Přejít na obsah

Motor 2.0 TDI PD


367 témat v tomto fóru

    • 101 odpovědí
    • 73.3k zobrazení
    • 103 odpovědí
    • 67.1k zobrazení
  1. Klapka sání 2.0 TDI PD 1 2 3 4

    • 87 odpovědí
    • 127.7k zobrazení
    • 91 odpovědí
    • 60.6k zobrazení
    • 140 odpovědí
    • 71.1k zobrazení
    • 126 odpovědí
    • 158.8k zobrazení
    • 90 odpovědí
    • 110.1k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 24.2k zobrazení
  2. 2.0 TDI PD rozvody 1 2 3

    • 57 odpovědí
    • 52.4k zobrazení
    • 90 odpovědí
    • 74.1k zobrazení
  3. 2.0 TDI DPF (125 kW) 1 2 3 4 9

    • 204 odpovědí
    • 93.7k zobrazení
  4. 2.0 TDI PD (103 kW) 1 2 3 4 77

    • 1.9k odpovědí
    • 476.9k zobrazení
  5. Palivový filtr 2.0 TDI PD 1 2 3

    • 63 odpovědí
    • 42.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 138 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 402 zobrazení
  6. Vrčení

    • 0 odpovědí
    • 152 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 440 zobrazení
  7. Malý výkon BKD

    • 2 odpovědi
    • 592 zobrazení
  8. Zadřený BKD?

    • 3 odpovědi
    • 573 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 10.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 515 zobrazení
  9. Náhodný nouzák?

    • 1 odpověď
    • 540 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 11.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Jo jo, ukazoval, ale "závada se neprojevila v servise"...říkal jsem si, že udělám pár záznamů a dám jim to tam znova, jenže člověk je pak vždycky bez auta bohužel.
    • Pokud se něco s emisními pokutami za CO2 v automotive, platnými v EU od 1.1.2025 neudělá jinak, tak vlastně paradoxně pomáháme  neevropským automobilkám jako je TESLA, čínským automobilkám jako je Volvo. Tzv. kupování emisních kreditů evropskými automobilkami od jiných výrobců aut je Absurdistán a Kocourkov v jednom. EU, potažmo EK zase jednou trefila pořádnýho  kozla.....   Velice trefně podobné přehmaty komentoval prezident ACEA  Olla Kallenius:    „Potřebujeme realistickou cestu k dekarbonizaci evropského automobilového průmyslu. Zelená dohoda se musí stát flexibilnější a přeměnit dekarbonizaci v ziskový obchodní model. Je zapotřebí komplexní revize předpisů o CO2 pro osobní, lehká i těžká užitková vozidla, zejména s ohledem na cestovní mapu do roku 2030 a 2035. Tempo určují zákazníci a trh. Změny by měly přicházet z trhu a neměly by být vynucovány sankcemi.“   https://www.autojournal.cz/eu-vezme-miliardu-eur-vlastnim-automobilkam-a-da-je-tesle-a-cine-obchod-s-emisnimi-povolenky-hranici-s-absurditou/
    • @Hlada91 Ahoj a tohle video jsi jim ukazoval? Vypadá to, jako by nefungovala/fungovala špatně dynamická regulace světel... Uvnitř je motorek, který by měl seřizovat světla dynamicky při jízdě nahoru a dolů podle zatížení auta a podle toho jak se auto hýbe. Určitě bych tam šel znovu, případně změnil servis a ukázal tohle video, případně natočil třeba ještě jedno z jiného dne. Já měl problém se světly a taky pomohlo až video, kde bylo vidět, co a že se to opravdu děje. Z tohodle videa to působí, že místo před sebe svítíš na veverky do korun stromů  
    • Ahoj, stává se mi, že si auto nenašteluje správnou výšku světel po nastartování (auto svítí do plné výšky, jako když jenom zapnete zapalování), musím auto "chcípnout" a znova nastartovat a poté se již světla stáhnou dolů. Auto bylo v servisu v rámci záruky, ale na nic nepřišli. Prý je vše v pořádku.    Na fóru jsem nenašel, že by někdo řešil stejný problém (nebo jsem slepý). Nemáte s tím někdo zkušenost?  20250116_183258.mp4
    • ano radio columbus pochazda z vozidla kde bol canton.  je potrebne podla vas zapojit aj ten externi zosilovac co je pod sedadlom ?  A ked to tam chcem dat tak je tam na to predpriprava ? ma tam zosilovac aj radio bolero ? 
×
×
  • Vytvořit nový...