Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/27/15 ve všech sekcích

  1. SEDÍ V HOSPODĚ V OSTRAVĚ NA STODOLNÍ JAPONEC, AMERIČAN,ANGLIČAN, FRANCOUZ A JURA Z OSTRAVY. JAPONEC PLIVNE NA AMERIČANA, TEN SE ROZČÍLÍ A ZAŘVE: TO JSI POSRAL! JDEME VEN! Z VENKU JE SLYŠET: BUM ! BUM ! PRÁSK !PRÁSK! JAPONEC SE VRÁTÍ DO HOSPODY A POVÍDÁ: TO BYLO KARATE, OD NÁS. ZA CHVÍLI JAPONEC PLIVNE NA ANGLIČANA, TEN SE ROZČÍLÍ A ZAŘVE: TO JSIPOSRAL! JDEME VEN ! Z VENKU JE SLYŠET: BUM! BUM! PRÁSK! PRÁSK! JAPONECSE VRÁTÍ DO HOSPODY A POVÍDÁ: TO BYLO KENDO, TAKY OD NÁS. POTOM JAPONEC PLIVNE NA FRANCOUZE A JDOU VEN. Z VENKU JE SLYŠET: BUM!BUM! PRÁSK! PRÁSK! JAPONEC SE VRÁTÍ DO HOSPODY A POVÍDÁ: TO BYLO DŽUDO,TAKY OD NÁS. KDYŽ PLIVNE NA JURU Z OSTRAVY, TEN JEN OTOČÍ HLAVU A KLIDNĚ POVÍDÁ:TOŽ TO JSI SYNKU FEST POSRAL. JDEME VEN. Z VENKU JE SLYŠET JEDINÝ ÚDER.JURA SE VRÁTÍ DO HOSPODY A POVÍDÁ: TO BYL HEVER Z MAZDY. TEŽ OD NICH.
    3 body
  2. Jj, trochu očekávám podobný scénář jako Froggy. Ten odlučovač ve mě prostě vyvolává pocit, že nechtějí řešit příčinu, ale následky. No nechám se překvapit. Motor je zajímavě čistej, třeba vyměnili ještě něco, ale neřekli to. Záruku mám ještě 3 roky, takže jak bude problém, auto půjde znova do servisu. Teď už snad nemůžou cuknout. Určitě dám vědět jak se stav vyvíjí ;-)
    3 body
  3. Ale vždyť ti máš naftu. To je dělnické auto.
    3 body
  4. Otázka: Čo je to globalizácia? Odpoveď: Smrť lady Diany. Otázka: Na základe čoho ste tak usúdil? Odpoveď: Anglická princezná so svojím egyptským priateľom havarovala vo francúzskom tuneli, idúc na nemeckom aute v ktorom vrčal holandský motor, auto šoféroval belgičan, ktorý slopal škótsku whisky a pritom ich prenasledoval taliansky paparazzi na japonskej motorke. Následne sa ich snažil zachrániť americký doktor indickými liekmi. A toto všetko poslali tebe, Čechovi, kokotovi, ktorý si oblečený vo vietnamských šatách, čumíš do taiwanského monitoru a v ruke máš čínsku myš. A navyše si to čítaš v slovenčine...
    2 body
  5. Clinte, ale nikdo z nas neni proti TDI takovej radikal jako ty
    2 body
  6. Tak jsem je tam zkusil dat ve photoshopu, ale nejsem grafik, takze vysledek je spis pro ziskani predstavy... Co na tu kombinaci rikate? :-)
    1 bod
  7. Ne jen 2.0 TSI žádný 1.8 vycichlotiny :-)
    1 bod
  8. Seřizovat světla proti karoserii nemá smysl. Světla musí být seřízená vzhledem k rovině, na které auto stojí. Když by jsi to seřídil proti kastli, tak stačí mít unavené zadní pružiny a bude to svítit ostatním do očí. Nevím jak je to předepsané teď pro nové škodovky, ale například podle dílenské příručky na Felicii, se mají světla seřizovat na autě zatíženém řidičem. Tedy vlastně na autě, které stojí trochu nakřivo. Je to ale logické, auto bez řidiče většinou nejezdí. Dvakrát jsem se pohádal na STK, když mi seřizovali světla v rozporu s předpisem výrobce na prázdném autě.
    1 bod
  9. do druhého před odjezdem hodí dýmovnici
    1 bod
  10. Hosi ja vas trumfnu tohle jezdi u nas, obcas ..... no naaaadhera :D
    1 bod
  11. A kdože je ten další adept na diesela? Tak tak, já to říkám pořád, že rozumný člověk si pořídí to, co mu vyhovuje nejvíc, vzhledem k jeho individuálním potřebám. Až budu mít roční nájezd v desítkách tisíc km, tak si to spočítám a koupím to, co pro mě bude výhodnější. Anžto v současnosti jezdím jen 15 tkm za rok, je má volby jasná = benzín.
    1 bod
  12. nějak vím kde to je Ten nájezd je tam debilní
    1 bod
  13. Ted Roomstera naopak zdrazili. V roce 2012 stal Roomster 1.2tsi Ambition 250 000Kc. Ted by stalo to same 300 000, ale ma to navic tempomat a parkovaci senzory.
    1 bod
  14. Ano, to je přesně ono, měli na to při prodeji upozornit nebo to napsat do návodu, že je to normální a ničemu to nevadí. Jenomže to by si to nikdo nekoupil. Takhle nám u reklamací budou tvrdit, že když do oleje přibejvá benzín nesmím jezdit krátké vzdálenosti a když rachtá řetěz tak bude zřejmě lepší to vůbec nestartovat...škoda mluvit :-(
    1 bod
  15. 1 bod
  16. No jasný, tam je zakopaný pes. Superb s Áčkama
    1 bod
  17. Tu jedna odnas a ta druha fotka je priblizena
    1 bod
  18. A jak můžeme vědět, že ty nemluvíš z hladu? Zdroj informací neuvádíš. A odkud bereš svoje přesvědčení, které se neshoduje se zkušenostmi mnoha majitelů/uživatelů 1.2 TSI? Je vlastností tohoto motoru, že rozvody rachotí ještě několik kilometrů po nastartování a odjetí? Asi ne. Což se stává u FII FL.
    1 bod
  19. Opět, nevidím v životnosti ani spolehlivosti zásadní rozdíl. To že máte někdo takovou nebo makovou zkušenost ještě neznamená že je ta vaše zkušenost nějak statistiky významná. Já mám na Fabii II bubny 7let, nikdo nikdy na ně nesáhl a brzdí. No a co.... nic. Ale jo, já vás chápu, taky jsem pro kotoučovku, souhlasím že bubnové brzdy jsou zastaralé. Ale na druhou stranu v kotoučích na zadku velký přínos nevidím. Proč má 1.2/63kW kotouče? To je pouze a jenom marketing. Zcela jistě to není levnější, dokonce je dražší dávat na jednu verzi tyhle a na jinou tamty. Kdyby dávali na všechny verze jeden druh tak by se jim zjednodušila montáž a zlevnil díl kvůli většímu odebranému počtu kusů. Je to jenom marketing! To je to samé jako okna v elektrice, dnes už je levnější dávat všechno do elektriky. Ale marketingově to není možné. Dnes jsou švihadla co do nákladů na výrobu dražší než elektricky ovládaná okna. Je to stejné, pokud by automobilka dělal všechno v elektrice tak se jim to zlevní. Menší množství instalovaných variant, levnější komponenty vzhledem k většímu odebranému zboží. Takže ty kotouče tam jsou kvůli vnímání zákazníků těch koncových produktů ne z technických nebo ekonomických důvodů. Jde tu o prodejní stránku věci a zisk z celkového portfolia.
    1 bod
  20. A to ti Pancho nevadí, že ti molekuly vzduchu, tedy kyslíku, dusíku, vodíku, oxidu uhličitého, argonu, neonu, helia, metanu, kryptonu a xenonu narážení na tvůj naleštěný lak, víš vo to je za sviňstvo takovej vzduch? :-)
    1 bod
  21. Urcite bych to vymenil komplet, navic s takovym najezdem... Idealne koupit uz jako sadu, neni pak prace s centrovanim spojkove lamely... (I kdyz pokud je k dispozici pripravek na vycentrovani, tak asi neni problem.) Tady je cela sada SACHS plus samozrejme i spojkove lozisko. Presne toto jsem na 1.9 TDI PD nedavno kupoval a menil a nebyl s tim zadny problem. PS: Na tom, ze nevymenis spojku, usetris jen nejake 2 tisice. A kvuli tomu to budes pozdeji zase rozdelavat? (Pripadne i platit praci, pokud si to nebudes delat sam.) To je, podle me, nesmysl.
    1 bod
  22. ja s nim taky jezdim treba v nedeli s nim pojedu na vylet, pokud nebude mrznout...
    1 bod
  23. Kazdej to nedala jako ty ozaku I Pancho s tím autem jezdí, což me přijde podivné.
    1 bod
  24. castrol 5W30 je 507.00, co by to bylo jiného, prostě VW olej na jejich delší intervaly.... ježiši to sou bláboly. mishicko lej si tam co chceš, měn si kdy chceš....
    1 bod
  25. Interval se dá vynulovat buď diagnostikou nebo v menu počítače.
    1 bod
  26. Z jednoho chatu: <ona> Víš, že moje prababička umřela v koncentračním taboře? <on> Njn, je to smutné, mně tam umřel praděda <ona> :'( A jak umřel? <on> Spadl ze strážní věže...
    1 bod
  27. Jinak Pancho, kdyz reknu A musim i B, na druhou stranu cekam kdy te to prestane bavit a ty furt nic, lestis, lestis, myjes a zase myjes a to zaslouzi uznani. Musi te to opravdu bavit. Trochu mi pripominas tchyni, ta po kazdem pouziti sporaku nebo trouby cely kamna komplet vydrhne, kazde rano vstava o 3/4h drive aby mohla utrit prach z obyvakove steny a vseho co v ni ma. Kos na spinave pradlo nema, vypere klidne samotne triko jen aby nebylo neco nekde spinaveho a takhle bych mohl pokracovat. U ni uz taky 12 let cekam kdy ji to prestane bavit.
    1 bod
  28. Tak dnes výměna přídavného brzdového světla. Na dílně jsem byl u toho, když se snažili světlo vyndat. Popravdě, dělali to poprvé a nikde se nemohli dočíst jak s tím ven. Nakonec pomohlo to, že bylo po délce mírně vypadené. Vzali z umělé hmoty páky a začali ho páčit ven .To se jim nakonec povedlo ale spodní, byli trochu zhoblované. Jsou z umělé hmoty a drží tak na 1mm . Nahoře jsou nějaká pérka. Takže po vyndání již nešlo světlo nasadit zpět. Udělal jsem pár fotek, aby jste viděli jak to světlo vypadá a jak tam drží. Nové se tam pouze nacvakne. Na jednom jsme se ale shodli, pokud vám přestane svítit, uvolní se a nebo vám přestane jít zadní ostřikovač, světlo se musí vypáčit a zpět ho těžko dostanete. Navíc trochu utrpěl plech na kterém to drží a musel se srovnat. Prostě škoda šetřila jak mohla. Jinak nové zadní brzdové stojí cca 730Kč.Nafotil jsem i štítky na krabici a to původní světlo. Jde vidět na fotce jak je po celé délce pokroucené uvnitř.
    1 bod
  29. Pokud někomu na bezpečné předjetí nestačí 81 kW - není to třeba tím, že se na okrsce snaží předjíždět auto, které jede 88 km/hod? Není jednoduší chvilku počkat? Většinou stejně někde odbočí. Pokud předjížděcí manévr bude trvat pouhých 5 sekund tak to auto ujede mezitím 122m. Pro relativně bezpečné předjetí vám nepomůže ani modla Octa RS. Pořiďte si regulérní sporťák atakující 500kW a pak si hrejte na piloty F1.
    1 bod
  30. Tak na křížení Evropská a Gymnazijní je to běžné. Záleží na tramvajákovi. Tuhle tam stojím první a dávám přednost tram. Zezadu na mě troubí blb ať jedu, psychycky to nezvládl, objel mě a hop pod tramvaj. Jsem myslel, že se smíchy počůrám. A to mi ještě při míjení ukazoval jak jsem dobrej a inteligentní řidič.[emoji23] [emoji23] [emoji23]
    1 bod
  31. já mám konečně po letech vzadu kotouče a už nikdy jinak. o tom, že to líp brzdí v extrému to ani tak není, ale ruční brzda, kterou nemusím nechávat požád seřizovat, v zimě nepřimrzne obložení k bubnu, po delším stání nepřizezne, netečou prasátka. ta provozní spolehlivost za to stojí. kontrola pohledem, příp. jednoduchým szndáním třmenu, rozebrat bubnovou brzdu není jen tak. jednoznačně samá výhoda, buben=pravěk :-D
    1 bod
  32. 186kg a 120cm ? Zaujimavy nepomer
    1 bod
  33. Pár postřehů z Německa, kde vzhledem k podstatně vyšším nájezdům a ještě ve větších rychlostech, je problematika s rozvod. řetězem u koncernových motorů 1,2 TSI resp. i 1,4 TSI řešena nejenom na fórech, ale pravidelně již od roku 2012 i v normálních mediích. Jen pár příspěvků z nedávné doby: - AutoBild z 22.12. 2014 označil tyto nepřestávající problémy jako "Zlost roku 2014" a připomíná, že jen v tomto roce obdržel 304 rozhořčených příspěvků od majitelů vozů s těmito motory. To možná souvisí i s tím, že většině vlastníků skončila prodloužená garance a nyní musí neustávající vady hradit z vlastní kapsy. Těm nejvytrvalejším se pak v rámci individuálního posouzení dočkají v rámci "kulance" příspěvku VW ve výši poloviny nákladů (mj. zmiňován majitel, který dostal ve 30 tkm rozvody, v 75 tkm nový motor a nyní po jeho destrukci mu i po příspěvku VW nezbylo než uhradit ještě 4.000 Eur z vlastní kapsy... V květnu 2014 zase tento časopis uváděl, že ani po roce nekončí "drama" s těmito motory - TV VOX v pořadu AutoMobil 21.12. 2014 zase uváděla obdobné případy rozhořčených vlastníků výše uvedených motorů. Zde si mj. jeden majitel stěžoval, že ačkoliv má již motor s upraveným širším řetězem (údajně od 09/12, ale s tím, že nelze stejně tento řetěz aplikovat na motory vyrobené do tohoto data), má v krátké době stejné závady jako měly motory před úpravou. V tomto příspěvku také mimo kameru hovořil pracovník jednoho autorizovaného koncernového servisu v N+mecku. Ten na otázku jaký tedy motor 1,2TSI resp. 1,4TSI odpověděl, že žádný, který má řetěz bez ohledu na datum výroby... Prakticky ve všech případech je zdůrazňována minimálně "nevstřícnost" VW řešit tento problém plošně i to, že i v individuálně řešených případech uspějí jen ti nejvytrvalejší.
    1 bod
  34. Vrzání a skřípání plastú je dlouhodobý problém škodovek,hold podle toho poznáš škodovku aj se zavřenýma kukadlama!!
    1 bod
  35. nechcem byť zly ale ten kto povie že 110k je vela tak asi moc aut nešoféroval. Teda hlavne silných aby sme sa nemuseli dohadovať. Ja som išiel v jednom o triedu vyssom aute než je f3 a malo seriovych 260k a myslim že to je už dosť ale 110 ani zdaleka. Ale verím že je svižné. A ďalej nechápem načo použivate 6 prevodovy stupen pokial nejdete viac ako 120. Je jasné že pri zaradenej 6 a rychlosti 90-100km/h nemôze mat tento stupen akceleráciu na obiehanie. Pozrite kľudne test kde f3 maximalne vytáča a ide 130 na 4 prevodovom stupni to sú dlhé prevody takze preto nič moc. Inak super test a čím viac príspevkov tím sa viac tešim na moju
    1 bod
  36. Slíbené dojmy z testovací jízdy s FIII Combi Dnešní odpoledne bylo na projíždku opravdu ideální. V Plzni bylo nádherné počasí - nebe bez mráčku, slunce už nabývá na síle, sucho a 8,5°C. Opravdu dokonalý den. Vyzvedl jsem si si bílého kombíka se slabší 1.2 TSI ve výbavě Style s relativně umírněnou nadstandardní výbavou - paket Plus, 15" kola Carme, RainLight, Swing s Bluetooth, kotouče vzadu. Statické dojmy První dojem na parkovišti opravdu pozitivní, světlá barva autu opravdu sluší, vypadá větší. Jen se v bílé křivky celkem slijou. Proporce naprosto v pořádku. Pouze 15" kola mne nijak vzhledově ani velikostně neuráží, autu sluší a stále nedochází k problému "malá kola a hodně plechu". Přesto budou na léto a nejspíše i na zimu 16" kola Rock. Interiér byl pro mne malou premiérou - v kombinaci "Jeans Blue" s bílým dekorem na přístrojovce a volantu jsem ještě nejel. Základní sedačky i ve světlé vypadají moc hezky, potah vypadá hodnotně i kvalitně, džínovina na stranách vypadá zajímavě. Rozměry sedaček proti FII výrazně lepší - sedák širší, lépe podepírající stehna, sedí se spíše v něm, než na něm. Opěradlo lépe vede záda. Celkově za sedačky velké plus ve srovnání s předcházející generací, nářky na měkké čalounění, které v testech zaznívá nemohu potvrdit. Ovšem těch 5 tisíc za sportovní sedačky, které jsou ještě o level jinde, je hřích nepřiplatit. Naopak se mi vůbec nelíbí bílý dekor - sice zesvětluje a rozveseluje interiér, ale zdá se mi, že na sluníčku hází odlesky a přitahuje při řízení pozornost. Infotainment Swing se dobře ovládá, displej je dostatečně velký, zvuk rádia je OK. Zobrazení ParkPilotu je taktéž dostatečně velké (jsem zvědavý, jak ale bude vypadat zobrazení spolu s předními, kdy "autíčko" bude vodorovně a zóny senzorů po stranách). Nastavení virtuálního subwooferu či surroundu jsem nevyzkoušel, nebyl jsem vybaven ani flashkou, ani paměťovou kartou. Jízdní dojmy Vědom si toho, že v půl čtvrté bych v centru Plzně zabil spoutu času stáním v kolonách, vyjel jsem z Borských polí na druhou stranu kolem průmyslové zóny a následně novou spojkou na Křimice a pak směrem na Stříbro. Motor byl syrový, auto mělo najeto necelých 280 km, proto jsem nechtěl točit víc než 4000 otáček. Přesto mě i slabší motor překvapil tím, že má pořád síly dost i na svižnější svezení, je hezky ovladatelný, otáčky padají rychle, k točení je chuť také, zvuk mi přijde hezký (ve srovnání s HTP). Silnice z Bdeněvsi je dost do kopce a motor i na 5tku držel s přehledem 130. Jen pro info - při tachometrových 130 točí motor přesně 3000 otáček. Další výrazné představení na 5. převodový stupeň do kopce čekat nelze, v tomto případě už auto zrychluje jen pomalu. Provoz byl jako každý pátek dost silný, přede mnou bylo dost aut, proti také, na nějaké předjíždění jednoho auta za druhým to na tomto úseku moc není. Proto jsem se spíš vezl, užíval si pěkně odtlumeného podvozku a také toho, že protijedoucí kamiony FIII Combi nerozhodí ani na úzkých 185mm pneumatikách. FII je v tomhle opravdu horší. V Sulislavi jsem to otoči, protože pár aut proti vybízelo k předjíždění, čehož jsem hned musel využít. Na rovinkách má i 90 koňová jedna dvojka dostatek výkonu k rozumnému předjíždění i rychleji jedoucích aut. Dodávka jedoucí stabilních 110 byla brzy za mnou a na plný plyn je 160 na tachometru relativně rychle, byť od 140 je zrychlování už vlažnější. Ani takto vysoké tempo nedělá podvozku na zvlněné okresce těžkou hlavu, auto je opravdu klidné a stabilní. Podvozek kombíku je naladěný asi ještě lépe než u krátké verze - zadek je lehce tvrdší, přesto je auto pohodlné a projetí díry způsobí jen tlumené žuchnutí, žádné tvrdé rány jako u FII. Trochu jsem se bál, jestli se batoh na zádech nějak projeví, ale prodloužení zadku autu jen prospělo - celkově se jeví vyváženěji než krátký HB. Brzdy jsou i u slabšího turbomotoru výborné, je cítit, že brzdí i zadní kotouče - auto se nestaví tolik na předek jako FII s bubnovými brzdami vzadu, ale zaklekne. Jedna zajímavost - když jsou světla na auto a vjede se do temného lesa, pohasnou stupnice přístrojů a svítí jen ručičky. Efektní Můj další cíl byl kousek od Nekmiře - naprosto prázdná krásná nová silnice mezi poli kde vzniklo těch pár fotek. Cestou zpět jsem jel do Plzně po karlovarské a v centru města budila polepená FIII Combi v celku pozornost. Je to pořád novinka, kterou v provozu vidět ještě není. Závěr? FIII Combi jsem vyzkoušel na zhruba 70 km, ve všech podmínkách - zvlněná okreska, město, "dálniční provoz" a mohu říci, že je to opravdu povedné auto - podvozek je skvělý, motor 1.2 66kW na běžné jezdění stačí opravdu víc než dostatečně. Spotřeba bude při klidnějším stylu nižší, než průměr 7,3 litru, se kterým jsem auto vracel. Celkově mám z auta pocit, že za těch 360 tisíc, což byla hodnota testovačky, opravdu stojí. P.S.: Pískání při jízdě vůbec žádné, třetí brzdové světlo taky nevypadlo.
    1 bod
  37. Jen k pojištění předváděček. U nás jsou pojištěna bez omezení rajónem, tzn. i do Práglu. A víkendové zapůjčení se praktikuje tak, že pokud do měsíce objednává klient vůz, neplatí nic.
    1 bod
  38. Zvuk telefonu jde mezi rádiem(navigací) je mono, ale A2DP musí jít stereo. Prostě Ti tam schází dva dráty.
    1 bod
  39. Seš fakt mimo a Hojandé sis nekoupil náhodou. Protože FI je prostorností daleko za dvojkou, trojka je pak taky o dost lepší.
    1 bod
  40. Mně se zase líbil už od začátku, nejen vzhledově, ale i vyndávacími sedačkami, tj. možností přespat, prostě vyjet kamkoliv a nestarat se, kde a jestli seženu nocleh, prostě svoboda, nezávislost atd. Jenom se mi vždycky zdál poněkud předražený. Což padlo s akčními modely a teď už opravdu velmi solidní cenou (i když ho od roku 2013 o 10k zdražili). Přesto je to od Škody nejlepší současná nabídka z hlediska cena/výkon a bude ho škoda. Jeho smůla byla i v poměrně malé reklamní kampani (když srovnám s tím, co se děje okolo F III), někde možná skoro až protikampani, takže mantru o nenavazujících oknech a tím pádem ošklivém autě, se naučil omílat kdejaký blb. A tak se holt prodávalo víc Fabií než Roomstrů, přestože je Roomster objektivně skoro ve všem lepší. Měl smůlu, ale budoucnost ho docení.
    1 bod
  41. Není tak bojovník jako realista. to Vorlajz- ty jsi vůz pořídil jako skladovku s postupem, který jsme si snad vyjasnili. Tak tady znovu nemíchej hrušky s jabkama. Jinak by stála cca 425 000,- Pro porovnání Octavia v eleganci http://cc-cloud.skoda-auto.com/cze/cze/cs-cz/5e5/68815#!cc-instance=CZE&cc-salesprogram=CZE&cc-culture=cs-cz&cc-model=5E5&cc-carline=68815&cc-equipment=&cc-motor=110003&cc-color=4L4L&cc-interior=KA&cc-packages=GPJ3PJ3%2CGYA1YA1&cc-view=step7&cc-configurationId=65013899&cc-viewstate=%7B%22lastConfigurationHash%22%3A%224_D4_KA_4L4L_GPJ3PJ3%2CGYA1YA1%22%2C%22finishDisplay%22%3A%22show%22%2C%22packageItem%22%3Atrue%2C%22selectedPresentation-step7%22%3A%22exterior%22%7D http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/65013899 Sice OT, jen pro doplnění happyho. Podotýkám ceníková cena nemusí-neznamená konečná.
    1 bod
  42. no nemůžu si pomoct, ale s tou kůží na sedačkách si teda v "trojce" vytřeli prdel. To musí bejt samá reklamace. Krabatí se to jak vlněná deka.
    1 bod
  43. Dodržujte pravidla a pak nebudu muset nikam nic psát a nic mazat! Jste snad dospělí a ne haranti ve školce. Víš kulový, co jsem tady smazal a proč jsem to napsal. Sám jsi teď předvedl ukázkový kibicování o ničem. Jestli se ti to nelíbí, nelez sem. Navíc jsi mi to mohl poslat přes SZ. Nevím, kde se tady pořád bere to myšlení, že si každý může psát co a kam se mu zlíbí - nemůže a nebude. Tečka.
    1 bod
  44. Nevíte jak dostat do BT kontakty, když mám android? Jakou aplikaci nainstalovat? BT HF je 5J0035729B a telefon je stará vykopávka s androidem 2.3 (LG P500 OptimusOne) EDIT: Tak si odpovím sám, žádnou, stačí být opravdu trpělivý až se kontakty nahrajou.
    1 bod
  45. McMatěj zřejmě hovoří o motoru s takzvanou otevřenou spalovací komorou - lidově zvaném lufťáku. Díky speciálním a přesně propočítaným otvorům v hlavě válců, které mají stejný průměr jako válec samotný a procházejí skrz celou hlavu (sportovní verze mají navíc vývody kapotou), je síla nutná na stlačení zápalné směsi ve válci téměř nulová, přesněji řečeno: odpovídá pouze třecí síle na klikové hřídeli. Motor tak má v některých ohledech lepší energetickou bilanci než (dnes již zastaralé) perpetuum mobile.
    1 bod
  46. Tady je zmatení pojmů - on se ptal na DSG, což Superb I neměl. Navíc ho určitě zajímá tato kombinace v OIII.
    1 bod
  47. Kokta chce vždycky něco extra, až bude mít červenou hlavu, stříkne tu svojí trvalou taky na červeno
    1 bod
  48. Clint: A škrabka! Zapomněl jsi na škrabku:-)
    1 bod
  49. Já myslím, že většinu čecháčků zajímá především cena, spotřeba a velkej kufr, další aspekty jak to jede a co mají za výbavu, to je druhořadé.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...