Přejít na obsah

80 témat v tomto fóru

    • 4 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  1. Tapacir motora

    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
    • 98 odpovědí
    • 50.1k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.9k zobrazení
  2. (NE)rozjezd

    • 4 odpovědi
    • 4.1k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 7k zobrazení
  3. Výbava L&K

    • 7 odpovědí
    • 3k zobrazení
  4. Combi vs liftback

    • 2 odpovědi
    • 3.3k zobrazení
  5. Kluc

    • 0 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.9k zobrazení
  6. Superb modelovy rok 2021 1 2 3 4

    • 82 odpovědí
    • 32.1k zobrazení
  7. Zajímavá specifikace

    • 3 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 37 odpovědí
    • 12.3k zobrazení
  8. Superb III vs konkurence 1 2 3 4

    • 77 odpovědí
    • 32.9k zobrazení
  9. Superb 3T r.v.2018

    • 9 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  10. Přední sklo - antiradar

    • 24 odpovědí
    • 14.2k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
  11. Podtlak v nádrži

    • 5 odpovědí
    • 8.6k zobrazení
  12. Technická data ŠKODA Superb FL

    • 0 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 6.7k zobrazení
  13. Superb modelovy rok 2019 1 2 3 4

    • 93 odpovědí
    • 36.6k zobrazení
  14. Superb Grt Style

    • 2 odpovědi
    • 4.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Myslete si o mně co chcete, ale i když zde diskutujeme v tématu elektromobility, tak nic neukazuje jasněji a přesvědčivěji na až tragickou roli současné EU a hlavně  EK, co by  obrovské byrokratické a ideologické  brzdy v rozvoji třeba té reálné a dostupné enegetiky, průmyslu, včetně toho automobilového, jako takový  malý, triviální příběh české obchodnice a prodejkyně malých přívěsků vyráběných a dovážených odněkud z Peru. Co to má až tak společného s automotive, potažmo s elektromobilitou? No, jen si to přečtete, ty 3 minuty snad obětujete, aby jste na tom zdánlivě nicotném  případu malé obchodnice pochopili tu složitost a byrokratický marast v kterém se musejí dnes babrat i ty  automobilky, aby vyhověly poblázněné EU/EK. Ne nadarmo v  české Škodovce založili samostatné oddělení na to, aby všechen ten byrokratický hnus vytvořený nejen pro automotiv a  pocházející někde z úrovně oné zmiňované EK byli schopni pochopit a přeložit do jazyka techniků a konstruktérů a až po tom se normální lidé  dozvídají, co že to v tom Bruselu zase vymysleli a schválili. Nakonec o tom, že jen emisní norma EURO7 s patřičnými přílohami má cca 6.000 stránek, tak o tom jsem zde referoval taktéž a to automobilky při praktickém zavádění v ní nesmí udělat chybu, jinak další obrovské peníze jim jdou komínem...   A potom si stěžujme na Číňany jak jsou levní, pružní a rychlí a my drazí a pomalí. On ten příběh malé, rozkošné lamičky zavěšené na kroužku přívěsku  napoví, kam až jsme se to s tou byrokracií a údajnou pomocí ekologii v EU dostali...   https://medium.seznam.cz/clanek/mayka-co-me-vydesilo-v-roce-2024-absurdita-narizeni-eu-107206
    • Vymenený zamok, zamok fungoval 1 den na dalsi uz nesiel , zacalo ako keby iskrenie pod volantom, to prestalo a ked to prestalo tak zostal ko aj zamok.
    • Tchyně už zase bourala? Přítelkyně vám nadává, že jezdíte jako šílenec? Strejda znovu vyjel s dvojkou pod žílou? Sousedovi praská cévka pokaždé, když musí zastavit na přechodu? Pojďte se podívat, že zdaleka nejsou sami a že jsou i mnohem horší. Pojďte se podívat na výběr těch nejlepších z nejhorších řidičů za rok 2024.  
    • Já jsem si tím (skoro) jistý. Jednou se mně "kopání" do volantu a do pedálu dost výrazně změnilo jen po tom, co jsem škrabákem odrhnul orezlé okraje kotoučů.
    • Obdobná skúsenosť s ATE brzdami, komplet dosky a kotúče. Pískalo to po výmene... časom si to sadlo, sú tiché už. Ale osobne som bol sklamaný, toto som nečakal od ATE. A veru nebol som jediný v okolí s týmto problémom. 
×
×
  • Vytvořit nový...