Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.6 MPI

  1. Zahájeno uživatelem Millosh,

    studene starty v pohode, vcera i pri -19°C start napoprvé, volnoběh stabilní, rozjedu se... ujedu 2-5km, motor se ani nestačí ohřát, zastavím na pumpě a ... už nenastartuju... startér točí, ve výfuku slyším detonaci nespáleného benzinu, ale motor nechytne :-((((( po 20minutách kdy motor zase ochladnul, naskočil jakoby nic... mám novou originální klapku a na VAGu před týdnem vše OK, bez závad. moje hypotéza je, že motor je ve stádiu "lehce ohřátý", ale startuje jako studený a přechlastá se... nemá někdo podobnou zkušenost či radu, jak na to? díky předem !

    • 12 odpovědí
    • 2,5tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem dj.crow,

    Mám octávu 1,6i 74kw rok 99 - přejdu rovnou k věci: motor mi náhle zvýšil spotřebu o dva litry, po připojení na VAG mi to ukázalo horní lambdu a váhu vzduchu. Vyměnil jsem váhu a lambdu a do toho jsem vyčistil klapku. Po namontování klapky začaly houpat otáčky, ale nastavením VAGu jsem je dal do kupy. Na Vagu mi ale začal ukazovat Hallův snímač, takže jsem ho nechal vyměnit a jelikož se později klapka ukázala za špatnou-motor má najeto 150tis. km, tak přišla i nová klapka. Celkový výsledek??? motor ztratil tah od počátku a nad 5tis. otáček se dusí a nejede, něco jako omezovač. Vždy po připojení na VAG mi stále ukazuje Hallův snímač. Už fakt nevím jak dál a co s tím. Prosí…

    • 4 odpovědi
    • 15,8tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem marfan,

    Zdravím, minulý týžden som bol s octaviu s motorom 1.6 akl na STK+EK na EK mi ten pánko čo to meral povedal že mám vysoké hodnoty lambda čo si spomínam tak tolerancia je od 0,93 do 1,03 a mne nameral 1,13 pri volnobehu pri zvýšených to bolo že dobré tak preto som založil túto temu pretože neviem čo je zle keď sme išli pod auto ukázal mi že mi netesní výfuk tak som vymenil stredový diel a stále to fučí keď zapchám koncovku výfuku. Takže v čom môže byť problém ostatné hodnoty boli dobré.

    • 6 odpovědí
    • 7,6tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem ja-pce,

    Zdravím, které uložení motoru bude nejpravděpodobněji v háji, když při ubrání plynu se celý motor pohne a s autem to cukne... domnívám se na spodní vzpěru u nápravnice... jak to nejlépe odhalit?.. přikládám fota silentbloků spodní vzpěry - má do půlky jakoby konické díry, pak dal už kulaté... Díky za info

    • 0 odpovědí
    • 1,6tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem bemmet,

    Zdravim delam tu jednu octavii 1.6 74kw.....1997 rok. znami ji chtel dat trochu do pucu tprijela nepojizdna. tak jsem udelal nove rozvody,svicky NGK nova orygo skrtici klapka nova hadece mezi klapkou a fittroboxem.. zdruzanuji auto je na plyn stara LOVATO jeste se vstrikem u klapky....... mam problem ze po nastartovaniza studena mi to nechce chytit zasne to strilet do sani atd cca na po 4 nastartovani zacne drzet otacky jde celkem i po plinu ale otacky kolisaji mezi 1800-2300 tudiz nedrzi volnobeh prevarel jsem vlnovce byli K.O udelal jsem kontrolu podtlaku od brzd. valce te brzd.trubky byla misty praskla provizorne jsem zadelal paskou udelal jsem zakladni…

    • 3 odpovědi
    • 1,5tis zobrazení
  6. *** VYŘEŠENO *** VYŘEŠENO *** VYŘEŠENO *** VYŘEŠENO *** VYŘEŠENO *** čaute, koupil jsem Oct. s vadou a měnil jsem na ní motor, jedná se o 1.6 rv. 2003 75kW typ motoru BFQ, původní byl k.o. žral olej, jel na 2 válce atd.. jenže stále tomu vychytávám chyby, projev motoru je pěkný, tichý, nicméně se zakuckává při volnoběžných otáčkách - je to slyšet vzadu i u výfuku, takové to bublání jako když vynechává válec, olej nový, rozvody nové, svíčky nové, kabely od cívky jsem proměřil a jiskru hází, kabel na 3. válci má mít 5 k.ohm má ale 6 k.ohm (je to problém? chystám se kabely vyměnit zejtra..), zkoušel jsem měnit i vstřikovače protože mám druhou lištu k dispozici a je t…

    • 9 odpovědí
    • 8,5tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Zixo,

    Ludia pasovala by prevodovka z 1.6 felicie do 1.6 octavia ? Alebo je aspon vnutrajsok rovnaky ? Veci ako ozubenia d podobne ?

    • 2 odpovědi
    • 1,8tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem dolamart,

    Ahoj, mám problém s O1 RV2002 BFQ , při studeném startu , venku nemusí být vůbec zima, začne motor jet nekultivovaně , zní to jakoby jel na 3 válce, volnoběžné otáčky stoupnou na 1500 a z výfuku se valí bílej kouř. po cca 10s od nastartování kouř zmizí a chod motoru je lepší, zvýšené volnoběžné na 1500 ale stále zůstávají. Po rozjetí se poté děje to že pokud mám zařazíno a dám nohu z plynu okamžitá spotřeba neklesne na 0.0 jak by měla a zůstane tam 8L/100 toto se děje tak prvních 5 minut jízdy. Potom se vše ustálí a funguje jak má.Volnoběžné otáčky klesnou na 800 a nepozoruju už potom žádné škubnutí nebo ztrátu výkonu. Pokud nastartuju auto zahřáté nebo jen chvíly odstav…

    • 6 odpovědí
    • 4,3tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem bigboban,

    Mám problém s chlazením. Včera jsem přejel celou Prahu a motor jsem vůbec neohřál ani na střed teploměru. Při intenzivní jízdě hlavně do kopce šla teplota nahoru, ale při jízdě bez plynu z kopce a dokonce i na neutrál ručička teploty klesala přímo před očima. Co je špatně? Termostat?

  10. Zahájeno uživatelem Iguka,

    Asi před dvěma měsíci jsem si všiml, že mi padá za jízdy spojkový pedál asi tak o 3-5 cm. Děje se to ale vždy jen za určitých okolností: - jen když odbočuji doprava a zároveň mám rychlost na neutrál, jinak se to nestává. Když se spojka propadne, tak ji můžu nohou vrátit zpět a pak už se nepropadne. Anebo kdyz se propadne, muzu ji i doslapnout na zem,zaradit a normalne se vrati zpet az nahoru. Spojku mám starou 2 roky LUK. Nechal jsem odvzdušnit brzdový systém, ale pořád je to stejné, kapalina se neztrácí. Čím by to mohlo být?

    • 0 odpovědí
    • 1,6tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem schneefall,

    Zdravím, poslední dobou se mi na 1.6 MPI 75 Kw stává, že se mi na maxidotu zobrazí hláška dobíjení do dílny a vzápětí je slyšet prokluzování řemene.Nevíte kde by mohl být problém? Vysledoval jsem, že se tak děje při zapnuté klimatizaci.Myslel jsem si, že by to mohla dělat nějaká zasekávající řemenice na alternátoru ale nemůže být problém s čímsi na klimakompresoru? Je vubec altík a klimakompresor na jednom řemenu? Díky za odpovědi.

    • 2 odpovědi
    • 1,9tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem zzshmp,

    Zdravim Octavaky.Mam Octavku 1,6 74Kw.Vim,ze se tady uz nekolikrat resil elektromagnet.ventil,zda-li ma cvakat-necvakat.Vsem cvaka hlasite.I ja jsem zkusil.Nastartoval motor,nechal zahrat na provozni teplotu a ventil byl potichu.Stahl jsem z nej hadici co vede k motoru,motor zacal chcipat a ventil zacal cvakat.Nasadil jsem ji zpet a venti ztichl.Toto jsem opakoval nekolikrat a pokazde stejne.Kdyz jsem na nej prilozil prst,byly citit jemne vibrace a kdyz ucho uplne na nej,bylo slyset ono jemne cvakani.A muj dotaz:je i toto mozne,vzhledem k tomu,jak vsichni tady popisuji hlasite cvakani?Nemohl jsem pri opakovanem sundani hadice za chodu motoru nejak rozhodit ridici jednotku…

    • 0 odpovědí
    • 1,5tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Drobec4,

    Ahojte Borci, poprosím o radu. Mám O1, 1.6 MPI Tour r.v.2010. Najazdených cca 86 000km. pred cca 4 000 km mi zrazu počas jazdy začalo ísť auto na 3 valce. Dal som to do servisu škoda - diagnostika, zlý zapalovací kábel. Vymenil som komplet všetky zapalovacie káble. Všetko bolo oka, tak som sa tešil, že som to vyriešil a je pokoj. Po cca 2 000km opäť auto z ničoho nič išlo na 3 valce. Ako som sa dočítal tu na fóre, mohlo to byť zapaľovacou cievkou. Vymenil som zapaľovaciu cievku, urobil cca 1 000km a auto opäť ide na 3 valce. Dal som to opäť na diagnotiku a povedali mi, že treba vymeniť guferá ventilov+pretesniť hlavu a podobne. Ide o to, že sviečku na 4 valci zahádže ol…

    • 1 odpověď
    • 3,8tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem jirka1022,

    Zdar chlapy, moje auto mi píšu na VAGU chybu: porucha řízení chlazení - termostat pro KF, nevíte co by to mohlo být?? Mám OI 1.6 MPI, 75kw, rv.2002. Už si nevím rady, DÍKY

  15. Ahoj lidičky, Mám problém s tím, že jsem jel a z ničeho nic v zatáčkách to začelo divně praskat, že jsem si myslel, že bude nějaký problém na nápravě. Při dojetí k baráku, v tom prasklo a poté auto nereaguje na plyn. Auto jde normálně nastartovat a při volnoběhu vypadá, že je vše v pořádku. Když zařadím rychlost a chci se rozjed, tak otáčky fungujou normálně, ale auto se ani nehne a divně v tom jakoby bublá. Když nechám zařazenou rychlost, tak auto nechcípne, otáčky drží, jak při volnoběhu a na tachometru se ukazuje asi 10 km/h a motor zase jako lehce bublá a má divný zvuk. Nemáte s tím prosím někdo nějakou zkušenost, jaká příčina by to mohla být? Děkuji přede…

    • 1 odpověď
    • 2,5tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Schizo,

    Zdravím, dneska jsem jel na emise a STK v domění, že v pohodě projdu. Jedná se benzín, 1,6 75 kW, rv. 2001, combi .Ale chyba lávky . Při měření emisí na volnoběh bylo vše OK, ale po zvýšení otáček to hned hnalo nahoru a hodnoty byly v červeném poli, dle slov technika 10x vyšší než je limit !! Po 3. pokusu jsem požádal technika ať už to auto netrápí. Píchnul to na diagnostiku a sdělil, že to hází 6 chyb, po smazání zůstaly 3. : Váha vzduchu, a žhavení obou lambda sond. Ty sondy jsem měnil před dvěma měsíci, protože byly v tahu . Olej to nebere, spotřeba je v normě, výkonově mě to nepřijde, že by byl problém, byl jsem z toho dost v šoku. Takže jsem poděkoval, vrátili m…

    • 5 odpovědí
    • 12,9tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Thomas10,

    Zdravím , mám takovej problém na mém autě , má octavka mi nechce tahat do kopce na 2 převodový stupen , třeba ty menší kopce stím ještě vyjedu , ale auto se trochu cuká , jako kdyby chtělo chcípnout , ale na rovině jede uplně krásně na dvojku , ale když jde třeba o opravdu fakt strmej kopec , tak auto na 2 převodový stupen uplně chcípne , a zdá se mi jako že málo tahá do kopce , když přidávám a chci přeřadit na 2 , tak se právě auto do kopce začne cukat , ale kolikrát to ustojí .. jinak stím autem nemám skoro žádný problém , jezdí pěkně .. a ještě něco ... dneska se mi povedlo při rozjíždění obrovskou rychlostí vystřelit , prostě rychlej start , nevím čím to je , a v zatá…

    • 1 odpověď
    • 1,8tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem MatasVlado,

    Zdravim vas. Mam problem na skode octavii 1.6 55kw r.v. februar 2001. Na vodnej hadici chladenia mam spojku hadic. Spojka ma tvar T a je v nej nasrobovane cidlo (pravdepodobne je to cidlo ktore snima teplotu chladiacej kvapaliny). No a problem je v tom ze ta spojka hadic praskla a teraz tecie. V servise nevedia tento diel identifikovat lebo nema ziadne seriove cislo, cislo ma jedine hadica a ta sa predava samostatne. Neviem si dat rady kde tento diel zozeniem. Prosim o pomoc alebo o identifikaciu dielu popripade o nejaku alternativu atd. Prikladam aj fotky toho dielu. Za pomoc vopred dakujem...

    • 12 odpovědí
    • 3,6tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem ...:::Michal,

    Zdravím ochcáváci. Horlivě jsem si koupil palivový filtr, že jej vyměním spolu s olejem. Čučel jsem pod kapotu jak bacil do lékárny a nic Prozradí mi někdo kde ho najdu a nějaké finty při výměně? Je tam nějaká zapeklitost? Odvzdušňování a podobné věci? Díky za rady. V příloze je obrázek, který jsem našel v dílenské příručce. Díky Michal

    • 12 odpovědí
    • 16,8tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem shubeny,

    Zdravím, při výměně palivového filtru nám praskl konektor a při zpětném nacvaknutí protékal. Známí mi poradil at to spojim normálně hadičkou a dám tam spojky, dopadlo to takhle: auto jede jak má, nikde nic neteče, zatím žádný problém: chtěl jsem se zeptat jestli to takhle může být, resp. jestli to vydrží (tlak), vzhledem k tomu že v sobotu odjíždím do chorvatska, mám docela strach, přece jen je to benzin a zaroven uz nemam moc casu na opravy. Ani jsem nikde tu hadici nebo konektor ke koupeni nenasel. Proto se ptám vydrží to? máte s tim někdo zkušenosti? Děkuji za odpověď. jde o Octavia 1.6 55kw AEE.

    • 8 odpovědí
    • 4,4tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem danno1771,

    Dobrý večer páni poprosil by som o radu na tomto videu http://www.youtube.com/watch?v=LPYT9LyFM90 som nahral problem ktorý mám s otáčkami. dnes ku veceru som nastartoval a trochu vyskocili a drzali sa na volnobehu tak som vypol motor a znova nastartoval uz nevyskocili ale aj pocas jazdy tak jemne trhalo autom som myslel ze ked sa zohreje bude v pohode ale ako je na videu vidiet ani pri zohriati na prevadzkovu teplotu to nezabralo a na volnobehu to robilo to iste a ak som isiel po ceste a nahodou som pustil plyn tak to kmasalo. Ak ste nieco podobne riesili alebo mate napady rad uvytam vase postrehy. Srdecna vdaka za pomoc Auto je Octavia 1.6 55kw AEE rv98 sedan benzin o…

    • 7 odpovědí
    • 2,4tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Falewick,

    Ahoj, na AEE zaznamenávám následující problém - motor v nízkých otáčkách drnčí. Může za to tepelný štít svodů, je na třech šroubech, dva nahoře jsou v poho, ale spodní komplet odrezl. Stáhnul jsem ten kryt k rozvodům drátem, ale nepomohlo to, motor prostě vibruje víc než ten drát udrží. Chtělo by to vložit nějaký pružný prvek mezi svody a ten plech, ale kvůli teplotě mě nic nenapadá. Nemáte někdo zkušenost?

    • 0 odpovědí
    • 1,2tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Bery 2,

    Zdravím, mám u 1,6/75 LPG a rád bych proto nějakým způsobem trochu přidal předstih, ať trochu klesne spotřeba a ožije to, v některých režimech mi přijde, že je vyloženě slyšet malej předstih z výfuku. U 1,6/55 stačilo otočit rozdělovačem, případně ošidit čislo teploty motoru ale tady není s čím točit a 2 snímače polohy (klika a vačka) ani nejdou převrtat a posunout jako u 1,3 bmm :-( Čidlo teploty taky ojebat nemůžu, protože jednotka řídí i "termostat". Zkoušel jsem psát do Cimbu, jestli by to nedovedli softwarovou úpravou, ale ani neodpověděli... Nemá tady někdo páru, jak jednotku donutit trochu přidat ? Zatím jsem zkusil nasimulovat odporem nižší teplotu nasávanýho v…

    • 15 odpovědí
    • 5,6tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem miklisek,

    Inspiroval jsem se příspěvky na a zrealizoval jsem sání vzduchu od chladičové stěny. Technický popis je jednoduchý. Materiál: 1x 1U0805961E Sání vzduchu pro chladič Octavia 2x samořezný šroub do plechu s velkou hlavou 2x hadice 6U0129628 HADICE SANI ( http://www.cc-autodily.cz/hadice-sani-1-3mp1-6-9 ) 4x spona N 90950201 SPONA 50-70 ( http://www.cc-autodily.cz/spona-50-70 ) nebo pro fajnšmekry nerezová podobného rozměru 1x trubka z materiálu PP-HT pro odpady, odolná až do 100°C (třeba zde http://www.eshop-koupelny-topeni.cz/trubka-htem-50-500mm/ ) Výrobně to není vůbec složité: 1. Zkrátit 6U0129628 odříznutím obdélníkové části v přechodu na kruhovou. 2. Zkrátit…

  25. Zahájeno uživatelem marnem,

    Zdravim,mám škodu octávii 1,6 55kW r.v.1999,někdy se mi stane,že při volnoběhu,někdy při sešlápnutí spojkového pedálu se mi ozve jemný zapískání z motoru.V autě to slyšet není,jen z venku.Spojkový pedál chodí normálně,spojka zabírá cca před půlkou,asi před rokem bylo měněno spojkové ložisko a tyčka,díly byly dávány originál,od té doby najeto cca 4 000 km.Někdy najedu třeba 100 km a vše je ok.Díky za odpovědi.

    • 12 odpovědí
    • 4,2tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.