Přejít na obsah

Motor 1.2 HTP


171 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 7.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3k zobrazení
  1. Vzduchový filtr FII 1.2 HTP

    • 17 odpovědí
    • 5.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 16.8k zobrazení
  2. Porucha motoru

    • 2 odpovědi
    • 3.4k zobrazení
  3. Chyba #0041f3

    • 2 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 6k zobrazení
  4. Nepravidelný start

    • 9 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 59 odpovědí
    • 22.5k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 11.2k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
  5. HTP jde "ztuha"

    • 22 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
    • 50 odpovědí
    • 29.6k zobrazení
  6. Palivový filtr

    • 18 odpovědí
    • 14.6k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 9k zobrazení
  7. Výměna chladící kapaliny 1 2

    • 27 odpovědí
    • 19.6k zobrazení
  8. Tlaky motoru 1 2

    • 27 odpovědí
    • 12.6k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 7k zobrazení
  9. Otáčky motoru 1 2 3 4 6

    • 137 odpovědí
    • 24.4k zobrazení
  10. 44 kW nebo 51 kW 1 2 3 4

    • 99 odpovědí
    • 40.4k zobrazení
  11. Zvýšená spotřeba?

    • 6 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
    • 68 odpovědí
    • 16.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Jo, posunul jsem ji a teď je o malinko výš. Sice mi zpoza zrcátka vystupuje víc, ale zase tolik nevykukuje spolujezdci do zorného pole. 
    • Tak můžu potvrdit že částka za opravu 4000+ je hodně dobrá cena. Roomster 2009 1,4 také blikající displej Climatronicu a chyba 4F9.   Nabídka v dobrém servisu po diagnostice (vada ŘJ) byla cca 7000 pokud to bude jen řídící jednotka a 9000 nebo prostě pod 10000 pokud se bude preventivně měnit ŘJ i ventilátor.  ŘJ jedině VEMO aby to prý za půl roku nedělali znovu. Ale sami mě řekli ať sháním nějakého garážníka který to udělá levněji že je jim jasné že u staršího auta je taková investice relativně vysoká.  Jednoho šikovného mechanika znám ale prostě neměl čas takže jsme si počkali. Ventilátor zpočátku foukal, jen se neřídil nastavením ale přidával a ubíral si tak nějak podle svého, klima nechtěla naběhnout hned po zapnutí ale rozběhla se třeba po 10km. Jezdit se s tím dalo ale postupně se to zhoršovalo. Dnes už vyměněno a je to super. Preventivně jsme vyměnili i ventilátor a myslím že jsem udělal dobře, přeci jen 16let stáří.  Cena: ŘJ Vemo cca 1700kč Ventilátor Febi Bilstein cca 2000kč Práce řekl si o 2400, dostal 2500 Součet cca 6200kč    Výsledek opravy je parádní, klima fouká studený vzduch pár vteřin po nastartování, ventilátor Febi vůbec není hlučný a konečně fouká dle nastavených hodnot na displeji. Pokud to tak vydrží tak to bude paráda.      
    • Příště před založením nového tématu hledej! Témata sloučena. 
    • Mě se to zdá akorát. Stačí že je to schovaný za zrcátkem. Ale půjde to odlepit pěkně blbě. Drží to jako svině. Podařilo se posunout?
    • Pokud je zpět po montáži spolehlivě zapojen konektor v zámku a v motoru stahování oken, vypadá to na zlomené vodiče, může to být i studeňák v zámku...   Táhlo je přiloženo zvenčí mechanismu překlápějícího zamknutí a odemknutí, pokud se mechanismus nezablokoval nějakým bincem, tak to nemá na funkci vliv...   Na foto jde táhlo dobře vidět...    
×
×
  • Vytvořit nový...