Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/26/14 ve všech sekcích

  1. Ano, vše má své klady a zápory jak píšeš. Ale v hospodě se toho vždycky nakecá, ale pořádně páru o tom tam zpravidla nemá každej. Tady v tomto banánovém státě je to zažitý, že když "něco vezmeš na firmu", že to nic nestojí, je to zdarma a dělnická třída to podnikateli (vykořisťovateli ) vlastně umožňuje. Třeba šedou Octavii jsem měl jako FO, protože nebylo možné rozumně si dát do účetnictví ojetý auto. A kupovat jako první "investici" do podnikání automobil je slušná sebevražda. A ještě k tomu co a jak bere zaměstnanec jako samozřejmost: vždy (a i tady) se plete firma a živnostník. Na firmu (s.r.o. či a.s.) jde udělat dost věcí (leasing, úvěr a jiné možnosti financování), ale jako živnostník jsi na tom de facto stejně jako zaměstnanec - na vše si MUSÍŠ SÁM VYDĚLAT! Nemáš zakázky, nemáš nic; naopak ještě denně proděláváš. Jako zaměstnanec tohle neřešíš: není práce, tak sedíš za určitý % z platu doma a čučíš z vokna a veškerý rizika nese tvůj chlebodárce (vykořisťovatel). Woe, jste mě zase vytočili
    3 body
  2. to mi teda řekni, co mám zadarmo... veškerý investice, který dělám a musím dělat, tak nejdříve si na ně musím vydělat vlastní činností. A to, že to mám bez DPH je pravda; ale musím to nejdříve zaplatit VČETNĚ DPH. Daň mi až posléze stát vrátí. Silniční daň je nutné zlo a jen zálohu mám 2tKč (+ zhruba doplatek v této výši; což se ale dozvím až v lednu).
    3 body
  3. Zdárek borci Kamarádovi taky nesvítila ta dioda v zrcátku .. tak jsme to rozebrali a zjistili ze do diody natekla voda , nebylo vni nic nez zlutej prásek Nová stojí okolo 1500kč ale viděl jsem jí i za 2500kč ... říkám tak to ne .... na to kašli tak to svítit nebude Ta cena je hrozná .. a pak mě napadlo že némám co ztratit .. prázdnej korpus jsme prakticky měli Koupil jsem Diody a pár odporů,vyndal prehistorickou pájku se zbytkem cínu a už se pájelo :D Zatím je to hotový jen z půlky ... ješte musím koupit černej sillikon a všechny ty spoje který vidíte ze zhora hezky zamáznout tak aby tam nevznikla moc boule (jen takovej povlak) ale přitom aby už tam nikdy nenatekla voda. z druhé strany vrátím sklíčko které jsem musel vyčistit protože bylo zašlé že by to skoro nesvítilo ..a myslím že na to že jsem to dělal poprvé se to celkem povedlo ... ušetřeno dost korun a až se to vrátí zpátky dovnitř zrcátka nebude ani nic poznat. Nějáká ta malá inspirace pro vás .. třeba vám to ušetří pár kč
    3 body
  4. vormene,a nebude to nahodou tím jake tady máme platy a ekonomiku celkově?Jako popravdě neznam nikoho v mem okoli kdo by nechtěl na něčem ušetřit a nesrovnaval ceny.Duševně narušene jsou autorizovane servisy Škoda s jejich nesmyslně posazenymi cenami za olej a jine díly.A to už nemluvim o "kvalitě" kterou mnohdy odvaději.Mam znameho co kdysi dělal v autorizaku-ted ma svoji dílnu,svuj klid a ma spousty zakazníku-děla kvalitně,neojebava to-přesto neni drahy-čim to asi je????.A ten mi řekl jak to tam chodi.Možna by jses divil co se skryva za naleštěnym autosalonem....A pokud ty chceš dobrovolně rozhazovat peníze tak to dělej,nikdo ti branit zajiste nebude.Duchodce si neber laskavě do huby mnohdy cely život dřeli ted maji třeba 9 tis duchod-tak si zkus s timhle vyskakovat...
    3 body
  5. Viš co - jeden je blázen do Haldexu a 3.6 FSI, další vyznává modlu jménem ŠA, jinej má kola na ležato a tak dále a tak dále. Tady třeba budou jinak ujetí.
    2 body
  6. ba né až výjde 280 limited Rs tak to zkusím znovu
    2 body
  7. Ono mít služební káru umí každej, ale mít svojí svlastní jen jedničkáři
    2 body
  8. Až tak to není, ale poznat další kolegy ze ŠH nikdy nezaškodí. Alespoň pak víš, kdo se skrývá za jakým nickem.
    2 body
  9. ja mel 156ku sport sedan s 2.0 TS a super, chodila paradne asi do 120tkm - ja najel asi tak poslednich 20tisic pak se to zacalo komplet sypat a musela z baraku pak jsem mel 159 sport wagon 2.4 JTD po chipu to melo nejakych 200 a par kW a ta jezdi vesele doted - ja ji koupil asi pri 90tkm a najel asi 5000km a pak prodaval, co jsem ji videl naposled tak mela kolem 400tkm a jedine co vim, ze se delalo tak spojka ve 250tkm. tohle snad ani radsi nebudu komentovat, je jenom videt, ze si s tim autem v zivote nejel, jinak bys tohle nemohl rict. protoze alfa ma vec, ktere ostatni auta ve stejne kategorii nemaji - dusi a srdicko
    2 body
  10. Hehe, u nás máme ISO (snad dva druhy) na každý prd (a musí to mít i dodavatelé), mraky směrnic, nařízení a příkazů a je to k hounu. Ve skutečnosti se na zákazníka kašle, jen to není zvenku vidět. To musí člověk nahlédnou do firmy zevnitř. A pochybuji, že to je jinde jiné.
    2 body
  11. ano, nikdy si nekupuju moderní benzínový motor, všem se zanáší střiky pokud do toho neleješ Vervu...
    2 body
  12. pěkná palubovka. konečně nějaká změna zaplat pan buh.
    2 body
  13. Vlastní olej to je největší projev duševní narušenosti. Asi jako hodit v hospodě na stůl svoje maso a chtít z toho udělat oběd pouze za cenu práce. Klidně zaplatím za olej v době záruky jednou tolik, kupoval jsem funglovku, takže jsem s tím počítal. Ale jak to tak čtu, tak většina majitelů nejlevnějších na auta šetřila celej život a teď pěkně sockojou a chcou olej zadarmo a v záruce řešit pi.oviny. Chjo, být Čech je fakt pro ostudu. Řeší vůbec někdo něco jinýho než debilní peníze? Mně se zdá, že ani ne. Jdu s rodinou do ZOO a jned u pokadny prostě lidi řeší kolik za to dají a počítají kolik ještě dají za oběd, v hospodě zase komentáře na ceny a výběr toho neljevnějšího a takhle to je všude kolem a pěkně mě to štve. To jsou všechno chudáci...
    2 body
  14. Clint To je nesmysl, jen je to jiná kůže než na volantu. Může to bejt kůže ,ale je kůže a "kůže" to je přece jasný. Reklamoval jsem termoregulátor a mluvili se mnou jak kdybych byl jedinej v republice komu se to stalo a za pár dní jsem o tom četl tady. Takže jsem byl určitě jedinej ) Nikdo nebude kydat hnůj na vlastní chlívek ...
    1 bod
  15. pri rovnakom štýle jazdy je TSI o 2dcl úspornejší mám to vyskúšané pri predpisovej jazde, pri agresívnejšej jazde si TSI zasa vypýta viac ako 1.4ka (viem to porovnať len TSI 77kw) Neviem načo sa tu hádate osobne by som bral TSI kvoli dynamike, pekná spotreba sa dá spraviť aj na 1.4ke, pri okružnej jazde po okreskách cca 55km som sa dostal na spotrebu 4,5l pri priemernej rýchlosti 56kmh.
    1 bod
  16. Spotreba 6,2 s TSI znamená už docela svižné jazdenie po okreskách. Mám taký pocit, že s Roomstrom 1.4-kou asi tak svižne už nejazdíš, ako to aj sám priznávaš. Potom je ale tvoje porovnanie dosť od veci. Vlastne písať tu o tom je dosť od veci, lebo keby 1.4-ka mala rovnako nízku spotrebu, tak by nebola potreba vyrábať 1.2 TSI.
    1 bod
  17. Nebylo cilem polemizovat o nezbytnosti nebo zbytečnosti, spis mi slo o realny use case abych si uměl lépe představit k cemu to je. Tohle dava smysl, ok.
    1 bod
  18. To určitě, ale takto to většinou funguje ve větších firmách, u malých podnikatelů se s tebou dost často nikdo nepáře a můžeš se vesele soudit v tom českým bordelu až do alelujá. Zákoník práce je, kamaráde, jen cár papíru. A to někdy i velkých a zahraničních firem.
    1 bod
  19. To je taky diagnóza?
    1 bod
  20. Tak ta palubka nevypadá vůbec marně. Oproti tej rapiďáckej, která je totálně bez nápadu, je to po stránce designu určitě pokrok. Jenom by mě zajímalo, kde má schránka před spolujezdcem páčku na otevření.
    1 bod
  21. aha a jak tak koukám,tak jsem to tu už dával i předtím já a to jsem myslel,že jsem objevil Ameriku
    1 bod
  22. Petrik:když to jde,tak proč si to neaktivovat.Ten hardware tam je a beztak jsi si ho stokrát zaplatil při koupi auta! attim:není to věc po které bych vyloženě toužil,ale občas se mi stane,že si nejsem jistý,jaké kde bylo třeba omezení,jestli na 100 nebo na 80 a podobně.
    1 bod
  23. Horry:četl jsem tvůj příspěvěk asi 5krát,ale ani hovno nechápu,co ti tam tedy vlastně budou montovat!
    1 bod
  24. Pawouka uz totiz nudi Clintuv club a chce taky poznat normalni lidi. Budu sledovat a takhle dopredu taky neumim rici a tak neslibuji kdyz budu moci prijedu. Psat me zatim nemusis, pac cervenou nemam rad.
    1 bod
  25. Na to se musím podívat, většinou tankuju jak jedu kolem čerpačky takže na rezervu se moc nedostávám, ale myslím že při 90 km, to začne řvát, ale jak člověk jede tak ty km strašně rychle padají :-))
    1 bod
  26. Jo, to je jejich jediné smysluplné využití.
    1 bod
  27. A oba skončej stejně na grilu
    1 bod
  28. Clinte Kokta ma psa a ty mas zajice, pekna uchylarna. Jinak kokta to video s loziskem nepochopil, to byl druhej sound generator pro jeste lepsi zvuk zejmena pri vyssich rychlostech.
    1 bod
  29. Ozi nebuď blázen, dám to telefon na člověka co s nima jezdil a víc závad vživotě na jiných autech neměl. Prodat to byl velkej problém. Alfy nikdo nechce, jsou to ležáky a v bazarech na ně serou mouchy.
    1 bod
  30. Ja uplne s prehledem-neplet si me s Clintem , hovorim o interieru, exterier se mi docela libi. Dekuji za pozornost.
    1 bod
  31. Na to, že to je škodovka se tvůrci docela odvázali. Tady je cítit, že cílí na mladší klientelu. Mě se to líbí. Na spodku nebude nic konečně tlačit do kolene. Akorát by mi taky vadilo společné ovládání obou středních výdechů. Ty audio konektory budou podle mě utopený do hloubky a schovaný pod ovládáním klimy - fotka (PC vizualizace či co) takhle zepředu moc (asi) neznázorňuje tvarování do hloubky. Jen doufám že základní rádia budou něco jako u Golfu VII - tam i základní rádio má velký displej...
    1 bod
  32. Jenže ty to říkáš o každým autě mimo slepici
    1 bod
  33. V autorizáku se může stát úplně všechno - mně kdysi například při výměně chladící kapaliny jaksi mechanik opomenul tuto nalít... Tož asi tak. Nicméně se to tady točí stále dokola a utíká od tématu, což je koupě Rapidu. Takl bych prosil o ukončení této debaty.
    1 bod
  34. to se muze stat uplne vsade protoze za 3nasobnou cenu si v autorizaku platis akorat predrazenej olej a ne lepsi servis (servisaky v bilejch rukavicich a ziva kapela v dobe cekani na vymenu)
    1 bod
  35. Kokto, doufam ze to myslis jen jako srandu. Kam uz to tvoje mysleni kleslo. Alfa-nejvetsi italska jebka. To uz radeji toho Rapida.
    1 bod
  36. v neznackovym servise te vymena oleje bude stat 3x min penez pri totozne odvedeny praci technika a stejnym objemu a kvalite oleje to ze si VW vydupal pro zaruku vymeny v autorizovanym servise je hlavne proto ze by tam nikdo jinak nejezdil
    1 bod
  37. Ja bych zase ve Varech potreboval do Globusu na nakupy, nema nekdo cestu? Nechce se mi ojizdet moje Kindercar.
    1 bod
  38. Včera další úspěšně aktivované PDC předozadní v autě, které bylo bez PDC.
    1 bod
  39. Nevidím jedinej důvod, platit víc peněz za olej, Když se da 5 litru kastrolu koupit za 850 Kč a magnatec ještě levněji, platit za to servisu cca 2000kc
    1 bod
  40. Tak bych se divil kdyby třeba řekli že je to nekvalitnim materialem,ale to očividně nehrozi...
    1 bod
  41. Mno zatím to nejde nepasl bych vám tam mám zatím Fiat Bravo :-D ale Octavia se blíží pak se určo potkáme :-)
    1 bod
  42. Clinte a co Hurikan??? Ty na nej vubec nemyslis...
    1 bod
  43. Ale jde to srovnávat. Je to pořád o byznysu. Nikdo nedělá zadarmo. Pekař má hygienu a dalšího co musí mít, zaměstnance, servis zase šílené prachy za obnovu vercajku, všemožných připravků, platí samozřejmě taky mechoše, skladníky a spoustu kde čeho včetně "dotování" prodeje aut, který dáááááááávno není co to bývalo. Viz příběh výše. Matláme se v něčem, v čem je to jen na úrovni třetí cenové a každý ať si to vyřeší sám.
    1 bod
  44. No jo, kdyby alespoň kvalita práce mnoha autorizáků těm cenám odpovídala... Škoda mluvit. Člověk aby sjezdil půl republiky kvůli slušnému servisu. Ať potom servisy neskuhrají a napřed si zametou před svým prahem.
    1 bod
  45. ALE to je smutna vec, proc bych mel vyjednavat a hadat se. Proc? Koupil jsem vuz znacky skoda a jsem ochotnej navstivit autorizovanej servis a nemel bych byt za debila platit ctyrnasobek ceny oleje ceny bezne. Proboha proc. Byl jsem nyni na prvni servisce a ostatni ceny za praci, filtry atd. se mi jevily na autorizak docela slusne. Tak proc to nejde ani u oleje? Donesl jsem si olej vlastni, ne ze proti tomu nic nemeli a nemeli ani zadne keci, ale ani zadnou poznamku v servisce jsem si neodnesl ac dle TPI jsem ji dostat mel. Dokud jim lidi budou ochotne platit za litr oleje 800, nic se nezmeni. Kdyby u LL oleje byla cena alespon 400 ani nepipnu a svuj olej bych si tam trapne netahal. Nikoliv trapne pro me, ale trapne pro ne. Je to jen a pouze jejich smula a jejich kseft. Bohuzel rada lidi o moznosi sveho oleje nevi a tak oni ty prachy vytahnou od jinych lidi a nebo firem, kterym je to jedno.
    1 bod
  46. Jestli to je nebo neni pravda se muzeme dohadovat do nekonecna a kazdy z nas bude mit svou pravdu. Proto to cele nema nejmensi smysl a trvat si na svem je hloupost. Duvod? Kazdy to vnima jinak, osobne napr. rikam, ze Rapid na cemkoliv mensim nez 16" nevypada dobre. Ideal je 17", proto jsem je na Rapidu mel. Ze se mnou nebude rada z vas souhlasit je predem jasne a legitimni. Tak neplacejme prazdnou slamu.
    1 bod
  47. A čo tak to vyriešiť nejakou živicovou nálepkou ? napr. http://auto.bazos.sk/inzerat/40104856/NOVE-SKODA-LOGO-do-volantu-42mm-zivicove.php Ale každá reklamná agentúra by ti to vedela urobiť podľa tvojich predstáv
    1 bod
  48. Já si myslím, že F3 je přesně taková na co si ve svém segmentu hraje a přesně tam i patří. Pozitivně hodnotím, že ŠA ustoupila od vozů typu "užovka" Takže uspěch či neúspěch u kritické veřejnosti může znamenat cena.
    1 bod
  49. ten kryt s tlačitkami sa dá určite vymeniť ale čo všetko to obnáša (kodovanie, prip. nejaka RJ) to neviem
    1 bod
  50. Ak mu budeš šliapať na krk, tak TSI zožerie aj zvodidlá popri ceste, s tým musíš počítať. Čo sa týka výkonu, na bežné jazdenie ho má dostatok, dokonca keď jazdíš sám, aj na svižnejšie jazdy. Ale keď už budeš naložený, tak budeš cítiť, že na diaľnici to do kopca nepredbieha ako 2 litrové TDI. S tým musíš počítať. Ja osobne mám 77 kW verziu motora a z času na čas lietam s ním po diaľnici aj ja. Nie je problém jazdiť dlhodobo cez 160 km/h, ale zrýchlenie od 130 vyššie mu už neide tak presvedčivo ako Audine blikajúcej za tebou. Pri rýchlej jazde sa musíš vždy snažiť, aby si tú rýchlosť zbytočne nestratil kvôli niekomu kto sa pred teba bude chcieť natlačiť, alebo kvôli niekomu kto zabudne vypadnúť z ľavého pruhu a úplne zbytočne by ťa zbrzdil. Preto sa po čase naučíš preventívne blikať na každého ku komu sa priblížiš zozadu počas, bez ohľadu na to, či ťa registruje alebo nie.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...