Přejít na obsah

Motor 1.4 16V / 1.6 16V


170 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 885 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 8.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
  1. Lambda sonda

    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 961 zobrazení
  2. Chybový kód P0A11

    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.1k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.6k zobrazení
    • 136 odpovědí
    • 44.8k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 8.4k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
  3. Rachot v motoru

    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
  4. Gumový zápach hadic

    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
  5. Rozvody 1,6 16V 77kW 1 2

    • 26 odpovědí
    • 40.2k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 39.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zřejmě to bude jen otázka SW, takže teoreticky by mohli dát jako příplatek k dokoupení, ale této drobné změny ve výbavě jsem si také nevšiml. Je to tedy jediný rozdíl mezi 2.0+ a 2.5+. Ta proaktivní ochrana cestujících je v obou výbavách, jen ji z nějakého důvodu přehodili o pár řádků výš.
    • Zdravím, prosím nevíte někdo, kdy a vůbec ZDA bude i adaptér pro Škoda Superb IV se sportovními sedadly? Případně nenechal si to někdo vytisknout? Jsem zoufalý...rád zaplatím...
    • Dobrý den,   u Škody Octavia II (rok 2011, po faceliftu) pravidelně praská žárovka denního svícení u řidiče (nepraskne vlákno, ale zčerná někde uprostřed a u patice), a následně nesvítí většina venkovních světel - na střídačku většinou od každého jedno a to vždy stejná kombinace (tj. pravé potkávací, pravé dálkové, pravý přední blinkr, levý zadní blinkr, SPZ, atp.). Děje se pouze při startu auta. Občas se to po několika dnech a několika startech chytne a světla zase svítí. Výměna vadné žárovky denního svícení ani pojistek na to ale nemá vliv (nijak nepomáhá). Na servisu jsem byl - diagnostika nic, nakonec to nějak rozchodí, ale třeba za měsíc stejný problém - praskne denní svícení a vyhodí to další světla.   Nemáte někdo zkušenost či tip, čím by to mohlo být, ať jdou i v servise najisto? Díky.   Petr
    • Dveře a bouchání DCC se u mě zatím neprojevuje. Ale auto nesnáší vodu. Po první myčce vánoční stromeček na palubovce, asistenti off, cestou jak auto vysychalo, všechno postupně po několika km naběhlo bez následků. V pátek jsem dorazil domů a průtrž mračen. V sobotu ráno asistenti off, hláška závada pohonu, odmítnutí jet na elektro, na benzín to nastartovalo a jelo. Musel jsem s tím jet, nebyla ráno jiná možnost. Po návratu auto odstaveno, vyschlo, dnes vše naběhlo, na elektro ok, pouze zůstala viset oranžová kontrolka motoru, žádné hlášky závad.  Takhle podobně nám to dělala 105L, blahé paměti.
    • Koenigsegg přidává třetí variantu Jeska, která se připojí k závodnímu modelu Attack a vysokorychlostnímu Absolutu. Nový Sadair’s Spear je v podstatě drsnější verzí první varianty s vylepšeními, díky nimž je na okruhu ještě rychlejší, a přitom zůstává schválený pro jízdu na silnici. Nejprve si ale vysvětlíme název. Otec Christiana von Koenigsegga, Jesko von Koenigsegg, byl vášnivý žokej. Kůň, na kterém jel během svého posledního dostihu v roce 1976, byl, ano, uhodli jste, Sadair’s Spear. Krásný vůz na počest otce Ačkoli nová speciální edice nenese označení Jesko, název základního vozu zůstává Christianovou poctou jeho otci na počest jeho 80. narozenin. Sadair’s […] Článek Toto je nejradikálnější hypersport od Koenigseggu v historii se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
×
×
  • Vytvořit nový...