Motor 1.2 HTP
171 témat v tomto fóru
-
Dobrý den, poradíte mě někdo jaký je rozdíl u motorů fabie 1,2 HTP 51kW s označením GPA oproti BZG ???? Díky
-
- 1 odpověď
- 8tis zobrazení
-
-
Zdravím, mám problém s HTP 1.2 12V 51kW 2007. Dnes mi přišel nový klíč, tak jsem si říkal, že před tím, než ho nakóduju přes diagnostiku do imobilizeru, tak že ho zkusmo testnu. Dal jsem klíč do zapalování, kontrolka imobilizéru bliká. Říkám, ok. Tak ještě zkusím nastartovat. Start proběhl a motor běží. Ujel sem víc jak 0,5km a motor stále běží a nevypnul se i přes kontrolku imobilizéru (viz. video: https://www.youtube.com/watch?v=nFPEWWO0j60&feature=youtu.be). Teď otázka. V čem je chyba? Přece s cizím klíčem by to jet nemělo ne? Ani v diagnostice není záznam o tom, že by se startovalo s neplatným klíčem
-
- 0 odpovědí
- 3,1tis zobrazení
-
-
-
Test vzduchových filtrů pro FII 1.2 HTP.pdf
-
-
- 17 odpovědí
- 6,1tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Ahoj poraďáci, chcel by som poprosiť o radu skôr ako navštívim kamaráta servisáka. Mám fabiu 1.2 HTP 47kw a dnes počas jazdy v nej niečo "cuklo" a zrazu úplne stratila výkon a to mám tak namysli že vôbec nereagovala na plynový pedál, absolútne sa nič nedialo plyn na podlahy a auto spomaľovalo.. riešenie bolo zastaviť, zhasnúť a znova naštartovať a potom to už išlo ale mám teraz pocit jak keby nevedela ísť poriadne do otáčok, ak dám nohu na plyn tak auto sa strašne ťažko rozbehuje.. ináč mám aj LPG , chybu počas jazdy rosvietilo ale po zhasnutí a znovu naštartovaní zmizla.. a mám bluetooth elm ale z neviemakých dôvodov sa mi ho nedarí spojiť aj keď doteraz…
-
- 1 odpověď
- 2tis zobrazení
-
-
Zdravím zde všechny guru. Prošel jsem to zde a nenašel jsem nic, co by pomohlo, tak prosím o pomoc. O autu: Fabia II, r.v. 2011, motor CGPA, 51 kW, najeto 78t km, při 36t km namontován plyn MAGIC 4 s přimazáváním. Od namontování plynu provoz převážně na plyn. Čtrnáct dní před vznikem problému bylo auto v autorizovaném servisu Škoda po lehké havárii. Řidič za mnou to neubrzdil a trefil mě a já ještě auto přede mnou. Odnesly to ale jen nárazníky, plechy a světla .. na faktuře za opravu nebylo nic, co se týče motorového prostoru atd. Po čtrnácti dnech co jsem dostal auto zpět ze servisu se objevila chyba - rozsvíti…
-
- 25 odpovědí
- 17,3tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Ahoj, mohl byste mi prosím někdo poradit jako naprostému laikovi, o co se jedná pokud diagnostika ukázala tyto chyby? Snímač polohy vačkové hřídele, G40 chybné přiřazení, katalyzátor účinek příliš malý, řada válců 1, sonda 2 přerušení. Jezdili byste s tím? Případně kolik by mohla stát oprava? Koupil jsem v Auto Esa před 3 měsíci, najeto 165 000 km. Asi sem udělal chybu :-( Díky za odpověď.
-
- 2 odpovědi
- 3,5tis zobrazení
-
-
Ahoj, při jízdě mi začala svítit kontrolka systému výfukových plynů. Na diagnostice zjistili chybu #0041f3, ale nikdo mi nedokázal říct co je to za chybu. Není v katalogu chyb. Chybu vymazali a od té doby kontolka nesvítí. Nesetkal se někdo s touto chybou? Díky
-
- 2 odpovědi
- 2,4tis zobrazení
-
-
Ahoj všem, jdu na radu :-) Mám za slušné peníze vyhlédnutou Fabii 1,2 51kW (2010 a kod motoru je CGPA), najeto má 187000km (hlavně dálkové trasy), pravidelný servis (mám ověřeno). Ve 110000km byla dělaná výměna shortmotoru a ve 130000km znovu + katalyzátor a vodní čerpadlo. Nevypátral jsem proč se to dělalo a proč dvakrát. Můžete mi vysvětlit co přesně short motoru znamená a proč to asi (dvakrát) dělali? Auto potřebuju pro manželku do města a řeším jestli do toho jít nebo ne. Díky moc za názory :-)
-
- 8 odpovědí
- 6,2tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Cau Hátépéčkaři , Nemáte někdo stejný problém při startu jako já . Stává se to nejčasteji při raních startech, docela by mě zajimalo čím to může být , klapka je vyčištěná a nastavena, auto ma 40000 km a po výměně komplet rozvodů a bez jinych problemů ,diag. bez chyb, spotřeba perfektní . nemohlo by to třeba způsobovat teplotní čidlo motoru?Motor 51kw . Našel sem stejné video na YT. https://www.youtube.com/watch?v=Mqs6It3SEt8
-
- 9 odpovědí
- 3,1tis zobrazení
-
-
Zdravím, moje matka má problém s autem, ten problém popsala v druhém odstavci + jsem přiložil nahrávku zvuku motoru, takže pokud by někoho napadlo čím by to mohlo být, tak budeme rádi... Což mě ještě přivádí ještě k druhé otázce, jestli neznáte nějaký dobrý servis v Moravskoslezském kraji, kde by se na to mohli podívat za rozumnou cenu... Díky všem za rady. Když nastartuju auto v zápětí se mi do interiéru přenášejí dost velké vibrace a ozývá se cvakavý zvuk motoru, ale po sešlápnutí spojky se tento problém uklidní pokud jí pustím opět se problém vyskytne. Po zahřátí motoru po pár kilometrech se problém vytratí, ale zdá se mi ,že motor dost hrčí při řazení a má…
-
- 2 odpovědi
- 3tis zobrazení
-
-
Nevíte někdo jaký bude krouťák a spotřeba u nových motorů 1,2HTP, které mají jiný rozvodový řetěz a odlehčenou klikovku, výkon prý zůstane stejný a emise budou EURO 5 ? Motor už se údajně vyrábí ale na stránkách škodovky žádné údaje nejsou.
-
-
- 59 odpovědí
- 23,1tis zobrazení
- 2 sledující
-
-
-
Zdravím, kamarádce začal motor při studeném startu chrastit stejně jako u TSI, kde tato závada značila problém s rozvody. Jedná se i zde o závadu s potřebou urgentního rešení nebo je to dáno opotřebením motoru (130 000 km, rv 2009) ? Olej by měněn před pár tis. km. Díky
-
- 18 odpovědí
- 11,8tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Zdravim , nikde som tu nenasiel ci je mozne aby preskocila retaz na motore CGPA?
-
-
- 10 odpovědí
- 5tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Fabia 2, 2009, HTP - 51 kW, CGPA, 160 tis. Před pár měsíci měněny svíčky (NGK), vzduchový filtr (Mann) a palivový filtr (prvovýrova - UFI). Posledních cca. 5 nádrží tankován Shell V-Power (těžko říct, jestli to má nějaký vliv :-) ). A teď k problému - autem jezdí žena a stěžuje si, že se jí stává (cca. 20-30% jízdy - výhradně po městě), že jde motor jakože ztuha, že musí víc podřazovat a točit. Já s tím včera jel 20 km a nic jsem nepozoroval. Vím, že je popis závady trochu "jednodušší", ale víc k tomu bohužel nemám. A nerad bych něco podcenil, aby pak nebyl problém. Netušíte, prosím, co by to mohlo být? Jinak diagnostika mlčí, resp. nehlásí žádné závady.
-
-
- 22 odpovědí
- 4tis zobrazení
- 2 sledující
-
-
Zdravím. Poslední dobou mám problémy s motorem na svém voze Škoda Fabia II 1,2HTP 51KW, 2012. Nejdříve o začalo tím, že se mi začala občas rozsvicet diagnostika, která po určitě době na nějaký čas zhasla... Minulý týden už se ale rozsvicela velmi často a na konci tohoto týdne už jsem začal pociťovat, příliš hlasitý zvuk motoru (takový chrastivý, při vysokých otáčkách a hlavně je to hodně slyšet při brždění motorem v otáčkách), také pokud vyhodim rychlost a otáčky klesají, tak na vteřinku klesnou až někam k 500 otáčkám a motor se na chvíli zachvěje, ale otáčky se vrátí hned na svoji správnout hodnotu (nechcípá), dále pokud řadím při nízkých otáčkách, tak mi mot…
-
-
- 50 odpovědí
- 30,9tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Čauky,chtěl jsem se zeptat kde je u Fabie 51kW benzín schovanej palivovej filtr,potřeboval bych jej vyměnit...Díky
-
- 18 odpovědí
- 15,1tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Chcel som sa spýtať na skúsenosti s odstranovaním chyby snímača vačkového hriadeľa Fabia II r.v.2009 1.2 44kw BBM. Motor má problémy občas naštartovať, keď je zahriaty, keď naskočí, všetko je v poriadku. Pri studenom štarte nemá problémy. Pri napichnutí na test vyhodí chybu P0341 nízka úroveň signálu. Chyba sporadická. Keď vymažem chybu, niekedy naskočí opäť a niekedy najazdím aj 100vky km a všetko OK. Počas jazdy,alebo pri probléme so štartovaní sa rozsvieti oranžová kontrolka motora. Po čase aj sama zhasne. Nechce sa mi zbytočne kupovať snímač. Je ho možno nejako zmerať?
-
- 11 odpovědí
- 9,3tis zobrazení
-
-
Ahoj chci vyměnit chladící kapalinu , v dílenský příručce se píše při studeným motoru, ale to vytečou asi 2 litry a zbytek z pěti tam zůstane ( vyzkoušeno ). Když to budu vypouštět při teplým , tak termostat sice bude otevřený ale po chvilce se zavře a nové kapaliny doleju stejně jen 2 litry. Motor 1,2 Htp Fabia II. Poradíte ?
-
- 27 odpovědí
- 20,3tis zobrazení
-
-
Ahoj nevíte někdo jaký mají bejt tlaky v motoru r.v 2008 a jak se mají správně měřit?postup?dnes jsme je měřili a 1 válec 12 2 a 3 válec 8 BAR a katalyzátor mám všude ve výfuku.
-
-
- 27 odpovědí
- 13,2tis zobrazení
- 2 sledující
-
-
Zdravím, v červenci jsem pořídil Fabii II (r.v. 2007) 1.2 51kW, 125000km najeto, v srpnu dělaná technická, zhruba před 1,5 měsícem to zničeho nic začalo žrát o cca 0,5 až 1l benzínu víc (podle PP). Před 14 dny dělaná inspekčka měněný svíčky, olej, filtry (olej a vzduch), nová přední lambda (svítila kontrola výfukových plynů a lamba neposílala do diagnostiky žádný údaje). Nicméně kontrolka se rozsvítila znova takže podle servisu je v háji katalyzátor. Toť jenom popis situace, jak jsem psal, jezdím cca 5-6x do měsíce autem do práce (cca 55km), když jsem auto koupil dojížděl jsem podle PP za 5,4 - 5,6 l/100. Když jedu teď tak mám tak od 6l do 6,5l. Máte někdo nápad, co zko…
-
-
- 23 odpovědí
- 7,5tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Zdravím :-) chci se zeptat kolik točí FII 1.2 HTP 51kw otáček při 100km/h? Našel sem pouze videjko kde jel 160km/h a točil 5000 otáček. Není to moc ? Nebo tak točí i jiné auta ? A nebo to je jen tím,že to je tak slabůčky obsah ? :-)
-
-
- 137 odpovědí
- 25,9tis zobrazení
- 2 sledující
-
-
ahojte, takže sestra si bude kupovat F II. Sport s motorem 1.2 HTP... to je jisté, ale teď přemýšlíme, zda bude stačit 44 kW anebo je lepší si připlatit za tu 51 kW? takže bych chtěl poprosit, všechny majitele těchto agregátů, aby mi napsali svoje postřehy a zkušenosti atd. počítám, že roční nájezd na tom autě bude cca 5 - 8 tisíc... hlavně město, silnice I. třídy a 2x týdně po 100 km na silnici dálničního typu... tak co vy na to?
-
-
- 99 odpovědí
- 41,7tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Zdravím. Musel jsem měnit autobaterii a jak víte, tak se musí odpojit řídící jednotka. Je možné, že po odpojení a zapojení řídící jednotku se mi zvýšila spotřeba? To znamená, že se vynulovali hodnoty a způsob jízdy na který byla jednotka zvyknutá a nějakou dobu bude trvat, než se opět ten můj jízdy naučí/načte? Je to vůbec možné? Pokud by byla jednotka špatně zapojená, tak by auto nefungovalo vůbec že? Hledám důvody proč tomu tak je, nic jiného jsem nedlěla, jen vyměnit baterku za stejně velkou, jiné značky...
-
- 6 odpovědí
- 2,4tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Zdravím. Dnes se mi v určitých chvílích začal ozývat takový zvláštní plechový zvuk z přední části vozu. Nejdřív jsem myslel, že se mi uvolnil výfuk, přišlo mi, jako kdybych za sebou něco plechového táhl, jako kdyby se tam něco zaseklo, ale po chvíli ten zvuk přestal a již se neobjevoval, až při určitých chvílích. Nevím, jestli je to podstatné, ale občas (jednou za půl roku) se mi rozsvítí kontrolka diagnostiky, která ovšem ale po cca. pár hodinách zhasne a třeba půl roku nesvítí. Auto jsem kupoval nové a už mám na něm najeto cca. 195 tkm, do této doby žádný velký problém. Co si myslíte, že by to mohlo být? Někde jsem se dočetl, že by takový zvuk mohl dělat katalyzátor? …
-
- 1 odpověď
- 1,9tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Jak to máte s bržděním motorem při dojíždění na červenou a při jízdě z kopce. Prý když se jede z kopce se zařazenou rychlostí a nohou mimo pedál akcelerátoru.tak se přeruší přívod vstřikování paliva-úspornější jízda.. ALE-hlavně prej u starších motorů 40 a 47kW docházelo k nějakýmu vracení se zplodin z katalizátoru zpět do motoru. A ty zplodiny s sebou tahaly pidišponky z drobícího se vnitřku katalizátoru které pak ničily sedla ventilů a i prej vodítka ventilů. Každej jistě četl profláknutej článek CAUSA..... Škodovka tento neduh sice "odstranila" novým odolnějším opláštěním katalizátoru jenže konstrukční podstata s uspořádáním umístění komponentů 44 a 51k…
-
-
- 68 odpovědí
- 17,3tis zobrazení
- 2 sledující
-