Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/23/16 ve všech sekcích

  1. Dnes jsem s jedním podobným byl na jednání na centrále naší nadnárodní korporace, panáček tam chytračil a stačilo, když jsem mu ocitoval jeden jediný paragraf energetického zákona a bylo po ptákách a po provokování. Studium zákonů může být občas i užitečné.
    2 body
  2. Ano myslím, ty někomu obejdeš auto s klíčkem, a myslíš si jak si udělal správnou věc. A dva další magoři tomu dají palec hore.......To jak ty si těžce vyděláváš na auto je mi fakt u pr..le. A nevím co to má za souvislost z mým autem (auty).
    2 body
  3. No a mě se jednou stalo, že jsem zaparkoval vedle týpka, který měl obraný dveře od někoho přrde nnou. Koukám z okna a on něco šteloval u mých gum. Tak jsem na něj vlítnul a tem blb mi vypouštěl kola. Prý, že jsem omlátil auto. Tak jsem mu ukázal, že bych ho případně poškodil úplně jinde a ani barva neseděla. Tak jsem vzal šutr, že mi nějakej Chomutovák vysklil okno a že to musel být on. Pán se rychle probral, vytáhl hajzl kompresor a dofouk mi všechny gumy. Řekl jsem mu, že foukám 2,8 a těšil jsem se jak se spotí. ;-)
    2 body
  4. Jde dokodovat spínání ohřevu zrcátek spolu s výhřevem zadního okna?
    2 body
  5. ... a na důkaz lásky, si je vzájemně vyměníte
    2 body
  6. To je dost brutální. Daleko větší zábava je vypustit dvě kola a zahodit ventilky ...
    2 body
  7. Aplikacia Carista OBD2 umoznuje diagnostiku a nastavenie niektorych funkcii na koncernovych vozidlach (podporuje aj dalsie znacky). Existuje verzia pre Android aj Apple. Co potrebujete: Samotnu aplikaciu - da sa kupit, alebo najst "odomknuta" verzia na webe ELM327 adapter - ja som pouzil verziu Bluetooth 1.5 Kompatibilne auto - kompletny aktualny zoznam je tu. V nasledujucom videu som diagnostikoval Skodu Rapid a aktivoval dial staging (pretocenie ruciciek). POZOR, TREBA POUZIT SPRAVNU VERZIU ADAPTERA, NA TRHU SU AJ ZLE KUSY (POTVRDENE SKUSENOSTAMI UZIVATELOV), VIAC INFO NAJDETE V SAMOSTATNEJ TEME, PROSIM CTENYCH UZIVATELOV FORA ABY SVOJE OTAZKY A SKUSENOSTI OHLADOM NAKUPU SMEROVALI DO NEJ. EDIT 16.11.2016: navod na odomykanie Caristy Carista Lucky Patcher.pdf Zamknutu Caristu v3.0 beta 19 najdete tu https://uloz.to/!ZmynF3CfszxU/carista-3-0-b19-apk Lucky Patcher v.6.3.5 tu https://uloz.to/!B4J5XD1gwtTy/luckypatchers-com-v6-3-5-apk Bohuzial neviem ci Vam to pojde na inych verziach Androidu a Caristy, treba skusat. Edit 27.07.2017: pri niektorych autach Carista nefunguje s otvorenymi dverami. Vzdy sa uistite, ze su vsetky dvere zavrete a ze mate zapnute zapalovanie. Edit 22.11.2018: Posledna odomknuta verzia 3.8 beta 10 je tu Edit 29.3.2020: POZOR, majitelia smartfonov s upravenymi romkami - je mozne ze vam nenaskoci okno Lucky Patchera pri snahe o emulaciu platby. Napr. ak mate cinske MIUI (Xiaomi, Huawei atd.), skuste postupovat podla tohto odkazu
    1 bod
  8. Stane, az s tim autem budes taky jezdit obcas tak rad dorazis za nami. To co ty najezdis za rok, ja nacouvam. Je logicke ze co se nepouziva se nerozbiji..stejne zivotni kreeedo ma i Motos. Ten to dotahl k dokonalosti. Opravil draze svoji Skodu a koupil radeji Forda s kterym jezdi aby mu Skoda v tomto opravenem stavu vydrzela co nejdele. [emoji23] Takhle si Skoda vychovala sve zakazniky.
    1 bod
  9. No chlapci, jdu do bezvědomí. Držím palce a doufám v lepší výsledek, než ti v 1.0 tsi. Benzínu zdar. NAZDAR.
    1 bod
  10. 1 bod
  11. 1 bod
  12. to sem dostal v minulé práci, lepší bylo odejít.
    1 bod
  13. O kultivovanosti se vůbec nedá mluvit. Dnes jsem tuto motorizaci se 77 kW v FIII dostal v práci a byl jsem hodně nemile překvapen, jaký je to ve skutečnosti traktor. Ano, 1.4 TDI PD při startu škublo autem tak, že to vypadalo, jakoby motor z auta upadnul. Ale to je v tomto skoro jediný rozdíl - na volnoběh a po startu hrůza nehodná moderního motoru ve 21. století. A to nemluvím o prakticky nepoužitelném zpřevodování, kde pokud chce řidič dodržovat předpisy (50, 70, 80 km/h), tak buď má podtočený motor vydávající příšerné dunění a vrčení anebo zase příliš vysoké otáčky spojené s jiným typem hluku. Za ty šílené peníze je to trapné...
    1 bod
  14. otas1: Nechápem, akú voľbu výstupu v mobile hľadáš ? Keď si pustíš hudbu a máš pripojené sluchátka, tak ide zvuk do nich, ak spojíš káblom zo sluhátkového výstupu do AUX IN, tak ide zvuk tam. Samozrejme, na rádiu je nutné navoliť AUX IN.
    1 bod
  15. takže ja píše Ferda stačilo změnit IDE08786-ENG11105-Assistance light functions-Assistance_lighting_sensitivity_adjustable z Not Present -> Present a je to plně funkční
    1 bod
  16. Jenže šulin se narozdíl od nich umí postavit.
    1 bod
  17. 1 bod
  18. Já nevím mít zbraň tak je rovnou střílím do hlavy u auta. beztak jsou přemnožený
    1 bod
  19. K nám domů to je cca 50 metrů do prudkého kopce po kočičích hlavách, v zimě když to zamrzne je zajímavé sledovat jak se některé auta nejsou schopny vyškrábat nahoru. Mám zmiňované Nokiany a s přispěním asistenčních systémů jsem se dostal nahoru a mezi tím předjel další 2 auta, která stála v kopci a hrabala, mimojiné i OII Scout s náhonem 4x4, který měl nějaké Firestone. Měl jsem ještě Conti TS800, taky bez problémů.
    1 bod
  20. Jenže jsem pak musel ufouknout, aby mé Barum OR 34 nepraskly. [emoji23]
    1 bod
  21. No ale byl to charakter a neposkrabal ti auto, coz je nevratna skoda. Clovek se muze splest a poskodi nevinneho. To je to same jako trest smrti. Uz nejde vzit z5.
    1 bod
  22. Je to spíš pod sáním ( filtr-box dej ven ). Přístup je tam fajn, práce celé 20 min. Investice pár korun (667,- Kč) Na fotce vidíš, že nám z toho zase tolik nevyteklo :-D
    1 bod
  23. Pokud uváznete na sněhu nebo ledu, může vás hřát vědomí, že máte zimní pneu ve všech ostatních parametrech lepší než Nokiany.
    1 bod
  24. Pouštěj brzdu pozvolna, když sundáš nohu rychle tak to prostě narazí na dorazy. Včera jsem to chtěl zkusit jestli mě to ďelá i u F2 ale za celou cestu jsem se nedostal do situace abych brzdu takto rychle pustil. Jako pružinu třeba neslyším, ale ve dvojce je trochu od motoru hluk a při poslouchání rádia to možná jen neslyším Další možnost je že mám 8letý auto a už je to rozhejbaný a tobě se to taky časem rozhejbe
    1 bod
  25. Podle mě je to taky normální.
    1 bod
  26. IDE08786-ENG11105-Assistance light functions-Assistance_lighting_sensitivity_adjustable,Not Present -> Present nebo Active...to je celé.
    1 bod
  27. Řešení z OBI či Kauflandu a pod. Vhodným umístěním se dá hezky zabránit poškrábání. http://www.tesa-tape.cz/consumer/pomocnici_pro_domacnost/plstene_podlozky_a_narazniky/7322944,c.html
    1 bod
  28. Myslíš? Tak to aby sis na mě dával pozor [emoji6] Jinak asi buď nemáš rád svoje auto, nebo Ti ho dal papánek k 18.tinam, nebo jsi zazobanejn a neřešíš to protože auta točíš co 3 roky anebo možná ani auto nemáš a jezdíš služebákem, protože jinak si nedovedu vysvětlit, že by ti bylo u prdele kdyby ti někdo jinej svou tupostí ničil auto... Já si na auto musel fakt těžce vydělat a živí mě, navíc mu dávám nějakou tu péči a fakt mě nasere, když mi ho někdo bezdůvodně ničí, nemám na jiné a chci aby mi ještě dobře sloužilo a aby vypadalo co nejlépe, nechci aby z něho byla orezlá pomlácená pixla... Toť vše, nic víc, nic míň.
    1 bod
  29. Ty jsi to ještě nepochopil ? Normální je jezdit v buzna trikotu s 2kou pod kůží na kole.
    1 bod
  30. Dokáže mi někdo vysvětlit, jak sváteční řidič, takovej děda, kterej najede ročně tisíc kilometrů z domu do obchodu, může být bezpečnější než člověk, který jezdí denně, neustále se přizpůsobuje provozu a zná své auto jako boty, které nosí nějaký ten pátek? Toto přeci postrádá smysl. Ve výsledku budeme my, aktivní řidiči, platit za sváteční řidiče... Odneseme to my a všichni obchoďáci.
    1 bod
  31. Taky mám Nokian, sice starší WRD3, ale maximální spokojenost.
    1 bod
  32. No a co to třeba řešit přes policajty? Pokud Ti zablokuje přístup k autu, že se do něj nedostaneš jinak než kufrem, prostě bych je volal. Manželka nedávno na Chodově stála na neplaceném parkovišti a kreténi tam rádi parkují úplně na milimetry a ještě k tomu podélně k příčně postaveným autům. Jelikož se nedokázala vytočit, musela čekat, až dojde buď majitel vozidla nebo někdo, kdo by ji s vyjetím z místa pomohl. Objevila se ženská, která parkovala hned vedle a měla možnost odjet. Díky tomu se pak manželka mohla vymotat. Jsem si ovšem jistý, že mnohem lepší, než takové kurvení dveří je nechat ho buď odtáhnout nebo mu alespoň nechat flastr. Měšťáci jsou v Cajzlu svině a rádi dají 500,- za špatný parkování.
    1 bod
  33. Nokian WR D4 som jazdil minulu zimu (WR D4 185/60 R15 88H) a su vyborne. Nikde ma nenechali, drzia az prekvapivo dobre. V kufri som vozil pre istotu aj retaze, ale ani raz ich nebolo treba.
    1 bod
  34. No ja nevedel treba, ze i rezidenti musi za to parkovani v modre platit. Co to je kurva za logiku. Nekde bydlim, platim dane a abych platil za to, abych u sveho domu mozna zaparkoval a to davate za byt v kralikarne milionove castky. To me poser. Kdepaak, vy Prazaci jste normalne chudaci. Chcipate tam jako mouchy na rakoviny ze spiny, hluku atd. Za chvili tam budete platit i za vzduch, ktery dychate. Pak se clovek nemuze divit ze 35 cisteho standartni prazsky plat je vam malo. Ja s mensim platem se tady muzu mit lepe nez vy v te zajeb.ne Praze. Kdepaaak, do Prahy nikdy!!!
    1 bod
  35. Hosi bratri. Ano me matce je 54 let. Ta ma podobny nazor jako vy. Jak nema tlacitkovy telefon je v prdeli. U vas bych ovsem takove archivni prahistoricke nazory necekal neb jste mladsi generace. Stejne jako by jste rikali, ze Kodiag je moderni klump. Stejne jako motor s turbem. Mikrovlnka, pracka, led TV co mate doma atd. To ze Vam neco nevyhovuje nebo jste lini se ucit novym vecem neznamena, ze ostatni vyuzivajic dnesni moznosti moderni doby jsou blbci. Ano i ja mam ten SP. Mam v nem fotak, mobil, navigaci a nevim cosi kdesi co mi v ramci jednoho pristroje usnadnuje zivot. Nebo Pawouku misto internetbankingu chodite s brachou platit najem se slozenkou kazdy mesic stejne tak TV, radio atd. na postu ? Nekdy mi v tomto prijdou vase nazory jako by jste pochazeli z jineho stoleti. [emoji23]
    1 bod
  36. auta už se nekupují, dnes je v módě operativní leasing, to bys měl vědět na co kupovat, lepší si pučovat pro tebe prkotiny, pro mě ne. a nevím proč sem to taháš, je to jak ohraná písnička a jinak to nečti, nikdo tě nenutí. už seš jak rudý právo, který máš tak rád
    1 bod
  37. Me s koktou by tam upalili jako Johanku z Arku. Chteli by podepsat abychom odvolali. Ale my se nedame. Pravda vitezi nad lzi a nenavisti. Viliam Wollis taky nepolevil. [emoji3]
    1 bod
  38. Sama Skodovka [emoji3] Staci si stoupnout k jednojakemu obchodaku v CR na parkovisti a vidim to same. Nemusim jezdit az nekam do Zebraka. [emoji3]
    1 bod
  39. Sežral tři dny chcíplýho krtka
    1 bod
  40. Nevěřím, že je to takto udělané, a jestli jo, tak je to největší píčovina co jsem kdy slyšel.
    1 bod
  41. Kapitane, je pravdou ze ze zacatku mi ta trojka taky sla hure. A zpatecka jde do dnes. Kdyz chci zaradit zpatecku musim na pul cesty jako by pockat a pak doradit. Kdyz chci zaradit naraz. Vetsinou to jde pres zuby. A ta jednicka nevim no, mozna jsem si zvykl. Myslel jsem ze je to vlastnost . [emoji3] Pokud se kola toci tak ji neradim nebo s meziplynem. No zkusim se na to vic soustredit. Ale auto mam uz po zaruce tak i kdyby to tak bylo tak uz na to seru. Tech reklamaci uz mam plne zuby. Uz budu resit jen to co upadne nebo prestane fungovat.
    1 bod
  42. Petře já toho taky moc po městě nenajezdim ale problém s řazením jedničky mám od začátku a s trojkou to bylo taky špatný ale ta si po čase sedla. Z neutralu na jedničku cítím lehký odpor ale z dvojky na jedničku už je problém velký dokud auto úplně nestojí tak ji tam nedostanu. Takže mě čeká reklamace a už se těším na ty blbce jak na mě koukaj že sem první kdo s tím má problém.
    1 bod
  43. Ano i takto muze a dopadl Rapid s tim samym problemem. Ja chtel jen tomu samemu predejit. Je otazkou aby to po te Simply oprave nerezlo za rok jeste vice. [emoji3]
    1 bod
  44. zdravim mam Superb 2,0 103 kw, 6stupnovy automat, rok 2010 auto sa nenahrialo na viac ako 60-70 stupnov vymenil som 4/2 cestny ventil- nepomohlo tak mi známy poradil vymenit termoregulátor - je to pri chladici prevodoveho oleja, vyzera to takto http://www.vagczesci.pl/product-pol-8453-REGULATOR-PLYNU-CHLODZACEGO-1K0121113A-VW-AUDI-SEAT-SKODA.html č. dielu 1K0 121 113 A, stálo to asi 25€ a 1/2 hodky práce a konecne to funguje
    1 bod
  45. Takže možná mám řešení, dle Etky je v okruhu ještě jeden termostat, tak se pokusím objednat a najít kde je!!!! Kod dílu je 1K0121113A, zde je obrázek obrázek: http://www.ebay.com/itm/Original-Audi-VW-Seat-Skoda-Kuhlmittelregler-mit-Schlauch-1K0121113A-/320903212555?pt=DE_Autoteile&hash=item4ab7526e0b
    1 bod
  46. tak ja nevim myslel jsem kdyz to dam do servisu tak budou vedet!!!rikaljsem jim o tom prevodnikua oni rikaly ze je dulezity to nakodovat a pak se uvidi!!!de mi o to jestly je mam nechat nebo jim mam zavolat at tam rovnou daji prevodnik!!a pak by nemusely nic kodovat??poradte jeste co mam delat?????????diky moc
    1 bod
  47. naftu bych měl poř. z čerpacích stanic, za měsíc asi najedu +- 400km, ale u diesela mam strach z motoru, přeci jenom je to složitější systém (turbo, vstřiky apod.) a asi bude náročnější na opravu nejen cenově...
    1 bod
  48. já osobně bych pokračoval v tom 10W-40, pokud teda podle chytré knihy může být VW 500.00, jakože určitě jo. Pokud dáš 5W-40, může se stát, že ti začne motor brát olej
    1 bod
  49. Já mám 1.4 16V. Rok výroby 2000. Je původem z německa. Co se týče tý motorizace tak je třeba točit do vyšších otáček, ale svezení není špatné a dá se jezdit celkem i rozumně. Osobně jezdím za 5,8 litru, ale na dálnici třeba za 7,5 až 8 litrů. Co se týče problémů tak u mě je to spotřeba oleje. Odhadem kolem 0,75 l na tisíc kilometrů. Sehnal jsem si kluka co vozí kvalitní olej a dává mi ho za 100 za litr takže mi to zas tak moc nevadí, ale ta spotřeba je znát na lambda sondy, ventil výfukových plynů(nevím ted přesně ale asi ERG ventil). Prostě jak to spaluje olej tak to okuřuje tohle a může být potřeba to vyměnit. Já měnil obojí. Ale pokud by to nežralo olej tak je to jistě fajn motorizace. Ještě bych snad to shrnul. U mě nějvětší trable lambda sonda, ten ventil a ještě taky snímač otáček motoru - ten mě taky pěkně zlobil. Trochu častěji taky prostříkávám škrtící klapku, protože se mi zdá, že auto poškubává, ale po vyčistění je to zase o hodně moc lepší....
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...