Přejít na obsah

Motor 1.2 HTP


171 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 7.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3k zobrazení
  1. Vzduchový filtr FII 1.2 HTP

    • 17 odpovědí
    • 5.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 17k zobrazení
  2. Porucha motoru

    • 2 odpovědi
    • 3.5k zobrazení
  3. Chyba #0041f3

    • 2 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 6k zobrazení
  4. Nepravidelný start

    • 9 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 59 odpovědí
    • 22.7k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 11.4k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
  5. HTP jde "ztuha"

    • 22 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 50 odpovědí
    • 30k zobrazení
  6. Palivový filtr

    • 18 odpovědí
    • 14.7k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 9.1k zobrazení
  7. Výměna chladící kapaliny 1 2

    • 27 odpovědí
    • 19.8k zobrazení
  8. Tlaky motoru 1 2

    • 27 odpovědí
    • 12.7k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 7.1k zobrazení
  9. Otáčky motoru 1 2 3 4 6

    • 137 odpovědí
    • 24.9k zobrazení
  10. 44 kW nebo 51 kW 1 2 3 4

    • 99 odpovědí
    • 40.9k zobrazení
  11. Zvýšená spotřeba?

    • 6 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
    • 68 odpovědí
    • 16.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Nazdar, chce se zeptat zda se někdo setkal se závadou filtru pevných částit na Octavii 1.4 TSI iV? já to mám už třetí týden v servisu a stále není opravené protože si neví rady co s tím. Vyměnili filtr pevných částic, tak to hlásilo chybu čidla tlaku a to taky nepomohlo, jsem už 3 týdny bez auta a v servisu už taky neví co mají dělat.   Děkuji za odpovědi
    • Mne nejde dokopy KYB a pohodlne tlmice... Kazdopadne by ma zaujimalo co na nich za ten cas menili.
    • @pava Ahoj a díky za nabídku. Trošku se obávám, že bychom porovnavali jiné motory: "Ačkoli má motor 1,5 TSI stejný výkon, jde o poměrně zásadně přepracovanou jednotku řady EA211 Evo II, která má  kódové označení DXDB (před faceliftem DPCA). Ke konstrukčním změnám došlo z důvodu nutnosti splnit emisní normu Euro 6 EJ."   Uvažuji, že bych zašel k nějakému zástupci škodovky a půjčil si Oktávku se stejným motorem a uvidím. Buď to je vlastnost, motor je tak proste nastavený a musím si zvyknout, nebo jde o chybu software.
    • Jasné. Tak já mám při 315 tkm vstřiky původní včetně všeho kolem vstřikování. Tak uvidíme, jak dlouho to ještě vydrží po kupě. Až bude nutné koupit novýá DPF, tak to auto asi skončí. Nový DPF stojí úplný nesmysl (aktuálně kolem 70 tis.).
×
×
  • Vytvořit nový...