Přejít na obsah

Elektrika


366 témat v tomto fóru

    • 157 odpovědí
    • 70.9k zobrazení
    • 2.7k odpovědí
    • 868.6k zobrazení
  1. Autobatéria 1 2 3 4 26

    • 648 odpovědí
    • 169.8k zobrazení
    • 180 odpovědí
    • 129.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 250 zobrazení
    • 69 odpovědí
    • 34.1k zobrazení
  2. ACC radar

    • 11 odpovědí
    • 723 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 157 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 318 zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 503 zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 8.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 790 zobrazení
    • 53 odpovědí
    • 77.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 501 zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 13.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 551 zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 13.3k zobrazení
  3. Nefunkční KESSY

    • 20 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 409 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahojte. Po výmene rozvodov na motore EA288 CUNA 2.0TDI sledujem cez diagnostiku hodnotu IDE00182 – Adaptace vačkových hřídelů sacích ventilů (poloha fáze). Aktuálna hodnota: –3,41° Najazdené po výmene : cca 4 000 km Motor beží bez chýb a kontroliek, no zdá sa mi mierne hlučnejší. Zaujíma ma, či je táto odchýlka po výmene ešte v norme, alebo by som mal kontaktovať mechanika, aby to skontroloval/prípadne upravil nastavenie rozvodov?  Máte niekto skúsenosti, aký rozsah hodnôt je po výmene akceptovateľný a čo je ešte považované za optimálne? Ďakujem za rady.  
    • U mě se to prvně projevilo minulou zimu a je to rok výroby 2019. Ale blbnulo to až tak při -10 °C a níž, jinak ne.
    • Dobrý den mohu se zeptat na tenhle zvuk u spolujezdce to zni jak kdyby tam klepal nějaký plast nebo spis skřípal a venku tak to  IMG_5250.mov IMG_5249.mov
    • Dobrý den, měnil jsem sondu otáček motoru. Ta která je za rozvodama. A povedlo se mi urvat ten šroub co to drží… je možné to tam něčím přilepit aby to vydrželo to teplo. Místo na vrtačky nebo něco tam moc není a došly mi nápady jak ten šroub vyndat.
    • Tak ono u většiny aut se to projevilo relativně brzo a věřím, že zas nebyly ty pojistkovky vadné úplně všechny. Třeba máš štěstí. Já musím zaklepat, u mě naštěstí nic (mám 08/2018).
×
×
  • Vytvořit nový...