Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.2 HTP

  1. Zahájeno uživatelem ctirad1,

    zderek,mam.fabii com.r.v.2008 1,2 51kw.najeto 66000tis.km.kdy se meni rozvody ?

  2. Zahájeno uživatelem iv.hosek,

    dobrej lidi mam fabiji2 najeto48000 v nedeli sem prijel vse ok ve ctvrtek sem rano nenastartoval motor toci kontrolka motoru a elektriky motoru zhasne ale motor nenaskoci.dik hosek

      • Pozitivní
    • 59 odpovědí
    • 43,3tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem martt,

    Nějak se odtud vytratily poznatky o spotřebě... Já 51kW, chip od Cimbu - poslední dlouhodobá za 3tis.km - 5,6l/100km. Kazí mi to cmrndačky po městě, jinak když se vracím po 100-200km na okreskách tak je spotřeba 5,2-5,4. Najeto mám 97tis.km a jak jinak - VELKÁ SPOKOJENOST

  4. Zahájeno uživatelem Promy,

    Zdravim chlapi .. dneska se mi po natankovani na OMV rozsvitila kontrolka systém kontroly výfukových plynů ... nevíte jetli to můze byt tim natankovanim ? zacalo to po ujeti asi 100 metru... stalo se to nekomu ? co ted s tim ? diky za rady .. pardon za chybu v nadpisu jinak je to kontrolka

  5. Zahájeno uživatelem Promy,

    Zdravim a omlouvám se za toto téma. možná že budu vypadat jak blbec ale prostě jsem se o to nějak nestaral. tak mě omluvte Můj dotaz je snad jednoduchý. Fabia II 1,2 48kw (cimbu) r.v. 2007 najeto 45000km Při první servisní prohlídce mi v jednom servise měnili olej a to přesně podle faktury : HELIX ULTRA 5W-40 209lt ........... což je podle internetu plnosyntetika.(v té době nebylo čiplé). Ve druhé servisní prohlídce mi zase v jiném servise Škoda měnili olej podle faktury : HELIX 10W-40 ...... podle netu je to polosyntetika . (také nebylo čiplé). No a teď se chystám na 3. servisní prohlídku (po čipu) a nemám ponětí jaký olej si tam mám dát... jelikož si ho chci koup…

  6. Zahájeno uživatelem miro296,

    podle nového konfigurátoru na stránkách Škoda je nahrazen motor 47 KW za 51 KW jaký je mezi nimi rozdíl není to jen úprava řídící jednotky .???

  7. Zahájeno uživatelem miggy,

    Ahojte Nech hľadám, ako hľadám, neviem tu nájsť žiadne odporúčania ohľadom sviečok do motora 1.2 HTP 51kW. Viete mi niekto, prosím, poradiť, aké sviečky dať do tohto motora? Stačia obyčajné lacnotiny za pár korún, alebo je vhodnejšie dať drahšie? Je mi jasné, že drahšie budú lepšie, ale čím sú lepšie od lacných? Odporúčate ich meniť podľa údajov v servisnej knižke, alebo častejšie/menej častejšie? Aké značky používate? Vopred ďakujem za Vaše odpovede.

  8. Zahájeno uživatelem RodrigueZZ,

    Zdar borci! Dnes sem měnil olej na fábce (44kw) a narazil sem na problém - nejde mi vytáhnout olejovej filtr z toho cylindru. Celej ten plastovej pazmek vytáhnu ale filtr ne a ne ven. Už si s tím nevím rady a na foru ani na netu se nemůžu dohledat pomoci. Nevíte někdo jak na to?

      • Pozitivní
    • 59 odpovědí
    • 41,4tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem gepi,

    Pekny den, nemate niekto tabulky s predpisanymi vymenami ku fabii 2, 1.2 HTP 51 kW? Mam najazdene len 20 tis, auto ma ale uz 4 roky a tak by som potreboval zistit, co vsetko treba nechat vymenit. Dakujem

  10. Zahájeno uživatelem Igor,

    Kto ste mali problémy s nepravidelným chodom motora po studenom štarte pri teplotách nad 15*C, tak šup do servisu - od 22.10. je k dispozícii nový flash pre RJ motora. Je určený pre RJ motorov s kódmi BBM (1,2 44kw), BME (1,2 47kw) a BZG (1,2 51kw).

  11. Zahájeno uživatelem martt,

    Plním svůj slib a zakládám toto téma pro ty kdo chtějí udělat pro své miláčky víc... Upozorňuji, že fotky a ceny jsou uvedeny pro R. Jak by to bylo pro FII nebo FI nevím. Nejdříve sem dávám fota orig R 47kW a orig R 51kW, ETKU a výsledný cenový souhrn za materiál (3.208,96). Zatím jsem se do výměny nepustil ale už teď je z fotek jasné, že se určo bude muset hnout s baterkou. Nevím, zda na to nebude jiné uchycení nebo jiný držák. Přemýšlejte, bádejte...

      • Pozitivní
    • 92 odpovědí
    • 35,9tis zobrazení
  12. Dobrý den, poslední dobou mě provází, že když jedu v úseku kde je auto v mírném tahu (táhlejší kopec) a otáčky motoru se dostanou na hranici 3tis. otáček, tak je to jen otázka velmi krátké doby, kdy mi zabliká kontrolka ,,Porucha na spalovací soustavě" a velmi rychle to ,,dojede". Prostě auto začne zpomalovat až se zastaví a pak je slyšet nepravidelnost chodu jako než motor ,,chcípnete". Nechala sem to chvíli odstát (asi 5 min). Zkusila nastartovat, nic nesvítilo tak sem dojela domů (cca do 20 km). Jinak jezdím krátké úseky, denně do 20 km po městě a do práce. Jednou za čas někam dál...a právě se mi to už několikrát stalo. Odešly cívky, po jedné v krátké době, cca během 1…

    • 5 odpovědí
    • 6,2tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Felicia1,

    Dobry den, prosim vas o vase nazory Z duvodu tisickrat omilanych problemu s temito motory a jejich katalyzatory prosim o nazor, zda by fungovalo u mozoru cgpa umistit katalyzator za vlnovec (za predni napravu) Vede me k tomu 1. Odpadnuti nutnosti dovstriku paliva k chlazeni katu 2.eliminace moznosti vstreleni bordelu z katu na vyfukove ventily 3. Nedohadovani se v pripade reklmace motoru o kvalite katu 4. Neprehrivani oleje v motoru i motoru samotneho (auto docela nakladam) 5.v pripade kratkodobych potizi se zapalovanim palivo vyhori v prazdnem prvnim katu a neznici hned tento Samozrejme druha lambda by musela byt az za katem…

    • 7 odpovědí
    • 2,9tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Luk1s,

    Zdravím klubáci, za poslední rok, mi zhruba co čtvrt roku vyhazuje fabia 1.2 51kw závadu č. P0420 - řada 1 - účinek příliš malý, sporadická závada. Dle servisu je to katalyzátor a nabízejí mi ho za 17 000 tisíc. Ovšem na internetu jsem našel nový originální pro HTP s výrobním číslem 03D 131 701, ale to mi zase nejsou ve škodovce schopni říct, zda je to pro mou verzi fabie. Neřešil jste to někdo? Díky předem za odpověď

    • 2 odpovědi
    • 2,4tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Subzero789,

    Zdravím, potřebuju poradit s mojí Fabkou ll 1.2 htp. Včera po ránu mi zničeho nic začlo při šlapání na plyn ztrácet auto výkon. Hned jsem zajel na diagnostiku kde mi bylo řečeno, že autu nic není. Po ujetí další cca 50 km už jsem ani na dvojku nevyjel kopec a musel auto odtáhnout do servisu. Tam mi bylo řečeno, že tam je moc oleje ( 1litr museli odčerpat) a že nejspíš budou přehozený rozvody. V tu chvíli mi došlo, že jsem byl před měsícem na výměně a kouknu na fakturu a tam bylo, že mi do fabky dolili 3,5l oleje. (Nebyl to originální servis) Po kontaktování originálního servisu mi bylo řečeno, že se dolejvá jen 2,7 l oleje. Je možný, že tahle z…

  16. Zahájeno uživatelem averna,

    Při jízdě kdy dojdou otáčky na 4000, tak se začne auto zpomalovat a cukat i když je plyn na podlaze nejede rychleji než 75Km (3 stupeň). Ihned zastavím, vypnu zapalování - znovu nastartuji a problém je pryč. Ale stačí aby auto stálo 10 minut nastartuji a problém se znovu objeví a pořád dokola. Zjistil jsem že se tato chyba projeví vždy při každém druhém staru. Při startování když motor nechytne hned (do 2 vteřin) a jenom se snaží tak jako při mrazu, to je ten moment kdy vznikne chyba. Při jízdě s touto chybou motor nemá sílu a při nižších otáčkách auto poskakuje a motor jako by se dusil. Vyměněny svíčky a palivový filtr ale nic nepomohlo. Čerpadlo dává benzínu dostatek.…

    • 0 odpovědí
    • 650 zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem DarkManCZ,

    Ahoj, skoda fabia HTP 51kW 2007, vybava social, kombik majitelka od novoty... Najeto 130 tisic km... Mati automobil zacal ztracet vykon, nevyjela ani na dvojku kopec pomalu, nahodne zacalo vynechavat zapalovani, svicky byly cerne hlavne prostredni, u ktere to psalo nahodne vynechani zapaleni... Po zasahu filtr, civky a svicky se vse zlepsilo, vykon lepsi, asi 85 procent noveho auta, ale na volnobehu po zahrati je slyset z vyfuku jak obcas vynechava valec... Po dani novych civek to preskocilo z valce 2 na valec jedna.... Zkusil jsem. Civku z valce 1 dat na valec tri a valec tri hlasil chybu.... Rikam si ok... Nova civka je spatna, dam do valce tri…

  18. Zahájeno uživatelem Shawt,

    Zdravim chlapi. Koupil sem nejspise stocenou Fabii MK2 rok 2008, z DE a najeto pry 118tis. Z autobazaru sem dojel domu ok cca 150km, ale po 3 tydnech se mi nepravidlene rozsvecuje s 3x pipnutim cervena kontrolka mazani. Vypozoroval sem, ze to zacne delat po zahrati motoru a pak vzdy kolem 2000 otacek. Kdyz jedu nad 2000 tak to zhasne a pak to je ok, jakmile zpomalim, podradim, otacky spadnou na 2tis, tak se to ozve. Neco sem si nacetl a myslel sem, ze to bude cidlo tlaku oleje, to sem koupil nove a dela to stejne. Jeste podotknu, ze mi tam nekde unika olej z leve strany motoru prostredni, az spodni cast. Je ten motor KO a mam hledat jiny motor, coz uz je asi ted problem n…

  19. Zahájeno uživatelem davee11,

    Zdravím chtěl jsem se zeptat mam škoda Fabia II 1.2 htp při nastartování neco praská nebo bouchne pod kapotou je to takový skoro jakoby kovový zvuk občas to udělá něco jako by tam něco spadlo auto pak škube a a špatně se rozjíždí. Při rozjezdu má tendenci chcipnout nebo jede stylem jakoby poskakovalo chvíli. Nevíte kde může být chyba ? Děkuji

    • 0 odpovědí
    • 1,2tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Kubajs99,

    Kde prosím najdu tento snímač.Přibližně abych ho tam nehledal.Chci ho vyzkoušet dát jiný.Střílí mi to do výfuku i do sání špatně táhne a už nevím co by bylo špatné tak mě napadá jen ten snímač.A jak zjistím jestly funguje jak má

  21. Zahájeno uživatelem VAG BoBo,

    Zdar ve spolek, už si nevím rady Fabie 1.2 HTP, 51 kW, r.v. 2007, první majitel, najeto 20 000 Km. Kód tuším BGS, ve třech tisících ot/min spadne do nouzového režimu , bliká kontrolka spalin, po vypnutí motoru a opětovném nastartování vše OK. Vyskakuje chyba cívky, ale zkoušel jsem druhé jsou OK. Ve škodovce řekli že má nejnovější soft. Snímač vačky jsem také zkoušel nový, lambda na odpor v pohodě, svíčky nové, klapka čistá, nastavená, vynechávaní zážehu na dvou válcích. Rozvod dle VAG OK. Nezkoušel jsem ještě vstřiky, na což nejvíc vsázím, nemá někdo ještě nějaký nápad?

  22. Zahájeno uživatelem DominikZ,

    Zdravim viete niekto poradit? Fabia 2012 1,2htp CGPB 44kw Za tepla vynechava 2 valec, padne do nudzaku a strati tah. Nove vsetky filtre, sviecky, cievky, premerane konektory na kluke, na vacke, na cievkach. Vymienal som cievky aj medzi sebou, ale stale Vag vypisuje 2. valec. Bol som na kontrolnej EK, vyfukove plyny to ma exkluzivne natolko ze by stym mohli kalibrovat stroje na emisie. Elektrika?

  23. Zahájeno uživatelem Pavel337,

    Ahoj, Fabie 1.2 HTP 44kw. Auto se chová, jako by byl špatný EGR, přitom by v autě už z výroby být neměl? Auto se dusí, po nastartováni svítí kontrolka motoru a po chvíli spadne do nouzáku. Nemá skoro žádný výkon. Napadá někoho, co by to mohlo být? Díky

    • 0 odpovědí
    • 1,9tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Honza14,

    Ahoj, začaly mi po studeném startu kolísat otáčky (od 700 do 1200, přibližně). Když rozsvítím světla, zhorší se to. Když vypnu zapalování a ihned nastartuju znova, už to neudělá. Když přidám plyn tak se to okamžitě ustálí. Žádné změny v chodu motoru při jízdě jsem nezpozoroval. R.v.2008, rozvody nové, najeto 96tkm.

    • 1 odpověď
    • 2,6tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Promy,

    Zdravim . chtěl jsem se zeptat jestli se Vám to už někomu stalo .. ( mě poprvé po 3 letech co mam fabulku ) Dnes za jizdy .. sice je trochu vlhko a mrholelo . .ale kdyz jedu .. a snazim se to vytocit ..tak to u 5 tis otacek vypne a nejde tocit vic tak jsem se chtel zeptat jestli to je nejakej ochranej systém prokluzu bo tak neco . ale zajimavy je ze ne mi to jeste nestalo .. díky za názory

    • 18 odpovědí
    • 6,3tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.