Přejít na obsah

Motor 2.0 TSI


35 témat v tomto fóru

  1. Motor 2.0 TSI 206 kW 2020+ 1 2

    • 34 odpovědí
    • 16.9k zobrazení
  2. Motorový olej pro 2.0 TSI 1 2 3

    • 54 odpovědí
    • 37.7k zobrazení
  3. Motor 2.0 TSI 200 kW 1 2 3 4 5

    • 100 odpovědí
    • 59.5k zobrazení
  4. Motor 2.0 TSI 206 kW 1 2 3 4 20

    • 499 odpovědí
    • 255.1k zobrazení
  5. Motor 2,0 TSI 140 kW 1 2

    • 30 odpovědí
    • 39.6k zobrazení
  6. Motor 2.0 TSI 162 kW 1 2 3 4

    • 75 odpovědí
    • 64.8k zobrazení
  7. Chip 206kw

    • 8 odpovědí
    • 6.4k zobrazení
  8. Chip 2.0 TSI 140kW

    • 10 odpovědí
    • 8.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 675 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 268 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 749 zobrazení
  9. Který nejsilnější motor 200 / 206 kW vybrat

    • 15 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 885 zobrazení
    • 35 odpovědí
    • 23.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 8.7k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 14.5k zobrazení
    • 33 odpovědí
    • 23.5k zobrazení
  10. 95 vs 98 oktan

    • 24 odpovědí
    • 10.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 816 zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 27.3k zobrazení
  11. Rozvody 2.0tsi

    • 1 odpověď
    • 3.5k zobrazení
  12. Výfuk s el. klapkami 1 2

    • 44 odpovědí
    • 24.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Nazdar, chce se zeptat zda se někdo setkal se závadou filtru pevných částit na Octavii 1.4 TSI iV? já to mám už třetí týden v servisu a stále není opravené protože si neví rady co s tím. Vyměnili filtr pevných částic, tak to hlásilo chybu čidla tlaku a to taky nepomohlo, jsem už 3 týdny bez auta a v servisu už taky neví co mají dělat.   Děkuji za odpovědi
    • Mne nejde dokopy KYB a pohodlne tlmice... Kazdopadne by ma zaujimalo co na nich za ten cas menili.
    • @pava Ahoj a díky za nabídku. Trošku se obávám, že bychom porovnavali jiné motory: "Ačkoli má motor 1,5 TSI stejný výkon, jde o poměrně zásadně přepracovanou jednotku řady EA211 Evo II, která má  kódové označení DXDB (před faceliftem DPCA). Ke konstrukčním změnám došlo z důvodu nutnosti splnit emisní normu Euro 6 EJ."   Uvažuji, že bych zašel k nějakému zástupci škodovky a půjčil si Oktávku se stejným motorem a uvidím. Buď to je vlastnost, motor je tak proste nastavený a musím si zvyknout, nebo jde o chybu software.
    • Jasné. Tak já mám při 315 tkm vstřiky původní včetně všeho kolem vstřikování. Tak uvidíme, jak dlouho to ještě vydrží po kupě. Až bude nutné koupit novýá DPF, tak to auto asi skončí. Nový DPF stojí úplný nesmysl (aktuálně kolem 70 tis.).
×
×
  • Vytvořit nový...