuk. Když v tom jedu, tak to DSG je ve městě neskutečně pohodlný. Stejně tak na dálnici. Blbý je to na okreskách, na Déčko mi příjde, že to řadí strašně debilně a líně. Na Sko je to lepší. Zvažoval jsem, že bych šel do té RS v manuálu, řídil jsem jednu a spojka a dráhy kulisy byly přijemný, ale bylo to 169 kw. Příjdu o něco s tím DSG, nebo naopak něco získám...je to třeba v munálu pocitově ještě živější? 169 a 206 kw nemá moc smysl srovnávat co se týče živosti. Jde mi o to, že moje prakticky ideální a vysněný auto mi vyfoukl otec, měl jsem uvázaný love na terminovaným vkladu. Za těch x měsíců jsem žádnou takovou podobnou nenašel a už mám pocit, že prostě musím jít do kompromisu, protože dost těch aut má vysoký nájezd a já bych chtěl nájezd do 100k, ideálně do 11/18 aby to nemělo filtr pevných částic...a bez kompromisu bych nekoupil nikdy nic. Za 550k se mi celkem líbilo jedno RS, nájezd 35k, dovoz z Francie..bílá...akorát kombík a s filtrem pevných částic. Ten kombík bych možná i odpustil i když jsem někde četl, že má horší jídzní vlastnosti. Díky za rady a postřehy.
  23. to neni ani deci na 1000km to jde ne?
  24. https://mega.nz/folder/4HtSDQzR#wLnykDrvDHiEpzTC-yeo6A/file/pPs3UYTB je to sucast dielenskej prirucky
  25. @suri. kde sidlis..? Zatial tento problem nemam, ale co citam, za chvilu pride..
  26. Sice s křížkem po funuse, ale mrtvý hmyz ve světlech 5 dveří Kodiaq 2017. Pod krytkami obložení jsou 3 šrouby, povolit, konektor odpojit - červenou pojistku k sobě a konektor vytáhnout. Světlo nejde rozdělat, ale díra okolo konektoru je velká, takže napojit vysavač a šup na to. Další možností je poklepáváním dostat hmyz do otvorů - asi pro diody a on někde zmizí. Znovu vysát. Práce na 15 minut i s vysáváním. Kromě malých pavouků tam byla a větší mrcha.
  1. Načíst další aktivity


×
×
  • Vytvořit nový...