Přejít na obsah

Motor 1.8 TSI


70 témat v tomto fóru

  1. Snímač otáček G28

    • 5 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 9k zobrazení
  2. Cvakání při akceleraci

    • 0 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  3. Vadný setrvačník

    • 0 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  4. Spotřeba 1,8 TSI 1 2

    • 28 odpovědí
    • 27.7k zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 6.5k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 6k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 13.2k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 7k zobrazení
  5. 1.8 TSI svítí EPC

    • 6 odpovědí
    • 14.6k zobrazení
    • 137 odpovědí
    • 41.9k zobrazení
    • 32 odpovědí
    • 14.5k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 6k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 8.2k zobrazení
  6. 1.8 TSI svolavaci akce

    • 14 odpovědí
    • 28.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.7k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 6.4k zobrazení
  7. Flash Ecu motoru 1,8 TSi

    • 6 odpovědí
    • 7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zapomněl jsem zmínit, že to není stálá závada. Dělá to jen občas, ale poslední dobou stále častěji.  Třeba ve čtvrtek normálně zabzučelo a start na benzín v pořádku. Pak jsou starty, kdy prostě čerpadlo nezabzučí a musím udělat přímý start na Lpg. Mám asi potvrzeno, že to se zamknutím, nahnutím auta a stavem paliva (teď mám větší polovinu nádrže) nesouvisí.  Asi začnu připojením kontrolní žárovky na čerpadlo a hlídáním zda tam po otevření dveří vůbec přijde šťáva. 
    • Rozhodne sa dejú nejake zvláštne veci vrámci energy manažmentu. Možno gateway? Prečo tak uvažujem?   U mňa štart bez problémov zatiaľ po 2 mesiacoch jazdenia. Ale, občas ak prídem do cieľu, vypnem auto a nechám otvorené dvere nejakú dobu tak počujem ako po dlhšej dobe cvakajú relátka (asi BCM) a zapína/vypína digi budíky. Po odchode od auta a následnom príchode sa pri ďalšom štarte resetujú budíky do východzieho zobrazenia a neostane to na tom, čo bežne používam. Prehľad o napätí vidím v reálnom čase, keďže používam Carnet aplikáciu na súkromné/firemné jazdy. V nej napätie palubnej siete nikdy nepadne pod 12,5V.   BTW: predchádzajúca FL octavia, ktorú som si preberal z firmy stala 2 mesiace bez pohnutia. Štartla na ihneď na prvú. Obe FL mhev octavie.
    • Zájem nulový => LOCK.
    • Ahojte, Mám 1.2 tsi 63kW najeto 180 tis. km a tenhle ventil sice není zatím ulomený, ale při řešení jiného problému jsem si všiml, že kolem průchodky je trocha oleje a celý je tam tak nějak "navolno" - asi je to už zpuchřelé. Tak když už jsem objednával díly tak jsem vzal i průchodku (i ventil, protože předokládám, že může zlomit při manipulaci).   Mám otázku: dá se to vyměnit bez demontáže okolí? je nad tím trubka vzduchu z turba. Pokud je potřeba ji rozebrat, je něco, na co si dát pozor?   Předem děkuji
    • Kdo by to řekl, taková blbost a jak to ovlivní chod motoru.... 
×
×
  • Vytvořit nový...