Motory modelu ŠKODA Scala - SKODAHOME.cz Přejít na obsah

Podkategorie

  1. Motor 1.0 TSI

    Motor 1.0 TSi o výkonu 70 kW/95 k85 kW/115 k

    815
    příspěvků
  2. Motor 1.5 TSI

    1.5 TSi o výkonu 110 kW/150 k

    492
    příspěvků
  3. Motor 1.6 TDI

    1.6 TDi o výkonu 85 kW/115 k

    456
    příspěvků
  4. Motor 1.0 G-TEC

    V průběhu roku 2019 bude následovat motor 1.0 G-TEC o výkonu 66 kW (90 koní) s pohonem na ekologický zemní plyn (CNG)

    18
    příspěvků

17 témat v tomto fóru

    • 21 odpovědí
    • 7.9k zobrazení
  1. Jazda na výpary

    • 15 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 9.6k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
  2. DSG spokojenost

    • 9 odpovědí
    • 6k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 13.9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.9k zobrazení
  3. Spojka - vibrácie

    • 3 odpovědi
    • 875 zobrazení
  4. Spojka 6q 81kW

    • 3 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
  5. Úpravy motorů

    • 2 odpovědi
    • 5.7k zobrazení
  6. Tuhá jednička

    • 1 odpověď
    • 2.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Travel assist ale asi potrebuje aby bolo nastavene HC_Variant 2, ked mas kapacitny volant ci? HC_Variant 1 je tusim, ked je obycajny volant.   Mozno ten ich fix naozaj neriesi ani nove volanty, ja mam volant MY 2023 KLR SW0023, fungoval bez problemov asi pol roka, teraz, ked je chladno to pipa aj 2x za minutu.   Mam starsie FW v jednotkach a ani neviem, co vlastne menia tym updatom ci len dataset 0889, alebo aj nejake hodnoty? 19 5463 (3Q0907530AL) existuje 5502 (3Q0907530AR) A5 1302 (2Q0980653C) existuje 1421 (2Q0980653D), rovnako stary dataset/parametrizacia 13 mam najnovsi pre skodu 0396    
    • Kdyby to někoho zajímalo, tak dnes změřeno v autosalonu 74 cm.
    • Tyjo.. my doma asi nemáme nabíječku  jen kabely. Ale baterka je ok.  Uz jsem poslala dotaz na IT do Škodovky. Jsem tam s nima už veliký kámoš. Ta O4 první generace se fakt v tom iV nepovedla. Mozna i proto ted se da pouze RS objednat v benzinu.   Ja fakt netusim, co s tim. Rekla bych, ze mi ted nezapne ani webasto přes apku. Naštěstí na tom fungují plány odjezdu a regulace dobíjení v nízkým tarifu.   Ja se snažila dohledat to vypojeni a zapojeni baterie. Abych to zase nepodělala tak, ze by se pak musela dokodovat. 
    • Thovt : No tak toto vypadá úplně suprově, mohl bych poprosit o nějaké bližší foto, jak je to tam upevněno. No já ten zub do zástrčky OBD2 mám , mám i v mobilu app, ale je to zbytečně složité, proto jsem se rozhodl spíše pro to DPFKAPI no a uvidím. Ale to DPFKAPI se nemusí nabíjet, zapínat vypínat vyhledávat a mě vlastně hodnoty jako takové moc nezajímají, já potřebuji vědět, teď jde regenerace, tak nezastavovat vjet někam, kde nemusím dodržovat 50 km/h a pořádně auto projet, aby proběhla regenerace , tak jak má až do skončení a neničil jsem zbytečně DPF filtr no. Takže mooc díky.
    • Vikend 11-13 se budu pohybovat v okoli Brandysu nad labem, Pripadne dalsi vikend okolo velikonoc Most.
×
×
  • Vytvořit nový...