Přejít na obsah

255 témat v tomto fóru

    • 5 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  1. Jaké letní pneu na RS? 1 2

    • 35 odpovědí
    • 12.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 18.5k zobrazení
    • 30 odpovědí
    • 16.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 6.1k zobrazení
  2. Predne pružiny

    • 9 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
  3. XDS 1 2 3

    • 51 odpovědí
    • 22.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 9.2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  4. Huštění pneumatik R19

    • 7 odpovědí
    • 6.2k zobrazení
  5. Tlumiče

    • 20 odpovědí
    • 10k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.3k zobrazení
  6. Kompresor 12V

    • 5 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 7.9k zobrazení
  7. Disky Lepus a Golus

    • 1 odpověď
    • 2.4k zobrazení
  8. Plechove disky z O II

    • 8 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 8.9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • No to je právě ten problém jakmile je kabel se špatným čipem nenajde rozhraní.  
    • Zeptam se jeste jinak. Muzete se u svych vozu 1.5 TSi od r.v. 22 a novejsi dostat k chybovym kodum a vycist si je z RJ?
    • Ahoj, mam take problem s větrakem pod palubkou. Pojistka je ok, vetrak také. Problem je ze mi nikam nejde napěti.. na odporu ani na napajeni vetraku nic. Mate nekdo stejnou zkusenost?  Diky za kazdou radu kde zacit hledat. 
    • Zkus jezdit jen po městě a trasy dlouhý do 2-3 km a dočkáš se 🤓   Kontrolka už znamená, žes ignoroval a přerušil několik pokusů o automatickou regeneraci a tak přijde čas si ji vynutit. A když se vykašleš i na tuto regeneraci, tak pak už jen čištění a nebo výměna DPF za ranec. Každopádně regenerace DPF a její softwarové řešení je jedna z věcí, která mě přivádí k šílenství. Nejvíc miluju, když jedu 489 kilometrů a zastavím v Rakousku někde u alpského jezera a auto zrovna vypaluje, protože si spočítalo, že to bude nejlepší spustit kilometr před cílem. A nebo naopak, sednu do auta, venku -2℃, ujedu 2km do Lidlu pro nákup a spustí se regenerace. Tvl!!! Motor úplně studenej, ale softwaroví inženýři vymysleli, že to bude nejlepší. Samozřejmě to V 90% případů přeruším, protože na to nemám čas, nervy, náladu... A tak to začne další jízdu znova. Tzn. po 2km z Lidlu k baráku. Atd... Nikde žádná možnost se dozvědět, že to je potřeba provést, nikde možnost regeneraci spustit sám dřív, nebo naopak odložit o pár startů a kilometrů na vhodnou dobu. V kombinaci s imbecilním, pardon "intelYgentním" dobíjením to je super. Polomrtvá baterka, studený auto, regenerace se spustí a pak vystoupíš a polomrtvá baterka táhne větrák, co naplno hučí na parkovišti dalších 10 minut. A tohle klidně 5x za sebou, když nejedeš dál, nebo nenecháš běžet regeneraci na parkovišti, což se zase nesmí a nesluší... A poznáš to jen tak, že když zastavíš a dáš "P", tak jsou otáčky cca 1000 místo cca 800 a spotřeba je cca 1l/h místo cca 0,6l/h. + po chvíli se přidá hukot a rozjede se větrák. Podle toho, jak moc to je rozpálený se po vypnutí motoru vypne i větrák a jen se dotočí a nebo naopak jede dalších 10 minut. Příště si fakt radši koupím 2.0 TSI a budu platit víc za palivo, ale auto bude levnější a tyhle krávoviny + neskutečně drahej servis v případě, že něco na TDI klekne, si ušetřím...
    • žádná kontrolka nic nedává vědět, takto to u Škodovek nefunguje, pokud by se rozsvítila, je už hodně velký problém, nikoli že se jedná o regeneraci 
×
×
  • Vytvořit nový...