Přejít na obsah

Podvozek

Nápravy, kola, výfuky, tlumiče, pružiny, brzdy, ABS, ESP, servořízení...


820 témat v tomto fóru

    • 190 odpovědí
    • 117.6k zobrazení
    • 166 odpovědí
    • 98.6k zobrazení
  1. Zimné pneumatiky 1 2 3 4 33

    • 809 odpovědí
    • 160.4k zobrazení
    • 629 odpovědí
    • 202k zobrazení
  2. Letní pneu R17 1 2 3 4 31

    • 761 odpovědí
    • 159.6k zobrazení
    • 645 odpovědí
    • 345.7k zobrazení
    • 578 odpovědí
    • 171.6k zobrazení
    • 294 odpovědí
    • 104.2k zobrazení
    • 192 odpovědí
    • 86.4k zobrazení
  3. Letní pneu R16 1 2 3

    • 66 odpovědí
    • 47.4k zobrazení
  4. Jaká kola máte? FOTO 1 2 3 4 53

    • 1.3k odpovědí
    • 356.2k zobrazení
  5. Letní pneu R15 1 2

    • 32 odpovědí
    • 21.1k zobrazení
  6. Letní pneu R18 1 2 3 4 5

    • 104 odpovědí
    • 69.3k zobrazení
  7. 15ti palcová (litá) kola 1 2 3 4

    • 82 odpovědí
    • 51.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 389 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 243 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 331 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 200 zobrazení
  8. Zrezlá náprava

    • 9 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 496 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 218 zobrazení
  9. ŘJ haldexu a ABS

    • 2 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  10. Pískání kola

    • 1 odpověď
    • 469 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 371 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 569 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ako písali vyššie. Skontroluj tlak v pneumatikách a nastav podľa štítku na viečku nádrže! Potom skontroluj, či nedrhne niektorá brzda. To zistíš ak pri dlhšej trase siahneš na niektoré koleso a je teplé, prípadne môžeš skúsiť šplechnúť trochu vody na kotúče a keď to na nejakom zasyčí, tak si našiel problém. Potom samozrejme kontrola geometrie, nie je od veci a samozrejme elektronická diagnostika, kontrola vstrekovačov, kontrola časovania, kontrola DPF filtra, či nie je zaplnený a RJ sa ho snaží stále vypaľovať.
    • Pozor, tento motor má nepriame vstrekovania iba s kódom motora DKZA, alebo staršie Cxxx (neviem presne). Novšie DNNA má už iba priame vstrekovanie. Čo sa týka motorového oleja, pre každé auto so spaľovacím motorom platí, že by sa olej mal prehriať. Pri mojom DNNA v zime okolo 0°C potrebuje aj 20+ km na zohriatie, tak s týmto rátaj. Každopádne toto by sme už mali riešiť v inom vlákne, aby sme nedostali od moderátorov ovocný pohár. Ak myslíš na olej v prevodovke, ťažko povedať. Ten sa určite bude zohrievať dlhšie, v zime sa možno vôbec nezohreje, ale toto by som neriešil.
    • Při 2,3 ti umrou predni gumy na venkovních hranách. Vlastní zkušenost. Po 30T jsou ty gumy na bocích sjete bez vzorku. Ta guma jal je vysoká, tak se v zatáčce hodně hrne a potřebuje ten tlak, aby se tolik nebortila.
    • Dobrý den, máme úplně stejný problém se svítícím třetím brzdovým světlem. Byla vypadnuta hadička z ostřikovače. Vše mokré. Kde prosím najdeme ten  konektor , který se musí vysušit? Děkuji za odpověď 
    • skus 2.3 - pri polovicnom zatazeni vozidla 2.6 je zrejme v ECO rezime kvoli spotrebe paliva = nizsi komfort  
×
×
  • Vytvořit nový...