Motor 1.2 TSI / 1.4 TSI - Stránka 3 - ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz Přejít na obsah

Motor 1.2 TSI / 1.4 TSI


154 témat v tomto fóru

    • 98 odpovědí
    • 74.9k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 25k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.2k zobrazení
    • 158 odpovědí
    • 74.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  1. Startovanie 1,2 TSI 1 2 3 4 5

    • 102 odpovědí
    • 66.5k zobrazení
  2. Vysokotlaké čerpadlo

    • 0 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 14k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
  3. Klepanie ventilov.

    • 19 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 10.6k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
  4. Termostat 1,2 tsi

    • 13 odpovědí
    • 8k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 8.9k zobrazení
  5. Hrkanie z motora

    • 24 odpovědí
    • 7.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 5.9k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 14.4k zobrazení
  6. jaky benzin do TSI 1 2

    • 48 odpovědí
    • 48.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • No mne sa to aktualne zhorsilo, akonahle sa teploty zvysili tak mi to zacalo robit permanentne. Aj ked sa auto zahreje. Aj pocas jazdy na dialnici ked otacky klesnu okolo 2000. Ale na vykon auta to nema vplyv.
    • Ahoj,od nového roku mám novou Octavii 4 facelift RS TSI a pozoruji vysokou spotřebu oleje. Prvních 4-5 tisíc km byla elektronická měrka na max a vůbec se nepohnula,ale za další 4 tisíce(aktuálně najeto 8600km) zmizela polovina čárek. Nikdy jsem takovou spotřebu oleje zvlášť u nového auta nezažil. Nevím jak moc je ten elektronický ukazatel přesný,ale ty čárky mizí celkem rychle. Máte s tím někdo zkušenost?
    • Nechápu,proč chce sundávat pneumatiky a kontrolovat něco hodinkami.Hodit na vyvažovačku a každý okem pozná,jestli hází nebo né. Rovnat disky normálně a v klidu jsou,děláme to běžně.Olověné závaží ještě běžně existuje.Slovo opotřebené disky jsem v životě neslyšel.Bože to jsou někdy nesmysly co na sítích jsou napsány
    • A jak se dá radiální, nebo stranová házivost prosím dovážit závažím?? Nijak. Takže bych nechal sundat pneumatiky a nechal na vyvažovačce s pomocí hodinek nechat zkontrolovat šišatost a stranovou házivost. U kola z lehké slinity je rovnání sázka do loterie, 50% na netu říká, že to nejde, druhých 50% o tom točí i videa. To je tam to jediné, co v penuservisu mohli mínit tím, že "kolo je opotřebené", nebo chtěli kšeft od vyplašeného neznalce. Množství závaží mě naprosto nepřekvapuje, 5g z olova bylo menších, než ty železené, tím míň z nízkého profilu a nalepovací. Za další je třeba počítat i s TPMS modulem, je-li jím vozidlo vybaveno. Taky jsem četl zkazky o tom, jak se dá kolo vyvážit bez závaží pootáčením po kole.... no když na to někdo má ty hodiny času, asi proč ne.
    • Jenomže olověný závažíčka ( teď už zakázaný ) byli těžší.  Takže tady máš lajnu a je tam třeba 25 gramů a tam si měl jedno a mělo 50.   Pokud je jich tam moc, tak se mohl sejít šev disku a šev pneumatiky. Na pneu je vyznačený nejtěžší místo stejně jako u disku. A pokud je mechoš flakač tak dá 2 nejtěžší místa k sobě a naproti kilo závaží. Místo aby si s tím pohrál. 
×
×
  • Vytvořit nový...