Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...


2 380 témat v tomto fóru

    • 5 odpovědí
    • 1,6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 862 zobrazení
  1. Kontrolka servořízení 1 2 3

    • 55 odpovědí
    • 54,8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2,1k zobrazení
  2. Topný článek PTC 1 2

    • 45 odpovědí
    • 33,1k zobrazení
  3. Brzdový spínač 1 2

    • 44 odpovědí
    • 25,3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3,1k zobrazení
  4. Nesvítí zpátečka

    • 8 odpovědí
    • 5,3k zobrazení
  5. Plavák v nádrži

    • 0 odpovědí
    • 679 zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 6k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 8,9k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 2,3k zobrazení
    • 51 odpovědí
    • 31,1k zobrazení
  6. Led světla

    • 1 odpověď
    • 827 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1,4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 844 zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 11,1k zobrazení
    • 54 odpovědí
    • 11,6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1,4k zobrazení
  7. Vybíjení baterie - tajemný zvuk

    • 11 odpovědí
    • 6,5k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 6,5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2,1k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 4,2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Vyřešeno - propálený hydroštel a sjetá vačka
    • Zdravím, Oc II, 1.9tdi BLS PD 77kw měnil jsem celou sadu od LUK (Spojka + dvouhmota) z důvodu škubání při jízdě při 1600-2000 RPM (jakmile přidám více plynu tak škubaní zmizelo)   Po výměně vibrace při 1600-2000 otáček zůstalo a přibyl nový problém... Při rozjezdu na jedničku či zpátečku auto neskutečně vibruje, ale jakmile přidám více plynu tak škubání zmizí. Občas to udělá i v nízkých otáčkách na dvojku.   Měněno bylo vše: Přítlačák, lamela, dvouhmota, ložisko, váleček, nové šrouby. Vše bylo utahováno na moment, použity byli i veškeré přípravky např. vycentrování lamely.  Měnil jsem i veškeré uložení a silentbloky motoru/převodovky + nový olej v převodovce.   Je možné, že cukání při jízdě a škubání při rozjezdu spolu nesouvisí a jsou to dva rozdílné problémy, nebo naopak to může souviset a odchází např. převodovka? Nemůže to souviset s TURBEM? Díky moc! ------------ V zimě jsem měl motor venku a v průběhu 18 měsíců jsem měnil: Olej + všechny filtry Vačku a vše okolo Rozvody + napínací kladka Šály na klice Veškeré těsnění na motoru plechové i gumové Veškeré silentbloky Poloosy Svíčky + kabeláž k ním Nové disky + gumy + geometrie Odpružení a čepy Egr i škrtící klapka čištěna Čidlo teploty chl. kap. Váha vzduchu Vstřiky jsou jako nové včetně kontroly přes VCDS rozdíly max. +0.05|-0.05 Diagnostika žádnou závadu neukazuje
    • Příslušná témata hledej v sekci "Elektrika". Zde zamykám.
    • Zdravím , už delší dobu zlobily budíky lítala ručička na tachometr a nakonec přestala fungovat vůbec , a když zatočím do leva tak i palivová ručička jde do leva a pípne rezerva i když je tam půlka nádrže . Je to na výměnu budíků nebo se dají opravit ? Díky 
    • Auto bolo zapojené na nabíjačke a nefungovalo to aj tak, 80%kapacitu mala pred nabíjaním,potom som nemeral.
×
×
  • Vytvořit nový...