Přejít na obsah

Motor

Vše o motoru, a výfucích, poruchy, úprav


Podkategorie

  1. 1,8k
    příspěvků
  2. 707
    příspěvků
  3. 14
    příspěvků
  4. 250
    příspěvků
  5. 1,1k
    příspěvků

26 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 7,3k zobrazení
  1. Jaký motor pro Yetiho? 1 2 3 4

    • 81 odpovědí
    • 72,3k zobrazení
  2. LPG

    • 0 odpovědí
    • 10k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,9k zobrazení
  3. Výměna spojky

    • 0 odpovědí
    • 2,4k zobrazení
  4. Výměna převodovky

    • 0 odpovědí
    • 1,8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,5k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 7,6k zobrazení
  5. EGR Ventil

    • 8 odpovědí
    • 7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4,8k zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 15,4k zobrazení
  6. Jízda v terenu

    • 7 odpovědí
    • 7k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 7,3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 8,5k zobrazení
  7. 7°DSG

    • 9 odpovědí
    • 12,2k zobrazení
  8. Yeti spojka

    • 17 odpovědí
    • 12,7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 7,9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 25,9k zobrazení
  9. Druh spojky 1.2 TSI

    • 1 odpověď
    • 7,3k zobrazení
  10. Houkani spojky pri zaberu

    • 0 odpovědí
    • 7,3k zobrazení
    • 82 odpovědí
    • 49,7k zobrazení
  11. Problémy s DSG

    • 18 odpovědí
    • 20,3k zobrazení
  12. závada spojky

    • 6 odpovědí
    • 11k zobrazení
    • 40 odpovědí
    • 27,8k zobrazení
    • 41 odpovědí
    • 41,5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Apka je zase bez veškerých dostupných dat.   25.4.2024 Škoda Auto a.s. "Dobrý den, omlouváme se Vám za nedostupnost služeb, která je způsobená výpadkem na naší starně. Na opravě usilovně pracujeme. Váš MyŠkoda app team. "
    • Schemy su sucast dielenskej prirucky    
    • Ahoj, tak jsem to prohodil a pořád si to jede po svém 😞
    • A já si ještě dovolím doplnit, že ani protiotěrové vlastnosti "starého" oleje nejsou špatné, paradoxně jsou u některých olejů lepší než u nových.   cituji:  Navíc se zdá, že polární látky v oleji vzniklé oxidačními a nitračními změnami mají na mazivost oleje pozitivní vliv. Plocha otěrové stopy byla v případě použitých olejů přibližně o 25% menší než u olejů nových.   viz test olejů v příloze Mazivostní a protiotěrové vlastnosti motorových olejů.pdf
    • Jedno v com je zaklad je to nahrada 2.0 tsi 206kW DNFE takze ano vykon tam klesol otazka je ci to bude tak citit ale osobne si myslim, ze bude este udusenejsi ako DNFE a nepojde tak dobre. Nieco napovie (ajked nie vsetko) aj zrychlenie starsia verzia 5s a novsia 5,7s 0-100 (combi).
×
×
  • Vytvořit nový...