Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...


2 381 témat v tomto fóru

  1. 1.0 37kw nestartuje

    • 11 odpovědí
    • 2,8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1,5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,2k zobrazení
  2. Klimakompresor-oprava

    • 6 odpovědí
    • 7,2k zobrazení
    • 144 odpovědí
    • 34,5k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4,6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,5k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 3k zobrazení
  3. Konektory prednich mlhovek

    • 19 odpovědí
    • 10,4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3,1k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 5,3k zobrazení
  4. Blokovana rj motora

    • 0 odpovědí
    • 1,3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,3k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 7,4k zobrazení
    • 119 odpovědí
    • 41,2k zobrazení
  5. Náklonové čidlo

    • 1 odpověď
    • 920 zobrazení
  6. Autoalarm

    • 0 odpovědí
    • 1,2k zobrazení
  7. zadni sterac 1 2

    • 39 odpovědí
    • 10k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3,6k zobrazení
    • 69 odpovědí
    • 26k zobrazení
  8. Nejde nastartovat

    • 2 odpovědi
    • 2,2k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 9,1k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 11,8k zobrazení
  9. RJ motoru

    • 6 odpovědí
    • 1,8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Děkuji moc za reakci. Bohužel u rapida nemám zásuvku, co by měla ty vnitřní zajišťovací zobáčky. Samotný tlak odspod nepomáhá. Uvnitř kovového těla vidím něco jako 2 plastové zobáky, které by mohly teoreticky držet kovový střed s černým kroužkem. Ale jejich páčení se zdá nemá efekt
    • Řeším teď geometrii na svém autě.  Před seřízenim auto jelo rovně.  Volant byl mírně pootočený vpravo.  Po seřízení je volant pootočený vlevo a auto táhne vpravo.  Zkusil jsem reklamovat.Technik auto přeměřil a prý není žádný důvod, aby se auto takhle chovalo a vše je nastaveno správně.    Nevíte někdo o spolehlivé geometrii v Kladně a okolí?
    • Nedávno jsem se s tím také chvíli trápil. Doporučuji vycvaknout ten podlouhlý kryt pod ruční brzdou (tj. zatáhni co nejvíc páku ručky nahoru a pak vpodst. jen prsty od zadu vycvakej tem plastový kryt). Pak se dostaneš prstama k možnosti zatlačit zevnitř středového tunelu na 12V zásuku směrem nahoru. Vytahuje se ten kovový vnitřek z černého plastového kroužku dle fotoek zde v návodu. Aby šel vytáhnout musíš odjistit najednou oba zajišťovací zobáčky - viz obrázek. Chce to trochu šikovnosti a trpělivosti, nejde to úplně snadno 😁.
    • Tak kamarád z PČR "zdefraudoval" na zkoušku jejich kalibrovaný lidar a dělá to u naší Karkulky přesně 6 km/h navíc oproti jejich 50. Takže nastavuji v obci 57 a je to i s jejich tolerancí, myslím že je to 3 km/h. Letní a zimní rozměr pneu neřeším.....
    • Zdravím pánové, taky jsem se do toho pustil, ale ztroskotal jsem zatím na povytažení samotné 12v zásuvky. Napsal by prosím někdo polopaticky jak na to? Pravděpodobně bude třeba někde zmáčknout nějaký trn? Děkuji. 
×
×
  • Vytvořit nový...