Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 2.0 TDI PD

  1. Zahájeno uživatelem Nexus,

    Zdraví, má někdo zkušenosti s tim, že se mu rozsvicí kontrolka výfukových plynů s nápisem "Emise - do dílny!". Začalo mi to teď dělat u OII 2.0 TDI, na PC to nic neukáže, prý by to mohlo být špatné čidlo, nebo vlkost v rozvodu, protože emise auta jsou v pořádku.. díkes za každej návrh jak to vyřešit..

  2. Zahájeno uživatelem TTomas,

    Ahoj vsichni Skodovaci, Vcera jsem se stal cersvim majitelem Skody Octavia II 2.0TDI PD 103kW. Auto ma najeto 75tis km a vzdy servisovane v autorizavanem servisu. O to vic mne prekvapilo pouzivany olej Shell helix diesel plus 10w40. Podle meho u PD naprosto nevhodny olej. Podle servisky byl nastesti casto vymenovan coz ale pripadnemu pridreni zrejmne nezabrani. Je to proste uplne jina vizkozita. Chystam se tedy olej co nejdriv vymenit a zvazuju jakej. Doted jsem jezdil zasadne benziny prevazne vysokootackove japonce a tam jsem byl velice spokojeny napriklad s Valvoline 5w50. Puvodne jsem uvazoval pouzit tento olej i do TDi. Nesplnuje ale specifikaci vw 506 01 ani 507 00…

  3. Zahájeno uživatelem vwberni,

    x

      • Pozitivní
    • 59 odpovědí
    • 56tis zobrazení
  4. Zdravím Mám O2 při vyšších otáčkách vypne turbo musím zastavit a znovu nastartovat měl jsem to v servise a tam my řekli že to může dělat zanesené turbo nechalo se tedy vyčistit při sundaní turba se došlo nato že sou mírně ohlé lopatky a že jsou na stěně turba malé kuličky jako když od svařování lopatky se tedy vyrovnali a kuličky odstranili i přesto turbo pořád blbne teď se my dokonce rožne i kontrolka motoru a pc hlási špatný stav emisí nevíte někdo co by to mohlo být díky za odpovědi

      • Pozitivní
      • Líbí se mi
    • 101 odpovědí
    • 77,4tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Pavel 5,

    Jakou kdo máte spotřebu?Dá se nějak kalibrovat počítač aby odpovídala spotřeba podle skutečnosti ? Počítač ukazuje 5,6 a skutečná spotřeba je 6,9 L.

      • Pozitivní
    • 103 odpovědí
    • 70,7tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem jirkaK,

    tentokrát je to trochu jinak, než když byla vadná ta hlava. Stalo se mi zcela poprvé, že jsem s autem nejel víc jak týden, protože jsem jezdil něčím jiným. Včera jsem chtěl v garáži nastartovat a točil jsem s tím snad na třikrát. Pak to velice neochotně chytlo a garáž byla plná bílýho kouře. Prostě hrůza. Tak jsem to zase chcípnul a zkusil párkrát znovu a šlo to zase, jak hodiny. Dneska start opět perfektní. Jel jsem s tím ještě hned včera do servisu a ve výpisu závad, jak jsem očekával, nic nebylo. Mechanik se domnívá, že mi za ten týden "spadla" nafta. Důvod ale neznám. Jinak se všechno jeví být o.k.. Trochu jsem se bál, aby to zase nebyla voda ve válcích podobně, jako …

  7. Zahájeno uživatelem Hornet67,

    Nazdar lidi, před rokem jsem si koupil 4x4 2.0TDi a jsem z ní trochu nešťastnej. Měl jsem předtím 77KW a ještě jsem to chipnul na 105KW a motor běhal jako hodinky. Jenže tenhle mě od začátku trápí při studeným startu. Chytne pravda napoprvé ale pár sekund kucká jako na dva válce a po pár otočkách se zmátoří, jenže mě to připadá jako na tři válce. Ráno s tím vyjedu po městě a při každám zastavení slyším, že motor běží jakoby na tři a až při delším zahřátí je to ok.Dělá to i při teplým počasí, prostě při prvním startu po delší pauze. kupodivu když bylo -8, tak naskočil jako víno. Jezdím s tím do servisu na VAG ,ale tam mi pořád říkaj, že diagnostika nic neukázala a všechny…

      • Pozitivní
    • 140 odpovědí
    • 74,7tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem DJ_Dee,

    Zdravím konferu. Mám Octaviu 2, 2.0 TDI, má najazdené 185000. Som druhý majiteľ a chcem sa opýtať či niekto nerišil zvláštny zvuk truba. Prvý majiteľ mi tvrdil že to má taký zvuk od výroby a že to aj reklamoval a dva krát menili v autorizovanom servise na záruku turbo. Keď som v tom sedel prvý krát a šlapol na plyn tak som mal pocit že niekde počujem policajné húkačky, ale evidentne sa ten zvuk viaže na turbo. Či to robí priamo trubo neviem identifikovať. Proste to nieje také to klasické svišťanie TDI turba, ale má to zvuk jak keď do flaše fúkaš. Inak ide motor v pohode, žiadny problém. Len ten zvuk turba, alebo niečoho čo s turbom súvisí je dosť netypický pr…

      • Negativní
      • Pozitivní
    • 126 odpovědí
    • 164,8tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem vitek1141,

    Ahoj koupil jsem si octavii II 2.0 TDi příjdu k autu krásně hned nastartuje,ale při ujeti cca 20 a více km když se auto zahřeje ,tak vypnu motor a už nenastartuju jen když přidám plyn nevíte čím to muže bejt

    • 19 odpovědí
    • 25,6tis zobrazení
  10. Včera som absolvoval dlhšu trasu so svojím bobíkom. Už počas jazdy som si všimol výraznú neochotu auta zrýchľovať aj vo vyšších otáčkach. Je možné, že je to tým, že auto stálo 3 týždne v mraze? (Parafín vs. palivový filter.) Dnes ráno po naštartovaní ma "nepotešila" svietiaca kontolka "Sytém kontroly výfukových plynov." Je možné, že to súvisí? Asi s tým budem musieť do servisu, každopádne s tým ešte potrebujem absolvovať 100 km. Možem? Tankujem u benziny, naposledy 31/12 + letný VIF (zimný nemám). Ešte jedna vec: nemohli by ste niekto nafotiť poistky na palubnej doske u TDI 2.0 MR2006? Konkrétne neviem ako je to s osadením poistky 29 a 30. Ktorá má byť obsadená?…

      • Negativní
    • 90 odpovědí
    • 76,3tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem JasteR,

    Nedavno jsem na bolku videl modrou OII RS a koukam vono je to TDi. Videli jste ji uz nekdo nazivo?

  12. Zahájeno uživatelem Ludvíček,

    tak já začnu - mám novou služební (od minulé středy) 2,0 TDi s automatem - teda přesněji DSG a zatím veeelká spokojenost . Oslovila mě Oct II jako taková a byť je to můj první diesel tak to vůbec není špatný - eště sem zvědav na spotřebu (zatím je to syrový - mám najeto 280 km)

  13. Zahájeno uživatelem kemar,

    Jen pro zajímavost přikládám foto naftového filtru moji Octavie po 80.000km Minulý týden jsem ho před zimou raději vyměnil. Zasviněněj je docela dost

      • Pozitivní
      • Negativní
    • 63 odpovědí
    • 44,6tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Glose,

    Zdravím a tedy i se omlouvám,zdali základám duplicitní téma,ale s tímto tady jsem se nikde nesetkal.A jsem celkem bezradný a tedy už nevím co bych zkusil udělat,či vymyslet,aby to bylo v pořádku.Jsem tedy nevím jestli štastný,či neštastný majitel vozu ŠKODA OCTAVIA SCOUT II...Což je asi v tomto směru i jedno.O co se mi,ale jedná...Když se vozidlo zahřeje a tedy chci akcerelovat,tak škubne,jako by došlo k přerušení dávky paliva,či opravdu nevím co by to mohlo způsobovat.Byl jsem několikrát na diagnostice a vše v pořádku a bez závad.Tak jsem tedy po doti velké konzultaci a tedy i přihlížení zde na foréch ,kde tedy byly podobné projevy,tak mi bylo sděleno v servise,že by to …

  15. Zahájeno uživatelem Wacky,

    Ahoj, před 2 lety jsem vyměnil vadný termostat (furt otevřenej) a přestalo to chladit, tak se tam dal čistič chladiče a to nepomohlo. Avšak se mi podařilo přehoupnout přes 90 stupňů a začalo to foukat do chlad. kap. Takže se udělalo těsnění (ale bez pořádnýho zarovnání hlavy) a vyměnil se i termostat (kterej byl furt zavřenej) a i chladič. Od tý doby nefouká nic do vody, avšak se mi tvoří tohle na stěnách chladící nádobky. Přikládám foto po vypuštění kapaliny. Nevím jestli to neudělal ten čistič. Nebo jestli se blbě udělalo to těsnění. Ještě mě i napadly spaliny, který se tam můžou dostávat přes chladič EGR/praskla hlava/blok. P…

  16. Zahájeno uživatelem mrmichal,

    Ahoj , auto mi ukazovalo Emise do dílny , po pátrání a diagnostice jsem usoudil že bude v háji jednotka ve škrtící klapce , po objednání dílu mi vše přišlo ale šrouby asi nedodávají tak sem si řekl že rovnou vyměním i je protože některé jsou už vychozené a budu mít co dělat abych je dostal ven , věděl by prosím někdo kolik a jaké délky a přesné šrouby koupit děkuji. jedna se o motor Škoda octavia 2 , 103 kw , 2.0 tdi BKD

  17. Dobrý den, prosím o pomoc s následujícím problémem: "Vypínání motoru za chodu" se kterým si nevím rady (ani místní autorizovaný servis Škoda). Automobil: Škoda Octavia II 1Z3 rv.2004 Motor: BKD 2.0TDi 103kW PD 16V bez DPF Výbava: ASR, bez ESP Automobil jsem kupoval jetý po 2. majiteli před rokem, najeto 110tis Km. (po výměně rozvodů). Měnil jsem si sám z principu akorát všechny filtry (vzduchový, palivový, olejový, kabinový) a olej. Nyní najeto: 140tis Km. (motor mi za 12 měsíců zdechnul při jízdě cca 25x) Závada se vyskytla poprvé před rokem, při 3 delší cestě od zakoupení vozu, kdy se mi na dálnici při rychlosti 140Km/hod vypnul motor. Další vypnutí motoru následo…

      • Pozitivní
    • 31 odpovědí
    • 42,2tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem jtfcobra,

    2.0 bkd 103 kW nesviti zhaveni ale startuje a nechytne. Ráno jsem chtěl nastartovat otočím klíčkem a nic kontrolka zhaveni nesviti ale startér v pohodě i motor točí ale nezhavy nevím čim by to mohlo byt Prosím o radu

  19. Zahájeno uživatelem Redkombík,

    Ahoj, potřeboval bych pomoct... Dělal jsem prvně rozvody na OII, BMM, na přípravek. Trochu to nesedělo, musel jsem malnko korigovat vačkovým kolem, abych tam dostak kolík, byly to desetiny mm. Ale chci se zeptat, je zásadní, když nesedí značka ve výřezu, na obrázku pozice 1 a proti 2 (4Z)?(červených šipek si nevšímej, převzal jsem obrázek) Jsem vačkovým kolem tak o zub výš. Ale jak píšu, moc jsem s tím nehýbal. Zkusil jsem to protočit rukou na klice několikrát dokola a pak to i 2x natočit, auto vrčelo, dlouho jsem ho ale trápit nechtěl jenom s podepřeným motorem. Tudíž jsem se ani nemrknul na VAG, na hodnoty. Takže, je to zásadí problém v nastavení rozvodů? Dřív než t…

  20. Zahájeno uživatelem WilliamCz,

    Ahoj, mám problém ohledně motoru 2.0 Tdi PPD BMN 125 Kw Na volnoběh kouří spíše modře, pouze při prvním startu po projetí kouřivost zmizí. Koukal jsem že už tu podobný příspěvek byl a bylo to Tandemovým čerpadlem. Druhý problém mám při prvním startu že musím točit 3-4 sekundy než auto naskočí a vyvalí se černý dím, nevím jestli to může být čipem? nebo ne. DPF je vyndán a je v Sw off. Při jakých kolik venkovních teplotách je první start furt stejně dlouhý, potom už může auto stát třeba 3-4 hodiny a nastartuje bez problému mám dojem že i po 6-8 hodinách tak nevím čím by to mohlo být způsobeno. Čipováno u Tpoweru (TDIchip) další problém mám s únikem oleje od turba. Bylo dá…

    • 4 odpovědi
    • 4,4tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Octaviaskube,

    Zdravím, mám Octavii 2 2.0 tdi 103 kw. Auto mi začalo cukat při šlápnutí na plyn od nízkých otáček do cca 2000.. Nad 2000 už jede jak má. Na volnoběh běží občas bez problémů, ale občas cukne a nebo dokonce zhasne úplně. Nemáte někdo zkušenost? Děkuji.

    • 0 odpovědí
    • 352 zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Roman Slavík,

    Zdravím vás, mám dotaz na závadu. Zniceho nic auto neslo nastartovat, kdyz chytlo, tak jako na tri valce a 3-4 vteriny chciplo. Nasledne vozidlo po par pokusech chytlo, ale velke vibrace motoru, pri pridani na cca 1500-2000t otacek plynulym pridanim, se beh velmi zlepsil, ale po dosazeni 2500t otacek, zaclo v motoru klepat, spise jako strik nebo vacka, nez jako klika. ok, napichnul jsem na diag, chyba na prvnim valci, nesla vymazat naskakovala stale, sundal jsem viko, kabel na prvnim striku nebylů moc napevno spise mam pocit ze tam spis jen byl nez ze by byl dobre zasunutej. Ok, vyndal jsem strik, i druhy a prohodil, zavrel a nastartoval, nicmene beh motoru…

    • 7 odpovědí
    • 4tis zobrazení
  23. Octavia II 2.0TDi 103kw zhasne za jízdy motor, po zkoumání jsem zašel k tomu, že palivový filtr je na suchu. prostě došla nafta. Ale teď proč. Zkusí mi někdo poradit?

  24. Zahájeno uživatelem Pavel1963,

    Zdravím pánové, dokážete někdo poradit k problému, který trvá několik měsíců? Za jízdy u malého zatížení motoru, nižší otáčky, cca 1500, denní jízdy do práce okolo 17 km. Odhadem 1x za 10 dnů, nastane u zahřívaného, někdy už téměř zahřátého motoru zacukávání motoru s tmavším kouřem z výfuku. S následným přidáním plynu, plné zatížení motoru a zvýšení otáček 2000 a více, tento problém zmizí. Po snížení otáček se problém opět vrátí, na cca 2-3 km jízdy. Následuje cca 10 dní bez problému. Motor s DPF, najeto téměř 260 000 km. Diagnostika bez chyby. Děkuji za pomoc, než půjde auto do servisu.

  25. Zahájeno uživatelem Sparkoo,

    Dobry den, rad bych se zeptal zda se muze zamenit motor BMM za BMP. Je to Skoda Octavia 2 2.0 tdi 103 kw Dekuji mnohokrat

    • 0 odpovědí
    • 370 zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.